Şimdi Ara

Cruze 2.0 Dizel Sahipleri (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
311
Cevap
6
Favori
75.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Carbon clean yaptırmanı önermem. Yaptırdım, gerekli olduğunu düşünmüyorum, aksine bu şekilde enjektörlerini riske atabilirsin. Bunun yerine o bütçeyle DPF’ini harici sıvı takviyesi (tunap, würth vb.)ile temizletebilirsin.

    Rutin bakımlarını sık aralıklarla yaptırman ve iyi yağ kullanman aracın için yeterlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erenu89 E kullanıcısına yanıt
    Yukardaki mesajda yaptırdıklarımı ve deneyimimi paylaştım.Bence carbon clear yaptırılabilecek bir uygulama açıkcası ben bu yeni yaptırdığım bakımdan ve uygulamadan sonra araçta iyi yönde epey bir fark olduğu görüşündeyim.

    Sizde bu tamiratlar ve maliyetleriyle sonrasındaki sonuçları hakkında bizi bilgilendirirseniz iyi olur.
  •  Cruze 2.0 Dizel Sahipleri

    Bu parçalar değişti ek olarak Carbon clean ve klima gazı da doldurttuk, 3750’ye anlaştık, 100 km sürekli aracı sıkıştırdım hata vermedi, araç serileşti, çekiş arttı, bu artık kesin çözüm gibi. Çıkan parçayı da gördüm epey kötüydü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brainwasher kullanıcısına yanıt
    Herkese selam, turbo giriş çıkış hortumları değiştikten sonra 5000 km yaptım ve code 84 yaşamadım. Şanzımanla ilgili olduğunu düşündüğüm bir sorun yaşıyorum. 2 kez Samsun a 1 kez Tokat a 2 kez de Marmarise gittim, araç normal seyirde sorunsuz gidiyor. Fakat bir şehirde kırmızıda durduktan sonra yeşil yanınca kalkışta 10 sn gaza tepki vermiyor sonra birden vuruntu gibi yapıp devam ediyor. Her kırmızı ışıkta durunca yapmıyor ama 3 saatte 1 yapıyor ortalama. Sizce sorun şanzımanda mı ? Şanzımanda bu derece bir sorun olsa araç kolaylıkla 200 leri görebilir mi sizce? Yürümesinde çekişinde yakıt harcamasında sıkıntı yok. Yokuş yukarı kimi zaman bmw ler bile yetişemiyor o derece güçlü yürüyor aracım. Bu sorunu kışın çok nadir yapardı, bu yaz daha da arttı. Bazen R de de yapıyor, D de sadece ilk kalkışta yapıyor. Öneriniz nelerdir? ( Cruze 2.0 dizel otomatik aracım )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar cruze almayı düşünüyorum. İlk otomatik arabam olacak ve malum araçlar 100.000 km üzeri. Tavsiyeleriniz ve önerileriniz varsa yardımcı olmanızı isterim. Merak ettiğim ayrıca bir konu sedan düşünüyoruz vergisi ne kadar? Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ByGkhan57 kullanıcısına yanıt
    Dizel Cruze; C sınıfındaki en konforlu ve performanslı araçların başında geliyor. Aracın mtv tutarı 814tl. Satın alacağınız araçta karşılaşabileceğiniz muhtemel sorunlar, yağ soğutucusu ve hava akış sistemi(Turbo ve Intercooler hortumları, emme manifoldu vs.) ile ilgili olabilir. Bu sorunlar için de küçük bir bakım bütçesi ayırırsanız sizi "her açıdan" uzun süre mutlu edecek bir araca sahip olabilirsiniz. Bir de kullanıma bağlı olarak 150bin km'den itibaren dpfle ilgili aksiyonlar gerekebilir. Bunun dışında motor bloğu ve tam otomatik şanzımanı ömürlük denebilir.
  • Birkaç gündür yine akü problemi yaşıyordum dün araç yine çalışmadı ve takviye yaparak çalıştırdım ve akücünün yolunu tuttuk..Öncesinde yine nette araştırdım akü konusunu iyice..Araçtaki akü yerinin boyutundan dolayı çok fazla seçenek olmuyor.Örneğin ben üzerindeki orijinal servisin taktığı 75 amp. yerine daha güçlü 90-100-105 amper lerden birini takmak istiyordum ama boyuttan dolayı olmuyor.

    ..Bu nedenle İnci akünün yan markası olan Hugel 80amp aküyü 245 tlye taktırdım..Bizim araçlarda alçak kasa denen türden aküler kullanılıyor ve boyutu 315-175-175 benim araç 2012 hatcback dizel cruze...Belki birilerinin işine yarar.

    ...Bu arada aracı 2013 mart ayında sıfır almıştım yaklaşık olarak 2015 sonu 2016 başı gibi yine aynı akü sorunu yaşamıştım servis garantiden değiştirmişti ..Yaklaşık 2.5 senede bir akünün bitmesi normalmi??..Birçok yerde "ben 7 yıldır 5 yıldır hatta 10 yıldır akü değiştirmedim aynı aküyü kullanıyorum" tarzında yazılar okuyunca insan biraz şaşırıyor açıkcası.?




  • aybasan kullanıcısına yanıt
    Bence akünün kalitesiyle de alakalı bu durum. Ben arabayı aldığımda aküyü yeni almıştı satın aldığım kişi. Bir yılda bitti. Ben ise varta aldım. Suan 3. senesinde masaallah bir sorun yok.
  • 10numarametin 1 kullanıcısına yanıt
    Arabayı sıfır almıştım üzerindeki orijinal aküsüydü garantiden yine servisde değişmişti yani aslında kalitesiz yada markasız vs bir akü kullanılmadı hiç..Bakalım bu kendi aldığım ne kadar gidecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybasan

    Arabayı sıfır almıştım üzerindeki orijinal aküsüydü garantiden yine servisde değişmişti yani aslında kalitesiz yada markasız vs bir akü kullanılmadı hiç..Bakalım bu kendi aldığım ne kadar gidecek.
    Maşallah.

    O kadar zamanda başkası olsa çoktaan arabayı değiştirirdi, Cruze sizin verdiğiniz paranın hakkını fazlası ile vermiştir.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    2013 mart ayında sıfır aldım bayiden açıkcası aracımdan çok memnunum..Bu zamana kadar 3 problem yaşadım onlarda çok önemli sorunlar değildi.

    ..İlki otomatik vitesin altındaki plastik koruyucu nasıl olduysa kırışıp katlanmıştı garantiden değiştirdiler sonra biriki yıl önce direksiyon hidrolik hortumu delinmişti garanti bittiği için 250 tl kadar harcayıp kendim yaptırmıştım birde şu ikinci kez akünün ömrünü tamamlaması olayı..

    ..Allaha şükür şuana kadar bakımlarını düzenli ve kaliteli yağla vs yaptırarak sorunsuz kullanıyorum..Zaten muadili olacak araçların fiyatlarını görüncede şükredip daha bi 10 sene binerim diyorum yeni araç almak sayısalı falan tutturmadan hayal oldu artık bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aybasan -- 18 Ağustos 2018; 2:41:49 >
  • Arkadaşlar 2.0 dizel manuel cruze hangi yağı tavsiye edersiniz ve kaç litre yağ alıyor ?

    Bir de bu aracın yağ pompasında kronik bir sorun mu var ? İnsigniaların yağ pompalarında sorun oluyormuş ama bildiğim kadarıyla bu motor insignia motorundan farklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brainwasher

    Carbon clean yaptırmanı önermem. Yaptırdım, gerekli olduğunu düşünmüyorum, aksine bu şekilde enjektörlerini riske atabilirsin. Bunun yerine o bütçeyle DPF’ini harici sıvı takviyesi (tunap, würth vb.)ile temizletebilirsin.

    Rutin bakımlarını sık aralıklarla yaptırman ve iyi yağ kullanman aracın için yeterlidir.
    Hocam hangi marka yağ ve kaç litre? 6 litre alıyor diyenler var.
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir Dexos 2 onaylı yağı kullanabilirsiniz. 5.4 litre alır. 5 litre koyarsanız 3/4 çizgisine gelir problem olmaz.



    Marka olarak ben Shell Ultra Pro AG, Mobil 1 ESP, Motul X-clean EFE, Liqui Moly Top Tech 4600 kullandım hepsinden memnun kaldım. Duyularla hissedecek bir fark zaten olamaz. Hepsi 5w-30



    Kronik olarak yağ pompası arızası duymadım. Yok bildiğim kadarı ile



    Evet insignia motoru farklı. Aynı motora sahip değil araç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brainwasher

    Merhaba, paylaşımlarınız için teşekkürler.
    Ben de 2.0 dizel mt/6 kullanıcısı olarak Ankaradayım. Fırsat olursa buluşmalara katılmak isterim.

    Bu arada aracımı geçen hafta Yetkili servis , Chevrolet müşteri memnuniyeti kapsamında, kampanya ile motor su kabı tesisatını yenilemek üzere çağırdı, ücretsiz olarak yenileyip kırmızı antifiriz değişimi yaptılar. Dizel kullanıcıları, fırsat bulurlarsa şase numarası ile araçlarının değişim kapsamına girip girmediğini sorgulatabilirler.
    Bunu şu an nasıl yapabiliriz ?
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt
    Bir opel yetkili servisine gidip aracınızın servis sorgusunu yaptırın isterseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taki77

    Herkese selam, turbo giriş çıkış hortumları değiştikten sonra 5000 km yaptım ve code 84 yaşamadım. Şanzımanla ilgili olduğunu düşündüğüm bir sorun yaşıyorum. 2 kez Samsun a 1 kez Tokat a 2 kez de Marmarise gittim, araç normal seyirde sorunsuz gidiyor. Fakat bir şehirde kırmızıda durduktan sonra yeşil yanınca kalkışta 10 sn gaza tepki vermiyor sonra birden vuruntu gibi yapıp devam ediyor. Her kırmızı ışıkta durunca yapmıyor ama 3 saatte 1 yapıyor ortalama. Sizce sorun şanzımanda mı ? Şanzımanda bu derece bir sorun olsa araç kolaylıkla 200 leri görebilir mi sizce? Yürümesinde çekişinde yakıt harcamasında sıkıntı yok. Yokuş yukarı kimi zaman bmw ler bile yetişemiyor o derece güçlü yürüyor aracım. Bu sorunu kışın çok nadir yapardı, bu yaz daha da arttı. Bazen R de de yapıyor, D de sadece ilk kalkışta yapıyor. Öneriniz nelerdir? ( Cruze 2.0 dizel otomatik aracım )
    selamlar code 84 hatası bu geçen sürede oldumu hiç tekrar???




  • Arkadaşlar merhaba..



    2012 model 90 bin km’de bir Cruze hb dizel otomatik alma arefesindeyim. Aracı eşimin kullanması için alacağız. Motorunun kontrollü bir güce sahip olması ve tam otomatik şanzımanı tercih sebebimiz.



    Ama gel gelelim soru işaretleri bin tane. Kırk yerden almayın diye tavsiye geliyor... Alırsak nasıl bir riskimiz olur? Hangi sorunları yaşarız? Bir çok insanda şanzıman problem yaratmış ama gördüğüm kadarıyla 1.6’lar ağırlıklı. Bunun sebebi satılan araçların çoğunluğunun 1.6 olması da olabilir tabi.. gerçekte 2.0 litrelerde risk nasıl?



    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    Aynı model ve hemen hemen aynı kilometrede 2013 mart ayında sıfır aldığım aracım var yani sizin almayı düşündüğünüz araçtan.Şuana kadar 2 ufak tamiratlık şey dışında hiç sorun yaşamadım.Bu dizeller benzinlilere göre çok daha sağlam parçalara sahip.
    ..Açıkcası alma diyenlerin tek bir soruya cevap vermesi lazım.Soru şu aynı güçte aynı özelliklerde aynı motor hacminde aynı model yılında aynı vs vs vs olarak karşısında hangi araç olabilir ve o aracın fiyatı ne olur???...Bu soruya düzgün bir seçenekle cevap verebiliyorlarsa almayın.

    NOT:Benim aracıda %70 eşim kullanıyor.
  • Bugün astra j lpg aracımı sattm tam bir eşşek. 2 yıl öncede niyetlenip haç işareti yok tr den çekiliyor yok 2.0 dizel motoru sorunlu dedikleri için hep gönlümün bir kenarında duran 2.0 dizel cruze aşkı depreşti. Birkaç sorum olacak

    Dizel otomatik birleşimi nasıl 6 ileri otomatik sorunsuz diyende var sorunlu diyende.

    Servislrrde bakım maliyeti nasıl

    Trden çekilmesi yedek parçaya nasıl etki yapar.



    2012 100 binde dizel otomatik aracı 45. Bin gibi alırım diye düşünüyorm bu paraya b sınıfı hb benzin araç yok bu devirde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.