Şimdi Ara

CRX MASRAFLI BI ARACMIDIR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
1.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostlarim selam

    CRX almak istiyorum.ancak endisem var.piyasadaki araclar malum 91-92 model. bi cogu 200.000km civarinda yada rektifiye edilmis durumda. size danismak istiyorum.Hata mi sizce CRX almak.Babam beynimin etini yiyor yapma etme olum o yasta araba mi alinir.basin beladan kurtulmaz.motor hersey degildir.honda motoru deyip durma bissuru masraf cikarir sana diye.bu konudaki yorumlarinizi ve deneyimlerinizi yazarmisiniz?

    tesekkurler

    Okan



  • Babanıza kesinlikle katılıyorum..


    En yakın arkadaşım bundan 5 sene önce Crx sahibiydi.. Ve size tek birşey söylemek istiyorum kesinlikle ve kesinlikle harcayacak çok paranız yoksa Crx almayın.. O yaşta tamamen spor amaçla üretilmiş bir otomobil büyük sorunlara gebe demektir.. Ozamanlarda yaşasaydınız ya da şuan sıfır hata bir crx bulsanız km si düşük olması kaydıyla kesinlikle durmayın alın derim.. Tabiki bunu söyleyebilmem için beklentilerinizi de bilmem gerekir.. Ama bukadar km yapmış bir Crx i size kesinlikle ve kesinlikle önermiyorum..


    Arkadaşımın Crx en son Ankaralı birçocuğa satılmıştı 5 sene önce.. O da çok hevesliydi.. Aracın tüm sorunlarını bildiği halde geldi aldı aracı.. Size tek şunu söyliyim araç arkadan baktığınızda yan yan gidiyordu.. Şasesi eğri, sanayide 1 ay yatan bir araçtı..


    Crxlerin neredeyse tümü (zaten kaç adet kaldıki) bu tip sorunlar yaşamıştır.. Zamanının mükemmel bir aracıdır.. Ama çok paranız yoksa bırakın zamanında kalsın.. Siz elinizdeki parayı söyleyin forum size daha farklı modeller önersin..




  • arkadasim 200.000i gectiyse motor artik soun cikarmamasi imkansiz bence babani da dinleme sen gel 84 bi 944 alalim sana:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutu07

    Babanıza kesinlikle katılıyorum..


    En yakın arkadaşım bundan 5 sene önce Crx sahibiydi.. Ve size tek birşey söylemek istiyorum kesinlikle ve kesinlikle harcayacak çok paranız yoksa Crx almayın.. O yaşta tamamen spor amaçla üretilmiş bir otomobil büyük sorunlara gebe demektir.. Ozamanlarda yaşasaydınız ya da şuan sıfır hata bir crx bulsanız km si düşük olması kaydıyla kesinlikle durmayın alın derim.. Tabiki bunu söyleyebilmem için beklentilerinizi de bilmem gerekir.. Ama bukadar km yapmış bir Crx i size kesinlikle ve kesinlikle önermiyorum..


    Arkadaşımın Crx en son Ankaralı birçocuğa satılmıştı 5 sene önce.. O da çok hevesliydi.. Aracın tüm sorunlarını bildiği halde geldi aldı aracı.. Size tek şunu söyliyim araç arkadan baktığınızda yan yan gidiyordu.. Şasesi eğri, sanayide 1 ay yatan bir araçtı..


    Crxlerin neredeyse tümü (zaten kaç adet kaldıki) bu tip sorunlar yaşamıştır.. Zamanının mükemmel bir aracıdır.. Ama çok paranız yoksa bırakın zamanında kalsın.. Siz elinizdeki parayı söyleyin forum size daha farklı modeller önersin..
    Ayrıca söylemeyi unuttum, arkadaşımın babası da aynı şekilde ona bu aracı almamasını sanayiden çıkamayacağını söylemişti..

    Dediği gibi de oldu.. Aracı zamanında 7, 8 milyar civarına almış 3, 4 milyar kadar masraf yapmış zar zor 6 milyar civarına satabilmişti.. Ben hala satabilmesine şaşırıyorum.. aklı başında bir insan çılgın bir projesi yoksa bu araçlara bakmaz bile.. Yok ben 20 milyar koydum cebime bu aracı sıfırdan toplamak istiyorum binicem ben buna diyorsanız o başka.. Yurtdışında üretilmiş okadar çok parça varki bu araç için şaşırırsınız..

    Ama tekrar ediyorum uzak durun.. Başınıza iş almayın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    arkadasim 200.000i gectiyse motor artik soun cikarmamasi imkansiz bence babani da dinleme sen gel 84 bi 944 alalim sana:)
    CRX in zamanı geçeli çok oldu CRX tahtın Sİ a Sİ da VTİ a devretti ancak hepsinin devri kapandı

    Hepside kendi döneminde birer sorunsuzluk abidesiydi motorları hırpalanmaya çok müsayitti

    ancak hepsi birer yorgun savaşçı bugün motorunu yaptırıp gazlarsın

    yarın kapısı bozulur yarın kapısını yaptırır gazlarsın ertesi günü şanzumanı problem çıkartır

    şanzuman biter egzost egzost biter akis başlar vs bu liste bu şekilde uzayıp gider

    baba sözü dinleyin derim ama yinede karar sizin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    arkadasim 200.000i gectiyse motor artik soun cikarmamasi imkansiz bence babani da dinleme sen gel 84 bi 944 alalim sana:)
    Babanı dinle bencede

    Allah bilir sana gelinceye kadar kaç sahibi oldu

    Artı spor amaclar için üretilen bir araç hor kullanmişlardır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stanislav Petrov

    Babanı dinle bencede

    Allah bilir sana gelinceye kadar kaç sahibi oldu

    Artı spor amaclar için üretilen bir araç hor kullanmişlardır

    Alıntıları Göster
    yapmayim yaw :(

    butcem max 12 milyar. 7-8 e crx alirim 3-4 de masraf yapar adam gibi modifiyeli kullanirim diyordum ancak iste tum endisem motorunu halletsek bile
    kapi cam cercevesi. motoru rektifiye edilmisler de var ancak diger parcalara guvenim yok.ah be ah bayiliyorum su CRX e.zaten ben hep eski arabalari severim yani 20 milyar param olsada CRX isterdim. Bir de Nissan 200sx ler. arkadaslarimda sirkette diyorlar olum manyakmisin yapma etme diye ama iste gonul bu....

    dediginiz gibi arabayi aldiktan modifiye edip o kadar emekten sonra ha bire dert cikarip bana cile olacaksa bi manasi da yok bu isin. haklisiniz galiba.o zaman 12-13 milyara yine honda mi almaliyim sizce.Hondaciyimdir ben ama 1.4is leri falan da pek begenmiyorum acikcasi. napim bilemiyorum ki ya.




  • foruma bi konu aciyorum. orda da yorumlarinizi yaparsaniz cok mutlu olurum dostlarim.sagolun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanaydin

    yapmayim yaw :(

    butcem max 12 milyar. 7-8 e crx alirim 3-4 de masraf yapar adam gibi modifiyeli kullanirim diyordum ancak iste tum endisem motorunu halletsek bile
    kapi cam cercevesi. motoru rektifiye edilmisler de var ancak diger parcalara guvenim yok.ah be ah bayiliyorum su CRX e.zaten ben hep eski arabalari severim yani 20 milyar param olsada CRX isterdim. Bir de Nissan 200sx ler. arkadaslarimda sirkette diyorlar olum manyakmisin yapma etme diye ama iste gonul bu....

    dediginiz gibi arabayi aldiktan modifiye edip o kadar emekten sonra ha bire dert cikarip bana cile olacaksa bi manasi da yok bu isin. haklisiniz galiba.o zaman 12-13 milyara yine honda mi almaliyim sizce.Hondaciyimdir ben ama 1.4is leri falan da pek begenmiyorum acikcasi. napim bilemiyorum ki ya.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okanaydin

    yapmayim yaw :(

    butcem max 12 milyar. 7-8 e crx alirim 3-4 de masraf yapar adam gibi modifiyeli kullanirim diyordum ancak iste tum endisem motorunu halletsek bile
    kapi cam cercevesi. motoru rektifiye edilmisler de var ancak diger parcalara guvenim yok.ah be ah bayiliyorum su CRX e.zaten ben hep eski arabalari severim yani 20 milyar param olsada CRX isterdim. Bir de Nissan 200sx ler. arkadaslarimda sirkette diyorlar olum manyakmisin yapma etme diye ama iste gonul bu....

    dediginiz gibi arabayi aldiktan modifiye edip o kadar emekten sonra ha bire dert cikarip bana cile olacaksa bi manasi da yok bu isin. haklisiniz galiba.o zaman 12-13 milyara yine honda mi almaliyim sizce.Hondaciyimdir ben ama 1.4is leri falan da pek begenmiyorum acikcasi. napim bilemiyorum ki ya.

    Bence 8e felan bi civic si bul.Hatta 9'a rektefe edilmemiş.İnternet fiyatlarına aldanma sakın.9'a buldun diyelim bi rektefe boya rutin bakım jant lastik tamamdır(ıvırı zıvırı var ben listesini yaptım )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orjinalden alıntı: okanaydin

    yapmayim yaw :(

    butcem max 12 milyar. 7-8 e crx alirim 3-4 de masraf yapar adam gibi modifiyeli kullanirim diyordum ancak iste tum endisem motorunu halletsek bile
    kapi cam cercevesi. motoru rektifiye edilmisler de var ancak diger parcalara guvenim yok.ah be ah bayiliyorum su CRX e.zaten ben hep eski arabalari severim yani 20 milyar param olsada CRX isterdim. Bir de Nissan 200sx ler. arkadaslarimda sirkette diyorlar olum manyakmisin yapma etme diye ama iste gonul bu....

    dediginiz gibi arabayi aldiktan modifiye edip o kadar emekten sonra ha bire dert cikarip bana cile olacaksa bi manasi da yok bu isin. haklisiniz galiba.o zaman 12-13 milyara yine honda mi almaliyim sizce.Hondaciyimdir ben ama 1.4is leri falan da pek begenmiyorum acikcasi. napim bilemiyorum ki ya.

    Bence 8e felan bi civic si bul.Hatta 9'a rektefe edilmemiş.İnternet fiyatlarına aldanma sakın.9'a buldun diyelim bi rektefe boya rutin bakım jant lastik tamamdır(ıvırı zıvırı var ben listesini yaptım )

    Alıntıları Göster
    peki o fiyata alip da rektifiye edicem araba saglam olucak miki? yani masraf cikarmicakmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanaydin

    peki o fiyata alip da rektifiye edicem araba saglam olucak miki? yani masraf cikarmicakmi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okanaydin

    peki o fiyata alip da rektifiye edicem araba saglam olucak miki? yani masraf cikarmicakmi?




    Arkadaşım darılmazsan sana samimi bir soru somak istiyorum çünkü bu soru senin açından çok önemli..

    Alacağın araç ilk aracın mı olacak ?




    Bu soruyu sürüş kabiliyetini ya da ehliyetini yeni alıp almadığını öğrenmek için sormuyorum.. İlk sahip olduğumuz araç herzaman önemlidir.. En büyük deneyimlerimizi bu araçlarda elde ederiz.. Bu yüzden sana alabileceğin "enyüksek modelli" aracı almanı tavsiye ediyorum..

    Yine tekrarlıyorum eski araçlarla uğraşmana hiçbirzaman değmez.. Çünkü bu araçların birçoğu, konforlarını performanslarını zaten kaybetmiş araçlar.. Binerken seni tatmin etmeyecek heryerinden sorun akan tıkır tıkır sesler gelen araçlar.. (Çok paran, zamanın ve sabrın varsa işler değişir)

    Eski araçlar herzaman sorun çıkartır.. Bu değişmez bir kuraldır.. Daha ilk aracında sanayiden çıkmazsan (zevk için olsa neyse) iki de bir birtarafı sorun çıkartan bir araçla uğraşırsan iki sene sonra çok üzülürsün.. kaybettiğin zamana acırsın.. Oysa eli yüzü düzgün modelli bir araç alırsan ufak ufak istediğin şekilde modlama şansın da çok daha fazla olur.. Buyüzden elindeki paranın kıymetini bil ve sorunsuz birşekilde binebileceğin konforlu ve büyük bir araç al.. İstanbul gibi birşehirdeysen küçük bir araç da olabilir.. Bunun için de ayrı bir konu açıp elindeki paraya göre öneri isteyebilirsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutu07

    quote:

    Orjinalden alıntı: okanaydin

    peki o fiyata alip da rektifiye edicem araba saglam olucak miki? yani masraf cikarmicakmi?




    Arkadaşım darılmazsan sana samimi bir soru somak istiyorum çünkü bu soru senin açından çok önemli..

    Alacağın araç ilk aracın mı olacak ?




    Bu soruyu sürüş kabiliyetini ya da ehliyetini yeni alıp almadığını öğrenmek için sormuyorum.. İlk sahip olduğumuz araç herzaman önemlidir.. En büyük deneyimlerimizi bu araçlarda elde ederiz.. Bu yüzden sana alabileceğin "enyüksek modelli" aracı almanı tavsiye ediyorum..

    Yine tekrarlıyorum eski araçlarla uğraşmana hiçbirzaman değmez.. Çünkü bu araçların birçoğu, konforlarını performanslarını zaten kaybetmiş araçlar.. Binerken seni tatmin etmeyecek heryerinden sorun akan tıkır tıkır sesler gelen araçlar.. (Çok paran, zamanın ve sabrın varsa işler değişir)

    Eski araçlar herzaman sorun çıkartır.. Bu değişmez bir kuraldır.. Daha ilk aracında sanayiden çıkmazsan (zevk için olsa neyse) iki de bir birtarafı sorun çıkartan bir araçla uğraşırsan iki sene sonra çok üzülürsün.. kaybettiğin zamana acırsın.. Oysa eli yüzü düzgün modelli bir araç alırsan ufak ufak istediğin şekilde modlama şansın da çok daha fazla olur.. Buyüzden elindeki paranın kıymetini bil ve sorunsuz birşekilde binebileceğin konforlu ve büyük bir araç al.. İstanbul gibi birşehirdeysen küçük bir araç da olabilir.. Bunun için de ayrı bir konu açıp elindeki paraya göre öneri isteyebilirsin..

    Alıntıları Göster
    Ayrıca forumda çokça kouşulduğu üzere 200 300.000 kmlerde olan bir aracın sadece motoru eskimez.. Şanzımanından tut farlarına kadar hernoktası 200.000 km yapmıştır.. Bunu gözönünde bulundurman için üstüne basa basa hatırlatırım..


    Motoru rektifiye ettin varsayalım ki gerek bile olmayabilir honda motorları sağlıklı bakıldığı sürece uzun süreler hizmet ederler, ama ya şanzımanı ya direksiyonu ya diğer noktaları.. İyi düşünmeni öneririm sonra pişman olmaman için..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutu07

    Ayrıca forumda çokça kouşulduğu üzere 200 300.000 kmlerde olan bir aracın sadece motoru eskimez.. Şanzımanından tut farlarına kadar hernoktası 200.000 km yapmıştır.. Bunu gözönünde bulundurman için üstüne basa basa hatırlatırım..


    Motoru rektifiye ettin varsayalım ki gerek bile olmayabilir honda motorları sağlıklı bakıldığı sürece uzun süreler hizmet ederler, ama ya şanzımanı ya direksiyonu ya diğer noktaları.. İyi düşünmeni öneririm sonra pişman olmaman için..

    Alıntıları Göster
    sevgili dostum

    samimimiyetin icin ayrica tesekkur ederim. evet ilk arabam olacak kismet olursa. 9 yillik soforum.aslinda arabalardan iyi anlarim soforlugumde cok iyidir nazar degmesin.acayip de araba meraklisi bi adamimdir. cocuk gibi hevesliyimdir yani :) ama dedigin gibi zirt pirt sorun cikarmasi beni deli eder tabii.

    peki dostlarim 130.000 civarinda 94 - 95 model civic ex yada civic si ler var yine 10-11 civarinda satiliyorlar.onlar icin ne dersiniz. yani aslinda kafamda cozemedigim sey su km mi daha onemlidir yoksa yas mi? yani alirken oncelik neye verilmeli. km tabiiki ama mishal 95 96 model bi aracla 92 model bi arac olsun. ikisi de 120.000 de diyelim. cok fark varmidir. yani motor disinda diger seylerde masraf cikarmasi acisindan.aslinda soruyu buraya yazarken cevabini dusundum ve tabiki vardir ne de olsa 3 4 yas eski araba diye dusunuyorum ama sizinde fikrinize ihtiyacim var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanaydin

    sevgili dostum

    samimimiyetin icin ayrica tesekkur ederim. evet ilk arabam olacak kismet olursa. 9 yillik soforum.aslinda arabalardan iyi anlarim soforlugumde cok iyidir nazar degmesin.acayip de araba meraklisi bi adamimdir. cocuk gibi hevesliyimdir yani :) ama dedigin gibi zirt pirt sorun cikarmasi beni deli eder tabii.

    peki dostlarim 130.000 civarinda 94 - 95 model civic ex yada civic si ler var yine 10-11 civarinda satiliyorlar.onlar icin ne dersiniz. yani aslinda kafamda cozemedigim sey su km mi daha onemlidir yoksa yas mi? yani alirken oncelik neye verilmeli. km tabiiki ama mishal 95 96 model bi aracla 92 model bi arac olsun. ikisi de 120.000 de diyelim. cok fark varmidir. yani motor disinda diger seylerde masraf cikarmasi acisindan.aslinda soruyu buraya yazarken cevabini dusundum ve tabiki vardir ne de olsa 3 4 yas eski araba diye dusunuyorum ama sizinde fikrinize ihtiyacim var...

    Alıntıları Göster
    bu arada ole harcicak cok param da yok maalesef. yani allaha sukur kazaniyorum da arabaya ayirabilicek durumum yok suan.sole 3 5 yil sonra olmus olsaydi riske girerdim de simdi giremem.titizligimde endisem de bundan zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanaydin

    peki o fiyata alip da rektifiye edicem araba saglam olucak miki? yani masraf cikarmicakmi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okanaydin

    peki o fiyata alip da rektifiye edicem araba saglam olucak miki? yani masraf cikarmicakmi?


    Neden olmasın? Kendi bildiğin sağlam bir ustaya kapsamlı bir çalışma...

    Yürüyen aksamla ilgili çalışma.Mesela bütün amortisörleri atıp hepsini koni yapabilirsin.Veya orjinal takıp üstüne yay koyabilirsin.






    Bir şeyi atlıyorsunuz arkadaşlar.Sadece rutin bakımları yapılmış honda hala hizmet edebilecek durumdadır.Ararken acele etme




    Bu arada benim bildiğim bi tane sağlam crx var o da hondam'da bir üyede....Satacağını da sanmam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orjinalden alıntı: okanaydin

    peki o fiyata alip da rektifiye edicem araba saglam olucak miki? yani masraf cikarmicakmi?


    Neden olmasın? Kendi bildiğin sağlam bir ustaya kapsamlı bir çalışma...

    Yürüyen aksamla ilgili çalışma.Mesela bütün amortisörleri atıp hepsini koni yapabilirsin.Veya orjinal takıp üstüne yay koyabilirsin.






    Bir şeyi atlıyorsunuz arkadaşlar.Sadece rutin bakımları yapılmış honda hala hizmet edebilecek durumdadır.Ararken acele etme




    Bu arada benim bildiğim bi tane sağlam crx var o da hondam'da bir üyede....Satacağını da sanmam

    Alıntıları Göster
    AH JEANDAN AH

    valla nasil en ince yerinden vuruyosun kazmayi belime belime :)

    civic ex ler ve civic si ler icin ne dersiniz. 94 - 95 model 130.000km lerde falan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanaydin

    bu arada ole harcicak cok param da yok maalesef. yani allaha sukur kazaniyorum da arabaya ayirabilicek durumum yok suan.sole 3 5 yil sonra olmus olsaydi riske girerdim de simdi giremem.titizligimde endisem de bundan zaten

    Alıntıları Göster
    honda diye tuturuyosun o zaman fazla seçenek yok 97-98 kasalardan 1.4 lere kalıyosun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    honda diye tuturuyosun o zaman fazla seçenek yok 97-98 kasalardan 1.4 lere kalıyosun.

    Alıntıları Göster
    Forumda bi konu daha actim. alfa 156 da kaami kurcaliyor. honda honda diye tutturmamin sebebi aslinda motoruna guvenmem ve performans acisindan iyi olmasi.arabayi akresif surmeyi sevdigimden.bir de hondalar o yastaki arabalara gore en az masraf cikaran araclar oldugu icin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    honda diye tuturuyosun o zaman fazla seçenek yok 97-98 kasalardan 1.4 lere kalıyosun.

    Alıntıları Göster
    Kaç lira var elinde dostum?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    Kaç lira var elinde dostum?

    Alıntıları Göster
    12.000 ytl civari dusuncem. ama tasin suyunu siksam gonlume gore bi arac olursa masraf ve jant mant ekleme yapmami gerektirmicek 14.000 e cikabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanaydin -- 26 Eylül 2008; 1:26:02 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.