Şimdi Ara

CS. 1.5 cfg olayı nedir sxe var ama adamlar bişiler kullanıo işte

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar ya bu cfg muhabbeti nedir düne kadar rezil oynayan tipler serverlarda bir cfg muhabbeti çevirip yalvar yakar birbirlerinden cfg aliolar sonra o adamlar deli gibi hs atmaya falan kısacası iyi oynamaya başlıo nedir bu muhabbet sxe de var serverlarda ama anladğm kadarıyla hile değil bi açıklarsanız sevinirim.



  • güzel birşey diebilirim. tam olarak bende bilmiyorum hile sayılıp sayılmadığını ama içinde hile içeren hiç bir şey yok bende.
    console a yazdığın bazı komutların cs her başladığında otomatik olarak yazılmasını sağlıyor. görüntü ile ilgili kodlar, mouse ile ilgili kodlar, tuş kombinasyonları.
    oyunda en çok etkili olanlarda tuş kombinasyonları. mesela yürümek için shiftte basılı tutmak yerine bi kere basıyosun yürüyo 2. ye bastığında tekrar koşuyo. bunun gibi şeyler. bu ara bende kendime özel bi cfg yazmaya çalışıyorum. :)
    istersen googleda cfg yazıp dilediğin kadar örnek bulabilirsin. ama kişisel bi cfg hazırlaman hem çok zevkli hemde kullanması daha kolay;)
  • Sayısız komut var hepsini bilmek mümkün değil o yüzden nasıl tek başına yazılır fikrim yok gerçi tüm komutları veya bir çoğunu ezberinde tutan vardır muhakkak ama o kadar psiko değilim şahsen:)
    Ayrıca default da oynamak en iyisidir bana kalırsa yoksa herhangi bir yerde cfg koruması varsa ve default ediyorsa tüm cfg leri apışıp kalırsın alışkanlık yaptığı için.
    Aslına bakarsanız benimde bir koşu cfg sine ihtiyacım var sağa sola A-D yaparken daha hızlı olmasını istiyorum çapraz koşuların daha hızlı olması vs bunlar mümkün sanırım çünkü cfg ile çok seri sağ sol yapan adamlar var ve vurmak çok zorlaşıyor. Hem bunny yaparkende işe yarıyor bilen varsa bu komutları bana öğretebilir mi
  • cfg ayarları hile sayılmıyor sadece daha rahat oynamanı sağlıyor bende uzun zamndır oynamıyorum bır caoğunu unuttum biri söylerse harbiden iyi olur :)
  • sXe zaten o hile komutlarını (sv_aim vs.) işlemez hale getiriyor. Cfg zaten oyun ayarıdır.. Şahsen Ben Cfg Kullanıyorum Bunny Yapmayı Öğrenebilmek için..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rabia !

    sXe zaten o hile komutlarını (sv_aim vs.) işlemez hale getiriyor. Cfg zaten oyun ayarıdır.. Şahsen Ben Cfg Kullanıyorum Bunny Yapmayı Öğrenebilmek için..

    Bunny ile alakası yok cfg nin default da yapılır bunny ben default iken yapıorum çok iyi yapamasamda=)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: L.J


    quote:

    Orjinalden alıntı: Rabia !

    sXe zaten o hile komutlarını (sv_aim vs.) işlemez hale getiriyor. Cfg zaten oyun ayarıdır.. Şahsen Ben Cfg Kullanıyorum Bunny Yapmayı Öğrenebilmek için..

    Bunny ile alakası yok cfg nin default da yapılır bunny ben default iken yapıorum çok iyi yapamasamda=)


    ßunny cfg siz daha güzel oluyor bence
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    DotA 2 de Hile var mı ?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • cfg arkadaşLarın da dediği gibi Tüm komuTLarı bir seferde oyuna yazmana oLanak Tanıyor. bizim 3 serverimiz war. cs36.senoyna.com, cs37.senoyna.com, cs38.senoyna.com. 3 serverda da eziq eziq oynuyan oyuncuLar bu cfg işi çıkTıkTan sonra başımıza kinq kesiLdiLer. bu konu iLe iLgiLi bir başlık açıLmışTı ve ben cfg hiLedir dediğimde forumdaki bir çok üye benimLe daLga geçmiş, güLerken ağızLarından başka yerLerini kuLLanmışLardı. haTTa o kadar harareTLenen oLmuşTu ki beni asacakLar sandım.

    arkadaşım F5 e basıp siLah aLmak, siLahLarı Tek TuşLa aLma kombinasyonuna, eTrafı beyaz gösTermesini sağLamak bunLara bişey demiyorum. öyLe cfgLer warki görseniz ne demek isTediğimi anLarsınız. zamanında bende inanmadığımdan doLayı kuLLandım ! bu oLayı gördükTen sonrada serverLarımıza cfg koruması yükLeTTik. cfg korumasında çaLışan cfg de buLduLar. yani önüne geçiLmiyor.

    biz bu oyunu frag için oynamıyoruz. cfg iLe komuTa yazarak kendini kandırmanın bir aLemi yok. defuLT oyuncuyuz biz, zevk için oynuyoruz. serverLarımzıda SOCL koruması war ayarLarı defuLTa çekiyor. ha bazıLarı bu korumayıda engeLLiyor o ayrı. onLara aLLah yardım eTsin diyorum.




  • Bana kalırsa bi kaç bakımdan cfg hile.
  • cstrike dosyasının içine 'autoexec.cfg' adlı not defterine kopyalayıp yapıştırın.




    max_fps 100
    Bu komutla maksimum fps sınırınızı 100 yapmış olursunuz. Yani performansı kısıtlamamış olursunuz.

    fps_modem 100
    Bu komut yukarıdaki max_fps komutuyla aynı görevi yerine getiriyor. İyi bir kartınız varsa ve fps'nizi düşük görüyorsanız bu ilk 2 komut sanırım işinize yarar.

    max_shells 2
    max_smokepuffs 10
    Maksimum göreceğiniz mermi deliklerini ve silahlarla ateş ettiğinizde ne kadar çok duman çıkaracağını ayarlar. max_shells'de default değer 120, max_smokepuffs'da default değer 120 dir.

    gl_smoothmodels 0
    Bu komut modellerin kenarlarını daha pürüzsüz görmedinizi sağlar. Kapanması ufak bir FPS artışı sağlayabilir. gl_smoothmodels "1" komutuyla eski haline getirebilirsiniz.

    hisound 0
    loadas8bit 1
    Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymamanızı sağlar. Bu da hafıza için yardımcı olabilir.

    net_graph 3
    Bu komutla o anki fps'nizi görebilirsiniz. Eğer ekran kartınız kötüyse net_graph 1 ve 2 FPS'nizi 10 civarında düşürür, bundan en iyisi net_graph 3'dür. net_graph "0" komutuyla fps ekranını kapatabilirsiniz.

    mp_decals 0
    Bu komutla mermi delikleri, logolar vs. görmemenizi sağlar dolayısıyla ekran kartına daha az görev düşer. Default değer 300'dür.

    r_drawviewmodel 0
    Bu komutun görevi kullandığınız silahın modelinin gösterilmemesidir, yani ekranda sadece crosshair görürsünüz. Silah modelleri gösterilmeyeceği için biraz FPS artışı sağlanır. r_drawviewmodel "1" yazarak eski haline getirebilirsiniz.

    setinfo vgui_menus 0
    Alışveriş yaparken gelen resimli menüyü ortadan kaldırır. Böylece eskisi gibi yazılardan alışveriş yaparsınız.. (Bence bu iyi bir komut, özellikle bilgisayar kapasitesi düşük olanlar için)

    FPS yükseltmek için yapabileceğiniz diğer şeyler

    Custom.hpk
    Bu dosya nette CS oynarken oyundaki diğer oyuncuların logolarını depolar. Her seferinde siz silseniz bile yeniden oluşur. Bu da oyuna girdiğinizde bariz bir yavaşlamaya neden olur. Bunu engellemek için cl_download_ingame to 0 komutunu kullanabilirsiniz. (aynı zamanda diğer oyuncuların logolarını da göremezsiniz) Bu dosyayı sildiğinizde CS daha çabuk açılacaktır.

    Vsync'i Kapatın
    Kullandığınız çözünürlüğün 1024x768 tazeleme hızının da 85 Hz olduğunu düşünelim. Vsync eğer açıksa ekran kartınız normalde 200 FPS verebilecek kapasitede olsa bile siz oyunu 85 FPS ile oynarsınız. Fakat monitörünüzün tazeleme oranı 85 Hz iken 200 FPS ile oynamanız kesinlikle önerilmemektedir, çünkü eğer monitörünüzün tazeleme oranından yüksek bir FPS ile oynarsanız "yırtılma efekti" denen oldukça rahatsız edici bir durum oluşmaktadır. Siz vsync'i kapatın, fakat fps_max ve fps_modem değerlerini 80 (monitörünüzün tazeleme oranından 1-2 fps daha düşük bir değer) olarak atayın. Böylece hem yırtılma efekti oluşmamış olur, hem de FPSnizi düşürmek için bilgisayarınız değil Half-Life uğraşmış olur. Bu da smoke bomb atıldığında daha yüksek FPS almanızı sağlar. Vsync'i kapatmak için ekran kartınızın gelişmiş ayarlarının yapıldığı menüye bakınız.

    Düşük Boyutlu Kaplamalar
    Bazı haritalar için düşük boyutlu kaplamalar kullanarak fps'nizi inanılmaz derecede arttırabilirsiniz ama oyundan ve orjinal kaplamalardan mahrum olacaksınız ve bu bi süre sonra sizi sıkabilir. Mesela sadece dust için yaptığım kaplamarla (orjinali 1mb benimki 4kb) 10-20 civarı FPS artışı sağladım.

    Komutlar

    Komutları yazarken parantez içindeki değerler, oyundaki varsayılan(default) değerlerdir.
    Komutların açıklamaları ve ne işe yaradıkları o komutun **altında** verilmiştir.
    Komutlarda her bir # bir rakamı temsil eder.
    Bazı değişkenlerin yanındaki "-" işareti o değişkenin sadece 1 veya 0 değeri (yani kısaca enable-disable) alabileceğini gösteriyor.

    /gl_picmip #.## (0.00)

    Genel texture,model,skin kalitesini düşürerek ekran kartınız üstündeki yükü hafifleten bu komutta,ne kadar "yüksek değerler" verirseniz kalite o kadar düşer,buna bağlı olarak "FPS yükselir".

    **Önerilen değer 0.75**

    NOT:Bu değeri çok fazla yükseltmeniz durumda çok ciddi bir problemle karşı karşıya kalacaksınız.Peki nedir bu problem?Normalde(örnek olarak q3'ü verelim) picmipi 5 yapsanız bile ekranda gördüğünüz health,armor,timer ikonları bundan etkilenmez yani görsel bir deformasyon gözlenmez.Ama C-S'de genel olarak "hud" denilen bu ikonlar picmipin çok yüksek olması durumunda okunmaz hale gelebiliyor ve bu da alışana kadar(ki bazen alışmak da mümkün olmuyor) oyuncunun büyük zorluklarla karşı karşıya kalması anl***** geliyor.

    /gl_max_size ### (256)

    En yüksek texture boyutunu belirler.VooDoo 3 ve aşağı kalitede olan 3dfx kartları için en yüksek
    değer 256'dır. Eğer bir Ge-Force'a sahipseniz bu değeri 512'ye çıkararak çok daha kaliteli görüntülere sahip olabilirsiniz.Bu değeri ne kadar 'düşürürseniz' FPS o kadar 'artar' ama aynı şekilde görsel kalite 'düşer'.

    **Önerilen değer 128 veya 64**

    /gl_cull # (1)

    Bu komut herhangi bir 3-D sahnesinde sadece 'görünen' nesnelerin render edilmesini sağlar.Görünmeyen nesnelerin render edilmesinin pek de bir faydasının olmayacağını düşünerek bu
    değerin 1 olarak kalması çok faydalı olur.(Default değeri eğer 1 değil ise)

    /gl_playermip #.# (0.0)

    Bu komutu gl_picmipin oyuncu modelleri için olanı olarak da düşünebiliriz.Ne kadar yüksek değerler verirseniz FPS o kadar 'artar' ama kalite düşer.Bu komutu kullanırken ne kadar yüksek
    değerler vermeniz tamamiyle sizin insiyatifinize kalmış.

    **Önerilen değer 4.0**
    /violence_ablood #.# (1.0)
    /violence_hblood #.# (1.0)
    /violence_agibs #.# (1.0)
    /violence_hgibs #.# (1.0)

    Oyunda birisine Headshot çektiğinizde veya kritik bir vuruş yaptığınızda oyuncunun merminizle temas eden yerinden kan ve vücut parçaları çıkar(blood&gib).Özellikle çok fazla oyuncunun ve aksiyonun render edildiği sahnelerde bir de bu kan ve gibs olayı ekran kartına ekstra bir yük bindirir.Bu değişkenlerin tümünü '0.0' yapmanız FPS kazancı sağlayacaktır.

    **Önerilen değer 0.0**(Hepsi için)

    ÖNEMLİ NOT : Bu değerleri 0.0 yapmanız durumunda "ya ben bu adama cidden vurdum mu" şüphesine düşebilirsiniz. Çünkü rakibinizi vurduğunuzu gösteren 'rakibinizin yavaşlaması'ndan başka bir ipucu kalmıyor.

    gl_keeptjunctions # (1) -

    Bu değer default olarak 1'dir ve texturelar arasındaki "crack"leri hafif şekilde enable eder.
    0 yapmanız durumunda FPS az da olsa artacaktır.

    **Önerilen değer 0**

    /gl_lightholes # (1) -
    Default olarak gelen 1 değeri "ışık deliklerini" görmemizi sağlar.Bunu 0 yapmanız FPS'yi arttırır.

    **Önerilen değer 0**

    /gl_round_down # (3)
    Bu komut texture boyutundanki round-down değerini belirler.Yüksek değerler vermeniz durumunda fps artacağı gibi texture kalitesi düşecektir.

    **Önerilen değer 9**

    /gl_texsort # -Bu değerin 1 olması durumunda texturelar daha canlı ve parlak görünecektir.0 yaptığınızda FPS artacağı gibi görsel kalitede düşme yaşanabilir.

    /gl_texturemode [Texture Modunun ismi]
    1-)GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
    2-)GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
    3-)GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR
    4-)GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR

    En kaliteliden kalitesize doğru sıralama:
    4>3>2>1
    En yüksek FPS verenden en az FPS verene doğru olan sıralama:
    1>2>3>4
    NOT: En yüksek FPS veren 1 ve 2. modları kullandığınızda uzaktaki nesneleri tam olarak seçemeyebilirsiniz.


    /gl_wateramp # (0) -
    Bu değişkenin 1 olması bazı haritalarda olan "sulardaki" dalgaların şiddetini(amp) arttırır.0 olarak kalması tavsiye edilir(FPS artar).


    /gl_ztrick # (?) -

    Özellikle 3dfx kullanan oyuncuların bu değeri mutlaka 1 yapması gerekiyor(FPS artışı).Diğer kartlarda da FPS'yi arttırdığı biliniyor ama bazı kartlarda "flickering" problemine yol açabiliyor.Artık deneyerek 1/0'ı sizin seçmeniz gerekiyor.

    /r_drawviewmodel # (1) -

    Bu değişkeni 0 yaptığınızda taşıdığınız silahı ve seçtiğiniz modelin kollarını göremezsiniz.Bu da daha az render edilen nesne anl***** geleceği için FPS'yi arttırır.

    NOT:Bu değişkeni 0 yaptığınızda silahı görmeden oynamaya alışmak çok zor gelebilir.Buna rağmen bu değişkenin "0" olması o kadar da yadırganacak birşey değildir çünkü ekranda gördüğünüz tek şey crosshair olacağı için direk crosshair'e odaklanmak aiminizi geliştirecektir.Özellikle Scout ve AWP kullanan oyuncular için bu değerin "0" olması çok faydalı olabilir.

    /r_dynamic # (?) -
    Bu değişkenin 1 olması dynamic-lightning denilen uygulamayı devreye sokar ve FPS'yi düşürür.0 olarak atanması ise FPS'de artışa yol açar.

    ***Önerilen değer 0***

    /r_decals #### (4096)

    Her ne kadar r_decals single-player decallarından sorumlu olsa da,multiplayer oynarken de faydası görülmüyor değil.

    ***Önerilen değer 0***

    /r_lightmap # (1) -
    Bu değişkeni 0 yapmak haritalardaki ışıklandırma ve gölgelendirme modunu software moduna yakın bir tarza çevirerek FPS'yi arttırır.

    ***Önerilen değer 0***

    /cl_himodels # (1) -
    Bu değişkeni 0 olarak atamanız yüksek kaliteli model renderingini engelleyerek FPS artışına katkıda bulunacaktır.

    ***Önerilen değer 0***

    /r_mirroralpha # (1) -
    Bu değişkeni 0 olarak belirlemeniz bazı textureların yansıtıcı özelliğini kapatır ve bu da FPS artışına yol açar.

    ***Önerilen değer 0***

    /r_shadows # (0) -
    Bu değişkenin 0 olarak kalması FPS'nizin azalmamasını sağlar.

    ***Önerilen değer 0***

    /r_mmx # (0)
    Eğer MMX hesaplama modunu destekleyen bir işlemciniz varsa( P|| ve yukarısı,ayrıca celeronlar )
    bu değişkeni 1 yapmanız tavsiye edilir




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.