Şimdi Ara

Customer Support ve Ticket yardımı'NI TAKAN YOK.KİMSE CWP WERMİYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dun yazdıgım bir kac soru hala cwplanmadı
    bide ust konu olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironhill70 -- 25 Kasım 2006; 20:37:33 >



  • Bende yazdım gelmedi kardeş kendin halletcen artık
  • ya ben bıraktım buları kendim yazdım cillop gibi.yolladım bu sefer yanlıs yere yolladın diyo.general categoryden atıcam ama general category yok....deli olacam


    Hail xxxxxxx, Please resubmit this response under the general category so that we may better assist you. Our departments do not have the ability to forward this to the appropriate personnel at this time. We apologize for this inconvenience and thank you for playing Knight Online. -Knight Online Support Team



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironhill70 -- 25 Kasım 2006; 20:39:52 >
  • prelılerın kılerı en gec 24 saate cvp lıyorlar dıerlerını bılmıorum
  • ben yollayalı 1.5 saat oldu.cwp geldi.pre war.yolladıgım seye bakın:



    Dear KOL TEAM,

    Game Account ID: [XXXXXX]
    My transactionID is(from kesn) : [xxxxxx]

    my kesn kode=xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx

    kesn pass=xxxx-xxxx
    buy date2006-11-25 at 031617.560



    I forgot my secret answer and I want chance it.Im hacked.I must chance my secret answer.
    Could you please roll back for my lost.Also I have membership of SİLVER AND GOLD AND BRONZE Premium for a long time…

    I have been playing this game for a long time but in 2006-09-25 somebody hack into my computer and stole my rogue’s items…They are as below…
    my items +7 shell set, +7iron bow and +9 accesories set..check my datas.


    (New) Secret question answer: [XXXXXXXX]
    Please, change or update the the Secret Question of the account which belongs to ID: [XXXXXXX].
    Once more, when you update my informations, can you please check on yourself also if the update succeeded, and send me a message please?

    Thank you very much.
    My best regards.

    ben daha ne yazıyım
    we cewap yanlıs yere yolllamak.general category diye bi yer yokki a.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironhill70 -- 25 Kasım 2006; 20:43:51 >




  • upp
  • blocked account başlıı altında yollamaı dene
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.