Şimdi Ara

Cvt Şanzımanlı Civic ile BMW 3.20 Roll

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
2
Favori
3.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CVT şanzımanlı Civic hb ile BMW 3.20 arasında roll yapmışlar ve Civic hb çok rahat geçmiş. Civic RS olsa demek fark atacakmış.








  • Mümkün değil RS’i sürdüm cvt rezalet araba gitmiyor ki. Zaten fabrika verisi ortada RS’in 0-100 değeri 8,1 saniye, 320 ied’nin 7,6 saniye. İkisini de sürmüş biri olarak BMW’nin hızlanmasının çok bariz bir şekilde iyi olduğunu söyleyebilirim. Hem de maksimum hıza kadar çok iyi hızlanıyor.
  • Civic RS olsa nasıl fark atıyor?



    Motor şanzıman HB ile birebir aynı, sonuçta 3 aşağı 5 yukarı aynı olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rs olan hem daha hafif hemde rüzgar direnci daha düşük olduğu için 0-100 ve 0-200 arasında hb olandan daha iyi hızlanıyor diye biliyorum. Bu kapışmaya bakınca RS her halukarda bmw 3.20'ye fark atacak gibi gözüküyor.
  • Mümkün değil RS’i sürdüm cvt rezalet araba gitmiyor ki. Zaten fabrika verisi ortada RS’in 0-100 değeri 8,1 saniye, 320 ied’nin 7,6 saniye. İkisini de sürmüş biri olarak BMW’nin hızlanmasının çok bariz bir şekilde iyi olduğunu söyleyebilirim. Hem de maksimum hıza kadar çok iyi hızlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bmw kullanıcısıyım ama sizin kadar fanatiğini görmeniştim. Sırf sizin gibiler yüzünden forumlara girmiyordum bir hata ettim objektif baktım şurada kendi malımı övüp diğer markalara çöp desem alkışlama yarışına girerdiniz. Bir daha yazmayacağım ne haliniz varsa görün.
  • AlpKerem4 A kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten sürdün mü arabayı?CVT şanzuman nedeniyle 0-100'ü elbette kötü olacak arabanın.Ama roll yapınca yüksek devirde sürekli sabit kalınca maksimum gücün verildiği aralıkta 6000dd üstünde sürekli maksimum güç üreterek hızlanıyor.Yani mümkün değil falan demek doğru değil.Gayet mümkün roll yaparken 0-100 yapsalar bmw alır evet ama 0-400 yapsalar belki yine civic alır 0-400 verilerini karşılaştırmak lazım.

    edit:civic rs 0-400 verisi 15.3 saniye 3.20 nin 15 saniye yani burun farkıyla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1270393 -- 3 Şubat 2018; 21:4:27 >
  • Ayrton_SENNA kullanıcısına yanıt
    BMW geçer Honda geçer ayrı konu ama bu işler öyle "fabrika verisi şuymuş, sen markadan daha iyi mi bileceksin" denecek kadar basit değil maalesef. Bazı araçların fabrika verileri (bu her konuda olabilir) olduğundan düşük veya olduğundan yüksek olarak yayımlanıyor. Bunun pazarlama oyunlarından yakıt kalitesine ve fabrikanın belirlediği ölçüm metoduna kadar bir çok sebebi olabilir. Civic 1.5 cvt'lerin fabrika verilerinden daha iyi 100kmh hızlanma değerleri yakaladıkları yeni bir durum değil bilinen birşey. Benzer biçimde BMW 320ied'lerin de dyno ölçümlerinde gücü kabaca 185hp civarı çıkıyor, önceki ilk çıkan 2.0 F30 320i'lerde 190hp üstüydü.

    Önemli olan yolda düzgünce denenip nasıl bir sonuç alındığı. 320ied'nin geçtiği videolar da var Civic rs'i, hatta bana bu videoda BMWyi kullanan elemanın ilk hızlanmadan sonra fazlaca yavaşladığı dikkatimi çekti, muhtemelen manuel modda ve erken vites attı. Civicin o kadar hızlı bir biçimde öne geçmesi normal değil.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İki aracıda gündelik hayatımda kullanıyorum o geçer bu geçer yorumu yapmayacağım ama her ikisini de kullanan birisi aralarında performans açısından pek fark hissedilmediğini görmüştür .Bmw ile maksimum 220 falan yaptım ama Honda bu hızları göremiyor ki zaten tehlike arz ediyor. Honda civic hb' in 0-100 değerini 7.8 saniye ölçtük bu arada . İki araçlada ışıktan kalkış yaptık yine aynı sonuçlar kafa kafaya gidiyor.Kimse cvt şanzıman muhabbetine girmesin şanzıman bu araçta çok güzel olmuş, sakin kullanımda pek sorun olmuyor sadece sürekli performanslı kullanımlarda sizi anlamakta zorlanıyor oda cvt karakterini anladıktan sonra çözülüyor. Bmw'yi kullanırken de ilk başta dipgaz yapamıyordum aracın arkası geliyordu ama alışınca rayına oturuyor. Honda civic hb aynen böyle bayide kullandığınız 5-10km lik tecrübelerle yorum yapmayınız. Saygılar Sevgiler.
  • bmw nin bütün camları açık, bu da çok fazla hava direnci demek,
  • Rs 1388 kg ve boş 320ied 1450 kg. M falansa daha da artar ağırlık. Rs in net vermiş honda.
    Ayrıca bu konu neden tartışılıyor anlamıyorum. İki araç bir değil ki. Birisi D birisi C segmentte.
    208 gti ikisini de dağıtıyor. Onu da yanlarına koyup 208 bunlardan iyi mi dememiz lazım.
    Size RS civic ile bana da mplus 320ied ile kazasız belasız sürüşler. Saygılar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video birşeyi ıspat etmiyor.F30 320İed Civic RS Sedan ve hb ikisindende hızlı bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    BMW geçer Honda geçer ayrı konu ama bu işler öyle "fabrika verisi şuymuş, sen markadan daha iyi mi bileceksin" denecek kadar basit değil maalesef. Bazı araçların fabrika verileri (bu her konuda olabilir) olduğundan düşük veya olduğundan yüksek olarak yayımlanıyor. Bunun pazarlama oyunlarından yakıt kalitesine ve fabrikanın belirlediği ölçüm metoduna kadar bir çok sebebi olabilir. Civic 1.5 cvt'lerin fabrika verilerinden daha iyi 100kmh hızlanma değerleri yakaladıkları yeni bir durum değil bilinen birşey. Benzer biçimde BMW 320ied'lerin de dyno ölçümlerinde gücü kabaca 185hp civarı çıkıyor, önceki ilk çıkan 2.0 F30 320i'lerde 190hp üstüydü.

    Önemli olan yolda düzgünce denenip nasıl bir sonuç alındığı. 320ied'nin geçtiği videolar da var Civic rs'i, hatta bana bu videoda BMWyi kullanan elemanın ilk hızlanmadan sonra fazlaca yavaşladığı dikkatimi çekti, muhtemelen manuel modda ve erken vites attı. Civicin o kadar hızlı bir biçimde öne geçmesi normal değil.

    Hocam ben de biliyorum o kadar basit olmadığını, fabrika verilerinin herşey olmadığını. BMW'nin, Honda'nın, Mercedes'in ne yaptığını. Her firmanın bir stratejisi var, ve bu rakamları bu strateji doğrultusunda çok da güzel kullanırlar. Fakat burdaki mevzuu farklı. 0-100 deneyen arkadaşlar videoları yayınladılar geçmişte zaten. Ama adam trol, fake hesabıyla gelmiş konu açmış. Bizim dediğimizi zaten sallamayacak belki Honda'nın dediğine itibar gösterir diye yazıp geçtim. Yoksa fabrika verilerinin gerçek verilerle uyuşmadığına dair sayfalarca konuşulabilir.




  • murderer_utku kullanıcısına yanıt
    sebep mi?

    hayatinda ilk defa turbo goren, hondanin en hizlisinin (type r) bir alti arabayla, bmw nin en yavasinin (318) bir ustu olan arabayi karsilastiran, bg ve kg avantajina ragmen yine de tokadi yiyen honda tayfasinin asagilik kompleksi diye ozetlesem?
  • Hb ye mutlaka manuel gelmeli

    Cam tavan da ister

    Müşteri hazır 😀

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    2018 Ikinci çeyreginde deri koltuk cam tavan anahtarsiz giris gibi ozellikleri getireceklerini ama manuel gelmeyeceğini söylemişlerdi 2017 aralıkta. Ama bu aracın tam gücünü hissetmek için manuel şart s modunda kulakçık da kullansanız vites atıyor. Bence bu model için manuel değil de dizel getireceklermiş gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu civic rs'in manueli gelse, kaçacak delik arayacak tsi'cılar biliyorum
  • Cvt Şanzımanlı Civic ile BMW 3.20 Roll

    Cvt Şanzımanlı Civic ile BMW 3.20 Roll

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet gerçekten sürdüm ve tekrar söylüyorum RS’deki cvt berbat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şoför faktörüdür, 320 kullanan gaza yüklenmemiştir olabilir diyeceğima ama muhtemelen civite yazılım var, bu kadar seri hızlanıp böyle fark atamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic’de hondata’nın geliştirdiği yazılım varsa ve BMW orijinal ise durum normal.
    Hondata yazılımı sonrası araç 210 hp oluyor ve 0-100’ü 7 saniyenin altına iniyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.