Şimdi Ara

CyberDunk - BuzzeBeater - Basketbol Sevenler Buraya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Bir basketbol oyuncusu olmaya ne dersiniz. Oyun size geniş imkanlar veriyor. Oyuna kayıt oluyorsunuz şimdi geldi charcter yaratmaya önce mevkisini seçiyoruz ve devam ediyoruz. Şimdi özelliklerini randomlucaz. İstediğimiz kadar randomlayabiliriz belli bir pointi sürekli rastgele dağıtıyor. Mevkimize uygun bir dizilim geldiği zaman devam ediyoruz. Sıra geldi takım bulmaya bu iş biraz zor yeni oyuncular 1 haftada anca takım bulurlar. Çoğu bot takım dolu oyuncularon yönettiği takımlarsa tecrübeli oyuncuları tercih ediyorlar. Şimdi train yapmanız gerkiyor. Trainer a girip ordan eğitici çağırıyorsunuz. Her eğiticini ne verdiğini kac günde eğittiğini kaç para olduğunu görebilirsiniz. Daha sonra ayakkabı - band - gibi aksesuarlar alabilir bunları kullanabilirsiniz. Bunlar size ek özellikler vereceklerdir.

    Oyun gerçekten güzel arkadaşlar. Karmaşık bulana bu topic altında her konuda yardımcı olabilirim.Herhangi bir sorunuz olursa burdan bildirin. Oyunun forumundan da gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz. Türklerin olduğu bir oyun ama daha yeni olduğu için pek karşılaşamyabilirsiniz. Şimdiden iyi kariyerler

    Kaydolmak için tıklayınız...





    BuzzeBeater

    Oyunda basketbol koçu olma şansına sahipsiniz. Oyuncularınızın özelliklerine göre diziliş belirleyip heyecanlı liglerde mücadele veriyorsunuz. Oyunda TÜRKÇE dil desteği bulunuyor. Daha da güzeli her sezon sonunda draft bile yapabiliyorsunuz. Ayrıntılı açıklamayı yapıcağım :

    http://buzzerbeater.org/BBWeb/signup.aspx

    Bu adresten kayıt olduktan sonra takım oluşturulması için bekliyeceğiz. Şimdi oyunda çok yararlı olacak bilgileri vereceğim :)

    I - Yetenek Seviyesi




    Oyuncu yetenek seviyeleri için aşağıdaki sıfatlar kullanılır, kötüden iyiye sıralanmıştır:

    korkunç
    değersiz
    berbat
    işe yaramaz
    zayıf
    vasat
    iyi
    güçlü
    becerikli
    üstün
    verimli
    sansasyonel
    heybetli
    harikulade
    olağanüstü
    muazzam
    görkemli
    dünya dışı
    devasa
    efsanevi


    Oyuncu Bireysel Notları


    Bireysel özellikler aşağıdaki işlevleri görür:

    Uzaktan Şut: 3 sayılık atışlar gibi potaya uzak noktalardan yapılan atışların isabetini sağlar!

    Zıplama: Yüksek zıplaması olan bir oyuncu uzaktan şutlarında uzaklığını azaltır.

    Dışarıdan Defans: Oyuncunun "Dışarıdan Def."i iyiyse uzaktan şutlarda ve topa sahip olan kişiye yaptığı baskı o derece etkili olacakdır!

    Top Tutma: Oyuncu bu yetenek ile topun kontrolünü elinde tutarak ilerler ve rakibi geçmeyi dener! Eğer bu yeteneği iyiyse topu kaptırmaz! Bu tür oyuncuları karşılayabilmek(engelleyebilmek) için "Dışarıdan Defans" ı iyi olan bi oyuncu gereklidir!

    Top Sürme: Oyuncunun bu yeteneği iyiyse takım arkadaşından alacağı bi pasla ani bi atağa kalkabilir ve kendisine aynı şekilde ani bi şut imkânı oluşturabilir! Oyuncunun top sürmesi nekadar iyiyse okadar sık şut çekecek ve ortalamanın üstünde atış yapabilecekdir!

    Pas Verme: İyi pozisyonlarla birlikte atışlar bulabilmek için yardımcı olacak yeteneklerdendir(Vebu yetenekle sayesinde asist yapar) Eğer kötü bi pasa sahip olursa pas vermeye kalkıştığında top kayıplarıyla karşılaşırsınız!

    İçeriden Şut: Oyuncunun bu özelliğinin iyi olması durumunda 2 sayılık atışlarda başarılı olacakdır!

    İçeriden Defans: Oyuncunun bu özelliği iyi ise rakibin içeriden yapacağı atak ve ardından bulabileceği sayıları engelleme ihtimali artar!

    Ribaunt Alma: Oyuncunuz iyi bi "Ribaunt Alma" seviyesine sahipse başarısız olarak potadan dönen atışları alma ihtimali yüksektir! Örneğin; Bi Oyuncunuz 7'2" Boyunda Olsun! Fakat "Ribaunt Alma" yeteneği düşük! Bu yüzden iyi bi pozisyon alamaz ve fazla ribaunt alamaz!

    Blok Yapma: Şutları bloklamaya yarar. Dışarıdan defansçılar için kullanışlı değildir

    Kondisyon: Yüksek kondisyonlu oyuncular daha yavaş yorulacaklardır ve böylece daha sonraki periyotlarda sahada daha etkili olacaklardır.

    Serbest Atış: Serbest atış kazanılması durumunda atışın başarısını sağlar! İç bölüme doğru oynayan oyuncular daha sık faule maruz kalsalarda, bu yetenek tüm oyuncular için gereklidir!

    Haftanın idmanı: Oyuncular her hafta eşit şekilde antreman almaz. Bir haftada aldıkları antreman oynadıkları maç dakikasına göre hesaplanır.

    En İyi Pozisyon: DMI ile birlikte, bu biraz değişik bir rehberdir ve bazıları bunun için anlamsız diyebilir. Listelendiği pozisyonu dikkate alıp almadan takımınızın ihtiyacı olduğu pozisyonda oynatabilirsiniz.

    DMI: Oyuncunuzun ne kadar iyi olduğunu görebileceğiniz çok değişik hesaplanması olan bir genel oyuncu endeksidir. Oyuncunuzun antreman alıp almadığını kontrol edebileceğiniz iyi bir yoldur ama bir başka yönden ilk göründüğünden biraz daha anlamsızdır. Dikkatli olun!


    Aşağıdaki notlar her maçta rapor edilir:

    1) Her oynayan oyuncu için bireysel not. Eğer bir oyuncu 5 dakikadan fazla oynamışsa, takım performansına ve aktüel oyun performansına etkisi kadar yıldız alır.

    Hattrick-stili notlara alışık olanlar için, BuzzerBeater'ın tek farkı oyuncunun yeteneğin bazen önemsiz kalmasıdır, ama oyuncu kötü olsa bile, çok iyi oynaması sebebiyle oyuncu maçta yüksek not alacaktır. Hattrick'te şansla 4 gol atan bir oyuncu takımın en kötü oyuncusu olabilir, ama BuzzerBeater'da değil.

    2) Takım Notları. Bu takım notlar her pozisyonda ne olduğunu hesaplamaya yarar. Burda da özeti var:

    Dışarıdan Şut, Def: Hesaplanmasında her gard çok yüksek, kısa forvet için orta, uzun forvet için çok az etkisi olur.
    İçeriden skor, def: Pivotun çok yüksek, uzun forvetin biraz yüksek, kısa forvetin orta derecede etkisi olur.
    Ribaunt Alma: Pivot ve uzun forvetin çok yüksek, kısa forvetin biraz daha az, gardların ise orta derecede etkisi olur.
    Ofansif Akış (hücumda yapılan asistler artı, top kayıpları eksi): oyunkurucularım çok yüksek, şutör gardın orta, kısa forvetin orta derecede etkisi olur.
    Koçluk Derecesi: Koçluk derecesi kullandığınız şutların kalitesinin, atabileceğiniz şutların kalitesinin ortalamasıyla ortaya çıkan bir kıyaslamadır. İyi bir hücum planı size yüksek bir Koçluk Derecesi sağlarken, iyi bir defansif oyun planı rakibinizin Koçluk Derecesini düşürür.

    ANTREMAN


    Oynanan maçlara, hazırlık maçlarına ve ödenen eşek yüküyle maaşlara ek olarak, oyuncularınız bu sırada antreman yapmak için zaman bulmalıdır.

    Ehm, taktikleri yapabileceğimiz kadar değişikliklere açık bir hale getirmeye çalışıyoruz, çünkü oyuncularınızın gelişmesiyle ilgili güçlü bir tarafınız var.

    İlk açılır menüden, antreman çeşitlerinden birini seçebilirsiniz. Bir kaç antreman çeşidi, oyuncuların özelliklerine tekabül ettiği gibi (içeriden defans ve ribaunt alma gibi), bazıları da bazı tamamlayıcı özellikleri geliştirir. (dışarıdan şut ve top tutma gibi).

    İkinci açılır menüden, hangi pozisyonlara antreman vereceğinizi seçebilirsiniz. Oyuncular oyun-içi ve oyun-dışı tecrübenin uyumuyla daha iyi antreman alırlar, çünkü her hafta bir veya iki anahtar oyuncuyu seçen, daha hızlı gelişimi gösteren bir koçunuz var, ya da azaltılmış bir verimle 3 veya daha fazla pozisyonu antreman veren... Oyuncular antremandan en yüksek verimi alabilmek amacıyla, her hafta 48 dakika oynamalı ya da bir tam maç oynamalıdır. Eğer 48 dakikadan fazla oynarlarsa, sorun değil. Eğer 48 dakikanın altında oynarlarsa, yine de gelişirler ama daha 48 dakika oynayandan daha az.

    Listedeki ilk antreman bölgesi "Takım Antremanı" ve diğerlerinden biraz daha farklı bir şekilde işler. Bu seçiliyken, ikinci menü üç seçenekle beraber listelenir: "form", "serbest atışlar" ve "kondisyon". Bu özellikler, takımınızdaki tüm oyuncuları antreman alması ve koçunuzun yapabileceği basit şeylerdir ve oyuncular oyun-içi antreman fazla almaz. Bu antreman tiplerinden birini seçmek kadronuzdaki tüm oyuncuları oynasa da oynamasa da alabileceği bir antreman alması demektir.

    Diğer antreman tiplerinde, oyuncular sadece ek olarak oynadığı sürede hızlı gelişmez, ayrıca daha yetenekli oyuncular daha hızlı gelişir. Örneğin, harika bir içeriden defans ve ribauntçu oyuncu blok yapma yeteneğini kötü içeriden defans ve kötü ribauntçudan daha kolay geliştirir. Yetenekleri uyuşan oyuncuları geliştirmelisiniz, ama bir çok uyuşan yetenek vardır -- oyuncularınızı takımınızın ihtiyaçlarına göre geliştirebilirsiniz.

    Aklınızda tutmanız gereken bir şey var: gerçek hayattaki gibi, genç oyuncular yaşlılardan daha hızlı gelişir, bunun yanında uzun oyuncular bazı antreman tiplerinde kısa oyunculardan daha hızlı gelişir. Antremanınızı vereceğiniz oyuncuları seçmede bu bilgi size avantaj kazandıracaktır.

    Her hafta fazla süre almayan oyuncuların odaklanmalarını kaybettikleri gözlenir ve "Form"ları düşme eğilimi gösterir. Her hafta çok fazla oynayan oyuncular yorulur ve "Form"ları düşer. Eğer haftada üç maçınız varsa ve üç maçın hepsi önemli değilse, oyuncularınızı değiştirmeyi düşünün, çünkü ilerleyen haftalarda oyuncularınızın yeteneklerine zarar verir. Bununla beraber, "Form" oyuncunuzun o hafta antreman sırasında ne kadar iyi olduğunu ve maçta ondan ne kadar iyi bir performans beklenileceğini belirler: bu oyuncunuzun ne kadar iyi antreman aldığını göstermez.

    Biraz tecrübeyle, her hafta kullanacağınızdan daha fazla oyuncu geliştirmenin iyi bir yolunu bulacaksınız ve fazlalıkları transfer marketine göndereceksiniz...

    DRAFT


    Evet, bütün sezon boyunca başarıyla uğraş verdiniz ve şimdi bütün sezon boyunca izlediğiniz genç yeteneği takımınıza kazandırmak istiyorsunuz. Draft Talimatını Düzenle sayfasından yeni genç yeteneğe bakın ve bu cevherle birlikte takımınız zavallılıktan kurtulacak, taraftarları salona çekecek... ya da bençte çok bunalacaksınız.

    Draft işlemleri şu yolla takip eder: Sezon bittikten hemen sonra 48 yeni oyuncu draft için yaratılır. Playofflar ve düşmelerden sonra 16 takımın her biri 3 tane seçme hakkı kazanır. (Yani ligi son sırada bitiren takım ilk sırayı kazanır) Takımlar benzer istatistiklere sahipse, bu beraberlik averajla bozulur (Atılan sayı - Yenilen Sayı --- O da eşitse Atılan sayı çok olan daha öndedir) Takımların seçme yerleri karar verildikten sonra takımlar kendilerine kalan en üst sıradaki oyuncuyu seçerler. Draft sezon sonu, ligten iki gün sonra, yapılır.

    Draft talimatınızı düzenlemek için Takım menüsünün alt menüsü olan Draft Talimatlarını Düzenle'ye tıklayınız. Burada uygun olan 48 oyuncunun listesi ve gözlemcileriniz tarafından bütün bilgilerin olduğu bir sayfa çıkacaktır. Bir oyuncuyu gözlemlemek onun Yıldız Seviyesini görmenize yardımcı olur. Bir oyuncuyu iki kez gözlemlemek onun Rütbe Seviyesini, yani bir oyuncu olarak, en iyi özelliğini ve ne kadar iyi olduğunu gösterir. Draft havuzunda yapacağınız tercihler hakkında bir fikriniz olduğu zaman, kayan kontrolü kullanabilirsiniz. Oyuncuyu yukarı, aşağı, en üste, en alta koyabilirsiniz. Sıralamayı Gönder'e tıklayarak o anki talimatınızı kaydedebilirsiniz. Not olarak büyük tablodaki oyuncu talimatları en son seçtiğiniz seçim sırasını yansıtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MysticSoul -- 10 Eylül 2007; 3:35:48 >







  • °



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbult -- 30 Mayıs 2011; 22:08:38 >
  • önemli değil dostum ...
  • BuzzeBeater eklendi şimdi gayet genişledi konu daha da genişlicek inş :)
  • EKONOMİ

    Bu sayfa ekonominizin karargahıdır. 'Ekonomi' sayfası oyuncuların maaşları, çalışan maaşları, salon geliri (koltuk tipine göre), forma satışları gelirleri ve gözlemci giderleriyle birlikte son 7 günde gider ve gelirlerinizdeki oynamaları görmenizi sağlar.

    Bu bilgileri kullanabileceğiniz bir kaç yer vardır. Öncelikle, oyuncu ve çalışan maaşlarınızın toplam gelirinize göre kıyaslayabilmeniz için iyi bir referanstır ve bütçenizin elverdiğinden daha fazla harcamanızı sınırlar. Her koltuk tipinin geliri ise gelirinizi maksimize etmek için gerekli olan yapılandırmaya ve salonu genişletmenize yardımcı olur. Sayfanın başında takımınızın bütçesiyle ilgili iki değer göreceksiniz. Şimdiki Bütçe bankada ne kadar paranız olduğunu, Kullanılabilir Bütçe ise harcamak zorunda olduğunuz parayı gösterir. İkisi farklı şeylerdir. Örneğin bir oyuncuya en yüksek teklif veren siz olduğunuzda, oyuncuyu satın almak için harcamanız gereken para bütçenizden daha aşağıysa, banka 0 $ dan düşmenize izin vermez...
    Sayfanın altındaysa, hem haftalık forma satışları ve faizleri hem de geçici gelirleri bulacaksınız.

    Forma satışları geliri kazanan takım olmanıza bağlı olarak taraftarlarınızın kulüp giyim kuşamını almasıdır. Hiç kimse yenilen takımın formasını almaz, di mi?

    Eğer borç içindeyseniz haftalık olarak %5 faiz ödersiniz. Eğer 500 000 $ altındaysanız, iki hafta içinde borçtan kurtulmalısınız ya da iflastan dolayı takımdan atılırsınız.

    Geçici gelirler hafta içinde ne olduysa onu listeler. Oyuncu transferlerinden gelen gelir/gider, çalışanları değiştirme ücreti ve diğerleri... Oyunculara teklif verdiğinizde ama süre daha bitmediğinde, geçici gelirlerde bir önizleme alacaksınız.




  • sao ldostum
  • MAÇ MOTORU


    Gerçek olan skor kutusunda veya maç raporunda ne gördüğünüzdür. Sadece maç motorunun nasıl işlediğine dair bir kesittir bu. Aynı şekilde doğru olan sadece bir basketbol maçının oyunun çoğu dinamiklerini size göstermeyeceğidir.

    Maç motorunun merkezinde hücum ve savunmanın yarı sahada nasıl işlediği vardır. Genel fikir takımın skor için bir çok fırsatı olduğudur. Bu fırsatların ne tür ve ne kalitede olduklarına ise hücumsal fonksiyonların işlemesi karar verir. Bir oyuncu şut kullanmak için yeterli bir zaman bulduğunda karar vermek zorundadır... bu elbette diğer şeylerin fonksiyonunu değiştirir... Şut süresi, oyuncunun tecrübesi, maçın skoru, takımın attığı şutların yüzdesi, hücumdaki takımın işleyişi ve çaylak şutör gardınızın koçunuzdan daha iyi bildiğini düşünmesi...

    Size verdiğimiz ofansif şemalar iki görünüş, hız ve odağın uyumuna yenilebilir. Hız hızlı, yavaş ve normal anlamına gelir ve odak ise içeri, dışarı ve normal anlamındadır. Daha hızlı demek takımın sahadayken daha diri olmasını, kullanılan şutun standartlarını azaltması demektir ve maçta daha fazla pozisyondan yararlanmak demektir. Daha yavaş hız ise tam tersi... İçeri odaklanmaya sahip olmak hem genel kaliteyi arttırır hem de çemberden dönen şutlarınızı azaltır. Ayrıca bir başka anlamıyla attığınız iç şutların dağıtımını etkiler. Dışarıdan odak tamamen aynısı fakat uzak mesafeli şutlar için olanı...

    Açıkça söylenebilir ki, takımın başarısı da oyunun gidişatına bağlıdır. Örnek olarak, oyuncuların yeteneği diğerleri için fırsat yaratır. Daha iyi ofansif gidişata sahip olmak, attığınız şutların daha kaliteli olması demektir. Ayrıca, etkin ribaund alabilmek rakiplerinizin skor için fırsatlarını kısıtlar ve sizinkileri artırır. Top kayıplarını çevirmek ve top kayıplarına odaklanmakta ayrıca önemlidir. Daha iyi Top Tutmaya sahip olmak, daha iyi dışarıdan defans ve daha verimli skor yapma demektir (çünkü skor yapmak için daha fazla fırsata dönüşür). Tam saha pres yapmak, sizin yaptırmak istediğiniz top kaybını artırır, ama rakibiniz iyi Top Tutma yeteneğine sahipse, çemberi çok rahat görebilir.

    Maçın gidişi sırasında, koçunuz maçın gidişatı hakkında ayarlamalar yapar. Eğer daha fazla içeriden şut istiyorsanız, size daha fazla içeriden şut atılacağını söyler. Eğer rakibiniz daha fazla içeriden şut kullanırsa, savunmacılarınıza daha fazla alçak postta durmalarını söyler. Fakat, koçunuz sizin taktiklerinizi değiştirdiği zaman, eğer Baskılı Defansı seçmişseniz, daha az etkili olacaktır. Sizin taktiklerinize daha yakın seçimler daha iyidir, çünkü koçunuz oyun başladığında sınırlı ayarlamalar yapabilir.

    Ayarlamalar ve sayılı-ayarlamalar çok geniş kapsamlıyken ve detaylar yalnızca 10,000 kod satırında tutulurken, her takıma bir Koçluk Derecesi aracılığıyla daha fazla tat vermeye çalıştık. Koçluk Derecesi şut denemelerinizin kalitesinin belirtisini, yeteneğinizle birlikte atabileceğiniz şut denemelerinin kalitesininin ortalamasının bir kıyasıdır. (Çeviren Notu: Karışık değil aslında) İyi bir hücum planı, size yüksek bir Koçluk Derecesi verir ve iyi bir defansif oyunplanı rakibinizin Koçluk Derecesini azaltır. Taktikler karmaşık olduğundan beri, arkadaşlarınıza ne öğrendiklerini sormalısınız, çünkü arkadaşlarınızın bizim motor hakkındaki açıklamalarımızdan daha fazla tecrübeye sahiplerdir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TAKTİKLER

    Dışarıdan şut girerse hem bireysel uyumun ve takımın dışarıdan sayı notlarının, hem de bireysel ve takımsal dışarıdan defansı etkiler. Eğer bir harika oyuncu kötü bir takımın tek seçeneğiyse, daha fazla yoruma sahip olacaktır ve bundan dolayı, şut yüzdesi düşecektir. Aynı takımdaki kötü bir oyuncu gibi. Aynı şeyler diğer şut tipleri için de geçerlidir.

    Taktik Seçenekleri:

    Hücum: Hücumlar genelde içeriden/dışarıdan/normal odaklanma ve hızlı/yavaş/normal hızla kıyaslanıp belirlenir. hızlı/yavaş aynı değildir. Yavaş hız daha kaliteli şutlar demektir ama şut süresinin sonunda kötü şutlarla sonuçlanır. Maçta daha az pozisyon olması yani skorun daha düşük olması, bu da demek olur ki kötü takımlar, iyi takımlara karşı kapalı oynayabilir. İçeriden veya dışarıdan odaklanma demek takımların daha çok /içeriden/dışarıdan şut denemesi demektir, ama oyuncular atabileceklerinin en iyisini atarlar ve eğer içeriden defans skor yapmayı imkansız hale getiriyorsa, oyuncular daha fazla içeriden şut denemeyeceklerdir.

    Temel Hücum: normal odaklanma/normal hız tüm diğerleri kurulmamış olacaktır.
    Topu Götür: normal odaklanma, daha hızlı hız.
    Sabırlı Ol: normal odaklanma, biraz daha düşük hız.
    İçeri Bak: içeriden odaklanma, çok çok az daha hızlı hız.
    Alçak Post: İçeriden odaklanma, biraz daha düşük hız.
    Hareketli: Dışarıdan/orta mesafeli odaklanma, normal hız.
    Koş ve Vur: Dışarıdan odaklanma, daha hızlı hız.
    Princeton: dışarıdan/içeriden odaklanma (daha az 2 sayılık uzaktan atışlar), daha düşük hız.

    Savunma:

    Normal (Adam adama): her şey normal.
    2-3 Alan: daha yüksek içeriden defans ve ribaunt alma. Biraz daha düşük hız.
    3-2 Alan: Daha yüksek dışarıdan defans. Yavaş hız.
    1-3-1 Alan: Çok az daha fazla dışarıdan defans, içeriden defans ve ribauntlar daha az.
    Tam Saha Pres: Yaptırılan top kayıplarında çok yüksek bir artış, harcanılan özellikler kondisyon, defans ve ribaunt. Çok hızlı bir oyun.
    Plan:
    İlk beşinizi ve her pozisyon için iki yedeği kullanabilirsiniz. (yorulmamışsa ve faul problemine girmemişse) İlk beş daha fazla oynar ve yedek daha etkili olursa, koç değişim yapar.
    Değişim Örneği:
    Koçlar bazen ilk beş, yedekler, diğerleri hakkında kendisi karar verir. Siz de koçunuzun karar vermesini ne kadar istediğinizi ayarlayabilirsiniz. Kendi yargılarınızın kesinkes uygulanmasını isteyebilir (Planı kesinlikle takip etsin), koçun yargılarını uygulatabilir (Koçun Karar Vermesine İzin Ver) ya da ikisinin arası (Koç Plandan Seçsin) veya siz kendi planınızı 4. çeyreğe kadar uygulatabilir, sonra koçun maçı kazanmasını denetebilirsiniz (4. ye kadar plan)
    Enthusiasm:
    Takımınızın ne kadar sert oynamasını istediğinize karar verebilirsiniz (hazırlık maçı hariç). Takımınızın maçı kazanmak için isteklilik derecesi vardır ve daha fazla istekli olan takım, daha sert oynayabilecek olan takımdır.
    Takımınıza en iyisini yapmasını gerektiğ*ini, çünkü bu maçın çok önemli olduğunu söyleyebilirsiniz (Çiğneme Zamanı!!!) tabi takımınızın bir iki haftayı kötü geçirmesini göze alarak. Alternatif olarak, "Rahat Ol"u seçip takımınızın gelecekte daha iyi olmasını sağlayabilirsiniz. Ek olarak, takımınızın istekliliği bir süre sonra varsayılan özellik olan 5'e döner ve sezon sonunda hep 5'te kalır.


    Not : Alıntıdırwww.buzzerbeater.com/bbweb/rules.aspx




  • nası türkçe ayarlıycam cvp versene please



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Marcos -- 10 Eylül 2007; 10:01:49 >
  • nbası otürkçe ayarlıyıcam cvp versene
  • benim üçlük 20 :D nasıl türkçe yapcam
  • çok sağol bende basketbol rpgsi arıyordum.
  • yardımcı olurum deöiş tükçe dil desteği var demiş ben nasıl apcam göremiyom yardımcı olmcam demiş 2 dkda çıkmış
  • eve yeni geldim :) cyber dunk da türkçe desteği yok buzzerbeater da var eğer oynuosan
  • ben aynı sanıyodum yaw özür saol
  • buzzer beater = Koç olma oyunu
    cyber dunk = oyuncu olma :)

    cyber daha çok sardı öneririm
  • yes draft ne zaman olcam galiba
  • 3. sezon yeni açıldı biraz takım eklendi onlara girmeye çalış. Draft biraz uğraştırıo daha bende bulamadıl
  • türkçesi yok mu?bunun.
  • cyberdunk türkçe değil buzzerbeater türkçe hattrickin basket versiyon uya:D
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.