Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.714.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tmm kardes bısı demıorum denemeden bısey dıyemem deneme fırsatımda olcanı sanmıorum :) ama mrk ettım bukdr serı olabılıosa hondanın 1,8 140 beygır motoru 8,9 .. vlla denemek ısterdım o chıpi..
  • Sn. Tacarsoy ecu daki en son güç arttırımıyla 104 hp oluyor bu 104 hp ye 1065 lik ağırlıgı ve 220 nm lik torku eklersen biraz aklın yatabilir (tabi ki süspansiyonlarından değişmesi gerekiyor yoksa orijinal süspansiyonlarla aracı zaptedemezsin)
  • Ya neyse bırakalım bu tartışmaları benzin olmuş 3 ytl biz burda performans tartışıyoruz ekonomi uzmanları ilerde 6 ytl yi bulabileceğini söylüyorlar inşallah iyi bir hükümet gelirde ucuzlatır şu akaryakıtı benim arabanın dizel olmasına ragmen endişeliyim benzin 6 olursa eurodzl 5 olur çok kötü bi durum
  • evet benzın 3 mılyon arabadan soguttu benı adeta yanı saka maka yolumuz 5 mılyona gıdıor olmas bole sey.. mazotunda az kalır bı yanı kalmadı gıbı..
  • inşallah ucuzlar yoksa böyle olmayacak hükümet benzini 50 kuruş civarına mal ediyormuş üstüne 2.5 ytl kar koyuyor böyle bişey yok hadi zengin bi ülke olsak gam yemiyecem hem fakiriz hem avrupanın en pahalı akaryakıtını kullanıyoruz arapların tek kıskandıgım yönü bu adamlar su yerine benzin içecek nerdeyse
  • BENİM ARAÇ ÖZÜRLÜ PLAKA ama alırken klimalı 1.5 dci 21500 diyorlardı indirimli hali 15650 ye düştü 1992 model şahinim vardı 6400 saydılar 9250 ytl üste verdim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anshered..byhonda

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    ayrıca benim dCi ye chip takıyorum araba 104 hp 220 tork oluyor istediğin v-teci getir kese kagıdına dönderiyim


    AHahahhaha gulecegım yoktu çapulcu motoruyla vtec ımı sarcan yapma allahaskına çip taktırmıs orjınalınden bahsedıorum dacıa logan vtec honda ha ?

    kardeşim sen git hondana bin gereksiz yorumlarda da bulunup insanı germe senin burada bulunma macın doğru dürüst konuşmak mı sağa sola satasmak mı sen gelip yazık yazık dersen 20 milyara logana biniyorsun dersen milletin de sana hondayı övücü sözleri sarfetmesini bekleyemezsin biz de akıl cı insnlarız iki markayı kıyaslamıyoruz ama tercihimiz bu yönden bunu da nazik cümleler ile elştirebilirsin alay edici cümlelerle değil. ne demek çapulcu motoru ile ben arabamdan memnunum ve sanada gel burada cart curt konuş diyel olmadı zaten konunun adı dda DACIALOGAN klübü HONDA değil git ne derdin var ise orada hallet tamammı gözüm




  • Tamam arkadaşlar gerilmeyelim, "anshered..byhonda" özür diledi zaten ifadesi için.

    Loganı alanlar 35 milyar verecek güce sahip iken honda civic yerine dacia logan alanlar değil çoğunlukla (ha öyle olanlarda vardır mutlaka, altı yüksek olsun der ekonomik olsun der ayrı). Çoğunlukla 20-25 civarı verebilecek insanlar sıfır için ve o fiyatlara da Türkiye şartlarında en iyi alınabilecek otomobillerden birisi Logan ve hatta bence en iyisi Logan. Hepsi bu.

    Not: Benim 1.6 loganı geçen civic yok şu ana kadar (son 1 yıldır kalkış, şehir içi, şehir dışı, otoban dahil). Belki dişlisine rastlamamışımdır bilmiyorum. Önümde ne zaman honda görsem rahat bir şekilde geçiyorum. Yada bana hep standart 1.4 ü denk geldi. Ama şu kadarını söyleyeim. BEnzinli logan 1.6 maksimum torku 128NM yi 3000 devirde vermesi ve 90hp gücüyle bir de 980 kg lık kasayla oldukça sıkı araba. Şansıman da megane2 şansımanı biliyorsunuz. Öyle lay lay lom geçilecek bir araba değil. Dizeller zaten manyak gibi gidiyor. 65 hp a falan bakmayın. Ben bile yetişemiyorum dizellere çok devirli kullanmadıkça.

    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered..byhonda

    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    ayrıca benim dCi ye chip takıyorum araba 104 hp 220 tork oluyor istediğin v-teci getir kese kagıdına dönderiyim


    AHahahhaha gulecegım yoktu çapulcu motoruyla vtec ımı sarcan yapma allahaskına çip taktırmıs orjınalınden bahsedıorum dacıa logan vtec honda ha ?

    kardeşim sen git hondana bin gereksiz yorumlarda da bulunup insanı germe senin burada bulunma macın doğru dürüst konuşmak mı sağa sola satasmak mı sen gelip yazık yazık dersen 20 milyara logana biniyorsun dersen milletin de sana hondayı övücü sözleri sarfetmesini bekleyemezsin biz de akıl cı insnlarız iki markayı kıyaslamıyoruz ama tercihimiz bu yönden bunu da nazik cümleler ile elştirebilirsin alay edici cümlelerle değil. ne demek çapulcu motoru ile ben arabamdan memnunum ve sanada gel burada cart curt konuş diyel olmadı zaten konunun adı dda DACIALOGAN klübü HONDA değil git ne derdin var ise orada hallet tamammı gözüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bsd -- 13 Haziran 2006; 9:51:05 >




  • bsd kardeş çok doğru söylemişsin ben de ipin ucunu çok kaçırdım gereksiz tartışmalar yaptım bunlara hiç gerek yok burda sadece "logan" la ilgili konuşalım anshered kardeşimiz özür diledi zaten olay tatlıya bağlandı...
  • BEYLER KUSURA BAKMAYIN BENDE İLK YAZDIĞINI GÖRDÜKTEN SONRA YAZMISTIM ÖZÜ İÇEREN MESAJINI DAHA SONRA GÖRDÜM. BENDE KABALIK ETTİYSEM ASHERED DEN ÖZÜR DİLERİM.
  • muratugraş kardeş ya chip konusunda biraz anlatsana bende 1.4 var 75hp bende hız tutkusuda var ve benim dacia çok içekiyor chip nasıl bişey birazzzzzzzzzz aydınlatırmısın kaça mal oldubi zaarı fln varmı motora??????? cvp bekliyorummmmmmm
  • O İŞTE BİR YANLIŞLIK VAR.BENİM RUHSATTA 975 YAZIYO.
  • Kardeş tabi ki bilgi veriyim ama ben daha yaptırmadım şu an standart haliyle kullanıyorum. Chip, aracın beyninin(ecu) yeniden programlanması veya beyne başka bir parça takılarak çalışma prensibinin değiştirilmesidir. Bu chip, benzinli araçlarda maksimum 10 hp, turbo dizel ve turbo benzinli araçlarda ise maksimum 35-40 hp güç artışı sağlar. Yani üzülerek söylüyorum senin araçta 8 hp civarı artar, fazla bir güç artışı olmaz. Fiyatı ise 750-1000 ytl civarında. Yani fazla bi güç elde edemezsin ve parana yazık olur. Ama illede yaptırırım diyorsan chiple birlikte direkt hava filtresi, dereceli eksantrik ve egzost modifiyesiyle: 75+8(chip)+8(dereceli eksantrik)+3(hava filtresi)+3(egzost) = 97 hp güç alabilirsin. Chipin zararı var mı demişsin; chipin motora hiç zararı yok, bizim araçlarımız gibi standart güç üreten araçlar pis hava, toz, çok sıcak hava gibi etmenlere karşı gücünden kesilerek üretiliyor. Eğer aracın bu etmenlere maruz kalmıyorsa yapmanda bir zarar yok. İstediğin zaman da söktürebilirsin. Ama dediğim gibi turbo kullanılan araçlarda çok etkili oluyor. Min 25 Max 35-40 hp güç arttırıyor. Eğer hız tutkunuysan dediklerimi yaptırabilirsin. 97 hp de aracını bayağı seri yapar ki 1.4 mpi motor zaten seri bi motor, bunlar eklenince 1.6 gibi gider.




  • selam arkadaşlar bu ağırlık konusuna takıldı benim kafam herkes farklı bişey mi söylüyor benim araba 1,6 laurate ruhsatta işli olan 1055 kg dacia nın sitesinde ise 985 gösteriyor.sizde farklı şeyler söylüyosunuz.acaba hangisi doğru birbilen yok mu bunu kesin olarak.
  • 16-21 bin ytl arası benzinli veya dizel başka bir sıfır araç tavsiyeleri ile gelen olursa tabi ki daha fazla dikkate alırız.
    buraya civic arabayı savunmaya gelenlere saygımız var.
    civic bence mukemmel araba
    focus ta
    corolla da
    vectra da
    ama butçe meselesi
    benimki buna yetti
    keşke daha fazla olsaydı da audi a8 quattro alabilseydim...
  • Motorizare Benzina Diesel
    Tip motor K7J 710 K7M 710 K9K 790
    Cilindree (cm3) 1390 1598 1461
    Alezaj x cursă (mm) 79,5 x 70 79,5 x 80,5 76 x 80,5
    Număr de cilindri 4 4 4
    Raport volumetric 9,5:1 9,5:1 18,3:1
    Număr total de supape 8 8 8
    Norme de depoluare Euro 3 Euro 3 Euro 3
    Putere maximă (Kw/CP) 55 (75) 64 (90) 48 (65)
    Regim putere maximă (tr/min) 5500 5500 4000
    Cuplu maxim CEE (nm) 112 128 160
    Regim cuplu maxim (tr/min) 3000 3000 2000
    Tip injecţie multipunct multipunct directă cu common rail sferic + turbo
    Carburant benzină fără plumb benzină fără plumb motorină
    Transmisie
    Tip manuală (JH1 053) manuală (JH3 052) manuală (JH3 053)
    Număr de rapoarte 5 +1 5 +1 5+1
    Directie
    cu cremaliera asistata hidraulic, în serie sau optional pe anumite versiuni
    diametru de bracaj între trotuare (m) 10,50
    numarul de rotatii de volan : directie manuala directie asistata 4,55 / 3,18
    Sistem de frânare
    tip sistem de frânare hidraulic, dublu circuit fata/spate în x
    limitator de presiune sensibil la sarcina spate
    servofrana : simpla (s) (") s - 9"
    fata : discuri (ø mm) 259
    spate : tamburi (t) (ø ") 8
    Punti
    puntea fata McPherson cu brat inferior triunghiular si bara stabilizatoare
    Bara antiruliu fata (mm) 24,5
    puntea spate punte în h cu profil deformabil si epura programata, cu resorturi elicoidale
    Roti si pneuri
    roti (") 6,0 J 15
    pneuri 185/65 R15
    Capacitati
    volum portbagaj (l) 510
    rezervor carburant (l) 50
    rezervor spalare geamuri (l) 3,5
    Performanţe
    viteza maxima (km/h) 162 175 155
    0-1000 m cu start de pe loc (s) 34,9 33,5 37
    0 la 100 km/h (s) 13 11,5 15.5
    Consum conform normelor CEE nr. 99/100
    Ciclu complet (l/100km) 6,8 7,2 4.8
    Ciclu urban (l/100km) 9,2 10,0 5.8
    Ciclu extra-urban (l/100km) 5,5 5,7 4.3
    Emisie CO2 (g/km) 164 173 128
    Mase (kg)
    la gol în ordine de mers 975 980 1065
    total maxim autorizat (mmac) 1535 1540 1600
    sarcina utila 425 425 415
    greutate totala rulanta 2300 2300 2350
    remorcabila cu frânare* 1100 1100 1100
    remorcabila fara frânare 525 525 570
    Dimensiuni
    Lungime (mm) 4247
    Lăţime (mm) 1740
    Ampatament (mm) 2630
    Înălţime (mm) 1525
    Ecartament faţă (mm) 1480
    Ecartament spate (mm) 1470


    * în limita greutatii totale rulante

    Termeni şi condiţii
    Confidenţialitate
    Grupul Dacia
    Grupul Renault
    © 2005 Dacia Group
    DOSTLAR DACİA AVRUPA SİTESİN,DEDE AGIRLIKAR 975-980-1055 OLARAK GEÇİYOR BEN ARACI ALDIĞIM YERE SORUCAM BİR SAKINCASI VARMI DİYE




  • Araç fena değil hatta hoşuma gitti 4 hava yastıklı versiyonu varmı bunun ya da onu boşverin 2airbag+ABS olan en ucuz versiyonu hangisi ve ne kadar bilgisi olan var mı?Bu aradawww.dacia.com.tr adresine gir ordan bak filan gibi cevapları şimdiden banlıyorum çünkü zaten yaptım ama bişey anlamadım sitesinden.Ambiance packde bile sanırım ABS opsiyonel yani arabaya 2 havayastığı+ABS katınca en ucuz yollu ne olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TOTAL_WAR -- 13 Haziran 2006; 15:03:59 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TOTAL_WAR



    Araç fena değil hatta hoşuma gitti 4 hava yastıklı versiyonu varmı bunun ya da onu boşverin 2airbag+ABS olan en ucuz versiyonu hangisi ve ne kadar bilgisi olan var mı?Bu aradawww.dacia.com.tr adresine gir ordan bak filan gibi cevapları şimdiden banlıyorum çünkü zaten yaptım ama bişey anlamadım sitesinden.Ambiance packde bile sanırım ABS opsiyonel yani arabaya 2 havayastığı+ABS katınca en ucuz yollu ne olur.

    AVRUPADA Kİ MODELLERDE ABS VE EBD STANDART FAKAT TÜRKİYEDE KİLERDE ÖYLE DEĞİL BEN AGUSTOSS 2005 TE 1,6 LAUERATE MODELİNİ ALDIM 19,500 E FAKAT DÖVİZLERDEKİ DALAGALANMALAR NEDENİ İLE ARTIK AMBIANCE PACK MODELLERİNİ BU FİYATA VERİYORLAR EGER ALIRSAN LAUREATE 1,6 METALİK AL BAYİDEN 21 E ALABİLİRSİN AMBİANCE PACK LERDE YOL BİLGİSAYARI ELEKTİRİKLİ DİKİZ AYNALARI. YÜKSEKLİK AYARLI SÜRÜCÜ KOLTUĞU VE BAZI VERSİYONLARINDADA KLİMA BULUNMUYOR BENİM BİLDİĞİM AMBIANCE PACK LERDE ABS YOK ÇİFT HAVA YASTIKLI OLANI İSE TÜRKİYEDEKİ FULL VERSİYORU YAKLŞIK 23.000 YTL ZORLARSAN 22 YE ALABİLİRSİN




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.