Şimdi Ara

D sedandan inilip C suv'a binilir mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
7.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Suvlarda iç mekan ferahlığı diye birşey yok çıkarın onu aklınızdan.
    Renault kadjarda arkada dizlerim koltuğa yapışık seyrederken superb de ayak ayak üstüne atabiliyorum hatta tavan yüksekliği bile daha fazla bagaj 2 kat daha büyük
    Yol tutuş rezalet lastik masrafıda cabası
    Çok pişman olursunuz çok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BigMuffin

    Ben kucuklugumden beri G serisi ciziyorum hocam selamlar 👍
    Bi gün nasip olur inşallah kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertekin

    C sınınıfı suv dediğiniz bizim gibi özenti ve ekonomik imkanları kısıtlı ülkelerde milyonluk SUVlara binmek isteyip binemeyenlerin ağzına bir parmak bal çalıp onları gerçek SUVlara biniyormuş hissiyatı sağlamak için sonradan uydurulmuş bir sınıftır. SUV dediğin Toyota Land Cruiser, Range Rover, Jeep gibi araçlardır.
    Yoksa mesela Renault Capture dediğin bildiğin B segment Clionun 5-6 cm yükseltilmiş halinden başka birşey değildir.Yada Nissan Qashqai'yi vur asfalt dışına neden çakma suv olduklarını anlarsın.
    Bence son derece gereksiz arabalar. D segment sedanlar bunlardan 2 gömlek üstün sayılır.
    C-suv sahibiyim, katılıyorum. bundan sonraki aracım d sedan olacak inşallah.
  • mertekin kullanıcısına yanıt
    Kısmen katlıyorum ancak yakın fiyatlarda Skoda Superb ve Kodiaqı kıyaslayınca ciddi bi fark göremiyorum hatta yükseklik ve geniş iç mekan için kodiaq oldukça tercih edilebilir. Her model için geçerli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence binilmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iki aydir ben de ayni ikilemdeyim , edindigim kanaat su oldu, eger ki Range, land yada x5 falan alacaksaniz eyvallah, lakin tucsonmus, 3008 mis yani c ve b suvlar buyuk hata olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İhtiyaç ise binilir, binilmez diye birşey yok.
    Bende 2016 1.4 highline passat vardı , sattım ve Tucson aldım. Aracı da ocak ayında teslim alacağım inşallah.

    Bebek sayılabilecek 2 çocuğumu arkadaki çocuk koltuklarına koyarken yanağımı passatın tavanına yapıştırıp öyle koyuyordum. Boyum biraz uzun olduğu için eğil kalk çok zorluyordu. Bu ihtiyaç oluştuğu için böyle bir değişime gittim.

    Önceleri Crv, Tiguan Allspace ve Kodiaq araştırmasına girdim maliyetleri daha yüksek olduğu için Tucson a yöneldim. Tucsonla ihtiyaçlarımı giderene kadar devam edeceğiz inşallah.

    Sizin böyle bir ihtiyacınız yoktur, sırf yüksek bir araca binmek istiyorsunuzdur ya da superb den sıkılmışsınızdır bi değişiklik için bu aksiyonu alabilirsiniz. kişisel tercihinizdir içinizde uhde kalmasından iyidir. C segment yüksek araçları deneyimleyip farklı segmentlere de geçebilirsiniz. Sizinle eskiyecek değil sonuçta bu araçlar.

    Benim ihtiyacım olmasaydı passatla bir süre daha devam ederdim. Akabinde e segment bir sedan ya da suv a geçerdim. İleride de böyle bir plan var açıkcası.

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de 2014 makyajlı Insignia 1.6 170 hp den 2017 Tucson 1.6 177 hp ye geçtim, en yakın arkadaşımda da bu esnada 2016 Passat 1.6 120 hp vardı.

    Tucson u alalı 45.000km oldu, Insignia yı tek aradığım yer muazzam AFL far sistemi, geri halan hemen her konuda Tucson, net.

    Ayrıca teknik detaylar dışında sıklıkla uzun yola gidiyoruz ve çocuklarım suv araçta daha az sıkılıyorlar; Insignia varken 2.aracım olan Stepway de bile daha rahat ediyorlardı çünkü çocuklar yan görüş açıları geniş ve yerden yüksek araçta daha az sıkılıyorlar. Tucson da hem yüksek bir model hem de devasa bir cam tavana sahip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B suv u kafanızdan silin. Uyduruk segment.

    C suv gereksiz diyen arkadaş kaç milyon insanı gerizekalı yerine koyup kendinin akıllı olduğunu düşünmesi de çok komik.

    Bizim ülkenin yolları kaymak asfalt değil. Çakır çukur tümsek taşı bitmez. Bu konuda c suv net önde.

    İç hacim dikine olduğu için oturması kalkması yolculuk yapması güvenlik hissiyatı konusunda c suv yine net öndedir.

    Yol tutuş d sedan.

    Güvenlik bence aynı ncap puanı olmasına karşın yine c suv.

    Malzeme kalitesi ve yalıtım kesinlikle d sedan.

    Şehir içi c suv, şehir dışı ikiside avantajlı.

    Bagaj dikine hacim ve yüklem ağzı c suv.

    Şimdi niye gelişmiş ülkelerde millet deli gibi suva iniyor anladınız sanırım. Ötle hepsi 4x4, akıllı simetrik 4 çeker land de kullanmıyor. Yılın %95 ini geçirdiği evine uygun araç alıyor. Dağa bayıra çıkanlar artık ucuz yollu iyi 4 çeker pickup alıyor. Herkes g serisi range almıyor alamıyor.

    C suv mi s sedan mı diyen birisine 4x4 d suv öneririm. 4x4 olmamasına karşın koleosa bindim. Test ettim. Gemi resmen. Park etme zorluğu dışında tam aile arabası. Müstakil evi olanlar için d suv😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • D sınıfı passatı satıp Honda CR-V aldım ki o dönem oldukça pahalıydı tıpkı bugün d sınıfı sedanlardan pahalı olduğu gibi. Kalite olarak en kötü d sınıfı model bile c suvlardan daha iyi. O segmentte kalite olarak sadece 3008 belki dedirtebilir diğerlerini düşünmem bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de insigniadan inip 3008'e geçtim hiçte pişman değilim ne malzeme kalitesi ne konfor anlamında, tek eksisine yol tutuş diyebilirim. Geri kalan her yönde yeni aracım daha iyi..
    Suvlara sallayanlar teorik bilgilerle sallıyorlar bence, ya da d segmenti gözlerinde çok büyütüyorlar.. Premium D ler dahil çoğunu kullandım, buradaki yorumlara bakarsan D segmenti uzay mekiği, suvları da el arabası sanarsın ama alakası yok :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s700 -- 18 Aralık 2019; 22:57:9 >
  • Arkadaş bu foruma bakmayın burda 100 kişiden 90ı sedan der ama imkan olsa yarısı Suv alır :). Şuan ülkemizde SUV trendi var, tucson, 3008,tiguan çok çok iyi araçlar. Genişlik, konfor, bagaj vs. Elbet yol tutuş sedan iyidir. Şehirlerarası çok yol yapıyorsanız D sedan ama onun dışında her türlü SUV net olarak. Tucson çok geniş araçtır çok memnun kalırsınız. Hele çocuklarda varsa ohh mis gibi aç kocaman cam tavanı yazın seyrede seyrede gitsinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagajı hangisinin büyük ise ona binilir.

    İhtiyaç öncelik kısaca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bununla ilgili geçenlerde ofrotçu bir arkadaş bir şeyler yazmıştı, neden hayatı bizim gibi yaşamayanlara, her hangi bir konu ile ilgili bizim gibi düşünmeyenlere karşı niye bu kadar acımasızız anlayamıyorum, suberb tucson farkını kullanın kararı siz vereceksiniz zaten, bana görede suv dediğiniz araçlar land cruiserlerdir, pajerolardır vs vs., zaten o araçlara verilen paralara burada anca bu suvcukları alabiliyoruz, bende binek aracı daha çok severim ama hastan varsa lambonda olsa duster daha rahat iniş, biniş imkanı sunar, malzemeni daha rahat bagajına koyarsın, kasisten, çukurdan daha rahat geçersin, önünü daha rahat görürsün, kısmen trafikte daha rahat edersin, b suvların bile fastbackler hariç çoğu c sedandan daha kullanışlı bagajı var ihtiyacı olana bu bile tercih sebebi, neyse ne desen boş kendi gibi düşünmeyene giydir gitsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertekin

    C sınınıfı suv dediğiniz bizim gibi özenti ve ekonomik imkanları kısıtlı ülkelerde milyonluk SUVlara binmek isteyip binemeyenlerin ağzına bir parmak bal çalıp onları gerçek SUVlara biniyormuş hissiyatı sağlamak için sonradan uydurulmuş bir sınıftır. SUV dediğin Toyota Land Cruiser, Range Rover, Jeep gibi araçlardır.
    Yoksa mesela Renault Capture dediğin bildiğin B segment Clionun 5-6 cm yükseltilmiş halinden başka birşey değildir.Yada Nissan Qashqai'yi vur asfalt dışına neden çakma suv olduklarını anlarsın.
    Bence son derece gereksiz arabalar. D segment sedanlar bunlardan 2 gömlek üstün sayılır.
    c-suv'lar evet safkan arazi araçları değil. bir toyota land cruiser gibi, mitsubishi pajero gibi dağa taşa vurulmaz doğrudur. ancak ülkemizin yollarının durumu ortada. çoğu yer bozuk, kırık dökük. c-suv'ler buralarda d sedan'lar gibi altını vurmuyor sağa sola. yerden yüksek oldukları için sıkıntısız bir şekilde hareket ediyorlar. bunun dışında yüksek görüş açısı da güzel bir şey bana göre...

    kalite konusu tartışmaya açık tabi, d sedan'ların yalıtımı malzeme kalitesi konforu yol tutuşu vs. c-suv'da bulunmayabilir kabul ediyorum.




  • Hocam ne yaptınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suv çılgınlığı ülkemizde değil başta Avrupa olmak üzere tüm dünyada var. Önümüzdeki 10 yılın da hem üretici hem tüketici açısında en önemli hamlesi suv üretmek ve suv satın almak.

    Birincisi hemen hemen her marka vitrin araçlarını suv modellere yönlendiriyor. Citroen denildiğinde şu günlerde akla C5 Aircross Suv geliyor Peugeot'ya bakıyorsunuz 508 tanıtılmasına rağmen 3008 vitrin aracı.

    İkinci konu ise bence çok daha önemli olan pazarın yeni üyeleri. Otomotiv sektörünün yeni yatırımcıları, kalıplaşmış sınıflar ve modelleri göz önünde bulundurarak, bunun yanı sıra büyük markaların ağırlığını ve rekabette geride kalma riskini göz önünde bulundurarak yeni bir pazar olan Suv pazarına yatırım yapıyorlar ve ARGE çalışmalarını bu sınıfa yönelik yapıyorlar. Çünkü SUV pazarı şu an fırsat pazarı. En bariz örneklerinden birini de geçen hafta yerli otomobilimizde gördük.




  • Valla D sedandan inip Tiguan'a binmesi müthiş bir şey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertekin

    C sınınıfı suv dediğiniz bizim gibi özenti ve ekonomik imkanları kısıtlı ülkelerde milyonluk SUVlara binmek isteyip binemeyenlerin ağzına bir parmak bal çalıp onları gerçek SUVlara biniyormuş hissiyatı sağlamak için sonradan uydurulmuş bir sınıftır. SUV dediğin Toyota Land Cruiser, Range Rover, Jeep gibi araçlardır.
    Yoksa mesela Renault Capture dediğin bildiğin B segment Clionun 5-6 cm yükseltilmiş halinden başka birşey değildir.Yada Nissan Qashqai'yi vur asfalt dışına neden çakma suv olduklarını anlarsın.
    Bence son derece gereksiz arabalar. D segment sedanlar bunlardan 2 gömlek üstün sayılır.
    Aa türkiyeyi gömecek yer arıyordum ve hemen gömmeliyim yorumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iCrush

    Suvlarda iç mekan ferahlığı diye birşey yok çıkarın onu aklınızdan.
    Renault kadjarda arkada dizlerim koltuğa yapışık seyrederken superb de ayak ayak üstüne atabiliyorum hatta tavan yüksekliği bile daha fazla bagaj 2 kat daha büyük
    Yol tutuş rezalet lastik masrafıda cabası
    Çok pişman olursunuz çok
    her suv kadjar değil. tiguan-atheca gayet ferah araçlar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.