Şimdi Ara

D sınıf araba (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
2
Favori
2.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximillien

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-acil-satilik-bmw-320d-557973531/detay

    Bu nasıl?
    Bu arabanın sloganı şu

    "Trigger zinciri seni çağırıyor"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ResenİcraEdenAvukat

    Ayni şanzıman diye biliyorum, çok sağlamdır kolay kolay sorun çıkarmaz. Quattro olanı stronic kullanıyo olabilir

    Alıntıları Göster
    Tork konvertörlü mü yoksa çift kavrama mı hocam 2.0 tdi üniteleri bu A4 'lerin. 150 177 hp hepsi için soruyorum. Daha önce dsg Golf üm olmuştu o yüzden soruyorum. Malum sorunlar varsa hiç yanaşmayayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Tork konvertörlü mü yoksa çift kavrama mı hocam 2.0 tdi üniteleri bu A4 'lerin. 150 177 hp hepsi için soruyorum. Daha önce dsg Golf üm olmuştu o yüzden soruyorum. Malum sorunlar varsa hiç yanaşmayayım.

    Alıntıları Göster
    Cvt işte tam otomatik diye geçiyor sorunsuz. Quattro yani 4x4 olanına stronic yani dsg koymuş olabilirler, sorunu dsgye gore daha az ama çok da güvenilmez çift kavrama sonuçta, 400 nm tork ile de birleşince sorun olabilir ama net bir bilgim yok 4x4 de bu mi kullanıldi cvt mi kullanıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: swordx88

    Hocam multitronic sanırım sizinki.sanziman dayanikli degilmi.
    tabi ki dayanıklı yapısı itibariyle kuru kavrama dsg değil veya çift kavrama edc-powershift vs bunlarla kıyaslanmaz bile.



    görece dezavantajı biraz keyifsiz cok fazla konfor odaklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ResenİcraEdenAvukat

    Cvt işte tam otomatik diye geçiyor sorunsuz. Quattro yani 4x4 olanına stronic yani dsg koymuş olabilirler, sorunu dsgye gore daha az ama çok da güvenilmez çift kavrama sonuçta, 400 nm tork ile de birleşince sorun olabilir ama net bir bilgim yok 4x4 de bu mi kullanıldi cvt mi kullanıldı

    Alıntıları Göster
    düzeltme yapalım multitronic çift kavrama değildir veya tork konvektörlü de değil farklı bir sistem kayış kasnaklı.



    a4 4x4 quatro da stronic(dsg ler) mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    düzeltme yapalım multitronic çift kavrama değildir veya tork konvektörlü de değil farklı bir sistem kayış kasnaklı.



    a4 4x4 quatro da stronic(dsg ler) mevcut

    Alıntıları Göster
    Çift kavrama demedim ki arkadas cvt nedir bilmez belki diye tam otomatik diye geçiyor dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResenİcraEdenAvukat -- 6 Mayıs 2018; 19:9:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ResenİcraEdenAvukat R kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim cevaplar için. Konu anlaşılmıştır 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ResenİcraEdenAvukat R kullanıcısına yanıt
    Cvt tam otomatik (tork konvertörlü) değil

    Cvt'de aslında bir kavrama ya da vites orani da yok bildiğiniz bisiklet gibi (3x7 vs gibi) sonsuz vites orani var iki konik dişli birbirine zincir (ya da başka metaryelle) bağlı

    Oradaki 7 8 9 ya da 10 vites aslında tamamen hayali bir oran

    Audi kimi araçlarında CVT (multitronic) kimi araçlarında DSG (DCT: çift kavrama) kullanıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximillien

    Cvt tam otomatik (tork konvertörlü) değil

    Cvt'de aslında bir kavrama ya da vites orani da yok bildiğiniz bisiklet gibi (3x7 vs gibi) sonsuz vites orani var iki konik dişli birbirine zincir (ya da başka metaryelle) bağlı

    Oradaki 7 8 9 ya da 10 vites aslında tamamen hayali bir oran

    Audi kimi araçlarında CVT (multitronic) kimi araçlarında DSG (DCT: çift kavrama) kullanıyor
    Dediklerinizi biliyorum da mesela sahibinden.com da yari tam otomatik ayrimi var ya orda tam otomatik yaziyor ben oyle bi ayrimda tam otomatikte kaliyo heralde dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsigna temiz alinirsa çok çok uzun yıllar binilebilir aslında 2.0 CDTİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı ikilemdeyim şuan peugeot 508 insignia ve a4 arasında seçim yapmaya çalışıyorum, bütçem max 130 bin, 50000 km civarında araçlar bakıyorum zira uzun süre kullanmayı düşünüyorum,

    508 1.6 bluehdi eat6, şanzıman çok iyi diye duydum, yüksek model düşük km bulunabiliyor, yakıt tüketimi çok iyi, ama bazı ilanlarda direksiyonun, start-stop tuşunun soyulduğunu gördüm araçlar 30-50 bin km lerdeydi.

    insignia 1.6 cdti otm şanzımanı sağlam dediler arkadaşımda 2016 cosmo vardı, bir ay kadar önce bindim, dışardaki iri görünüme rağmen içi çok dar geldi, yol bilgisayarında 6.8l/100 km görünce hevesim kaçtı, zaten kasa da ağır.

    son olarak a4 bakayım dedim 2013-2014 2.0 tdi ama bu multitronic işini hiç bilmiyorum cvt şanzımanın çok dayanıklı hissiz bi olayı olduğunu duydum ama arızasının yapılamadığını direk çöp olduğunu da duydum, ayrıca 2.0 vergi dezavantajı da var.

    not: eski aracım volvo s60 2.0t benzinli 203 hp idi, bagaj çok küçüktü çocuk da olduğundan pek performanslı kullanmadım sattım arabadan pek tat alamadım, o yüzden sedan büyük bagaj sorunsuz uzun süre binebileceğim bir araç arıyorum, özellikle bu seçeneklerden bana da yardımcı olursanız sevinirim. lütfen passat ya da süperb talisman önerisi olmasın çok çok soğuğum o markalara, bahsettiğim 3 araç için tecrübelerinizi merak ediyorum.




  • japonları direk ele bence
    BMW 320d zf8 yada Opel Insignia 1.6 CDTI al 2.0 hiç ekonomik olmayacaktır
  • Sonunda c180 kompresör almaya karar verdim biraz saçma oldu ama ne yapalım LPG taktırmak çok daha ucuza geldi :))



    A4 130 bin lira

    Insignia da o parayı hak etmiyor bence ikinci eli de düşük.

    BMW 125 135 arası





    En makulu avantgarde c180 k (1.6) 2011 2012 ona yöneldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maximillien M kullanıcısına yanıt
    S40 tan sonra c180 sizi bi nebze hayal kirikligina ugratabilir araba degistirirken eski aracla olan duygusal bagin kopabilmesi icin yeni aracin cok daha iyi olmasi gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok arqc müptelası biri değilim babama S60 d3 aldık ben de arabami satınca kolay adapte oldum

    Ha konfora önem veren biriyim c180 full donanım olursa fena olmayabilir s40 çok konforlu bir araba yalnız dizel motor biraz fazla hantal ve gürültülüydü

    C180 o konforu verirse ve ekonomiyi çabuk adapte olurum

    Diğer seçenekler de Audi A4 ya da BMW E90 320d (artık en lüksü hangi donanım ise)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupada olsan, 2018 Audi A7 alır üstüne kalan 30 bin tlyide harcardın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.