Şimdi Ara

D sınıfı tercih? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
5.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    ben de avensis derim, 2011 model yılından itibaren önceden bulunmayan anahtarsız giriş-çalıştırma ve cruise control eklenerek donanm olarak eksiği kalmamıştır.
    istanbulda olsanız bayiilerde avensis baya var geçenlerde gittiğimde park halinde en az 10-15 tane dizili duruyordu.


    2003yılından beri Elegant modellerinde hız sabitleyici ( cruise control) zaten bulunuyor.Anahtarsız çalıştırma ise yalnızca 2.0 Premium modellerinde sunuluyor sanırım.Bayilerde bulunan Avensisler ise şuanda rezerve edilmiş durumda,şu anda satış yapılmıyormuş Ankara Reis Plaza'nın dediğine göre..

    2003-2009 model eski avensis 1.6'ların hiçbirinde cruise control yok maalesef, sadece 1.8 ve 2.0 olanlarda vardır.
    Yeni avensislerde 1.6 elegant extra'da cc ve anaharsız giriş-çalıştırma eklenmiştir.

    @joushkun
    katlanır ayna önceden de vardı, elegant extra'da sadece bu dediğim 2 özellik eklendi.

    2003-2009 1.6 Elegantlarda hız sabitleyici bulunuyor,baktigim 2004 model 1.6 Elegantta vardı..

    hocam bu konuda %100 eminim ki 1.6 elegant'ta yok. 7 yıldır avensis 1.6 comfort kullanıyorum ama 1.6 elegant avensis'te dahi yok, hatta sonradan da taktırılamıyor ben taktırmak istediğimde bunun mümkün olamayacağını söylediler.




  • İnsan orta yaşa gelmeye görsün huy değiştiriyor, gereksiz yere kimi eşini kimi arabasını değiştiriyor!
    Allahtan ben kendimi ikinci kümeye attım

    Genç bir üniversite öğrencisi iken arkadaşlarımın yaptığı araba sohbetlerini küçümser, kadınlar, futbol ve araba döngüsünden bir türlü çıkamadıklarını söylenirdim

    Belki orta yaşın getirdiği ölüm-kaçan hayat duygusu, belki yaşamın sıradanlığına karşı içimizdeki sesi kısılmış mutlu çocuğun bağırması ihtiyacı, bizi (beni) sonu renkli ve neşeli olacak ufak bir maceraya atıyor. Eh, bu renkli dönem kısa sürse de içişleri bakanı onay vermişse bize neşeli yaşamamız için yeterli oluyor, sevdiğim bir arabam oluyor, eskilerin atı olduğu gibi

    Sayın dasarum,
    İyi dilekleriniz ve katkınız için teşekkür ederim, sanırım birinci senaryonuz gerçekleşecektir, duyduğum ve okuduğum kadarıyla yeni passat’ın içi hemen hemen aynı kalacak, dışı ise polo gibi azıcık çekik gözleşecek, yani tatar olacak, bilerek Japon demedim!

    Passat nasıl olursa olsun bence ülkemizde tutulan ve bir sınıf ayracı gibi görüldüğünden dolayı beğenilecek ve satış listesinin başına oturacaktır, ben de yeni passatı bekleyeceğim ama çok beğenmeme rağmen ki eşim bile beğendi, alacağımı pek düşünmüyorum, belki Tiguan atak yapabilir.

    Bulunduğum bölgede sanırım ancak Laguna ve Tiguan’nı deneyebileceğim, bu testleri almayı düşündüğüm Aralık ayına bıraktım, beğenip Aralık ayını bekleyememe korkusundan dolayı! Tek Avensis’i Ankara’da muhtemel Reis otoda, 2 hafta sonra deneyeceğim, çok beğenirsem, ki eşimin şimdiden beğendiğini de düşünürsek, işte o zaman oyuncakçıya girmiş ve beğendiği oyuncağı sıkıca elinde tutan çocuk gibi mutlu, elinde Avensis belgeleriyle dışarı çıkabilirim

    Sayın doktorx10, ilk kullanım izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim, aracınız hayırlı olsun




  • C5'ten çok kolay vazgeçmişsiniz...

    Avensis eskiden beri beğendiğim bir araçtır. Bu yeni kasası da oldukça albenili duruyor. Ancak daha önceleri asla bir Fransız arabası alacağımı düşünmeyen ben, şu an bir C5 kullanıyorum. D sınıfı araç almaya karar verdiğimde ilk etapta, bu sınıfın hakkını versin diye, 2.0 lt'lik otomatik viteslere yönelmiştim. Ancak fiyatların ortalama 80 bin'lerde olduğunu görünce, bu paraya temiz ikinci el premium sınıf araçların, hemde e sınıfı, olduğunu gördüm. Uzun süre BMW 5.20 d'leri takip ettim. Sonradan hem 80 bin lira gözümde büyüdü, hem de ülkemizdeki 2.0'lik motorların maruz kaldığı vergi eziyetine kızarak 1.6 cc olsun dedim. D sınıfı 1.6 cc benzinli motorlu bütün araçların şehiriçi yakıt tüketiminin uzun dönemde can sıkıcı olabilecek kadar yüksek olduğunu kullananlardan ve forumlardan öğrendim. O zaman dizel olsun diye karar verdim.

    Sonuç olarak

    1. D sınıfı olsun
    2. 1,6 cc olsun
    3. Dizel olsun, dediğinizde elinizde sadece Fransızlar kalıyor. Laguna deyince aklıma bir önceki kasası, yine aynı markanın bir alt sınıf arabası(megane) tarafından sabote edilen pek kabuğundan çıkamamış bir araç geliyordu, öyle derinlemesine de incelemedim. Ama arkasına içim bir türlü ısınmadı, aynı zamanda liftback kasa cazip gelmedi. Düşük tüketim ve yeterli performans verilerine rağmen kullandığı motorun 8 supaplı olması da bahanem oldu, vazgeçtim.

    Citroen'e gittiğimde ise, C5'in heybeti, sportif duruşu direkt içime işledi. Koltuğuna oturduğumda gördüğüm manzaradan da oldukça memnun kaldım. Şüpheyle yaklaştığım sabit direksiyon göbeği sanki yılardır kullanıyormuşum gibi rahattı. Bu şekilde direksiyon üstündeki düğmeler her zaman aynı yerlerinde idi. Ayrıca daha büyük bir hava yastığının kullanılmasına da imkan tanıyormuş bu sabit göbek. Orta konsoldaki düğme kalabalığı ön panelin genel sade çizgisi ile dengelenmişti, bana rahatsızlık vermedi.

    C5 ile ilgili en büyük tereddüdüm performansı ile ilgili idi. Bu konuda gerçekci olmak gerekir. Öylesine ağır bir kasa, özellikle şehir içinde ve yine düşük viteslerde hantal olarak algılanabilir. Ancak bunun 1.6 motora sahip bütün D sınıfı araçlar için geçerli olduğunu düşünüyorum. Bu konuya "chip-tuning" ile çözüm bulan arkadaşlar var. Şehirler arası kullanımı ise oldukça konforlu ve ekonomik.

    C5'in viraj performansı ve yol tutuşu, sunduğu konfora rağmen, oldukça yeterli. Aracı ilk aldığım günlerde, eski araçtan kalma alışkanlıkla her gün kullandığım güzargahta bir kaç viraja hızlıca girdim, araç çizgisini korudu.

    15 bin bakımını geçenlerde yaptırdım. C5 benim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Size de en azından bir kez test etmenizi öneririm.




  • şuan da satılan avensis lerde hız sabitleme (cc) var

    http://www.toyota.com.tr/cars/new_cars/avensis/grade_compare.aspx
  • Biz 1991den beri sadece Toyota kullanıyoruz. 1991 model Corona'mızı 420 bin km kullandık ve tek bir motor problemi yaşamadık. Araba artık dökülsede, motoru hala tıkır tıkır çalışıyodu. Onun dışında 2005 model bir avensisimiz var, şu an 210 bin kmde ve oda tıkır tıkır çalışıyor. Bu aralar bizde yeni kasa avensis almayı düşünüyoruz. Tabiki size bu şartlarda avensis öneririm, ve tavsiyem arka bagaj üzerine orjinal aksesuarlardan spoiler taktırmanız, bizde oyle yapıcaz buyuk ihtimal, 1.6 elegant extra paketinde krom paket ve arka park sensörleri dahil sanırım, zaten arabada park sensörleri dısında cokta lazım olan birşey yok. Bunların dışında ben fransız arabalarını tabiki önermiyoruz, elektronik ve motor sorunları çok fazla ve bunlar servise cok bagımlı arabalar, servislerini zengin etmek için yapılmışlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AhmedKaymakcı


    quote:

    Orijinalden alıntı: olmek1234

    kampanya ve indirim varken avensis derim

    bende avensis varken diğer seçenekleri eleyin derim. avensis in en büyük + sı toyota olması


    Evet en büyük + sı her an servise çağrılabilir olması.
  • ben olsam mondeo yuda düşünürüm.
  • Sonuç ne oldu acaba ?
  • eğer araba almadıysa honda accordu listesine ekleyebilir. Buradaki tek rakibi avensistir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: as74

    İnsan orta yaşa gelmeye görsün huy değiştiriyor, gereksiz yere kimi eşini kimi arabasını değiştiriyor!
    Allahtan ben kendimi ikinci kümeye attım

    Genç bir üniversite öğrencisi iken arkadaşlarımın yaptığı araba sohbetlerini küçümser, kadınlar, futbol ve araba döngüsünden bir türlü çıkamadıklarını söylenirdim

    Belki orta yaşın getirdiği ölüm-kaçan hayat duygusu, belki yaşamın sıradanlığına karşı içimizdeki sesi kısılmış mutlu çocuğun bağırması ihtiyacı, bizi (beni) sonu renkli ve neşeli olacak ufak bir maceraya atıyor. Eh, bu renkli dönem kısa sürse de içişleri bakanı onay vermişse bize neşeli yaşamamız için yeterli oluyor, sevdiğim bir arabam oluyor, eskilerin atı olduğu gibi

    Sayın dasarum,
    İyi dilekleriniz ve katkınız için teşekkür ederim, sanırım birinci senaryonuz gerçekleşecektir, duyduğum ve okuduğum kadarıyla yeni passat’ın içi hemen hemen aynı kalacak, dışı ise polo gibi azıcık çekik gözleşecek, yani tatar olacak, bilerek Japon demedim!

    Passat nasıl olursa olsun bence ülkemizde tutulan ve bir sınıf ayracı gibi görüldüğünden dolayı beğenilecek ve satış listesinin başına oturacaktır, ben de yeni passatı bekleyeceğim ama çok beğenmeme rağmen ki eşim bile beğendi, alacağımı pek düşünmüyorum, belki Tiguan atak yapabilir.

    Bulunduğum bölgede sanırım ancak Laguna ve Tiguan’nı deneyebileceğim, bu testleri almayı düşündüğüm Aralık ayına bıraktım, beğenip Aralık ayını bekleyememe korkusundan dolayı! Tek Avensis’i Ankara’da muhtemel Reis otoda, 2 hafta sonra deneyeceğim, çok beğenirsem, ki eşimin şimdiden beğendiğini de düşünürsek, işte o zaman oyuncakçıya girmiş ve beğendiği oyuncağı sıkıca elinde tutan çocuk gibi mutlu, elinde Avensis belgeleriyle dışarı çıkabilirim

    Sayın doktorx10, ilk kullanım izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim, aracınız hayırlı olsun


    merhaba
    arac alalı 2 aydan fazla oldu.aracım acık siyah kesinlikle tavsiye ederim rengi asla hacı yeşili degil. 6000 km yi gectim aracımla. ortalama olarak 6.6 lt yakıt sarfiyatı var.aynı tarihte bi arkadaşım insignia turbo 180 beygirlik aldı onun şu an ortalaması 7.5. bluetooth telefon özelligi süper olmuş dier d sınıflarında yok (mesela insignia) arac icinde yolda giderken telefonla konuşmak süper bi zevk heleki cok konuşuyorsanız. arac düşük devirlerde bayılıyor vites kücültüp 3 bin 4 bin devir yaptıgınızda istegdiginiz gibii gidior. sürat denemesinde güven veriyor kitapcıkta verilen max hıza 4.viteste hemen hemen ulaşıyor -10 gibi yaptı daha zorlamadım. direksiyon elektrik destekli oldugu için cok yumuşak insignia cok daha sert kalıor. park sensoru şart kesinlikle ön arka hakimiyeti zorlaşıyor apatman parkına sürekli geri geri yanaşıyorum önde park sensörüm yok:).. sorusu olan olursa cevaplarım ...




  • hayırlı olsun...
  • bence seçenekler arasında 1. c5 2. laguna
    tiguan içten nasıl bilmiyorum ama dıştan felaket
  • D sınıfında citroen ve röno yu EN lere cıkardınız ya helal olsun size :D:D:D
  • bence en iyisi onlar bu bnm fikrim
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.