Şimdi Ara

D-SMART BLU üyelik iptal problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
3.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    yaklaşık 1.5 ay önce bir kampanya kodu ile 2 aylık ücretsiz D-SMART BLU aboneliği aldım.
    daha sonrasında da dilersem ayda 9 tl'ye izleyebileceğim, dilediğim zaman da taahhütsüz iptal edebileceğim belirtilmişti.
    ve gerçekten de hesabıma baktığımda üyelik iptal seçeneği görünüyordu, ancak bugün itibariyle bu seçeneği kaldırmışlar, ve 13 eylül tarihinden itibaren her ay kartımdan 9 TL çekileceği belirtiliyor, oysa dilediğim zaman cayma hakkı verilmişti!
    saatlerdir d-smart müşteri hizmetlerini arıyorum cevap vermiyorlar online işlemlerden yapın işleminizi diyor.
    bu konuda bilgisi olan biri varsa açıklık getirebilir mi?



  • eger iptal etme konusunda ayak diretirlerse BTK ya yazın 2 gunde hallolur
  • merhaba hocam,
    iptal islemini gerceklestirebildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efexefexx E kullanıcısına yanıt
    usta sağ üstten hesabıma tıkla ordan üyelik işlemlerine tıkla ordan iptal edebiliyorsun
  • dostum iptal olmuyor.dediğiniz yere girdiğimde kart bilgilerini güncellemek ve üyeliğimi yenilemek istiyorum seçeneği tek var.
    nerden bulaştık d smarta.müşteri hizmetleri de bankanızı arayın diyor. otomatik ödeme talimatı vermişsiniz .yenilenebilir diyor.çıldıracağım
  • acar85 kullanıcısına yanıt
    2 saat önce ordan iptal ettim :d
  • quote:

    Orijinalden alıntı: befa

    2 saat önce ordan iptal ettim :d

    Nasil iptal ettiniz?

    Ben de iptal edemiyorum,uyelik islemlerimde iptal secenegi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Musteri hizmetlerini arayinca iptal ettiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal etme opsiyonu online olarak sunulmadığı gibi perşembeden bu yana 0850 266 0 266 telefon numarası da ulaşılamaz durumda. 3 gündür kredi kartımdan para çekmeye çalışıyorlar. İyiki sanal kart kullanmışım. Hem Avrupa maçlarını vereceğiz dediler hemde işin içine ekstra para soktular. 1 aylık Dsmart BLU aboneliğim süresinde sadece şifresiz ve ekstra ücretsiz 1 tek maç izleyebildim Futboldan soğutuyorlar insanları daha ön eleme maçlarında bunlar oluyorsa sonrasını düşünemiyorum bile.
    Daha da Dsmartla işim olmaz!
  • Aynı problemi ben de yaşıyorum. Cep telefonumla defalarca aradım meşgule alıyor. Eşimin aynı operatörlü numarasıyla aradım anında ulaştım sanırım blu sahiplerini engellemişler sistemden. Verdikleri cevap şu : Siteden iptal isteği gönderin biz yardımcı olamıyoruz.

    Siteden iptal isteği yapıyorum sonuç bu:
     D-SMART BLU üyelik iptal problemi

    Allah belalarını versin koca şirketin 9 tl için düştüğü durumlara bak! Kimse bulaşmasın ne dsmart'a ne bluya..

    Bir sonuç alabilen varsa da yazsın lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi honore77 -- 31 Ağustos 2015; 18:53:35 >




  • BTK'dan şikayette bulundum bir sonuç alamazsam son çare kredi kartımı iptal edicem
  • Online işlemlerde iptal seçeneğini göremiyorum. Ne kadar rezalet bir durum. Dsmarttan ne modül alırım ne başka birşey sanırım. Uygulamaları her telefona yüklenmiyor falan. Tamamen rezillik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: honore77

    BTK'dan şikayette bulundum bir sonuç alamazsam son çare kredi kartımı iptal edicem

    Sıkça sorulan sorular başlığı altında iptal için 3 seçenek sunulmuş.

    1) Müşteri hizmetleri telefon numarası.
    2) İletişim formu.
    3) Üyelik işlemleri başlığı altından hesap iptali.

    Üyelik işlemleri başlığı altında kart bilgilerinden başka seçenek yok. İletişim formunu sizin gibi doldurdum sistem hata verdi diyor ve hikmetse sisteme üye olduğum mail adresim yeşil renk ile belirtiliyor (Bu iyice huylandırdı.) Yarın müşteri hizmetlerini aramayı düşünüyorum bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dulcet

    quote:

    Orijinalden alıntı: honore77

    BTK'dan şikayette bulundum bir sonuç alamazsam son çare kredi kartımı iptal edicem

    Sıkça sorulan sorular başlığı altında iptal için 3 seçenek sunulmuş.

    1) Müşteri hizmetleri telefon numarası.
    2) İletişim formu.
    3) Üyelik işlemleri başlığı altından hesap iptali.

    Üyelik işlemleri başlığı altında kart bilgilerinden başka seçenek yok. İletişim formunu sizin gibi doldurdum sistem hata verdi diyor ve hikmetse sisteme üye olduğum mail adresim yeşil renk ile belirtiliyor (Bu iyice huylandırdı.) Yarın müşteri hizmetlerini aramayı düşünüyorum bakalım.

    Büyük ihtimal arayınca kısa bir sessizlikten sonra dıııt sesi ile telefon kapanacak. Benim iki gün boyunca böyle oldu. Başka hattan aradığımda ise anında düştü ve aldığım cevap " siteden mesaj yollayın biz ilgilenmiyoruz- eğer mesaj yollayamıyorsanız teknik arızanın geçmesini bekleyin" alay ediyorlar resmen




  • arkadaşlar merhaba,
    ben öncelikle limiti 0 olan bir kart numaramı verdim işi garantiye almak için, daha sonra da müşteri hizmetlerini aradım (uzun uğraşlar sonucunda ulaşmayı başardım) ve iptal ettirebilrim. 08502660266 yı arayın, önce 1 sonra 5 i tuşlayın müşteri temsilcisine aktarılacaksınız, ordan sisteme kayıtlı telefon numarası ve doğum tarihi bilgilerinizle otomatik ödeme talimatlı kart bilginizi sildirebilirsiniz.
  • mehmetadiyaman34 kullanıcısına yanıt
    Kart numarasını değiştirme olayını siteden yaptınız değil mi ? Ben de sanal kart numarası verip sonra iptal etmeyi düşünüyorum
  • Bugün ilk aramamda telefonu açtılar, nasıl olsa açılmayacak diye telefonu kulağıma dahi dayamamıştım. Ve yine şaşırtıcı bir şekilde BLU üyeliğimin iptalini istiyorum dememle bir kaç güvenlik sorusundan sonra işlemi gerçekleştirdiler. Eğer bir hizmet sunacaksan işler böyle yürümeli yoksa dükkanı kapatırsın. Tabi işin en başından bu opsiyonun internet üzerinden sunulması gerekirdi.
  • rdr R kullanıcısına yanıt
    Şimdi ben de aradım anında ulaştım ve kapattırdım. Günlerdir BTK'ya giden şikayetlerden ürktüler heralde kuzuya dönmüşler. Dün mümkün değil diyen adam bugün 1 dakikada kapattı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi honore77 -- 1 Eylül 2015; 18:46:40 >
  • Ben biraz önce aradım. Kendi numaramdan arayamadım, internetten bilgi formu da yollayamadım. Başka bir numarayla ancak ulaşabildim. Galiba blu üyelerinin hizmetlere ulaşımını bloke etmişler. Neyse, bana internetten aldığınız için ancak internet üzerinden iptal edebilirsiniz dediler. Ben de tanıdıklarımın bu şekilde kendilerini arayarak iptal ettiğini, 2 aylık deneme sürem bittiğinde iptal edebileceğim söylendiği ama internet işlemlerinde iptal tuşunun bulunmadığını söyledim. Müşteri hizmetlerindeki kişi bana orada olması lazım dedi. Ben çok sinirlendim biraz saydırınca kredi kartını bilgilerinizi temizleyeyim dedi. Kredi kartı bilgilerimi sildi, otomatik yenilenmez dedi.

    Aranızda bu şekilde kredi kartını sildiren oldu mu? Kart bilgisi olmadığından otomatik yenileyemezler galiba. İptal olur mu artık bu?
    Edit// işlemlerde üyeliğiniz şu tarihte yenilenecek yerine şu tarihte bitecek yazıyor. Sonunda halledebildik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EGoldstein -- 3 Eylül 2015; 14:06:53 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.