Şimdi Ara

D-Smart Haksız Cayma Bedeli!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçtiğimiz yıl aralık ayında çağrı merkezini arayarak kullanmakta olduğum başka bir firmanın yerine D-Smart abonesi olmak istediğimi belirttim. Çağrı merkezindeki arkadaş hemen işlemleri başlatacağını belirtti. Bende sitede oturduğum için çanak kurulumu gibi konular sorun olabileceğinden kurulum yapılmadığı takdirde üye olmak istemediğimi belirttim, çağrı merkezindeki arkadaş tabi ki kurulum gerçekleşmez ise üyeliğiniz zaten başlamaz dedi. D-Smart bayisinden bir çocuk geldi ve Diğer firmanın kablosunun ölçümü yapılması gerektiğini belirtti ve bu nedenle yarın teknik servisin gelip gerekli işlemleri yapacağını kablo çanak ayarlamalarını yapacağını belirtti. Ancak kimse ne aradı ne de geldi.

    Akşam çağrı merkezini aradığımda, otomatik yanıt sistemi bana aboneymişim gibi davranmasının üzerine ilgili ile görüştüğümde bana dün kurulumun yapıldığını ve işlemin tamamlandığını belirtti. Bende bayinin yalan beyan ettiğini kutuların masa üstünde beklediğini (ekte fotoğrafı bulunuyor) ve kurulum gerçekleşmediğini söyledim ancak kendileri istersem 50 TL karşılığında teknik servis yönlendirebileceğini veya herhangi bir uyducudan yardım alabileceğimi belirtti. Bende bunun üzerine yağmurdan kaçarken doluya yakalanmamak için diğer firmanın hizmetinden daha kötüsünü kullanmamak için üyeliğimin iptal etmesini istedim. Bana hiç kullanmadığım (kullanamadığım) bir hizmet için 360 TL ceza ödeyeceğim söylenmişti. Şikayetvar'a açtığım kayıttan sonra bana cezanın iptal edildiği söylenmişti. Ancak bugün iki SMS aldım her bir kurulum için 120 TL cayma bedeli istiyorlar. Çağrı merkezini aradım ve yapılacak bir durum yokmuş bayileri kurulumu yapmış bu nedenle 240 TL ödemem gerekiyormuş veya tüketici heyetine veya mahkemeye gidebilecekmişim. Açıkçası verilmeyen bir hizmet için 240 TL almak çok hoş bir durum. Ayrıca bayilerinin yalan beyanınıda cezalandırmamaları da ilginç.

    Yakında bu cezayı ödeyeceğim çünkü uğraşmak istemiyorum ama bu bilgiyi her yerde herkese anlatmak benim görevim haline geldi. Reklam yapın bakalım ne kadar müşteri kazanırsınız.

    D-Smart Haksız Cayma Bedeli!







  • geçmiş olsun hocam bende iptal ettirdim zar zor tüketici mahkemesine gidin bence.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.