Arkadaşlar 8 Ağustos çarşamba günü üye loldum d smart'a olmaz olaydım,ne bu ya kanallar kalite sıfır filmler hiçbirşeye yaramaz açık söylemek gerekirse,ben giriş+sinema tv paketi sd yayın için abone oldum ilk ay kanallar açık bildiğiniz gibi ama hiç memnun kalmadım,üyeliğimi iptal etmek istiyorum müşteri temsilcileri kıvranıyor düzgün bir cevap vermiyor açıkçası bu ay sonu iptal etsem 2 yıl taahüt verdiğim üyeliği bana ne kadara patlar sizce çok kötü durumdayım ya arkadaşlar
bende iptal edecem bir sürü prosdür söylediler bide 200 tl masraf cıkardılar bana 20 gün oldu daha kullanmaya başlayalı
Aradım konuştum 7 günlük cayma hakkımı kullandım arayacaklarmış yakın zamanda bakalım nasıl olacak =) geçmiş olsun sana üzüldüm bendede öyle bir fiyat verdiler sabahtan beri okudum sözleşmeyi ve 7 günlük hakkımın olduğunu söyledim,fakat bir daha d smart mı TÖVBE,o nasıl kanallar öyle ya
Allah D-smart ın belasını VERSİN !
KOSKOCA BİR AMİN;AKLI OLAN VARSA UYDU'DAN YAYIN ALSIN,BUNLARA PARA KAPTIRMAYAL UZUM YOKMUŞ BİRDE O KALİTESİZ FİLMLER..yorumsuz..!!!
ben de geçmiş bulundum fazla bi beklentim yok en küçük paket kotalı internet ve dsmart, du bakalım yorum yaparım takıldıktan sonra
İki yıl önce uydu alıcısı hediyeli kampanya ile dsmart üyeliği yaptım. geçen ay dolduğu için uydu alıcısını istedim. binbir türlü taklalar atarak ancak para karşılığında alabileceğimi söylediler. mahkemeye başvuracağım. forumdaki bütün arkadaşlara dsmart denen düzenbaz firmadan uzak durmalarını tavsiye ederim. haberiniz olmadan adınıza işlem yapıp elinizi kolunuzu bağlıyorlar. zaten kurumsal bir firma olmadıkları her hallerinden belli. ileride daha büyük sorunlar yaşamadan bir an önce bütün ilişkilerinizi kesin derim. ben şimdiden alternatifler aramaya başladım.
Cok dogru bu firma güvenilir değil insan girdi mi içine bir kere çıkamıyor,çıkmak için bayağı ter ve para dökmesi lazımmış onu bugün anladım.
uzak durun,bulaşmayın..elinizi verirseniz,kolunuzu kaptırırsınız arkadaşlar.insanı hayattan soğutuyorlar.twitter'dan ulaşın,sorununuzu hemen çözüyorlar.çağrı merkezini aramayın,çünkü kalite sıfır.personel bilgisi sıfır..10 kere arayın 10 farklı kişiyle konuşun 10u da farklı cevap verir :) kimsenin bir şey bildiği yok.müşteri memnuniyeti sıfır.zamanınız varsa gidin tüketici mahkemesine.ben yandım siz yanmayın :))
bulaştık kaçamıyoruz kaç gün oldu iptal için hala aramıyorlar aradığımda size dönülecek gibi klişe laflar söyleniyor,ayrıca çok doğru her müşteri temsilcisi ayrı bir kafada,geçen gün bayram diye biri üstüme bağırdı bende bağırıp telefonu kapattım
twitter dan @DSmartDestek e twit atın hemen geri dönüş yapıyorlar müşteri temsilcisi oyalamaktan başka bir işe yaramıyor
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme