D-smart 8 mb' e kadar tarife değişikliği yapayım dedim. Baktım tutarları aynı bende 16 mb'e kadar yaptırdım. Yaptırmaz olaydım. Bağlantım gitti ve on gündür hergün aramama rağmen çözülemedi. Ayda bir defa tarife değişikliği hakkımız varmış ve 8 mb'e çekemiyormuşuz tarifeyi.
Bende iyide bir ay mı bekleyeceğim internete bağlanmak için. O zaman 16 mb'e kadar parası öder 8 mb kullanırsınız dediler. Tamam dedim nasıl olsa tutarlar aynı. Onu da yapamadılar hala. Telefonda söyledim bu geceyarısına kadar halledilmezse başka servis sağlayıcısına geçeceğimi.
Aklınız mı var? D-smart'a yaklaşmayın...
Bugün itibariyle tamamen dsmartı tamamen iptal ettirdim. İllallah dedirttiler. 15 günde bir problemi halledemediler. Telefonla aradığımda 250 dk bile doldu. O da benden gitti. Neredeyse tüm çağrı merkezi yöneticileriyle görüştüm. Sonuçlandıramadılar.
Artık TTnet'e döndüm. Belki çok iyi değil ama kullandığım iki yıl boyuncada bana sıkıntı çıkarmamışlardı. Halletmiştiler. İnşallah bunda da böylesi sorunlar yaşamam.
quote:
Orijinalden alıntı: caiz2005
Bugün itibariyle tamamen dsmartı tamamen iptal ettirdim. İllallah dedirttiler. 15 günde bir problemi halledemediler. Telefonla aradığımda 250 dk bile doldu. O da benden gitti. Neredeyse tüm çağrı merkezi yöneticileriyle görüştüm. Sonuçlandıramadılar.
Artık TTnet'e döndüm. Belki çok iyi değil ama kullandığım iki yıl boyuncada bana sıkıntı çıkarmamışlardı. Halletmiştiler. İnşallah bunda da böylesi sorunlar yaşamam.
aynı sorunları bende yaşıyorum çağrı merkezi gerçekten müşteriyi nasıl haksız çıkarırız diye uğraşıyorlar özet budur.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme