Konya firması..pop noktalarıda Konya'daymış, fiyatları gayet güzel görünüyor..hiç kullanan kimse var mıdır? https://flix.net.tr/tarifeler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Flixnet kullananlar?
-
-
Kullanan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Var destekleri çok zayıf haftasonu hizmet vermiyorr
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webumut -- 23 Eylül 2024; 21:32:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tavsiye etmiyorum. Ben geçmeden önce özellikle sordum, bana aynı hızı alacağım söylendi, alamıyorum. Altyapıda değişen bir şey de yok, önceki firma aynı altyapıdan verebilirken siz niye veremiyorsunuzun cevabı da yok. Bir de Türk Telekom'a ilettiklerini, onların da sorun yok dediğini iddia ediyo'lar. O zaman geçişe kadar alabildiğim hızı, indirme ve yükleme, neden alamıyorum? Verdikleri sözü de tutmamış oldular tabii ki.
Eğer kullandığınız hızın %25 eksiğini belki de daha fazla kullanıp bunu da görece ucuza kullanmak isterseniz geçiş sağlayabilirsiniz. Bunu unutmayın. Hız stabil de değil bu arada, ping de yüksek.
Ve de online işlemler sayfası 2000'lerden önceden kalan bir tasarıma ait. Hayatımda gördüğüm en eski tasarım. Sıfır mübalağa ile anlatıyorum bunu. İçerisinde hiçbir şey yok. Ödeme sayfası da orada ve hiç güven vermedi. Birkaç mobil bankacılık üzerinden direkt ödenebiliyo' iletişime geçmeden, öyle ödeyeceğim.
Bu arada tekrar değişim için minimum süre var mı? Şu an değiştirebilir miyim yoksa 90 gün bekleyecek miyim?
-
Kötü bir deneyiminiz olmuş geçmiş olsun hocam. Başka bir firmaya geçiş için 90 gün sürenin dolması gerekir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkür ediyorum öncelikle. O zaman mecbur 90 gün çekeceğiz bunları. Ardından düzgün bir internete geçme dileğiyle. Ve de ben özelinde bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Buraya geçenlerine sıkıntı çekeceğini düşünmemin sebebi zaten benim Türk Telekom altyapım vardı ve sıkıntısızdı. Ben bunların nasıl gelip Türk Telekom altyapısı verip, %25 hız(download ve upload, ikiside) yapıp hem de nasıl yapamadıklarını söyleyip hem de Türk Telekom'a sorduklarını iddia edip, onların da sorun olmadığını söylediklerine inanamıyorum. Bunun üzerine verdikleri hız sözünü tutmadıklarını söyleyince cevap vermemeleri ve konuyu değiştirmeleri ayrı bir olay. Ben tamamen pişmanım. Aynı altyapı olduğundan en ucuzunu alayım, bir şey olmaz dedim ama öyle değilmiş. Aynı altyapı olsa da farklar, büyük farklar oluyo'muş. Ve de araştıracağım yine de. Sözlerini tutmadıkları için ayıplı mal oluyor sonuçta. Belki 90 gün beklememenin bir yolu vardır.
Kusura bakmayın, uzunca yazdım, sinirliyim bu konuda biraz.
-
Rica ederim hocam. Vaatlerini yerine getiremedikleri için hattı kapatabilirsiniz ancak dediğim gibi geçiş yapacaksanız 90 gün bekleme süresi var. Migrosnet kurulum ücreti almıyormuş. Bulunduğunuz adreste boş port varsa yeniden kurulum yapıp, 90 gün sonra istediğiniz bir sağlayıcıya geçiş yapabilirsiniz. Tabi tercih sizin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler tekrardan bilgi için. Baktığımda yeni müşteriler için 349 TL idi Migros, geçiş yapanlar içinse 299 TL idi. Benim zaten bir önceki internetim 340 civarına olduğu için değiştirme kararı almıştım. Gerçi bu fiyatlar normale döndü ama daha ucuzunu görünce geçmek istedim. Şu an her ne kadar %25 civarı söz verilenden az alsam da 230 TL ödediğimden 3 ay sonra çıkmak daha mantıklı bence. Ve de yetişebilirsem King Ping menülü Burger King ile 6 ay %50 indirimli TürkNet deneyeceğim.
-
Flixnet kullanıyorum çok memnunum, müşteri hizmetleri de gayet hızlı ve ilgili
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ping değerlerini paylaşır mısın ?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X