Şimdi Ara

Dacia 54 bine dizel otomatiki satisa sundu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
1.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tabiikide tutar. Çünkü bunu alan adam 100-150k kullanir. Hem dizel hem otomatik hemde ucuz. Herşey ihtiyaç meselesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyati gercekten cok uygun tek sikintisi piyasaya yeni giren bir otomatik vites olmasi ileride nasil olur bence onemli olan o eger dgs gibi canli bomba olursa vay alanlarin haline

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dacia mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Türkiye'nin ekonomik yönden gelişimi harika
  • Daciaya 54 bin cok. Gelip de ucuz demeyin buna. 4 teker bir direksiyon arabaya 54 bin yazmislar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolar kurunun artması TL Dolar karşısında degersizligini gösterir.Bu araçların fiyatının artmasında büyük bir etken.İlerleyen teknoloji ile verimi arttırıp birim maliyeti dahada aşagı çekmeye çalışıyorlar.

    Araba fiyatının bu kadar pahalı olmasının en büyük sebebi devletin aldıgı ÖTV ve KDV'dir.O zamanda bunlar yokmuydu diyeceksin vardı fakat bu miktarlarda degildi.Bahsi geçen arabaların motoru maksimum 1.6'dır.Yani aracın yarısı vergidir.Motor hacmi büyüdükçe fiyatta degişir vergide.%150 vergialınan araçlar var.Zenginleri parası olanı etkilemez fakat halkın alacagı arabaları çok etkiliyor.Yurt dışındaki bmv parasına burda dacia alıyoruz.

    ÖTV ve KDV sonra dediginiz dolar kuru gelir.Araba parçaları vs. Dolar/Euro kuru üzerinden alınıp satılırken Türk Lirasınında Dolar ve Euro karşısında durumu ortada.

    Tabi bir araba fiyatıyla bitmez iş.Yıllık vergisi/Kaskosu/Sigortası derken soyup sogana çevirirler.Birde yakıt davası var onunda çoğu vergi.

    Vergi alınmasın mı? Alınsın ama bu kadarıda fazla degil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alembizim

    Dolar kurunun artması TL Dolar karşısında degersizligini gösterir.Bu araçların fiyatının artmasında büyük bir etken.İlerleyen teknoloji ile verimi arttırıp birim maliyeti dahada aşagı çekmeye çalışıyorlar.

    Araba fiyatının bu kadar pahalı olmasının en büyük sebebi devletin aldıgı ÖTV ve KDV'dir.O zamanda bunlar yokmuydu diyeceksin vardı fakat bu miktarlarda degildi.Bahsi geçen arabaların motoru maksimum 1.6'dır.Yani aracın yarısı vergidir.Motor hacmi büyüdükçe fiyatta degişir vergide.%150 vergialınan araçlar var.Zenginleri parası olanı etkilemez fakat halkın alacagı arabaları çok etkiliyor.Yurt dışındaki bmv parasına burda dacia alıyoruz.

    ÖTV ve KDV sonra dediginiz dolar kuru gelir.Araba parçaları vs. Dolar/Euro kuru üzerinden alınıp satılırken Türk Lirasınında Dolar ve Euro karşısında durumu ortada.

    Tabi bir araba fiyatıyla bitmez iş.Yıllık vergisi/Kaskosu/Sigortası derken soyup sogana çevirirler.Birde yakıt davası var onunda çoğu vergi.

    Vergi alınmasın mı? Alınsın ama bu kadarıda fazla degil mi?

    Valla hocam bu pahalılıkta bile ayda 64 bin araç satılmış bunların sadece 5000 tanesi bmw Mercedes, vergi daha az olsa bu rakam 120 bin olur eminim ki hatta her evde en az 2-3 araç olur o zaman sokaklar arabayla dolup taşar Şuan bile park edecek yer bulunmuyor bence böyle iyi bu Türk halkı bilinçli tüketici olmadıkça vergiler düşmesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada yaptıgın hesap saçma sapan bir hesap.Araba fiyatlarını detaylıca gösteren bir markanın fiyatlarına bir bak.Lüks araçlarda bu makas dahada artar. Kimseyle polemige girmek istemiyorum sadece örnektir ;

    Vw en ucuz binek aracı 1.0 75 hp baktıgımızda küçük bir motor verginin en az oldugu sınıfta.(Polo 1.0 75 PS Trendline Manuel)

    +45.000,00 TL Anahtar Teslim Fiyatı

    +25.808,59 TL Arabanın ana parası.Araba ispanyada üretiliyor.Tonla masraf.Birde kar koyuyorlar.Buraya getiriyorlar.
    +11.613,87 TL %45 ÖTV
    +6.736,04 TL %18 KDV


    Birde MTV ve Ruhsat işlemleri var onlarda kalan kısım 45 bine dahil.Kabaca alınan rakamlar bunlar anladın mı 45 binlik arabanın fiyatını kendine göre bir hesap yapmışsında o hesap çarşıya uymuyor.
    o günün 18 binlirasıyla bugünün 41 bin lirasının alakası yok.O zamanda arabanın maliyeti aynıydı şimdide aynı arada uçuk bir fiyat farkı yok.Sorun vergi.




  • Normal dizeli ile otomatik vites arasında çok fark var aslında ekonomik olacağı söylenen yarı otomatik bir sistem 600 € fark ile Avrupa da satışsa olacağı söyleniyordu bizde ki farka bak 5500 tl :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen söylemişsin 64 bin araçtan 5000 tanesi BMV ve Mercedes.Bu markaların üst segmentlerini alanlara zaten koymaz.Bazıları filo aracı olur.Hatta vergiden düşsünler diye şirket üzerine alırlar onunda bir çaresine bakarlar.

    Geri kalan 59 bin aracında çoğu filo satışıdır daha ucuza alırlar.Km kısa zamanda yükselir elden çıkarmaya bakarlar.Bu 64 binin kaçı gerçek aile yada gerçek kişi acaba.

    Senin mantıgına göre milletin cebinde para var (!).Birde trafik soruna var koyalım vergiyi bunlar araba alamasın zaten sorgulayanda yok hatta destek çıkan var.Senin yorumun bu.


    Türkiye sadece büyük şehirlerden mi ibaret.Park sorununu çözsünler,trafigi çözsünler,insanları şehirlere yıgacakları kentsel planlama yapsınlar nufüs her tarafa dagılsın.Çözüm üretsinler.Bu devletin sorunu çözmekte devlete düşer.Bunlar sadece arabadan alınan vergiler nereye gidiyor o kadar vergi.İş saatlerinde toplu ulaşıma binmeye çalışın bakalım ne oluyor? Kimse meraklı degil bu kadar araba almaya toplu ulaşımın hali ortada.


    Senin gibi düşünenlere bu fiyatlar müstehak dahada pahalı olsunda olan bizlere senin gibi düşünmeyenlere oluyor.




  • Dacia 55.000 araba satiyor ulan daha ne zulumler gorucez biz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cakirahmet

    Bunu aşağılamak ya da kötülemek için sormuyorum gerçekten merak ediyorum. Neden bu araçları alıyorsunuz ?

    54000 TL'ye Stepway? Şu üstteki görsel 54000 TL eder mi ? Gerçekten bana çok saçma geliyor. Ya 50-55 bine o kadar temiz o kadar düşük km'li o kadar güzel araçlar varken neden bu araçlar tercih ediliyor ? Uzun vadede alıp binecek adamı anlarım. Kırsalda yaşayan bana normal araba gelmiyor, suv'a da güç yetmiyor bunu alıyorum diyeni de anlarım. Ama şu aracı alıp ertesi sene satan ya da hiç yoktan durup dururken şu aracı alanlar neden tercih ediyorlar?

    Sandero Stepway 1.5 dCi Easy-R 54,150 TL

    Navi ve Stepne opsiyonuyla 56,300 tl

    2 hava yastığı
    Manuel Klima
    Elektrikli ön camlar
    Start-Stop
    ABS-ESP

    şaka gibi. 56.300.

    Alan kullanan kişiler cevap verebilirler mi ? Tekrar belirtiyorum merak ediyorum sadece kötülemek için değil.
    +Altımda bu arabadan daha iyi birşey yok ki kötüleyebileyim. Sadece merak ediyorum.

    İkinci el araç ararken defalarca kez sahtekar satıcılara denk gelen, temiz diye aldığı arabaya binlerce lira masraf yapan insanlar için alternatif sonuçta. Dizel otomatik kombinasyonu için en yakın alternatiflerinden biri clio, baz versiyonu (dizel otomatikte joy yok, icon versiyonu) 68bin. Corsa baz versiyon (dacia gibi bu da 2 havayastıklı) 63 küsür. Üstelik steapway bu araçlara göre oldukça geniş iç hacime sahip. İç hacimi iyi olsun diye c sınıfına çıkınca zaten dizel otomatik 80bin altına yok. Bu şartlar altında alan adam haksız gelmiyor.

    Ayrıca piyasadaki gerçekten az kullanılmış, sıfır ayarında dediğimiz araçlar nadiren uygun fiyata satılıyor, çoğu insan sıfırının üstünde fiyattan ilan veriyor.




  • acik ara en ucuz dizel otomatik beyler, nasil bir beklenti icerisindesiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1) Bu şanzıman EDC değil mi ? DEĞİL. Klasik yarı otomatik bir şanzıman..

    2) EDC bile olmayan şanzımana o kadar fark niye istiyorsun ? Kaldı ki EDC bile olsa o kadar fark isteyemezsin..

    3) Ayna kolları bile manuel olan dört teker bir motor arabaya istediğin fiyattan haberin var mı ? Ey Reno ????

    4) daha sonra gidip DSG 'si bozuk arabayı bile neden halen tercih ediyor demeye dilim varmıyor ? Bu yaptığın iş mi yani Reno ? Söylesene bana !!!

    5) FRANSA sitesinde en dolu STEPWAY MANUEL 14 150 EURO iken OTOMATİK olanı 14.750 EURO etikete yani arada Fransa için 600 euro fark olan arabaya sen Türkiye'de fark olarak 5.400 TL istiyorsun.. ????

    Hadi vergiler falan diyelim. Uyduralım birşeyler.. ULAN ! oradaki de vergili fiyatı burada ki de !!!! Kimi kandırıyorsun...
    Hadi onu da geçtim. Senin için Türkiye 'de vergi daha yüksek diyelim. Hadi iki katı olsun.. 600 euro değil de senin gül hatrın için aradaki fark 1.200 euro olsun... Euro'yu da senin için 3,30 TL ile çarpıyorum. Yine aradı farkı kapatmıyor.. !!!!

    6) Hiç boş yere fakirin umudu falan deyip de bu saçma paraya bu arabayı tercih etmeyin yani... Bunu gidip bu paraya alanın da aklına şaşarım. Çok net..

    Kaldı ki parası az olan adam gider hesabını yapar..

    Üç kuruşluk mala faizle kredi borcuna girip, aman arabam olsun da nasıl olsa Türkiye'de her şey pahalanıyor alalım kar ederiz diye düşünen insancıklara da bu fiyatlar müstahak... Hiçbir şey demiyorum..


    Ve Not: bu yazdıklarımı renault / dacia (ve diğer fransız) araçlarını seven biri olarak söylüyor.. Umarım anlatabilmişimdir.

    Ve Not 2: Renault ve Dacia 'nın bireysel müşteriye olan ilgisizliğinden ve fiyat politikasından nefret ediyorum.. Umarım bir gün ellerindeki filo araç alımları bir yerde tıkanır da, halk bunlara anyayı konyayı gösterir...

    İyi forumlar. Keyifli sürüşler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 8 Nisan 2016; 3:33:31 >




  • Hocam size kesinlikle katiliyorum 320 lt bagaj hacmi olan bir arac benzinli otomatik fiyatina dizel veriyorlar 2 yil ek garanti yaptir 4 yil mis gibi bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    sene 2008, dacia logan sıfır 18bin tl

    yıl 2008 dolar kuru 1.23, yıl 2016 dolar kuru 2.86

    2008: 18.000/1.23= 14634 $

    2016:14634*2.86= 41834 ₺


    edit: Yani o günün 18.000 lirası bugünün 41834 lirasına eşit.



    Yaptığın hesabı seveyim.
    Bilmediğiniz konularda mantık yürütmeseniz? IOS Beta testi yapsanız?
    Dolar hep sabit değil mi? Amerika'da hiç enflasyon olmuyor. Ayrıca biz hep dolara göre yaşıyoruz değil mi





  • Benzinli otomatik farkı : 3500 tl.

    Dizel otomatik farkı : 5500 tl.

    Anlaşılan Renault/Dacia yurdum insanının"dizel otomatik fetişinden" faydalanmanın peşine düşmüş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 8 Nisan 2016; 9:29:18 >
  • ucuz diyenler hayatında hiç daçya kullandımı acaba? dizel otomatik 40 binden fazla etmemeli

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hani bazen çöp derler ya işte öyle bir şey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    sene 2008, dacia logan sıfır 18bin tl

    yıl 2008 dolar kuru 1.23, yıl 2016 dolar kuru 2.86

    2008: 18.000/1.23= 14634 $

    2016:14634*2.86= 41834 ₺


    edit: Yani o günün 18.000 lirası bugünün 41834 lirasına eşit.



    Yaptığın hesabı seveyim.
    Bilmediğiniz konularda mantık yürütmeseniz? IOS Beta testi yapsanız?
    Dolar hep sabit değil mi? Amerika'da hiç enflasyon olmuyor. Ayrıca biz hep dolara göre yaşıyoruz değil mi




    Amerikadaki enflasyon aracın bize vergisiz geliş fiyatını etkiler sadece. Geldikten sonrasi 1 dolar ya da 1 euronun karşılığının kaç tl olduğu ile alakalı. Ayrıca evet, hep dolara/ euroya göre yaşıyoruz. Aldığımız otomobil, telefon, bilgisayar... doviz üzerinden geliyor, sonrasında TLye çevrilip vergileri ekleniyor.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.