Şimdi Ara

Dacia Duster'a ekonomik motor takviyesi: 1.0 lt üç silindirli TCe 100 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
11.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir de 1.33 atmosferik motor getirdimi dadından yenmez
  • kcart K kullanıcısına yanıt
    Sen zaten defalarca sınırsız ban yemedin mi shifisitert

    Yeni üyelik alıp foruma gelmek de sınırsız ceza sebebi, iyi bilirsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • En alınacak duster versiyonu, 2.el 83-84 bine kadar inen 1.2 tce 125 hp prestige+full opsiyonlu lansman araçları idi.

    Bayilerde test aracı olarak görev yaptı çoğu, 3-10 bin km arası sahibindene düşmüşlerdi %99'u turunu renk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 2 Ağustos 2019; 14:35:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde LPG takacan, eşek niyetine dağ bayır taş demeden gider gelir valla. Altında yüksek, oh mis..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Sen zaten defalarca sınırsız ban yemedin mi shifisitert

    Yeni üyelik alıp foruma gelmek de sınırsız ceza sebebi, iyi bilirsin
    Yanlis kisiyi alintiladin sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kcart K kullanıcısına yanıt
    Yok yanlış değil de hadi bakalım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Yok yanlış değil de hadi bakalım...
    Anlamadim alintilayin mesajalri cok msj var karisoyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150 cc Mondial motosiklet moturu taksaydınız.

  • Türkiye için suyunu çıkarsalar pahalılık aşmış artık...

  • Birkaç sene sonra rektefeye gittiğinde fazla masraf çıkmasın diye 3 silindir takmışlar. Masraf 4/1 oranında azalacak. Malum 1.0 motorla büyük bir araç heleki yüklü olursa yokuş ve arazide bayağı zorlanacak yüksek devirlerde çalışacak.

  • 1.5 dCi 65 bg aracım ile aynı torqu veriyor. 160 nm. Lpg ye ihtiyaç duymadan pekala kullanilabilir. F/p açısından bakmak lazım tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _tayfun_

    Birkaç sene sonra rektefeye gittiğinde fazla masraf çıkmasın diye 3 silindir takmışlar. Masraf 4/1 oranında azalacak. Malum 1.0 motorla büyük bir araç heleki yüklü olursa yokuş ve arazide bayağı zorlanacak yüksek devirlerde çalışacak.
    2 yıl öncesine kadar duster giriş motoru olarak 1.6 105ps 144nm motorla satıldı. giriş seviyesi motoru olarak 1.0 turbo 160 nm tork ile 1.6dan daha iyi olacak. daha fazla güç isteyen 1.3tce 130bg 240 tork modelini alır. ayrıca fabrikasyon 1.0 turbo eco-g lpgli motorda gelecektir.
  • _tayfun_ _ kullanıcısına yanıt
    Buyuk ihtimal 4 silindir yeni turbo1.3lt motorun bir silindir kesilmis halidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Buyuk ihtimal 4 silindir yeni turbo1.3lt motorun bir silindir kesilmis halidir.
    alakası yok 1.0 turbo mpi enjeksiyon 1.3 tce gdi enjeksiyon.









  • predator93 kullanıcısına yanıt
    Arkadasim ben blok diyorum.Buna bagli olarak subap,piston,segman,subap yayi,piston kolu vb.es.
    Kimse bu kadar argesi yapilmis ucuza magal olacak es parca ve dizayni cope atmaz.Kullanir.
    Bunun mpi gdi fsi bla bla ile ilgisi yoktur.
    Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlara bak sanki hepsi 4600 cc Mustang'le geziyor.
    1.3 bilemedin 1.6 arabaya biniyorsunuz işte. Neyin tatavası bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog

    2 silindir yeterdi ne gerek var 3 silindire 😂 tam lpg için motor işte tak lpg yi 6-7 litre ortalama tüketimle tasarrufun kralını yaparsın
    Turbo lpg kitleri hem uyum sorunlu, hem pahali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.