Şimdi Ara

Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
3.338
Cevap
53
Favori
733.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • JUKE 1.6 VISIA 5DR 4X2 M/T 40.075
    JUKE 1.6 TEKNA 5DR 4X2 M/T 44.075
    JUKE 1.6 SPORT PACK 5DR 4X2 M/T 45.575
    JUKE 1.6 TEKNA 5DR 4X2 CVT 47.075
    JUKE 1.6 SPORT PACK 5DR 4X2 CVT 48.575
    JUKE 1.6 PLATINUM 5DR 4X2 CVT 51.575
    JUKE 1.6 PLATINUM DERİ DÖŞEME 5DR 4X2 CVT 54.075
    JUKE 1.5 DCI VISIA 5DR 4X2 M/T 45.075
    JUKE 1.5 DCI TEKNA 5DR 4X2 M/T 49.075
    JUKE 1.5 DCI SPORT PACK 5DR 4X2 M/T 50.575
    JUKE 1.6 DIG-T SPORT PACK 5DR 4X2 M/T 60.094
    JUKE 1.6 DIG-T PLATINUM DERİ DÖŞEME 5DR 4X4 CVT 75.094

    QASHQAI 1.6 VISIA 4X2 M/T 46.075
    QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T 51.575
    QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T CAM TAVAN+NISSAN CONNECT 54.575
    QASHQAI 1.6 TEKNA PACK 4X2 M/T 58.075
    QASHQAI 1.6 PLATINUM 4X2 M/T 62.575
    QASHQAI 1.5 DCI VISIA 4X2 M/T 51.575
    QASHQAI 1.5 DCI TEKNA 4X2 M/T 57.075


    QASHQAI 1.5 DCI TEKNA 4X2 M/T CAM TAVAN+NISSAN CONNECT 60.075
    QASHQAI 1.5 DCI TEKNA PACK 4X2 M/T 63.575
    QASHQAI 1.5 DCI PLATINUM 4X2 M/T 68.075
    QASHQAI 2.0 DCI TEKNA PACK 4X4 A/T 78.119
    QASHQAI 2.0 DCI PLATINUM 4X4 A/T 83.119





    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *XhsyPhoiDeus* -- 24 Şubat 2011; 16:01:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*

    duster'ı çekemeyenler zibil gibi test sonucunu araştırıyor arkadaş bu nedir ya


    ben duster'ı düşünüyordum ve o yüzden test sonuçlarını bekliyordum. benim bu sonuçlardan anladığım esp'siz duster alınmaz. esp en üst modelde ve opsiyonel olarak geliyor, bakınca liste fiyatı da look paketi, güvenlik paketi felan 46-47 bin tl. o kadar para duster'a vermem, gider juke alırım, esp standart

    dizel, full, 4x4 bir jipi 46 bine alın ben de size bir o kadar daha para verecem


    herkesin kullanım düşüncesi ayrı. ben, şehir içi ağırlıklı olarak eşiminde kullanacağı, hafta sonu şehre yakın yerlere gidilebilecek, senede bir iki defa tatil için uzun yol yapılabilecek, onda da 4x4'e ihtiyaç olmayacak kompak bir suv arıyorum. benim önceliklerim maliyetten sonra, güvenlik, sonrasında az yakıt (dizel), yüksek araç, bagaj hacmi, güzel dış tasarım, yaygın ve uygun servis, ikinci elde az kaybettirecek bir araç gibi sıralanabilir. bu ölçülere uygun bir araç almak istediğimde duster 46-47 bin tl ediyor ki iç mekanın basitliği ve kalitesi vasat bir araç almış olcağım onca paraya rağmen. 4x4 benim için elzem olmadığı için bana 4x2 olup, iç tasarımı daha iyi ve daha güvenli bir araç kafi gelecektir. o fiyat aralığında da juke var. o da olmadı dizel, esp'li felan bir otomobil alcaz.
    ben dediğim gibi karadenizde, ege'nin kasabalarında olsam alırdım duster'ın esp'li modelini, yani en üst modelini ve eminim 4x4 zevkini oralarda tadardım. iç konsolun vasatlığına da çok takılmazdım ama köprü trafiğinde ya da caddede ne yapayım 4x4'ü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*

    duster'ı çekemeyenler zibil gibi test sonucunu araştırıyor arkadaş bu nedir ya


    ben duster'ı düşünüyordum ve o yüzden test sonuçlarını bekliyordum. benim bu sonuçlardan anladığım esp'siz duster alınmaz. esp en üst modelde ve opsiyonel olarak geliyor, bakınca liste fiyatı da look paketi, güvenlik paketi felan 46-47 bin tl. o kadar para duster'a vermem, gider juke alırım, esp standart

    dizel, full, 4x4 bir jipi 46 bine alın ben de size bir o kadar daha para verecem


    evet doğru diyorsunuz dizel full 4*4 hiç bir jeep duster kadar iyi sonuclar almıyor euro ncap tan değilmi ? full derken neye göre full arabada 2 airbag abs klıma dan baska birşey yok cam acma düğmeleri bile ön göğüste duruyor taa 15 sene önceki europa lar gibi. duster ın yutub daki videolarını izlerseniz cogunun arazi performansı oldugunu görürsünüz. bu araç sadece ama sadece arazi performansı için alınmalıdır gerisi boş.

    sallaaaaaaaa sallaaaaaaaaaa tutan bulunur elbet salla sen

    git önce duster full'de ne var ne yok onu öğren.

    burda balık oltası sallar gibi sallamaya benzemez bu işler



    -daha hiç bişey bilmeden sallamaya ne gerek var?

    -resmini aldık koyduk abs+esp+asr diye. gözünüzde ne var? abs'den başka bişey yok nasıl diyorsunuz?
    -ayrıca nerenizle okudunuz 2 hava yastığı olduğunu nerden çıkardınız? sürücü yolcu ve 2 de yan hava yastığı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*

    duster'ı çekemeyenler zibil gibi test sonucunu araştırıyor arkadaş bu nedir ya


    ben duster'ı düşünüyordum ve o yüzden test sonuçlarını bekliyordum. benim bu sonuçlardan anladığım esp'siz duster alınmaz. esp en üst modelde ve opsiyonel olarak geliyor, bakınca liste fiyatı da look paketi, güvenlik paketi felan 46-47 bin tl. o kadar para duster'a vermem, gider juke alırım, esp standart

    dizel, full, 4x4 bir jipi 46 bine alın ben de size bir o kadar daha para verecem


    herkesin kullanım düşüncesi ayrı. ben, şehir içi ağırlıklı olarak eşiminde kullanacağı, hafta sonu şehre yakın yerlere gidilebilecek, senede bir iki defa tatil için uzun yol yapılabilecek, onda da 4x4'e ihtiyaç olmayacak kompak bir suv arıyorum. benim önceliklerim maliyetten sonra, güvenlik, sonrasında az yakıt (dizel), yüksek araç, bagaj hacmi, güzel dış tasarım, yaygın ve uygun servis, ikinci elde az kaybettirecek bir araç gibi sıralanabilir. bu ölçülere uygun bir araç almak istediğimde duster 46-47 bin tl ediyor ki iç mekanın basitliği ve kalitesi vasat bir araç almış olcağım onca paraya rağmen. 4x4 benim için elzem olmadığı için bana 4x2 olup, iç tasarımı daha iyi ve daha güvenli bir araç kafi gelecektir. o fiyat aralığında da juke var. o da olmadı dizel, esp'li felan bir otomobil alcaz.
    ben dediğim gibi karadenizde, ege'nin kasabalarında olsam alırdım duster'ın esp'li modelini, yani en üst modelini ve eminim 4x4 zevkini oralarda tadardım. iç konsolun vasatlığına da çok takılmazdım ama köprü trafiğinde ya da caddede ne yapayım 4x4'ü.

    bakın siz de işinize geldiği gibi konuşuyorsunuz. hem 4x4'e gerek yok diyorsunuz hem de 46-47 binden bahsediyorsunuz.4x2lerin fiyatı 48bin değil ki zaten.


    bence konuşabilmek için bilgi sahibi olmak gerekiyor. sizi dacia.com.tr'de dacia fiyatlarına bakmaya davet ediyorum.
    orada görecekleriniz.

    dizel full 4x4 jipin fiyatı 48 bin lira.
    -abs asr ve esp var.
    -hava yastıkları yeterli düzeyde.
    -dış tasarım zaten fevkalade.





    4x2'ler 34binden başlıyor. ve 40bine çıkıyor.
    gene dizel olmak üzere onda da hava yastıkları mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *XhsyPhoiDeus* -- 24 Şubat 2011; 16:13:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*

    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06


    quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*

    duster'ı çekemeyenler zibil gibi test sonucunu araştırıyor arkadaş bu nedir ya


    ben duster'ı düşünüyordum ve o yüzden test sonuçlarını bekliyordum. benim bu sonuçlardan anladığım esp'siz duster alınmaz. esp en üst modelde ve opsiyonel olarak geliyor, bakınca liste fiyatı da look paketi, güvenlik paketi felan 46-47 bin tl. o kadar para duster'a vermem, gider juke alırım, esp standart

    dizel, full, 4x4 bir jipi 46 bine alın ben de size bir o kadar daha para verecem


    herkesin kullanım düşüncesi ayrı. ben, şehir içi ağırlıklı olarak eşiminde kullanacağı, hafta sonu şehre yakın yerlere gidilebilecek, senede bir iki defa tatil için uzun yol yapılabilecek, onda da 4x4'e ihtiyaç olmayacak kompak bir suv arıyorum. benim önceliklerim maliyetten sonra, güvenlik, sonrasında az yakıt (dizel), yüksek araç, bagaj hacmi, güzel dış tasarım, yaygın ve uygun servis, ikinci elde az kaybettirecek bir araç gibi sıralanabilir. bu ölçülere uygun bir araç almak istediğimde duster 46-47 bin tl ediyor ki iç mekanın basitliği ve kalitesi vasat bir araç almış olcağım onca paraya rağmen. 4x4 benim için elzem olmadığı için bana 4x2 olup, iç tasarımı daha iyi ve daha güvenli bir araç kafi gelecektir. o fiyat aralığında da juke var. o da olmadı dizel, esp'li felan bir otomobil alcaz.
    ben dediğim gibi karadenizde, ege'nin kasabalarında olsam alırdım duster'ın esp'li modelini, yani en üst modelini ve eminim 4x4 zevkini oralarda tadardım. iç konsolun vasatlığına da çok takılmazdım ama köprü trafiğinde ya da caddede ne yapayım 4x4'ü.

    bakın siz de işinize geldiği gibi konuşuyorsunuz. hem 4x4'e gerek yok diyorsunuz hem de 46-47 binden bahsediyorsunuz.4x2lerin fiyatı 48bin değil ki zaten.


    bence konuşabilmek için bilgi sahibi olmak gerekiyor. sizi dacia.com.tr'de dacia fiyatlarına bakmaya davet ediyorum.
    orada görecekleriniz.

    dizel full 4x4 jipin fiyatı 48 bin lira.
    -abs asr ve esp var.
    -hava yastıkları yeterli düzeyde.
    -dış tasarım zaten fevkalade.





    4x2'ler 34binden başlıyor. ve 40bine çıkıyor.
    gene dizel olmak üzere onda da hava yastıkları mevcut.


    konunun başlangıcı duster ncap testleri...bu testler gösterdi ki güvenliği ön planda tutan birisinin esp'li duster alması zorunlu. safety asisst yerlerde sürünüyor çünkü. benim kafama takılan şeylerden birisi de buydu ve o yüzden test sonuçlarını bekliyordum zaten. yüksek araçların hepsinde esp standart olmalı ki sürüş güvenliği sağlansın. dolayısı ile ben güvenli bir duster almak istediğimde 46-47 bin tl vermem gerekecek. bunun yanında benim ihtiyacım olmayan 4x4 özelliği de gelecek. doğrudur, bu fiyatlara dizel 4x4 kendi içinde gayet iyi ama benim önceliğim 4x4 olmadığı için, özellikle iç mekanından dolayı duster'a o kadar para vermem. onun yerine gider 5 yıldızlı, esp'si standart bir kompak suv alırım. umarım anlaşabilmişizdir.




  • ben karışmıyorum
  • ben çok araştırdım yanlış bilgiler var araştırdım diyen arkadaşlarda çelişki şeyler yazıyor bir 4x4 diyor onun yerine şunu alırım diyor ama denk dediği şey benzinli ve 4x2.. bu aracın en dolu hali deri döşmesi look paketi osu busu 48 bin tl.. normal dolusu 4x4 ü esp+asr 45 bintl.. bu araca segmentinde akran gösterebiliceğiniz tüm 4x4 dizeller giriş sınıfları 60bin tl den başlıyor çıkıyorda çıkıyor..

    burada bilgi karmaşası yapmayalım yada köylü kurnazlığı.. yani 4x4 dizel bir araba ile gidipde 4x2 benznili bir araba kıyaslanmaz hatta 4x4 benzinli bir arabada kıyaslanmaz.. 4x4 dizel bir araçla gene 4x4 dizel bir araç kıyaslanır isterse arabada 20 airbag olsun o o aracın donanımda artısı olur..

    nissan juke alırım demiş arkadaş misal nissan juke un zaten bir tane 4x4 ü var oda 75 bin tl.. hani kıyaslama yada konuşmaya bile gerek görmüyorum.. geçelim onu.. arkadaş demiş benim için 4x4 elzem değil 4x2 de işimi görür tamam hadi 4x2 1.5 dci juke a bakalım ne var.. en başda visia modeli 45 bin tl.. bu 45 bin tl ye size ne veriyor dusterdan farklı 2 tane airbag fazla veriyor o kadar ESP falan yok visia modelinde.. juke ların hepsindede esp varmış gibi ibr hava estirmeninde anlamı yok.. arkadaş benim için esp olmassa olmaz diyor o zaman juke tekna alıcak fiyatı 50 bin tl ve güzel hız sabitleyici falan var.. peki bu tekna ile 4x2 laurette arasındaki parasal fark nedir.. bizim 4x2 laurettemiz 2 airbagda alırsak 38.500 tl ediyor.. yani 4 airbagli.. hadi parayı saçalım 39 bin tl diyelim.. arada 11 bin tl fark var.. yazıylada yazıyım isterseniz on bir bin tl.. az paramı bana koymaz az para diyorsanız bence juke gerçekden güzel araç kaçmaz fırsat..

    ama bana sorsanız ben gider 4x4 esp li deri döşemeli look paketli kısaca bütün opsiyonları ağzına kadar dolu duster alırım gene cebimde 2 bin tl param kalır gider bin tl yede güzel navili bluettotlu divx dvd oynata tvli falan bir teyp alır öne arkaya bir park sensörü xenon far güzel full follow me home özellikli far sensörlü camları kapatan v.b bir alarm taktırır..yoluma bakarım.. üstelik hayla cebimde bin tl de param kalır...

    birde şu şehir içi şehir dışı olayı her şey arabaya bakmaz lastiğide bakar dustera şehir içi kullanımına uygun yumuşak hamurlu biraz geniş yanaklı crossover lastikler takınız bakınız konfor rahatlığı görünüz..




  • Çarpışma sırasında Duster’ın yolcu kabini stabil kalabildi ancak arka kapısının açılması yüzünden araç ceza puanları aldı. Sürücünün ve ön yolcunun göğüs bölgesini sınır değerlerde koruyabilen Duster, diz ve uyluk bölgesinde de problem yaratacak darbelere izin vermedi. Fakat değişik boylarda mankenlerle yapılan testlerde ve farklı oturma pozisyonlarında konsolun sürücü tarafının diz bölgesine zarar verebileceği belirlendi.
    Yan bariyer çarpışma testinde Duster’ın ön kapısı açıldığı için ceza puanları verildi. Direk çarpışma testinde Duster’ın hiçbir kapısı açılmadı ancak sürücünün göğüs kafesi zayıf korundu.
    Arkadan çarpışmalarda oluşan kamçı etkisi testinden Duster sınır değerde puanlar aldı.
    Kaynak:Arabam.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackersun -- 24 Şubat 2011; 18:29:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    ben çok araştırdım yanlış bilgiler var araştırdım diyen arkadaşlarda çelişki şeyler yazıyor bir 4x4 diyor onun yerine şunu alırım diyor ama denk dediği şey benzinli ve 4x2.. bu aracın en dolu hali deri döşmesi look paketi osu busu 48 bin tl.. normal dolusu 4x4 ü esp+asr 45 bintl.. bu araca segmentinde akran gösterebiliceğiniz tüm 4x4 dizeller giriş sınıfları 60bin tl den başlıyor çıkıyorda çıkıyor..

    burada bilgi karmaşası yapmayalım yada köylü kurnazlığı.. yani 4x4 dizel bir araba ile gidipde 4x2 benznili bir araba kıyaslanmaz hatta 4x4 benzinli bir arabada kıyaslanmaz.. 4x4 dizel bir araçla gene 4x4 dizel bir araç kıyaslanır isterse arabada 20 airbag olsun o o aracın donanımda artısı olur..

    nissan juke alırım demiş arkadaş misal nissan juke un zaten bir tane 4x4 ü var oda 75 bin tl.. hani kıyaslama yada konuşmaya bile gerek görmüyorum.. geçelim onu.. arkadaş demiş benim için 4x4 elzem değil 4x2 de işimi görür tamam hadi 4x2 1.5 dci juke a bakalım ne var.. en başda visia modeli 45 bin tl.. bu 45 bin tl ye size ne veriyor dusterdan farklı 2 tane airbag fazla veriyor o kadar ESP falan yok visia modelinde.. juke ların hepsindede esp varmış gibi ibr hava estirmeninde anlamı yok.. arkadaş benim için esp olmassa olmaz diyor o zaman juke tekna alıcak fiyatı 50 bin tl ve güzel hız sabitleyici falan var.. peki bu tekna ile 4x2 laurette arasındaki parasal fark nedir.. bizim 4x2 laurettemiz 2 airbagda alırsak 38.500 tl ediyor.. yani 4 airbagli.. hadi parayı saçalım 39 bin tl diyelim.. arada 11 bin tl fark var.. yazıylada yazıyım isterseniz on bir bin tl.. az paramı bana koymaz az para diyorsanız bence juke gerçekden güzel araç kaçmaz fırsat..

    ama bana sorsanız ben gider 4x4 esp li deri döşemeli look paketli kısaca bütün opsiyonları ağzına kadar dolu duster alırım gene cebimde 2 bin tl param kalır gider bin tl yede güzel navili bluettotlu divx dvd oynata tvli falan bir teyp alır öne arkaya bir park sensörü xenon far güzel full follow me home özellikli far sensörlü camları kapatan v.b bir alarm taktırır..yoluma bakarım.. üstelik hayla cebimde bin tl de param kalır...

    birde şu şehir içi şehir dışı olayı her şey arabaya bakmaz lastiğide bakar dustera şehir içi kullanımına uygun yumuşak hamurlu biraz geniş yanaklı crossover lastikler takınız bakınız konfor rahatlığı görünüz..




    dostum bir aydır araba bakıyorum ve piyasayı gayet iyi biliyorum. dusterların dolusu 46-47 gibi. en son sorduğumda araç sıkıntısı da vardı. neyse juke'un esp'li tekna modeli ki donanımı çok çok iyi 48'e bırakıyor bayiler. yani ikisi aynı. ben 38-39luk dustera bakmam çünkü eşime veriyorum arabayı, klasik bayan sürücü, bi virajı alamaz ve o saatten sonra 11 bin tl'lik kar pek aklıma gelmez. burada bu aracı bana önerenlerinde kulakları çınlar. eşini sevmeyen varsa buyursun alsın ama şimdilik bizim aramız iyi

    herkesin doğruları kendine. ben benim doğrularımı yazdım. 4x4ü aktif olarak kullanacak arkadaşlar esp seçeneği ile bu arabayı alsınlar derim ben zaten. iç mekan, 4x4'ı yoğun olarak kullanan, dağ-bayır gezen birisi için çok da önemli değil, dökülüp, kırılmasın yeter ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67
    ben karışmıyorum


    aha bi sen eksiktin
  • yok look paketi yok book paketi arkadaşım şu araba en guvenlı halıyle 3 yıldız almadımı ? 3 yıldız alan bir aracın nesini savunuyorsunuz ?? 2005 te 3 yıldız alan logan dan bir farkı varmıdır bu duster ın ?? ben bu aracı bizzat incelemiş biriyim döşemelerinden tut direksiyonuna kabortasına her bir tarafı ucuz kokan bu aracı almak için mangal kadar yürek olması gerek.. alın buda test sırasında dusterın düştüğü durumlar

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djnone -- 24 Şubat 2011; 18:22:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    ben çok araştırdım yanlış bilgiler var araştırdım diyen arkadaşlarda çelişki şeyler yazıyor bir 4x4 diyor onun yerine şunu alırım diyor ama denk dediği şey benzinli ve 4x2.. bu aracın en dolu hali deri döşmesi look paketi osu busu 48 bin tl.. normal dolusu 4x4 ü esp+asr 45 bintl.. bu araca segmentinde akran gösterebiliceğiniz tüm 4x4 dizeller giriş sınıfları 60bin tl den başlıyor çıkıyorda çıkıyor..

    burada bilgi karmaşası yapmayalım yada köylü kurnazlığı.. yani 4x4 dizel bir araba ile gidipde 4x2 benznili bir araba kıyaslanmaz hatta 4x4 benzinli bir arabada kıyaslanmaz.. 4x4 dizel bir araçla gene 4x4 dizel bir araç kıyaslanır isterse arabada 20 airbag olsun o o aracın donanımda artısı olur..

    nissan juke alırım demiş arkadaş misal nissan juke un zaten bir tane 4x4 ü var oda 75 bin tl.. hani kıyaslama yada konuşmaya bile gerek görmüyorum.. geçelim onu.. arkadaş demiş benim için 4x4 elzem değil 4x2 de işimi görür tamam hadi 4x2 1.5 dci juke a bakalım ne var.. en başda visia modeli 45 bin tl.. bu 45 bin tl ye size ne veriyor dusterdan farklı 2 tane airbag fazla veriyor o kadar ESP falan yok visia modelinde.. juke ların hepsindede esp varmış gibi ibr hava estirmeninde anlamı yok.. arkadaş benim için esp olmassa olmaz diyor o zaman juke tekna alıcak fiyatı 50 bin tl ve güzel hız sabitleyici falan var.. peki bu tekna ile 4x2 laurette arasındaki parasal fark nedir.. bizim 4x2 laurettemiz 2 airbagda alırsak 38.500 tl ediyor.. yani 4 airbagli.. hadi parayı saçalım 39 bin tl diyelim.. arada 11 bin tl fark var.. yazıylada yazıyım isterseniz on bir bin tl.. az paramı bana koymaz az para diyorsanız bence juke gerçekden güzel araç kaçmaz fırsat..

    ama bana sorsanız ben gider 4x4 esp li deri döşemeli look paketli kısaca bütün opsiyonları ağzına kadar dolu duster alırım gene cebimde 2 bin tl param kalır gider bin tl yede güzel navili bluettotlu divx dvd oynata tvli falan bir teyp alır öne arkaya bir park sensörü xenon far güzel full follow me home özellikli far sensörlü camları kapatan v.b bir alarm taktırır..yoluma bakarım.. üstelik hayla cebimde bin tl de param kalır...

    birde şu şehir içi şehir dışı olayı her şey arabaya bakmaz lastiğide bakar dustera şehir içi kullanımına uygun yumuşak hamurlu biraz geniş yanaklı crossover lastikler takınız bakınız konfor rahatlığı görünüz..







    11 bin tl diyorsunuz ya. işte o 11 bin tl ile kaza sırasında hayatta kalıyorsunuz. 11 bin tl bu işe yarıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone
    yok look paketi yok book paketi arkadaşım şu araba en guvenlı halıyle 3 yıldız almadımı ? 3 yıldız alan bir aracın nesini savunuyorsunuz ?? 2005 te 3 yıldız alan logan dan bir farkı varmıdır bu duster ın ?? ben bu aracı bizzat incelemiş biriyim döşemelerinden tut direksiyonuna kabortasına her bir tarafı ucuz kokan bu aracı almak için mangal kadar yürek olması gerek.. alın buda test sırasında dusterın düştüğü durumlar

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu




    teste giren juke nasıl bi görünüm veriyor acaba? Tamponu bile çizilmiyor değil mi?




  • ben tampon çizilmiyor gibi birşey iddia etmedim. teste giren juke un a sütununda kıpırdama bile olmuyor. zaten 5yıldız alan araçların çoğuna baktıgınızda a sutunu saglam kalmaktadır. dusterın a sütunu ise kırılacak seviyeye gelene kadar katlanıyor. a sutununun katlanması demek yolcu kabininin sürücüye yaklaşması içerinin sıkışması anlamına geliyor. o durumdada ölürsünüz hava yastıgı bi işe yaramaz

    demek istediğim bu :

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djnone -- 24 Şubat 2011; 19:17:41 >
  • bence gereksiz bir tartışma var ortada tabiki mali bütçesi olan 50 binde verir 60 bin tl de verir bu parayada budur a sütunu b sütunu araç bu alıcaklar bunun bilerek görerek alıyor ve biniyor kaldıki neyi tartışıyoruz onuda anlamadım 3 yıldız aldıysa ncap den geçmişdir ucu ucunada olsa geçmişdir geçmişse hayla a sütünunda takılmanın anlamı nedir.. allah zaten böyle büyük bir kazada vermesin.. hangi arabanın içinden kimin canlı çıkıcağıda hiç belli olmaz.. ben ortadan iki bölünen mercedes biliyorum bir çok audi bmw denilen üst segment araçlarda airbagların açılmamasından dolayı kafası gözü yarılan insanlar gördüm üstelik arabalarda büyük bir hasarda yokdu..

    insanlar araba alırken 500tl nin hesabını yapıyor nerde kaldıki 10 bin tl .. öyle bir anlatılıyorki sanki 11 bin tl böyle cebimizdeki 100 tl 50tl paramıymış gibi ver fazla olsun bitsin gibisinden olsa zaten insan dustera değil alternatif başka araçlara bakar 50-60 bin tlye piyasada şahane cherookeler var gider onu alırlar 2-3 yaşında 6-7 yaşında x5 ler var ml ler ikinci elde.. her fiyatın bir aracı vardır bu fiyatın aracıda arazi araçlarında budur avantajı say say bitmez ucuz parça bol servis yedek parça düşük vergi düşük yakıt tüketimli verimli kendini ispat etmiş bir dizel motor dörtden çeker ve ikiden çeker seçimi.. yani bu kadar iyi yanı olan bir aracın kötü yanı hiç mi olmıycak olucakdır tabiki.. genel olarak bu fiyatta sıfır dizel 4x4 bir araç yokdur ve iyidir bana göre.. öyle look paket mook paket diyede küçümseyemessiniz sizin o look paket dediğiniz body setini bmw x3 ve x5 lerinde 2 bin euroya satıyor..

    yeni vergilendirme sistemi çıkdımı heleki duster gibi düşük motorlu arazi araçlarının çok büyük vergide avantajı olucak.. yeni vergilendirme sistemi emisyon değerleri ve aracın 4 den çeker 2 den çeker gibi opsiyonlarına göre fiyatlandırılıcak bu konumda duster gibi araçlar gerçi gibi diyorumda dusterın gibi pek arazi aracıda yok.. çok avantajlı olucak o zaman duster tarzı araçlara talep artıcakdır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *XhsyPhoiDeus*


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67
    ben karışmıyorum


    aha bi sen eksiktin

    Eksigim tabi bak karışmıyorum diyorum




  • Neyi tartışıyoruz ki arkadaşlar. Bu araçta standart ESP olmadığı için 3 yıldız aldı. Duster'da ESP standart oldu mu NCAP'tan otomatikmen 4 yıldız alacaktır. Zaten 2011'de ESP'nin tüm Duster'larda standart olacağı söylenmişti. Yakında da olacak.... Çok beklemek istemeyen gidip 800TL gibi bir fiyata ESP ve ASR özelliğini ekletir aracına böylece aracı 4 yıldızlı olmuş olur. Bu kadar. Duster NCAP testini başarıyla geçmiştir vesselam. Ben asıl Duster bu eksiklerini kapatıp teste girip 5 yıldız alınca merak ediyorum insanların ne diyeceğini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umiterkan -- 24 Şubat 2011; 21:25:57 >
  • :D:D yahu bu nasıl bir açıklamadır böyle : ) ) esp asist puanını etkiliyor tamam iyi güzel de esp nin standart olacağı yer avrupadır. avrupada standart olmadığı için ( test aracı esp liydi ) asist puanı düşük geldi. buraya kadar herşey normalde. esp yi dacia ülkemizde bu fiyatlardaki duster için standart sunmaz. yine opsiyon olacaktır. yani euro ncap diyorki bunu standart yap dacia diyorki yapacagım ama avrupada yapacagım. bize ne oluyo ? ülkemize gelecek olan yine aynı modeller isteyen esp li alır orası ayrı.

    bu arac önden carpısmadan yandan carpısmadan % 74 puan almıstır. istediği kadar esp eklesin dacia o yüzde %74 lük oran yükselmeyecektir. o %74 aracın şasesinin ne kadar saglam oldugunu gösteren orandır. yine yapılan testlerde %73 ön ve yan carpısma puan alan citroen c-zero asist puanı %86 olduğu için 4 yıldız almıştır. duster ın asist puanı % 80 lerin üstüne çıkabilecekmidir ? çıkarsa 4 yıldızı alır. ancak bu aracın alacağı max yıldız 4 tür. ülkemize gelecek olan duster lar ise yine 3 yıldızlık duster lar olacaktır.

    dacia herşeyi bıraksın önce perde havayastıklarını bu araca koysun o kadar cimrilerki yan havayastıklarının boyunu büyülterek hem göğüs kafesi cevresi hemde baş hizasını koruyacak şekilde tek bir hava yastıgı koyuyorlar. bu havayastıgını alabilmek içinde extra ücret ödemek gerekiyor.

    herşeyi geçtim şu aracın acilen yeni bir makyaja ihtiyacı var. yeni bir kokpit dizaynı yeni dizayn koltuklar yeni dizayn kapı içleri daha kaliteli kapı kolları.. malzemelerin yumusak olması önemli değil biraz ergonomiye önem verseler duster birşeye benziyecek ama yapmıyorlar ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    :D:D yahu bu nasıl bir açıklamadır böyle : ) ) esp asist puanını etkiliyor tamam iyi güzel de esp nin standart olacağı yer avrupadır. avrupada standart olmadığı için ( test aracı esp liydi ) asist puanı düşük geldi. buraya kadar herşey normalde. esp yi dacia ülkemizde bu fiyatlardaki duster için standart sunmaz. yine opsiyon olacaktır. yani euro ncap diyorki bunu standart yap dacia diyorki yapacagım ama avrupada yapacagım. bize ne oluyo ? ülkemize gelecek olan yine aynı modeller isteyen esp li alır orası ayrı.

    bu arac önden carpısmadan yandan carpısmadan % 74 puan almıstır. istediği kadar esp eklesin dacia o yüzde %74 lük oran yükselmeyecektir. o %74 aracın şasesinin ne kadar saglam oldugunu gösteren orandır. yine yapılan testlerde %73 ön ve yan carpısma puan alan citroen c-zero asist puanı %86 olduğu için 4 yıldız almıştır. duster ın asist puanı % 80 lerin üstüne çıkabilecekmidir ? çıkarsa 4 yıldızı alır. ancak bu aracın alacağı max yıldız 4 tür. ülkemize gelecek olan duster lar ise yine 3 yıldızlık duster lar olacaktır.

    dacia herşeyi bıraksın önce perde havayastıklarını bu araca koysun o kadar cimrilerki yan havayastıklarının boyunu büyülterek hem göğüs kafesi cevresi hemde baş hizasını koruyacak şekilde tek bir hava yastıgı koyuyorlar. bu havayastıgını alabilmek içinde extra ücret ödemek gerekiyor.

    herşeyi geçtim şu aracın acilen yeni bir makyaja ihtiyacı var. yeni bir kokpit dizaynı yeni dizayn koltuklar yeni dizayn kapı içleri daha kaliteli kapı kolları.. malzemelerin yumusak olması önemli değil biraz ergonomiye önem verseler duster birşeye benziyecek ama yapmıyorlar ..


    dedikleriniz doğru katılıyroum ama şunu göremiyorsunuz dacia diyosunuz bunun dacia ile bir ilgisi yok bakmayın ambleme armaya dacia diyor ama araba renaultdur renaultunun sözü geçer renault ne derse o olur..

    renaultunun zaten satış stratejesi bu sizin dediğiniz tipde araç renaultunun Koleos modelidir 2.0 dci modeli 70 bin tl den başlıyor 80 bin tl ye kadar çıkıyor dediğiniz gibi her şey var araçda.. renault nun duster gibi bir modeli üretme amacı belli duster gibi bir aracı kendi bünyesinde üretemezdi renault normlarının çünkü altında ama dacia formatında üretebilirdi sektördeki açığıda gördü renault ve duster gerçekden bu boşluğu doldurdu...

    yani birazda araç şöyle olsun böyle olsun deniceğine bu araç böyle çünkü bu yüzden zaten bu fiyata demek lazım..




  • sizde doğru söylüyorsunuz. ancak 45 li rakamlardan bahsediliyor az bir para değil 45 bin tl para veripte insan kalitesiz bir arabaya sıf şehir içinde binecek diye neden versin ? 30 35 li rakamlar tamam uygundur bu araç için ama sıf 4*4 diyede o kadar para verilmesi bana saçma geliyor. ancak alacak kişi dağlara çıkacaksa engebeli arazilerde kullanacaksa sık sık köylere çıkacaksa işte o zaman 45 li rakamlar bu araca verilebilir az önceki dediğime ne kadar karşıysam böyle kullanacak olanlarada bi okadarda saygılıyım..
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.