Şimdi Ara

DACİA GENEL MERKEZ VE YETKİLİ SERVİS İLGİSİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME!!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • DACİA GENEL MERKEZ VE YETKİLİ SERVİS İLGİSİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME!!!! Dacia genel merkez çağrı hizmetlerine iletisim destek üzerinden servis fiyatlarının aşırı yüksek olması sebebiyle bir indirim talebinden bulundum ;(Daha öncesinden aracım ile ilgili kronik sorunları vardı halen çözülmedi ama artık satana kadar bu şekilde kullanmaya devam ediyorum. Memnun değilim. Sattıkları aracın arkasında durmuyorlar. Her şey garantisi bitene kadar tabii ki) Sonrasında arandım servislerin fiyatlarına destek olamayacaklarını belirttiler vs vs vs sonrasında tekrardan servisi aradım bu defada daha önce vermiş olduğu fiyatın geçersiz ve artış gösterdiğini söylediler. Tam bir fiyasko bu kadar memnuniyetsiz bir yaklaşım olabilir mi soruyorum. Hem daha öncesinde sıfır araç sat kronik sorunları çözümleme hem de aracın yetkili servisten çıkmasın diye bir müşteriyi önemseme şimdi nasıl dışarıdan özel servis ten destek almazsın az önce yetkili servisin verdikleri fiyatın altında parça ve işçilik ayrıca orijinal parça hiç değilse müşteri memnuniyeti oluşturmuşlar yazık gerçekten.








  • AYRICA KONUYU ŞİKAYET VAR TAŞIMAMA RAĞMEN ŞİKAYET VAR ŞİKAYETİMİ YAYINLAMAMIŞTIR RESMEN TÜKETİCİNİN ARKASINDA DURMAYIP MARKANIN DESTEKÇİSİ OLMUŞTUR.ÖZELLİKLE BURDAN PAYLAŞMAK İSTEDİM MAĞDURİYET YAŞAYANLARI BİLGİLENDİRMEK AMAÇLIDIR.AMACIM TÜRKİYEDE SIFIR ARAÇ SATAN MARKALARIN TÜKETİCİLERİN YANINDA OLMASI GEREKEN BİR KANUN GETİRİP BU FAİŞ FİYATLAR VE KRONİK SORUNLARI YAŞATMALARINI ÖNLENMESİ AMAÇLI SOSYAL PLATFORMLARDAN SES DUYURMAKTIR.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.