Şimdi Ara

Dacia Logan alıcam düşünceleriniz! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 2000 Renault 19 1.6e


    quote:

    Orjinalden alıntı: Kaput

    Bir Galeride Dacia Logan Mcv Satıyordum,Türkiye de En Çok Renault Satan Galeri ! Bana Sorarsan Sakın Derim ;)

    Mcv 150 Ytl ye Depo Dolduruyordum Her Hafta.Şehir İçi 600 Km Yol Gidebiliyordum Klima Açıkken 1 Depoyla...Araç Dizel !

    Hee 850 Km Yapsa Belki Derim Ama 95 Ytl Modüs e Koyuyordum,1000 Km yi Rahat Görüyordum.Anlayacağınız Ekonomik Değil.Tezat Olan Şey 2 Motor da Aynı :S

    Mcv Yerine Düz Alırsan Olabilir,Oda Belki...

    Ben Tavsiye Etmem...

    3 5 Daha Koy Başka Bir Araba Düşün Derim.

    e tabiki modüsten fazla yakacak kasa modusten iki katı büyük nerdeyse




    Matematiğine Döküp Hesap Yapınca Mantıksız Dostum...Motorlar Aynı ! 50 Ytl Zarar Bir Depoda....




  • bence imzanızla çakışıyosunuz. onu alacağınıza renault alın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: realmusician

    bence imzanızla çakışıyosunuz. onu alacağınıza renault alın

    logan ne marka pardon?anlamadım?
  • yakıtını şunu bilmem ama dacia logan güvenli bir araç değil

    az daha canımdan ediyordu beni ..yola oturmaz fren mesafesi uzun aktif pasif güvenlik hak getire sedanı böyle mcv sini düşünemiyorum bile

    arabadır iş görsün mantığı ile sınırlar zorlanarak çoğu şeyden feraget edilerek alınacak bir araç ..

    mecbur kalınırsa alternatif üretilemezse alınır ancak

    bence logan böyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 19 Ekim 2007; 21:47:13 >
  • 7 kişiye kadar

    Logan gibi küçük sınıf sedan bir otomobil platformunda geliştirilen Logan MCV, 7 kişilik versiyonuyla neler yapabileceğini kanıtlamaya çalışıyor. Renault tarafından satın alındıktan sonra büyük bir hamleyle küçük sınıf sedan pazarına uygun bir fiyat politikasıyla giren Dacia, Logan modeliyle kendine pazarda haklı bir yer edindi. Romanya’da üretilen Logan sedanlar satıldıkları tüm pazarlarda başarılı satış rakamlarına ulaşırken Dacia, Logan hamlesini bir adım daha geliştirerek hafif ticari araç pazarına da göz kırpan Logan MCV modelini hazırladı.


    Diğer Resimler İçin Tıklayın

    7 kişilik ve 5 kişilik versiyonları bulunan Logan MCV’nin 1.5 dCi turbodizel ve 1.6 MPI benzinli motor seçenekleri bulunuyor. Bu haftaki test konuğumuz ise Logan MCV’nin 1.6 MPI motorlu 7 kişilik versiyonu oluyor. 7 kişilik Logan MCV 1.6 MPI’nın baz fiyatı 24.470 TL iken test aracımız ekstra donanımlarıyla birlikte 30.900 TL’ye satılıyor.



    Suya sabuna pek dokunmayan bir tasarıma sahip olan Logan MCV’nin, köşeli hatları araca klasik fakat aşırıya kaçmayan bir görünüm sunarken Logan MCV’nin tasarımının genel olarak beğeni topladığını söyleyebiliriz. 7 kişilik versiyonun aracın bagaj bölümüne yerleştirilmiş fazladan 2 kişilik bir koltuk sırası bulunurken, aka koltuk sırtlığının yatırılmasıyla geçilen bu bölüm otomobilin küçük sınıfta yer alan bir araç olmasına rağmen oldukça kullanışlı. Hatta 3. koltuk sırasının 7 kişilik bazı SUV’lardan bile daha geniş bir kullanım alanı sunduğunu dahi söyleyebiliriz. 5 kişilik versiyonda 700 lt olarak kullanılan bagaj hacmi, 3. koltuk sırasının kaldırılmasıyla 200 lt’ye düşmesine rağmen yine de kullanışlı olduğunu belirtmeliyiz.



    Aracın dışı gibi sade bir iç mekana sahip olan Logan MCV’de eski Renault modellerinden tanıdık tuş takımları kullanılarak maliyetin azaltılması sağlanmış. Elektrikli cam kumandası, silecek ve sinyal kolları ile gösterge tablosu Renault modellerinden bilindik ve Logan MCV’nin iç mekanında kullanışsız pek bir ayrıntı bulunmuyor. Sadece el freni kolu altına konumlandırılmış elektrikli ayna kumandasını kullanmak bir miktar zahmetli. Ambiance ve Laureate donanım paketlerine sahip olan Logan MCV’nin test aracımızdaki versiyonunda üst donanım seviyesi olan Laureate paketi bulunuyordu. Laureate paketinde Ambiance paketine ek olarak 15 inç alüminyum alaşım jant, yol bilgisayarı, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar, 2/3 oranında katlanabilir arka koltuklar ve klima standart olarak bulunuyor.



    Logan modellerinde kullanılan hem benzinli hem de dizel motor seçeneği Renault’tan alınma. 1.5 litrelik dizel motorun yanında 1.6 litrelik MPI kodlu benzinli motor seçeneği 5500 d/d’de 90 HP maksimum güç ve 3000 d/d’de 128 Nm tork üretirken performanstan çok ekonomik kullanım için ayarlanmış 5 ileri maneul şanzımanıyla ihtiyaca yönelik bir kullanım sunuyor. 100 km’deki ortalama yakıt tüketimi 7,9 lt olan MPI motorun, bireysel kullanıcılar için uygun gibi görünen bu yakıt tüketim değeri, ticari amaçla aracı kullanmak isteyenleri memnun etmeyebilir. Zaten MPI motorun dCi motora göre daha uygun fiyatla satılıyor olması da 7 kişilik benzinli Logan MCV’nin daha şok şahıs kullanımları için düşünülmüş bir model olduğunu destekliyor. Özellikle çok çocuklu ailelere yönelik rahatlıkla kullanılabilecek bir otomobil olan Logan MCV, sorunsuz Renault motoruyla uzun yıllar kullanılabilir. Logan MCV’nin süspansiyonları da oldukça sesiz çalışıyor ve görevini başarılı bir şekilde yerine getiriyor. Opsiyonel donanım listesinde bulunan ABS ise güvenlik açısından Logan MCV’nin en büyük eksikliği. Test aracımızda bulunan ABS ile Logan MCV’nin fren performansı da yeterli seviyede bulunuyor.



    Nihat KARATAŞ



    Genel Değerlendirme
    İşçilik 4 Büyük işçilik problemi bulunmuyor.
    Görüş 8 Görüş açılarında problem yok.
    Performans 4 1.6 litrelik motorun perormansı yetersiz.
    Tüketim 6 Normal seviyede.
    Konfor 5 Geniş iç mekanıyla hem önde hem de arkada rahatsızlık vermiyor.
    Frenler 5 Fren performansı daha iyi olabilirdi.
    Yalıtım 5 Sınıf standartlarında.
    Donanım 5 Fiyatına göre makul.
    Fiyat 7 7 kişilik en uygun fiyatlı araç.
    Sonuç 5,4 1.6 litrelik kendini kanıtlamış motoruyla sorunsuz bir kullanım vaad eden Dacia Logan MCV, 7 kişilik oturma düzeniyle geniş ailelere göz kırpıyor. 24.470 TL’lik baz fiyatıysa Logan MCV’nin en uygun 7 kişilik otomobil olmasını rahatlıkla sağlarken dizel motor seçeneği ise daha çok ticari amaçlar için kullanılabilir. Opsiyon listesinde yer alan ABS ise Logan MCV’nin en büyük eksikliği olarak göze çarpıyor.
    İkinciel





    Teknik veriler
    Motor: Sıralı 4 silindirli, 1598cc, 8v Yakıt tüketimi
    Maksimum güç 90 HP – 5500 d/d Şehiriçi: 10,6 lt/100 km
    Maksimum tork: 128 Nm – 3000 d/d Şehirdışı: 6,4 lt/100 km
    Maksimum hız: 167 km/s Ortalama: 7,9 lt/100 km

    0-100 km/s hızlanma: 13,7 sn
    Boyutlar (u/g/y): 4450/1740/1640 mm
    Ağırlık: 1270 kg
    Aktarma: Önden çekişli
    Şanzıman: 5 ileri manuel
    Lastikler: 185/65 R15
    Frenler (ön/arka): Disk/kampana
    Depo hacmi: 50 lt
    Bagaj hacmi: 200/700/2350 lt
    bmw 320d 38m megane duruş mesafesi 100-0 39 m clio ve logan 100-0 42 m yorum sizin bazı arkadaşlar bol keseden atmış yok şöyleymişte yok böyleymişte.bunlar sonuçta aile otomobili euro n cap ten 3 yıldız almış makul güvenliğe sahip makul bir araç.




  • bak kardeşim olumlu,olumsuz yorumunu yap ama insanların tercihlerine saygısızlık yapma . öyle imzana akıl yok logan var falan yazmak bunlar büyük hakaretler.tabi her aracın kusuru vardır,tabi her araç eleştirilir.ama saygı sınırı aşılmadan,bilimsel verilerle .euro n cap ten 3 yıldız almış logan, albea bu teste hiç girmemiş,kia nın aynı fiyat aralığında ki araçlarının hali ortada yine bu fiyat aralığında bu testlere katılmaya cesaret edememiş bir sürü marka var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hmisir

    İnsanlara hakaret edersem haddimi aşmış olurum. Ben sadece Logan'a hakaret ediyorum. Ee o da bunu hakediyor yani

    tabi bu senin düşüncen olabilir.ama daha önce ki mesajında ki ifadeler çok yanlış.sonuçta bu işler para ve tercih işi.önemli olan şurda düşüncelerimizi tatlı dille , saygıyla anlatmak hepimiz için en iyisi bu.
  • Lutfen elestrilerimizi seviyeyi koruyarak ve bilgi dahilinde yapalim. Iyi forumlar.
  • Haklısın isteyen istediği araca biner. Tercihlere de saygı duymalı.
  • www.renault.com

    sayet bu adresi iyice incelerseniz loganin renaul markasi altindada uretildigini gorursunuz

    ayrica bir bilgi daha logan nissan markasi altindada apriva ismi ile satiliyor

    bunlari anlatmamaim nedeni nissan ve renault un kendi logolari altinda sattiklari bir arac cok kotu bir arac olsa

    boyle satmazlardi

    ayrica logan fransada dahi buyuk satis rakamlari yakalamis durumda tabi bunda ucuz olmasi en buyuk neden

    bence logan senin dediklerini hak etmiyor sinirlari bilinir ise binilebilir bir aractir

    kaldiki her aracin sinirlarini asarsan sonu husran olabilir

    bunuda forumda yapyiklari kazalari ve arabalarini anlatan arkadaslarin mesajlarinda gorduk
  • +1 Herkes bütçesine göre araç alıyor bunu gözden kaçırmayalım,para kolay kazanılmıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fizik72 -- 20 Ekim 2007; 12:35:30 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fizik72

    +1 Herkes bütçesine göre araç alıyor bunu gözden kaçırmayalım,para kolay kazanılmıyor...



    bir daha para kazanma şansını sıfırlamakta var işin ucunda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: altin-orfoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: fizik72

    +1 Herkes bütçesine göre araç alıyor bunu gözden kaçırmayalım,para kolay kazanılmıyor...



    bir daha para kazanma şansını sıfırlamakta var işin ucunda

    hiç böyle bir şey yok albea neyse clio symbol neyse logan onlar kadar
    iyi.ben 2 seneyi geçti kullanıyorum.2 tana daha var tanıdıklarımda hiç öyle sorun çıkaran bir araç değil sadece bakımlar yapıldı.yani öyle para kazanma şansını sıfırlama falan yok.güvenlik konusunda ise 100-0 clio ve logan 42m megane 39m ,logan euro n cap e sokulurken accent era,albea ve hatta clio symbol bu testlere sokulmadılar.parasını hak eden bir araç.sınırları bilinerek kullanılan her araç güvenlidir.




  • para kazanma şansını sıfırlamak derken olası bir kaza durumunda diğer araçlara göre daha az koruma sağlayacağını belirtmek istenmiş sanırım.

    bencede yanlış bir yaklaşım değil çünkü sıfır bir logan nereden baksanız 20~25 bin ytl arasında ve bu fiyatlara size en azından daha fazla güvenlik sağlayabilecek araçlar alınabilir.

    çin arabalarını kötüleyen arkadaşların birincil dayanağı olan sağlamlık dacia'ya yada daihatsu'ya gelince arka plana atılıyor gibi geliyor bana
  • Para sifirlamasi olarak ikinci elde deger kaybi soylenmek isteniyorsa ilk zamanlara gore piyasasi dahada oturdugunu soyleyebilirim

    daha oncede deidigm gibi sinirlari blinmez ise tum arabalar cok buyuk hasar alabilir iclerindekilerde hayatlarini kaybedebilir uzaga gitmeye gerek yok bir arkadasin actigi kaza fotograflari topigine bacak olursaniz ferrariden mercedese vw ye kadar cok cesitli arac vardi

    suna katilirim loganin sinirlari tabiki pahali olan araclara gore daha dusuktur

    ikinci el piyasasina soylede bakabilirsiniz

    ornegin bir sifir megane ve astra alirken 2 elde satarken logana gore daha fazla deger kaybede cunku arac pahali fakat logan daha az zararla satarsiniz ucuz oldugundan

    bu taraftanda bakmak lazim
  • birdaha satmak istemiyorsan son sahibi olmak istiyorsan en yakın renault bayiine git ......
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kayake

    para kazanma şansını sıfırlamak derken olası bir kaza durumunda diğer araçlara göre daha az koruma sağlayacağını belirtmek istenmiş sanırım.

    bencede yanlış bir yaklaşım değil çünkü sıfır bir logan nereden baksanız 20~25 bin ytl arasında ve bu fiyatlara size en azından daha fazla güvenlik sağlayabilecek araçlar alınabilir.

    çin arabalarını kötüleyen arkadaşların birincil dayanağı olan sağlamlık dacia'ya yada daihatsu'ya gelince arka plana atılıyor gibi geliyor bana

    dostum belirttiğin fiyat aralığında sağlamlık açısından hangi araç logandan üstün?
  • logan 3 yıldız almış, fena değil, ona bakarsan honda civic 4 yıldız. Daha çok ayak yaralanmaları falan yüzünden düşük alıyor bu araçlar. Logan Ncap videosunu izledim, çelik kafes görevini yapmış, a sütunu çok hafif oynuyo ama kırılmıyor.
    Tabii ki 5 yıldız bambaşka ama hala pek çok insanın şahinle kartalla gezdiği bir ülkede, bence logan a fazla yüklenmeyin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: logann


    quote:

    Orjinalden alıntı: kayake

    para kazanma şansını sıfırlamak derken olası bir kaza durumunda diğer araçlara göre daha az koruma sağlayacağını belirtmek istenmiş sanırım.

    bencede yanlış bir yaklaşım değil çünkü sıfır bir logan nereden baksanız 20~25 bin ytl arasında ve bu fiyatlara size en azından daha fazla güvenlik sağlayabilecek araçlar alınabilir.

    çin arabalarını kötüleyen arkadaşların birincil dayanağı olan sağlamlık dacia'ya yada daihatsu'ya gelince arka plana atılıyor gibi geliyor bana

    dostum belirttiğin fiyat aralığında sağlamlık açısından hangi araç logandan üstün?


    arkadaşım kusura bakma ben ikinci el yazmalıydım oraya. unutmuşum yazmayı.

    eğer ikinci el araçlara bakarsak zaten birçok araç bulabiliriz logan'dan daha fazla güvenlik donanımı sunan.

    tekrar özür dilerim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kayake


    quote:

    Orjinalden alıntı: logann


    quote:

    Orjinalden alıntı: kayake

    para kazanma şansını sıfırlamak derken olası bir kaza durumunda diğer araçlara göre daha az koruma sağlayacağını belirtmek istenmiş sanırım.

    bencede yanlış bir yaklaşım değil çünkü sıfır bir logan nereden baksanız 20~25 bin ytl arasında ve bu fiyatlara size en azından daha fazla güvenlik sağlayabilecek araçlar alınabilir.

    çin arabalarını kötüleyen arkadaşların birincil dayanağı olan sağlamlık dacia'ya yada daihatsu'ya gelince arka plana atılıyor gibi geliyor bana

    dostum belirttiğin fiyat aralığında sağlamlık açısından hangi araç logandan üstün?


    arkadaşım kusura bakma ben ikinci el yazmalıydım oraya. unutmuşum yazmayı.

    eğer ikinci el araçlara bakarsak zaten birçok araç bulabiliriz logan'dan daha fazla güvenlik donanımı sunan.

    tekrar özür dilerim.

    ÖNEMLİ DEĞİL DOSTUM.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.