Şimdi Ara

DACIA'NIN FUAR DA TANITTIĞI YENİ MODELLERİ VE FİYATLARI. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
0
Favori
17.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar haklısınızda. 23 bin liralık arabanın rahat 10 bin lira civarı vergilere gidiyordur muhtelemen. Kalanındanda dağıtım, teknik servis vs. masrafları çıkınca 6-7 bin liralık ücrete üretilen bir arabadan bahsediyoruz. Ben bu fiyata yürüyen bir şeyin çıkmasını bile başarılı buluyorum :) Klima ve navigasyon standart olsa bir kaç sene kullanmak için düşünebilirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrWrong -- 5 Kasım 2012; 1:55:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    ESP standart mı olmuş pek inanasım gelmedi. Ama ESP koyputa yan hava yastığı koymaz ve güvenlik testlerine de sokmazlarsa bişey değişmez.

    Neyin değişmesini bekliyordunuz ki? Dacia'nın Fiesta,Polo gibi araçlara rakip araç çıkarmasını mı bekliyordunuz? Adamların vizyonları belli piyasanın en ucuz arabasını satmak.En ucuz araba da Esp yi bile standart yapmışlar 22 bin tl ye Sandero alıyorsun Esp var daha ne beklenebilir ki o araçtan daha fazlasını beklememek lazım.Dacia ne kadar ucuza araç satarsa okadar iyi.

    Yeni kasa geldi 22binden başladı ve ESP de oldu sanki. Daha ortada bişey yok. Ordaki araç fiyatı 24den başlıyor ve sergilenen 1.2 araç fiyatı 27690 lira. Klimayı bile opsiyon koyan bir firmanın hava yastığı koymadan ESP koymasını ummuyorum ama olursa da hiç yoktan iyidir. Yolcu hava yastığı ve esp gelmiş fiyat 2 bin lira artmış. İyi olmuş ama kasa aynı kasa. Hala makyaj. Test filan hak getire. Ana güvenlik ekipmanlarından hava yastıklarını koymadan yardımcı ekipman koyulursa böyle saçma olur. Zaten şasi de 10 senelik teknoloji. 25e satsınlar ama yan hava yastığı koysunlar ve biraz şasiyi de güçlendirip 3-4 yıldızlık bir değer alsınlar eyvallah diyelim. Zaten her yerinden çalıyorlar bari az bişey güvenlik olsun.

    kasa aynı değil , eski nesil araçlar b0 kodlu bir platform kullanıyordu bu araçlar m0 kodlu tamamen yeni bir platform kullanıyor.




  • bu arada 24 bine esp sunan başka marka otomobil yok sanırım türkiyede. esp yi dokkar'a layık görmemişler. yan ve perde havayastıkları opsiyonda dahi olmuyacak sanırım. yinede esp yi standart olarak ülkemize getirmeyenlere örn; ( vw - polo - doğuş ) kapak olsun !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    ESP standart mı olmuş pek inanasım gelmedi. Ama ESP koyputa yan hava yastığı koymaz ve güvenlik testlerine de sokmazlarsa bişey değişmez.

    hocam esp dediğiniz meret artık çok pahalı bir şey değil.
    fiat 1000 tl ekstra verdiniz mi asr+esp sunuyor size.demekki bunun fabrikaya maliyeti 300-400 tl gibi bir şey.
    ordan pay biçin.böyle hayati bir parçayı tüm modellerinde standat sunmak kim yaparsa onun hanesine + puan yazacak,burası kesin.

    burada önemli konu şu; renault son zamanlarda çok doğru hamleler yapmaya başladı,tüketici beklentilerini çok doğru okumaya ve buna uygun adımlar atmaya başladılar
    bu asr+esp işini önce yeni clioda standart yaptılar,şimdi de dacia modellerinde.herhalde bunun arkasından renault'nun diğer modellerinde de standart olacak,hemde çok kısa bir zamanda.düşünsenize clioda esp standart,şimdi yeni symbol geliyor romanyadan onda da standart ,ama daha üst ve pahalı modeller olan megane ve fluence de yok.bu kabul edilebilir değil.bence en geç yılbaşına tüm renault model ve versiyonlarında esp standart olur.
    sorun bu kadar ucuz ve hayati önemdeki bir özelliğin neden daha önce standart olamadığı bence.
    şöyle de bir durum var
    klima espden daha pahalı/maliyetli bir donanım olduğu halde bugün piyasada satılan araçların %90ında standart.




  • Klima konusunu okuyunca ilk ironi ve saka yapiyosunuz sandim


    OHAAA DACIA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    ESP standart mı olmuş pek inanasım gelmedi. Ama ESP koyputa yan hava yastığı koymaz ve güvenlik testlerine de sokmazlarsa bişey değişmez.

    Arabanın özelliklerini okumadın galiba. ABS, AFU, ASR ve ESP, sürücü ile yolcu hava yastığı standart. İlk baştan 5. fotoğrafda yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 5 Kasım 2012; 8:24:45 >
  • ABS, AFu, ASR ve ESP standart iki de hava yastığı standart
    Klima nerde
    -yok
    -Para nerde
    -Yok
    -Klima nerde?

    Ne farkeder Renault'un yan sanayisi bir markadan anca böyle saçmalıklar gelir
    esp standart klima yok artık esp ile serinler dacia alanlar bu kadar da kalitesizlik olmaz
    yıl 2012 arabada klima yok
    Hemende savunanlar gelecektir klimasız araba ile yaz sıcağında 800 km seyahat edince anlarlar
    tok açın halinden anlamaz misali.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    ESP standart mı olmuş pek inanasım gelmedi. Ama ESP koyputa yan hava yastığı koymaz ve güvenlik testlerine de sokmazlarsa bişey değişmez.

    Neyin değişmesini bekliyordunuz ki? Dacia'nın Fiesta,Polo gibi araçlara rakip araç çıkarmasını mı bekliyordunuz? Adamların vizyonları belli piyasanın en ucuz arabasını satmak.En ucuz araba da Esp yi bile standart yapmışlar 22 bin tl ye Sandero alıyorsun Esp var daha ne beklenebilir ki o araçtan daha fazlasını beklememek lazım.Dacia ne kadar ucuza araç satarsa okadar iyi.

    Yeni kasa geldi 22binden başladı ve ESP de oldu sanki. Daha ortada bişey yok. Ordaki araç fiyatı 24den başlıyor ve sergilenen 1.2 araç fiyatı 27690 lira. Klimayı bile opsiyon koyan bir firmanın hava yastığı koymadan ESP koymasını ummuyorum ama olursa da hiç yoktan iyidir. Yolcu hava yastığı ve esp gelmiş fiyat 2 bin lira artmış. İyi olmuş ama kasa aynı kasa. Hala makyaj. Test filan hak getire. Ana güvenlik ekipmanlarından hava yastıklarını koymadan yardımcı ekipman koyulursa böyle saçma olur. Zaten şasi de 10 senelik teknoloji. 25e satsınlar ama yan hava yastığı koysunlar ve biraz şasiyi de güçlendirip 3-4 yıldızlık bir değer alsınlar eyvallah diyelim. Zaten her yerinden çalıyorlar bari az bişey güvenlik olsun.

    kasa aynı değil , eski nesil araçlar b0 kodlu bir platform kullanıyordu bu araçlar m0 kodlu tamamen yeni bir platform kullanıyor.

    Platform aynı kaporta değişik diye bilgiler var nette? Bu bilgiyi nereden bulabiliriz acaba? Ben de merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Administraitor

    ABS, AFu, ASR ve ESP standart iki de hava yastığı standart
    Klima nerde
    -yok
    -Para nerde
    -Yok
    -Klima nerde?

    Ne farkeder Renault'un yan sanayisi bir markadan anca böyle saçmalıklar gelir
    esp standart klima yok artık esp ile serinler dacia alanlar bu kadar da kalitesizlik olmaz
    yıl 2012 arabada klima yok
    Hemende savunanlar gelecektir klimasız araba ile yaz sıcağında 800 km seyahat edince anlarlar
    tok açın halinden anlamaz misali.


    Klimalı arabası olup, klima kullanmayanlar var biliyormusun? Bir arkadaşımın arabası var ve klimalı. Ama asla ve asla klima kullanmıyor. 2007 model arabası ama adam kullanmıyor klimayı. Astımı var çünkü. Klimayı opsiyon olarak koymuş. İsteyene klimalı, istemeyene klimasız. Ne var bunda? Sahi kaç kişinin evinde klima var? Adam ABS'y, ESP'yi, iki hava yastığını standart yapmış. Ama ne hikmetse ESP ile ilgili bir konu açılsın "gerekirse arka camlar manual olsun, aynalar manual olsun ama ESP ve ABS standart olsun" diyen forum üyeleri Clio IV'de arka camın manual olmasına, bu arabada ise klimanın opsiyonel olmasına takmışç Demek ESP ve ABS halen daha Türkiye için olmasa da olur. Klima, alaşımlı jant ve arka cam otomatiği daha önemli çünkü.

    2011 yılın hatırlarsınız ki bir konu açılmıştı. 2011 model klimasız GOLF 60 bin lira civarındaydı. Beyazdı hatta ve dizeldi 1.6 yanlış hatırlamıyorsam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 5 Kasım 2012; 8:50:40 >




  • @19can84 Emin misiniz aynı kasa olmadığından. Kapılardan tüm kıvrımlara kadar her yeri aynı. Hala pek çok yerinde aynı kalıplar kullanılıyor. Ben bir kasa değişimi hissedemiyorum.
     DACIA'NIN FUAR DA TANITTIĞI YENİ MODELLERİ VE FİYATLARI.  DACIA'NIN FUAR DA TANITTIĞI YENİ MODELLERİ VE FİYATLARI.
    Şurda da hala aynı platformda olduğu söylenmiş.
    http://www.autocar.co.uk/car-news/paris-motor-show-2012/paris-motor-show-dacia-sandero
    http://motoring-news.com/dacia/new-dacia-sandero-stepway/

    @brkrn Haklısınız ESP ve ASR birleşik çalışıyor ve maliyeti bence dediğiniz gibi 200 lira bile değildir. Genelde firmalar en dolusunu ve pahalısını almaya zorlamak için bu tür şeylere yöneliyorlar. ESP olması tabiki sevindirici bir gelişme. Diğer markalar daciada bile varken koymak zorunda kalacaklar. Zaten Avrupa'da bildiğim kadarıyla zorunlu ve Euroncap ESP yoksa direk 4 yıldızdan başlıyor değerlendirmeye.
    http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/6ca67b16-72a3-446d-89ab-585202a50252/new-rating-scheme-2009-five-stars-impossible-witho.aspx
    301'de filan da standart olmuş ama onda da sanırım sadece en dolusunu alırsanız yan hava yastığı veriyorlar. Tıpkı accent blueda olduğu gibi. Tüm firmalar ESPyi standart yapmaya başladılar ama hala hava yastıklarından çalıyorlar. Onların da maliyeti 200-300 liradır. Sonradan takmak bile 1000 lira tutmaz bence. Ancak hava yastığı ESPden çok daha önemlidir. Her zaman savrulup kaza yapılmıyor. Genelde çarpışma veya size vurmaları şeklinde oluyor. Aracın şasisi ve hava yastıkları çok önemli. ESP de tabiki yeri geldiğinde hayat kurtarır ama hava yastığı koymadan ESP garip. Yan hava yastığı öncekinde hiç yoktu. İnşallah bunda opsiyon bari yaparlar. Şaside de dediğim gibi görünüşü bile aynıki benim altyapının geliştiği ve dayanımın arttığına inanasım gelmiyor. İnşallah öyle bişey olmuştur ve hava yastıkları opsiyon da olsa sunulur. Bir dahaki aracım neden sandero stepway olmasın?

    @CAD34 Okumamıştım mesajı yazdığımda. Resimlerde olduğunu sonradan gördüm. Dedimya inşallah doğrudur ama ESP var diye hala dacia tercih nedeni olmaz. Hala çok güvensiz bir araç. Kaza testini görmeden asla güvenemem. Kasa bile tamamen aynı dururken alt yapısını güçlendirdiğini düşünmek zor geliyor. Ne diyim inşallah doğrudur da hem ucuz hem güvenli biraz araç olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 5 Kasım 2012; 9:23:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    @19can84 Emin misiniz aynı kasa olmadığından. Kapılardan tüm kıvrımlara kadar her yeri aynı. Hala pek çok yerinde aynı kalıplar kullanılıyor. Ben bir kasa değişimi hissedemiyorum.
     DACIA'NIN FUAR DA TANITTIĞI YENİ MODELLERİ VE FİYATLARI.  DACIA'NIN FUAR DA TANITTIĞI YENİ MODELLERİ VE FİYATLARI.

    @brkrn Haklısınız ESP ve ASR birleşik çalışıyor ve maliyeti bence dediğiniz gibi 200 lria bile değildir. Bu sevindirici bir gelişme. Zaten Avrupa'da bildiğim kadarıyla zorunlu ve euroncap esp yoksa direk 4 yıldızdan başlıyor değerlendirmeye. 301de filan da standart olmuş ama onda da sanırım sadece en dolusunu alırsanız yan ava yastığı veriyorlar. Tıpkı accent blueda olduğu gibi. Tüm firmalar ESPyi standart yapmaya başladılar ama hala hava yastıklarından çalıyorlar. Onların da maliyeti 200-300 liradır. Sonradan takmak bile 1000 lira tutmaz bence. Ancak hava yastığı ESPden çok daha önemlidir. Her zaman savrulup kaza yapılmıyor. Genelde çarpışma veya size vurmaları şeklinde oluyor. Aracın şasisi ve hava yastıkları çok önemli. ESP de tabiki yeri geldiğinde hayat kurtarır ama hava yastığı koymadan ESP garip. Yan hava yastığı öncekinde hiç yoktu. İnşallah bunda opsiyon bari yaparlar. Şaside de dedğim gibi görünüşü bie aynıki ben altyapı ve dayanımın arttığına inanasım gelmiyor. İnşallah öyle bişey olmuştur ve hava yastıkları opsiyon da olsa sunulur. Bir dahaki aracım neden sandero stepway olmasın?

    @CAD34 Okumamıştım mesajı yazdığımda. Resimlerde olduğunu sonradan gördüm. Dedimya inşallah doğrudur ama ESP var diye hala dacia tercih nedeni olmaz. Hala çok güvensiz bir araç. Kaza testini görmeden asla güvenemem. KAsa bile tamamen aynı dururken alt yapısını güçlendirdiğini düşünmek zor geliyor. Ne diyim inşallah doğrudur da hem ucuz hem güvenli biraz araç olur.

    E şimdi tabi ki tercih meselesi. Yani ESP ve ABS standart diye koşa koşa gidip Dacia Sandero alacağız diye bir kural yok. Ama işte parası buna yetip, 3 - 5 bin lirayı denk getiremeyen için cazip ve alınır seçenek, illa ki sıfır km. istiyorsa birde.




  • cad34
    Vw ninki soğuk ülkeler için tasarlanmış araba idi iskandinav ülkeleri için o yüzden yani
    senin anlayacağın dilden anlatayım hava zaten 0 ın altında ve maks 12 derece oluyorsa
    bir ülkede klima ihtiyacı yoktur.

    Ancak bizim gibi nemli bir ülkede yaşıyorsan sıcaksa
    klima bir araba için çok önemli bir ihtiyaçtır. Astımı olanlar açmasın hiçmi başka biri kullanmayacak
    hiçmi satılmayacak bahane üretme kalitesizliğinden koymuyor masraf olacak toroslara niye koymadı
    klimayı renault onuda açıkla bari ancak altı dolu olsun açıklamanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Administraitor

    cad34
    Vw ninki soğuk ülkeler için tasarlanmış araba idi iskandinav ülkeleri için o yüzden yani
    senin anlayacağın dilden anlatayım hava zaten 0 ın altında ve maks 12 derece oluyorsa
    bir ülkede klima ihtiyacı yoktur.

    Ancak bizim gibi nemli bir ülkede yaşıyorsan sıcaksa
    klima bir araba için çok önemli bir ihtiyaçtır. Astımı olanlar açmasın hiçmi başka biri kullanmayacak
    hiçmi satılmayacak bahane üretme kalitesizliğinden koymuyor masraf olacak toroslara niye koymadı
    klimayı renault onuda açıkla bari ancak altı dolu olsun açıklamanın.

    Adam opsiyonel olarak sunmuş. İsteyen klimalı alsın demiş, istemeyen klimasız alsın demiş. Kökten klimayı kazımamış. 1800 lira veren Klimalı alacak, yok istemiyorum diyorsa klimasız. TOROS devrinde kaç arabada klima vardı?




  • Fiyatlar gunumuz sartlarina uygun, bu fiyatlara fazla birsey beklememek gerek..

    ama is gorur, gunumuzun modern cizgilerini yansitmislar araclarina...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cad34 toros 2000 li yıllara kadar üretildi
    al burdan oku arjantindekilere bile klima takılmış Türkiye'de ı ıh
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Renault_Toros
    bilmeden yazma bence sen.
  • Türkiye şartları için özellikle anadolu için güzel ve akıllı modeller bana kalırsa.Ayrıca birçok firmanın opsiyonel olarak sunduğu espyi standart olarak sunması gayet güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Administraitor

    cad34 toros 2000 li yıllara kadar üretildi
    al burdan oku arjantindekilere bile klima takılmış Türkiye'de ı ıh
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Renault_Toros
    bilmeden yazma bence sen.


    Neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum.
  • Şahsi görüşüm ikinci el alıp pertmiydi, şurası burası bozulur mu falan diye kafa yoracağıma ESPsi olan bir dacia daha mantıklı geliyor. 25bine alacağınız her ikinci elden kat kat daha iyidir. Sonuçta 25 alacağınız bir aracın metal yorgunluğu da olacak. Bu da güvenlik için büyük zaaf.

    Docker büyük ihtimalle rakipsiz olacaktır ticari sektörde. Kangooyu gölgeleyeceği kesin gibi.

    Lodgy geniş aileler için 1e1 gözüküyor. Hele ki 7 kişilik versiyonu çıkarsa. En dolu dizeli 45bini geçmeyecek gibi. Benzer segmentte aynı donanımlısı sanırım 60dan aşağı yok. ( Sunulan araca ek olarak cruise control, alarm, geri görüş kamerası, yan hava yastığı ve sunroof eklensin bana yeter. )

    Sanderonunsa benzinli versiyonu fiyatı yönünden illa sıfır aracım olsun diyenler için düşünülebilir.

    Edit:

    Bir de şöyle bir versiyonu var sanırım:

     DACIA'NIN FUAR DA TANITTIĞI YENİ MODELLERİ VE FİYATLARI.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 5 Kasım 2012; 10:23:41 >




  • Bakım fiyatları ne kadar öğrenemedim ama 20 bin km de bir bakıma gidecek olması,aracı yürütme maliyetini baya bir düşürecektir.

    100 bin km kullanılsa bu araç 5 kere bakıma gidecek periyodik bakımı 200 lira filandır diye tahmin ediyorum bakım maliyeti 100 bin km de 1000 tl civarı olacaktır ve bu gerçekten çok iyi bir rakam.3 yılda garantisi var. 100 bin km 3 sene de yapılır garantisi biter muayenesi gelir satarsın arabayı yenisini alırsın mis gibi.
  • Adamlar esp-asr-hava yastıklarını baz donanımda koyuyor klima yok diye yaranamıyorlar. Klima koyup esp-asr-hava yastıklarını koymuyorlar gene yaranamıyorlar. Bu adamlar türklere yaranmak için ne yapması lazım merak ettim harbiden. İkisini birlikte sunsa bu seferde yuh bu araca bu kadar para verilir mi der türk milleti.
    2 ucu . Oklu değneği geçtim değneğe bir değnek daha taktım 3 ucu . Oklu değnek harbiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.