Şimdi Ara

DACIA'NIN FUAR DA TANITTIĞI YENİ MODELLERİ VE FİYATLARI. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
0
Favori
17.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    klimanın standart olmamasını aklımın almamasının tek bir sebebi var. araçta ön ve yan camlar buhu yaptıgında nasıl buhuyu çözecek klimasız araç ?

    Kaloriferi cama verdiğin zamanda çözülüyor buğu. Kışın hiç klima çalıştırmam. Buğu yapınca kaloriferi camlara doğru verince buğu anında çözülüyor.
  • reno ve dacia da 2 konuyu sevmiyorum .Megan modelini hariç tutuyorum -clio symbol dan bu güne aynı şeyden muzdaripler. hayatımdan gördüğüm en ucuz dandik gözüken plastik aksamlarına ,ön konsola sahipler.Tarz ve sitilden tamamen bir habersizler.dacia nın bu arabalarının kasaları güzel ama bence içi eskisine göre büyük aşama kaydetsede, iç konsoldaki o direksiyondan ve ön göğüslükteki plastik rengi clio symbol dan bu yana bu tarz arkadaş ,reno ve dacia modellerinde çok itici duruyor .halende bu yönde devam ediyorlar .bakın clio 4 ve bunda ekran koymuşlar ama bir clip yada görsel birşey oynatamıyor.gerçi diğer firmalarda ekran koyuyorlar nedense onlarınkindede video oynatma sanırım yok.ya ufacık cep telefonunda bile bunları yapabiliyoruz sen o ekranı koymuşsun dokunmatik vs eh güzelde bir videoyu bile oynatamıyorsun :) ama asıl sorun iç konsolları halen tarz vs çok kötü (yalnız ilk daicalara göre iyi yapmışlar ama kendi çizgilerini pek aşamadıkları için iç konsolda bu dacianın plastik kısımlarını görünce ilki gibi clio symbol hatırladım.REno, dacia denince iç konsollarına iyi bakın derim. kasalar ise 10 numara dicek birşey bulamıyorum. .unutmadan şunuda diyeyim :) dacia nın tüm modellerine lütfen bakın .eskilerine, afedersiniz 22 den 32 ye kadar jeep versiyonu hepsinde aynı ön konsol var. bu renoda daciada kimse yokmu. ucuza veriyorsunda,birazcık bi modellere göre tarzını ayır. adam 32 milyar veriyor jeppe 22 milyarlık sandero logan ile aynı konsol var .yaa çok komik bir durum :)) - stepway alıyorsun oda aynı :)) bu düşünce tarzını begenmiyorum otomobil firmaları sekmentleri kasaya göre yaparken verilen paraya göre iç aksamlarıda ayırması lazım ,dacia reno ise iç tasarımlarına da birazcık dikkat etmeleri lazım. burdan amacım markayı çok kötülemek vs değil gördüğümü yazdım yoksa 23 tl ye loganlar ve diğer modeleri fiyat olarak iyi olmuş. kasalarıda güzel ama birazcık iç dizayn kullanılan plastiğin renginden tutunda kalitesine görünüşüne zayıf kalmışlar.birde modele göre iç sekmentlerde de bir değişiklik yapılması lazım , özellikle plastik malzeme kalitesi görünüş cazibe getirebilseler dacia ve reno tadından yenmez 2014 de umarım bu dediklerimide yapabilirlerse 10 numara olurlar ...Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainman76 -- 6 Kasım 2012; 10:38:44 >




  • Yol bilgisayarı var mı sandero'da?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    klimanın standart olmamasını aklımın almamasının tek bir sebebi var. araçta ön ve yan camlar buhu yaptıgında nasıl buhuyu çözecek klimasız araç ?

    Kaloriferi cama verdiğin zamanda çözülüyor buğu. Kışın hiç klima çalıştırmam. Buğu yapınca kaloriferi camlara doğru verince buğu anında çözülüyor.

    ben klimasız buhuyu hiç çözemiyorum. klima düğmesine bastıgımda sanki sihirli bir değnek değiyormuşcasına anında buhu gidiyor.. zaten buhu önleme düğmesine bastıgımda direk klimayı açıp camlara veriyor..
  • @ Kışın hiç klima çalıştırmam.

    ayda bir defa calistirtmakta fayda var, sistemi ( kompresor ,hortum v svs ) koruma amacli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    klimanın standart olmamasını aklımın almamasının tek bir sebebi var. araçta ön ve yan camlar buhu yaptıgında nasıl buhuyu çözecek klimasız araç ?

    Kaloriferi cama verdiğin zamanda çözülüyor buğu. Kışın hiç klima çalıştırmam. Buğu yapınca kaloriferi camlara doğru verince buğu anında çözülüyor.

    ben klimasız buhuyu hiç çözemiyorum. klima düğmesine bastıgımda sanki sihirli bir değnek değiyormuşcasına anında buhu gidiyor.. zaten buhu önleme düğmesine bastıgımda direk klimayı açıp camlara veriyor..

    Şİmdiki zıltırık (pardon, ucuz) klimalar 7°C'nin pek altına inemediklerinden havayı da her zaman kurutamıyorlar. Yani soğuk bir günde her halükarda kalorifere ihtiyaç var. Neticede klima olmasa da olur, güvenlik ekipmanı sayılmıyor ama kaloriferi çalışmayan bir araç muayeneden de geçemez. Kullanmayı bilirseniz kalorifer bu iş içiin yeterlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: statükocu

    acaba bu sanderoda cam açma düğmeleri kapı da mı yoksa gene konsolda mı?


    Kapıya almamışlar yine konsola koymuşlar otomatik cam düğmelerini.Maliyetten kısabilecekleri herşeyden kısmışlar hiç kaçınmamışlar.

    ne alakası var ki maliyetle, buton cama ne kadar yakınsa maliyet o kadar az olmaz mı?

    bence konsolu doldurmak adına oraya koyuyorlar




  • Youtube'dan video ekledim ( belkide ekleyemedim ), video dili belki anlaşılmaz ama en azından Dacia Lodgy modelinin iç mekan kullanımı konusunda fikir edinmeye yardımcı olabilir.

    [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iHMm8w0WJUA#!]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: statükocu

    acaba bu sanderoda cam açma düğmeleri kapı da mı yoksa gene konsolda mı?


    Kapıya almamışlar yine konsola koymuşlar otomatik cam düğmelerini.Maliyetten kısabilecekleri herşeyden kısmışlar hiç kaçınmamışlar.

    ne alakası var ki maliyetle, buton cama ne kadar yakınsa maliyet o kadar az olmaz mı?

    bence konsolu doldurmak adına oraya koyuyorlar

    Sürücünün diğer kapıyı da kontrol edebilmesi için kablo mesafesi ve buton sayıları artıyor. Bir de kollu cam versşyonu da olduğundan kapı paneli tasarımı iki versiyona da cevap verebilmeli. Bu da ya kapaklı bir tasarımla ek bir plastik kalıbı, veya panellerde yeni birer proses getirir.

    Aslında ucuz üründe hareketli ne kadar az kablo varsa bence o kadar iyi. Ucuz arabada ekipman dertsiz olmuyor, klimasından bile pek ümitli değilim açıkçası. Daha önce bazı üyeler Renault'ların klimalarından şikayet etmişlerdi.




  • Yıl sonu kampanyaları başlamış bile....
    http://www.otomobilden.com/dusterda-sabit-faiz/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: statükocu

    acaba bu sanderoda cam açma düğmeleri kapı da mı yoksa gene konsolda mı?


    Kapıya almamışlar yine konsola koymuşlar otomatik cam düğmelerini.Maliyetten kısabilecekleri herşeyden kısmışlar hiç kaçınmamışlar.

    ne alakası var ki maliyetle, buton cama ne kadar yakınsa maliyet o kadar az olmaz mı?

    bence konsolu doldurmak adına oraya koyuyorlar

    Kapılara cam açma butonu koymak için ekstradan 2 tane kalıp yapmak zorundalar. Ama konsolda olunca cam açma butonları konsola 2 tane delik açmaları yetiyor. Ufak birşeymiş gibi gözüküyor ama bunlardan çok kar ediyorlar.

    C-ellyse ve 301 de 4 cam otomatik ama kumandaları orta konsolda kapılarda hiç dügme yok. Rapid de ise arka cam otomatikleri sürücü tarafından kontrol edilemiyor. Sadece Dacia yapmıyor bunu artık diğer markalarda alt modellerinde maliyet azaltmak için cam açma dügmelerini kapıya koymuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hayırlı olsun vatana ve millete
  • Partner ve berlingoda da cam düğmeleri konsolda.
  • normal bir clio aracin 4300 euroya parca maliyetinin oldugunu varsayarsak ve de buna bayi dagitim pazarlama ve servis giderleri + otv + kdv derseniz bu fiyatlar bence uygun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    quote:

    Orijinalden alıntı: sipiralli

    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    şimdi symbole baktım loganla aynı olmus hemen hemen. Bu durumda logan 5bin TL daha ucuz olunca musteri logana yonelecektir. Yanı kısacası Renault symbol uretimi duracaktır turkıyede. Fabrika kapanabilir. Tek kozları artık fluence gibi gozukuyor

    Yeni kasa Dacia Logan gelmeyecek Türkiye'ye.

    Symbol ile bizi yolmaya aynen devam o zaman

    Symbol ile niye yolunuyormuş anlayamadım. O zaman Aveo ilede insanlar yolunuyor bu durumda. Madem ESP, ABS, ASR, iki hava yastığı daha ucuz olan LOGAN'da da var, adam gider LOGAN alır Aveo alacağına öyle değilmi? O zaman Aveo ilede yolunuyor, 301 ilede yolunuyor bu durumda, hatta POLO ile de yolunuyor.

    Symbol logan aynı ama logan 5 daha ucuz ondan bahsettik en başta




  • sanderonun arkası CİTROEN DS3 CABRİO
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    her aracın içinin aynı olması şartmıydı ??
    ayrıca yeni symbollede içleri aynı ve symbolu bu yüzden bile almam

    bmw de bile durum böyleyken hiç yadırgamamak lazım. koca koca markalar maliyet düşürmek için tasarıma bile çok dokunmuyorlar artık arabalar birbirinin ya küçüğü ya büyüğü.

    ben oldukça beğendim araçları tam bir f/p araçları olmuş. üstelik hepsinin içi mercedes citandan daha bi güzel geldi gözüme =)
  • en basarılı marka.sevıyorum adamların ızledıgı polıtıkayı.helal olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: statükocu

    acaba bu sanderoda cam açma düğmeleri kapı da mı yoksa gene konsolda mı?


    Kapıya almamışlar yine konsola koymuşlar otomatik cam düğmelerini.Maliyetten kısabilecekleri herşeyden kısmışlar hiç kaçınmamışlar.

    Öncelikle ellerine sağlık çok güzel olmuş Özellikle fiyatları ve özellikleri çekmen çok yerinde olmuş.

    Sandero Stepway in içi olsa tam olacakmış :)

    Sorum Sandero Stepway de hız sabitleyici varmıy dı ??? avrupalarda laurette stepwaylerde var bizde ise stepway in ambiance laurette karışımı olmuş.Eco modu da sanırım stepwayde standart esp de.
    Ama hız sabitleyici var mıydı ?? listede görünmüyor ama olan özellikleride listede renault yazmadığını çok gördüm.

    Ayrıca yeni 90hp 220nm dci motor koyulmuş 99gr CO2 Clio4 teki motor birde hız sabitleyici olursa bu araç tam donanımlı olacak.

    Resimler ve bilgiler için tekrar teşekkürler fiyatını sonuna kadar hakeden araçlar olmuş özellikle lodgy fiyat donanımla çok iyi olmuş dediğin gibi ticari fiyatına onun için tercih edilebilir ama onada hız sabitleyici koyulmamış onda avrupadada yok media nav ile opsiyon olsa iyi olurmuş

    Ayrıca yeni symbolde sandero konsolu yani yeni logan konsolu olmasına rağmen cam düğmeleri kapıda ve hız sabitleyici ve clio 4 teki dijital klima var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 7 Kasım 2012; 21:23:18 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.