Şimdi Ara

DAF'tan Beklentileriniz Neler?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
15.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba,

    Ben Tahir YILDIZ, DAF-TIRSAN bünyesinde Pazarlama Departmanında görev yapıyorum.

    Burada da DAF ve rakiplerimizin bolca karşılaştırıldığını, bolca eleştirildiğini (haklı/haksız) gördüm.

    İstiyorum ki herkes bir çekiciden ne bekliyor yazsın, eksiklerimiz varsa görelim, merak ettikleriniz varsa sorun.

    Özel mesaj yoluyla da iletişime geçebilirsiniz...

    Teşekkürler...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    DAF'tan Beklentileriniz Neler?

    DAF, ağır vasıta sektöründe saygın bir markadır ve CF, ATI ve XF modelleriyle bilinmektedir. Bu araçları satın almayı düşünenler, DAF'ın beklentilerini karşılayıp karşılamadığını merak etmektedir.

    DAF CF 430 Kullanıcı Yorumları

    DAF CF 430, yakıt verimliliği ve güvenilirliğiyle övülmektedir. Kullanıcılar, aracın düşük işletme maliyetleri ve konforlu sürüş deneyimi sunduğunu belirtmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, ağır yüklerde performansının eksik kalabileceğini bildirmektedir.

    DAF ATI 430 Kullanıcı Yorumları

    DAF ATI 430, güçlü motoru ve sağlam yapısıyla öne çıkmaktadır. Kullanıcı yorumları, aracın zorlu koşullarda bile güvenilir bir performans sergilediğini göstermektedir. Ayrıca, geniş kabini ve gelişmiş güvenlik özellikleriyle beğeni toplamaktadır.

    DAF Çekici Yorumları

    DAF'ın çekicileri, çekiş gücü ve dayanıklılıklarıyla bilinmektedir. XF 480 çekici modeli, ağır yüklerin nakliyesi için idealdir. Kullanıcılar, aracın güçlü motorunun, düşük yakıt tüketiminin ve konforlu sürüşünün öne çıktığını belirtmektedir.

    DAF CF 460 Kullanıcı Yorumları

    DAF CF 460, orta ağırlıktaki uygulamalar için uygun bir seçenektir. Kullanıcılar, aracın çok yönlülüğünü, düşük işletme maliyetlerini ve verimliliğini takdir etmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, bazı yük koşullarında aracın gücünün sınırlı olabileceğini bildirmektedir.

    DAF'ın Beklentileri Karşılayıp Karşılamadığı

    DAF'ın araçları, genel olarak kullanıcı beklentilerini karşılamaktadır. Güvenilirlik, yakıt verimliliği ve sağlamlık alanlarında yüksek puanlar almaktadırlar. Ancak bazı kullanıcılar, ağır yük koşullarında performansın eksik kalabileceğini bildirmiştir. Aracınızı seçmeden önce, bireysel ihtiyaçlarınızı göz önünde bulundurmanız ve kapsamlı bir araştırma yapmanız önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • pazarlama satış bölümüne danışman olarak eleman alıyormusunuz internette görüyorum arada satış danışmanı arandığını ekim ayından sonra satış danışmanlığı yapmak istiyorumda ondan sordum ve şirketiniz istanbuldamı yoksa başka bir şehirdemi...
  • Emre Bey,

    Bu tur seyler ihtiyaca gore degisiyor, Istanbul ve Adapazari'nda ofislerimiz var.
  • Ben bir daf sürücüsü olarak saglamlıgından ekonomik olmasından cok memlundum ama röterdarlı alçak kabin daf bulamadıgım için scania almak zorunda kaldım.. Türk pazarında röterdarlı araba aranıyor röterdarsız çekiciler satılmıyor. Dep motor fireni iyi ama röterdarın yerini tutmuyor. Kullandıgınız zf interdarlar scanianın röterdarından cok daha güzel ama daf ipi sıkı tutmadıgı için türkiyedeki çekici pazarını scania ele geçirmiş.

    Tırsan köklü bir kuruluş türkiyede dafı montaj veya fabrikasını niçin kurmayı dusunmuyor ve bayileriniz tırsandan şikayetçi.. Bayilerinize çekiçi verip daha sonra kendiniz bayilerden daha ucuza satıp bayileri madur ediyormussunuz. Bu bilgi dogrumu?
  • @kurenak;

    Türkiye'de Avrupa'da olan modellerin bir çoğu yok, alçak kabin ve kamyon getirmeyişimizin genel nedeni fiyat politikası. Rekabetçi olmak gerekiyor ve bunu sağlayamadığımızda ithalatını yapmak da gereksiz oluyor. Söylediğiniz gibi motor frenimizin diğer markalardan önde oluşu önemli bir avantajımız.

    DAF'ın montaj ve fabrikasını kurmak da bir maliyet işi, takdir edersiniz ki bu tür büyük işlerin fizibilitesi iyi yapılmalı ve ona göre aksiyon planları uygulanmalıdır, dolayısıyla yakın planda böyle bir oluşum yok. İleride ne değişir bilinmez fakat lojistiğin bu kadar kolaylaştığı bu zamanlarda fabrika taşımak büyük bir maliyet.
  • Tahir bey, imkanlar uygun olursa alçak kabin rötardarlı ve depli motor gücü 500 hp civarında bir çekici düşünüyorum. 24 sibob daf motorları cok ekonomikti yeni paccart motorlarıda ekonomikmi yani az mazot yakıyormu. Daf çekici modellerini tanıtan katalog gönderebilirseniz cok sevinirim

    Dafta sadece hava sisteminde problem cıkıyor.. Birde cf sahipleri ve şöförlerinin cogu dep motor firenini bilmedikleri için cok iniş rampası olan yerlerde daf kullananlar röterdarları zaten olmadıgı için lastiklerinin kenarlarını yakıyorlar ve o lastik bir daha kaplama olmuyor.
    Daf kullanıcılarına ulaşıp dep ve interdar hakkında bilgi verirseniz cogu dafcıyı memlun edeceginizi düşünüyorum.. İlginize teşekkür eder hayırlı işler dileriz.
    Ginaflarıda türkiye pazarına getirmeyi düşünüyormusunuz?
    Meftun KES Küre\Kastamonu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kurenak -- 22 Mayıs 2011; 0:04:57 >




  • @kurenak;
    Meftun Bey,

    Öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim, DAF ile yaşanan hava sistemi problemini ve motor frenini bilmemeyle ilgili ortaya çıkan lastik problemini biraz daha açarsanız biz de daha iyi bilgilenmiş oluruz, ayrıca email adresinizi iletirseniz size broşür gönderebilirim.

    Sorunuza gelirsek;
    DAF araçların kullanmış olduğu MX Motorların üstün olduğu ana nokta üzerinde durduğunuz nokta. Yüksek silindir hacmi sayesinde hem bir önceki motor serisinden (DEB), hem de rakiplerinden daha önde, bu sayede yüksek torku geniş devir aralığında sağlıyor.(Bu da yakıt ekonomisi sağlıyor) Rakiplerimizde de yüksek tork olduğunu görebilirsiniz fakat devir aralığı çok küçüktür ve yüksek torkta uzun süre seyredemezler. Yine aynı motor hacmi ve devir aralığının vermiş olduğu etkiyle motor freni gücü de çok yüksektir. Düşük işletme maliyeti vardır ve 1,6 milyon kilometreye kadar daynım öngörülür ki bu da motora duyulan güveni belirtiyor. Yakıt ekonomisine değinmişken şunu da söylemeden geçmeyeyim, şoför performansı da bunda çok etkili, filolardan bu yönde bir sıkıntı bize ulaştığında şoför eğitimi vererek bu sorunun hemen önüne geçebiliyoruz. Bunun yanında otomatik vitesin de daha uygun yakıt ekonomisi sunduğu testlerde kanıtlanmış durumda.

    Tekrar motor frenine gelecek olursak;
    Motor freni üzerine birkaç grafik eklemek istiyorum izninizle,
    MX ve DEB Farkı:
     DAF'tan Beklentileriniz Neler?


    MX ve Volvo Motor Fren Farkı:
     DAF'tan Beklentileriniz Neler?


    Son olarak da MX ve Mercedes Motor Fren Farkıları:
     DAF'tan Beklentileriniz Neler?


    Gördüğümüz gibi rakiplerden ve bir önceki seri motor frenimizden daha güçlü bir motor fren performansı var. Bu konuda aklınızda şüphe bulunmasın lütfen, DAF'ın en iyi olduğu konulardan biri budur.

    @Muavinkonsolos;

    Görüşleriniz için teşekkürler, teknoloji olarak hiç bir zaman bir geriliğimiz yoktur, DAF teknolojileri stabil(düzenli) çalıştığına emin olduktan sonra kullanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exotique -- 23 Mayıs 2011; 9:20:49 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Merhaba Tahir bey,

    Ben daf kullandım sadece fren pedalının tamir takımını degiştirdim oda dodge aynı birde tahliyesini degiştirdim onuda daf tahliyesi diye aradıgım zaman bulamadım parcacıya ilettigim zaman bir sürü arabanın tahliyesiyle aynı oldugunu gördüm , marş dinamosunun kollektörü bozuldu onuda bütün elektirik malzemesi satanların hepsinde buldum yani küçük parçaların sıkıntısını hiç cekmedim. Sadece motorun rampa inerken motor fireni az tutuyordu bizim yollarımızda cok rampalı oldugu için bir kaç tane lastik patlattım cok ısınmadan dolayı. Oysa motor freni sibob gayd'larının bitik oldugundan tutmuyormuş. Az bir üfleme yapıyordu onuda gayd'lardan yapıyormus.
    Dep'li cf motoru koymayı dusundum ama tefferruatlı oldugu için vazgeçtik..

    İlgi alakanıza teşşekkür ederim.. Broşür ile size ulaşabilecegim telefon numaranızı yazarsanız sevinirim..
    e-mail adresim:kurenak@hotmail.com




  • Servis konusunda DAF'ta bir sıkıntınız pek olmaz zaten, ki siz de tecrubelerinizi iletmişsiniz. Yaşadığınız sıkıntı lastik markanızla da küçük de olsa ilgili bu arada.

    Email adresinize ilgili dokümanları geçiyorum.
  • Öncelikle Diğer Motorlu Araçlar Genel bölümünde böyle bir konunun açılmış olması çok güzel.

    Daha önce de satış departmanı arkadaşlar burada yazmışlardı ama bu kadar detaylı olmamıştı. İlginize teşekkürler TAHİR Bey.




    Benim sormak istediğim konu ise şu;

    DAF'ın CF serisi 8x2(kırkayak) araçlarını çok beğenen birisi olarak; bir süre önce(mesela bundan önceki makyajlı kasa CF çıktığında) 8x2 DAF CF 85.380 satılırken, şimdi ne oldu da bu araçlar piyasada görünmüyor ? Araç TR piyasasında ama alıcısı olmadığı için mi biz göremiyoruz, yoksa araç TR'ye getirilmiyor mu ?

    Ben DAF'ın kırkayağını VOLVO ve MAN'ın TGA serisi kırkayaklarına benzetiyorum. Onlar da DAF CF 85.380 gibi tutulmadılar ama en az çekicileri kadar sağlam ve işletme maliyetinin düşük olduğunu tahmin ediyorum.




  • @BmCpRo827 ;

    Öncelikle söyledikleriniz için çok teşekkürler, elimizden geldiğince müşteri ile birebir iletişim içinde olmaya çalışıyoruz. Bunun için Twitter gibi sosyal paylaşım alanlarını da kullanıyoruz.

    DAF-TIRSAN olarak 4x2'den başka konfigurasyonda araç getirmiyoruz, bunun sebebi fiyat olarak rekabetçi olamayacak olmamız, yani o araçları getirirsek uygun fiyata satamayacağımızı düşündüğümüzden getirmiyoruz. Yoksa hepsi çok sağlam araçlar, bundan şüphemiz yok.
  • Samandıradaki merkezinizin hemen yanındaki şirkette çalışıyordum.
  • Merhaba Tahir bey;
    2005 model CF 430 aracımız var,
    1- Bu aracın bilgisayar üzerinden yakıt senkronizasyonunu yaptıramıyoruz (yakıt vuruntusunu gideremiyoruz) bu ayar diğer araçlarda yapılabilirken DAF ta 2009 modelden sonrakilerde yapılabiliyormuş.
    2- Aracımız soğukken yani ilk yola çıkışında iyi gidiyor ama harareti normal değere geldikçe şoför arabanın kastığını ve yakıtın yükseldiğini söylüyor. sibop ayarını da yeni yaptırdık. Acaba sibop ayar değerleri kaç olmalı ve sıcak ayar yaptırsak düzelir mi.
  • canınızın sağlığı şimdilik bir şey yok . . .
  • DAF cf hakkında bilgisi olan var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.