Şimdi Ara

Daha önce hiç görmediğim bir sorunla karşı karşıyayım.Bilgisi olan arkadaşlar bana Yardımcı olur musunuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 20 günlük S7 Edge kullanıcısıyım. Telefonumdan çok memnunum ve kullanmaya devam ediyordum fakat hiçbir sıkıntı yokken bir gece telefonumda resimde de görüleceği üzere paralel şekilde 3 adet gölge şerit belirdi.Ekran parlaklığını son seviyeye getirdiğinde kaybolan şeritler,parlaklığı düşürdüğüm an belirmeye başlıyor ve bu sorunu daha önce hiçbir yerde görmedim ve kimse de ne olduğunü bilmiyor.Ürünü hepsiburada.com üzerinden samsung garantisiyle aldım ve tamir ettirmek istemiyorum.Ücret iadesi alıp aynı üründen tekrar almayı düşünüyorum. Bu sorun hakkında veya ürün iadesi hakkında ne yapmam gerektiğini bana söyleyebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Arkadaşlar,işte size bahsettiğim sıkıntı bu  Daha önce hiç görmediğim bir sorunla karşı karşıyayım.Bilgisi olan arkadaşlar bana Yardımcı olur musunuz?
     Daha önce hiç görmediğim bir sorunla karşı karşıyayım.Bilgisi olan arkadaşlar bana Yardımcı olur musunuz?




  • merhaba cihaziniz 30 gunu gecmedigi icin cihazi iade edebilirsiniz. bence fazla gec olmadan verin 30 gün gecince sıkıntı cikabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileklivanilya

    merhaba cihaziniz 30 gunu gecmedigi icin cihazi iade edebilirsiniz. bence fazla gec olmadan verin 30 gün gecince sıkıntı cikabilir.

    Ben de öyle düşünüyorum ama şimdi araya bayram tatili falan girdı ve servisler bu sürede çalışmadı. Acaba tatil günleri de 30 gün içinde sayılıyor mu yoksa sadece iş günü olarak mı sayılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtottroglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: cileklivanilya

    merhaba cihaziniz 30 gunu gecmedigi icin cihazi iade edebilirsiniz. bence fazla gec olmadan verin 30 gün gecince sıkıntı cikabilir.

    Ben de öyle düşünüyorum ama şimdi araya bayram tatili falan girdı ve servisler bu sürede çalışmadı. Acaba tatil günleri de 30 gün içinde sayılıyor mu yoksa sadece iş günü olarak mı sayılıyor?

    30 iş günü değil, 30 gün deniliyor. bu süreye tatiller dahil olması gerek. (kendi fikrim)

    bu arada o siyah dalgalanmalar genel de kamerada belli olur. mesela bazı dizilerde telefon ekranını gösterince sizin ki gibi siyah dalgalanmalar olabiliyor.

    bence s7 edge ana konusuna o resmi atın diğer kullanıcılarda böyle bir sorun var mı öğrenin. eğer ki sadece siz de var ise servise 30 gün içinde arızalandığını yasal hakkınız olan para iadesini kullanmak istediğinizi belirtin. cihazı servis teslim alır ve test eder, eğer ki cihaz arızalı ise 30 gün süresi aşılmadığı için para iadesi veya cihaz değişimi yapmak zorundalar.

    kabul etmezler ise tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.




  • Şu an tam kritik noktadayım.Telefonu aguatos 18inde sipariş ettim ve 21 inde geldi.Şu an bayram nedeniyle memleketteyim ve telefonu servise 19 eylül pazartesi götürebileceğim. 30 gün süre 18inde başlarsa 1 ayı geçiyor ama 21den hesaplanırsa 29 gün oluyor.Bakalım artık,olmadı tuketici hakem heyetine başvuracağım. Peki siz hiç tuketici hakem heyetine başvurdunuz mu? Orada sistem nasıl işliyor? Telefonun kusurunu kaynağını nasıl tespit edebiliyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam farklı bi rom atıp wipe data cache denermisiniz türkiye sürümünde bu sorun oluyor sanırım donanımsal anlamda bi sorun olduğunu sanmıyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bblokee

    hocam farklı bi rom atıp wipe data cache denermisiniz türkiye sürümünde bu sorun oluyor sanırım donanımsal anlamda bi sorun olduğunu sanmıyorum.

    Rom atmayı henüz bilmiyorum çünkü rom atınca garanti kapsamından çıkıyor diye duymuştum.Ben de donanımsal bir hata olduğunu düşünmüyorum çünkü telefonumu sert zemine bile koyarken dikkat eden birisiyim.Rom hakkında bilgi verebilir misiniz? Özellikle garanti kapsamından çıkması konusunda bir zararı var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtottroglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: bblokee

    hocam farklı bi rom atıp wipe data cache denermisiniz türkiye sürümünde bu sorun oluyor sanırım donanımsal anlamda bi sorun olduğunu sanmıyorum.

    Rom atmayı henüz bilmiyorum çünkü rom atınca garanti kapsamından çıkıyor diye duymuştum.Ben de donanımsal bir hata olduğunu düşünmüyorum çünkü telefonumu sert zemine bile koyarken dikkat eden birisiyim.Rom hakkında bilgi verebilir misiniz? Özellikle garanti kapsamından çıkması konusunda bir zararı var mı?


    hayır resmi rom attığınız sürece garantiden çıkmaz ben iran romunu kullanıyorum gerçekten tavsiye ederim




  • Sorun donanımsal bence. Düşük parlaklıkta Samsung'un amoled ekranlarının yapıştırıcı kullanılan bölümleri böyle lekeli-izli gibi görünüyor. Benim telefonda night mode programını açtığımda gece karanlıkta siyah ekranda bu izler görünüyor ama normalde telefonun kendi minimum parlaklığında görünmediği için problem yok. Sizin cihazın ekranında bu izler normal minimum parlaklıkta görünüyor sanırım.
    Bence rom'la yazılımla falan uzaktan yakından alakası yok, iade etmeye bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haggard1963

    Sorun donanımsal bence. Düşük parlaklıkta Samsung'un amoled ekranlarının yapıştırıcı kullanılan bölümleri böyle lekeli-izli gibi görünüyor. Benim telefonda night mode programını açtığımda gece karanlıkta siyah ekranda bu izler görünüyor ama normalde telefonun kendi minimum parlaklığında görünmediği için problem yok. Sizin cihazın ekranında bu izler normal minimum parlaklıkta görünüyor sanırım.
    Bence rom'la yazılımla falan uzaktan yakından alakası yok, iade etmeye bakın.

    Parlaklık minimumken çizgi en ince hale geliyor ve parlaklık arttıkça kalinlasiyor ama parlaklık maksimum çıkınca çizgi kayboluyor.Hatta parlaklık ayarının yanında "otomatik" seçeneği var.O işaretli olmazsa parlaklık maksimum olsa bile gölge çizgi görünüyor. Hem otomatik hem de maksimum yapınca sıkıntı yok. Ben de çözemedim sanırım tek çare iade gibi geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • son durum nedir meraktayım
  • Samsung servis merkezi 32 gün önce aldığım için iade yapılmayacağını söyledi. Tüketici mahkemesine gittim,onlarda sürecin en iyi ihtimalle 4-5 ay süreceğini söyledi. Telefon da incelemeden incelemeye dolaşacakmıs.Son karar olarak yarın servise verip yaptırmayı düşünüyorum. Birkaç Samsung çalışanına gösterdim,bir kısmı yüzde 90 yazılımsal hata olduğunu 5-10 dakikalık bir işlemle halledilecegini söyledi,bir kısmı da amoled ekranlarda böyle sorunlar çıkabildiğini,ekran değişimi ile sorunun halledilecegini söyledi. Umarım yazılım hatasıdır çünkü yeni aldığım bir telefonun içini açtırmak istemiyorum.Bakalım artık,yarın ola hayrola. Sizi bilgilendirmeye devamı ederim,bakalım sıkıntı neymiş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim j7min ekranında,düşük parlaklıkta titreme,dalgalanma oluyordu.Sonuç olarak ekran değişti.Amoled ekranlarda bu sorunlar sıkça yaşanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gök Gürültüsü -- 28 Eylül 2016; 15:51:07 >
  • ahmtottroglu kullanıcısına yanıt
    ekranda problem olabilir veya yazılımsal olabilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.