Şimdi Ara

Dampelı Kamyonlar Hakkında Soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba .

    Bıldıgınız gıbı haberlerde sık sık seyır halınde ıkn damperı acılan kamyonların ust gecıt ve tabelalara carptıgını goruyoruz .

    Bu konuda bılgısı olan arkadaslardan cevaplamalarını ıstedıgım sorular sunlar .

    Kamyonların damperı seyır halındyken nıcın acılır ?

    Soforler bunu nasıl fark ederler ?

    Bu sayet bır kusur ıse oto muayne de dıkkat edılmıyor mu ?

    Sızın basınıza boyl bır olay gldı mı ?


    Sımdıden tesekkurler .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kamyoncunun hırboluğundan oluyor onlar. İnsan aynaya bakar damperin -tankerin ucunu görür en azından. Hiç olmadı illa millet kornaya vs basmıştır. Ki kendim beylikdüzü kazasında yoldaydım kornaya basanlara boş boş bakan ayıyı gördüm. Hayvanlık parayla değil ki. Allah hayatını kaybedenlere rahmet yakınlarına sabır versin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç bir bildiri falan yok mu kamyonun içerisinde yav?Yani bu kadar mı zor standart haline getirip bir ışık bir de ufak tiz ses veren bir hoparlör sistemi oluşturmak.Bütün damperli kamyonlara zorunlu hâle getirilmesi lazım aslında.
  • Olanlarin hepsi kamyoncunun dikkatsizliğinden. Damper düğmesine nasil basarsinki seyir halinde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şofor damperin açık olduğunu sadece dikiz aynasından görürse mi anlayabilir ?
  • damperli araçlar fabrikadan çıktıktan sonra üst yapı firmasına gider yani damper montajında araca entegre esnasında araç hareket halinde kaldırma veya indirme yapmamamsı için paremetrelenir .ama bizim insanlarımızda para insan hayatından önce geldiği için bu özelliği bir yolunu bulup iptal ederler sebabi şudur ;harfiyat ve agrega taşıyan şöförler sefer usulu çalışır agrega dökümü yapması için damperi kaldırır normalde damper komple inip öyle hareket etmesi lazımken araç hem yoluna devam eder hemde damper iner yani işin özeti orda 5 dk beklemek istememesi yolda açılması sonrasını zaten biliyorsunuz ,masum insaların ölmesi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: actrosmp

    damperli araçlar fabrikadan çıktıktan sonra üst yapı firmasına gider yani damper montajında araca entegre esnasında araç hareket halinde kaldırma veya indirme yapmamamsı için paremetrelenir .ama bizim insanlarımızda para insan hayatından önce geldiği için bu özelliği bir yolunu bulup iptal ederler sebabi şudur ;harfiyat ve agrega taşıyan şöförler sefer usulu çalışır agrega dökümü yapması için damperi kaldırır normalde damper komple inip öyle hareket etmesi lazımken araç hem yoluna devam eder hemde damper iner yani işin özeti orda 5 dk beklemek istememesi yolda açılması sonrasını zaten biliyorsunuz ,masum insaların ölmesi .

    Sımdı anladım , cevabınız ıcın cok tsekkur ederım. Pekı dedıgınız mkanızmanın olmaması halınde bu araclar muayeneden nasıl gcıyorlar yahut yakalandıklarında herhangı bır yaptırıma maruz kalıyorlar mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: actrosmp

    damperli araçlar fabrikadan çıktıktan sonra üst yapı firmasına gider yani damper montajında araca entegre esnasında araç hareket halinde kaldırma veya indirme yapmamamsı için paremetrelenir .ama bizim insanlarımızda para insan hayatından önce geldiği için bu özelliği bir yolunu bulup iptal ederler sebabi şudur ;harfiyat ve agrega taşıyan şöförler sefer usulu çalışır agrega dökümü yapması için damperi kaldırır normalde damper komple inip öyle hareket etmesi lazımken araç hem yoluna devam eder hemde damper iner yani işin özeti orda 5 dk beklemek istememesi yolda açılması sonrasını zaten biliyorsunuz ,masum insaların ölmesi .

    Hocam agrega nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.