Şimdi Ara

DARK EVO P60 6 INCH qHD IPS QUAD CORE 8 MP AKILLI TELEFON (66. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.426
Cevap
16
Favori
83.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunsatgencoglu

    Kardeş sorun kırılması değil. Servisin işgüzarlığı. 400 Tl ye ekran değiştriyorlar. Cihazın yenisi 550 tl. Böyle aptalca bir sistem olabilirmi. Kaldı ki qhd bir ekran. Adamlar note 3 ekranını değiştiriyorlar 250 tl ye. Note 3 nerde dark nerde. Sonuç bende 1 senedir p60 kullanıyorum. Hiçbir sorunum olmadı. Çok memnunum. Ayrıca oyun performansı mükemmel. Bende kaç kere düşürdüm bırak ekran kırılmasını nikalajı bile atmadı. Bende benim hatamdan dolayı ekranı kırılsa bu cihazı tekrar gözüm kapalı alırım. Fakat hiç yere çatlarsa o zaman yollarımız ayrılır. Şuan için konuşayım şimdi tekrar almam yada aldırmam geerekse alırım yada aldırtırım. Ama şu ekrana istedikleri astronomik paradan vazgeçsinler.

    ekranı sağlam çıkanlar da var benimki gibi yere düşmeden insan temasıyla sıkışıklıktan akıllı kapağın içinde kırılan da var.benim telefonum tamamen üretim hatası.asfalta düşüp kırılmayanlar da var.samsung s3 kullanıyorum 3 yıldır. ve kılıfsız kullanıyorum 5-6 kez 1 metreden düştü birşey olmadı.trelefonu alırken 1 metreden yere bıraksak kırılmayanı alsak gibi bir şansımız yok.dark p60 modellerinin hepsi aynı standartta üretilmemiş olup.bir karıştan halının üstüne düşerek kırılan da var.dark 1 karıştan düştüğünde kırılacak şekilde üretmemiştir diye tahmin ediyorum ama testlerini yapmamış ve ufacık darbecikten kırılan telefonu var.örneğin benim telefonum.samsung meganın ekranı daha büyük ve bir dünya markası ekranın fiyatı 199 lirahttp://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/samsung-i9200-galaxy-mega-lcd-ekran-dokunmatik-175372175#product-detail



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 52radikal -- 1 Temmuz 2015; 8:58:18 >




  • 52radikal 5 kullanıcısına yanıt
    Bende uyuz oluyorum ekran parasına. Mübarek sanki iphone 6 ekranı değiştiriyor. Ben şanslı olanlardanım. Tüm n-cap testlerimden geçti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sa arkadaşlar p60 için deri kılıf aldım. Şahsi düşüncem çok kötü bir ürün. Hiç yakışmadı telefona. Kullanışsız. Çok uydurukta yapılmış. Bence alınmamalı. Akıllı kapak ekranı çizdiği için ekran koruyucuyuda değiştirdim. Fakat üzerinde yapışık gelen ürün kadar kaliteli değiller. 6" ekran uyumlu farklı kaliteli jelatinler denenmeli uymuyorsa bile kesip biçip uydurulabilir. Telefondan çok memnunum fakar aksesuarda bence batırdılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu telefonu gittigidiyordan almıştım bir saat sonra ekranı kırıldı.uğraşlarıma rağmen telefonu iade ttim ama gittigidiyor parayı satıcıya aktardı.bu durumda tüketici hakem heyetine dilekçe yazarken alacağımı gittigidiyordan ı satıcıdan alacak şekilde mi yazmak lazım??
  • Kardeş ilginç bir durum olmuş. Mantıken senden parayı alan gittigidiyor. Zaten kredi kart dökümünde de gittigidiyor yazıyor. Sen gittigidiyor da yaz devamında bu sitede satış yapan ......... adlı kullanıcıdan alınmıştır diye yaz. Tabi özetle sistemin işleyişinden bahset. Fakat sen onay verdiysen birşey çıkarman zor. Çünkü onay sağlam eksiksiz aldım demek. Kutudan kırık bile çıksa sen onay verdiğin sağla demiş oluyorsun. Niye acele ettin onayda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    ben onay vermedim.iade ettim satan adam teslim aldı.ben gittigidiyora kargo bilgilerini girdim ve şu isimli satıcı teslim almıştır bilgisini verdim.satıcı ürünü tekrar bana gönderdi ama kargodan teslim almadım.sonra tekrardan gönderdi yine teslim almadım.gittigidiyordan mesaj geldi anaylamadığım durumda otomatik onay verilecektir diye.ürün satıcıda olmasına rağmen iade etmek için kargo bilgilerini isted ve buarada saçmaladı ürünü en son ben teslim almadım ki kargo bilgilerini gireyim.ben de eski gönderdiğim kargo bilgilerini girdim.tekrardan 3 günlük süreç başlattı ve satıcı oanay vermediği durumda otomatik iadenin gerçekleşebileceği mesajı gönderdi ve son gün iade otomatik gerçekleşecekken bana onay vermediğim için satın almış ve paranın satıcıya aktarılacağı mesajını verdi.gittigidiyor tüm yazışmalarımı kendi sisteminden silmiş.ama gitti gidiyorun bana gönderdiği mailler duruyor.gittigidiyor kar ortağı veya komisyoncu satıcının tarafını tutuyor.gittigidiyor güvenilir bir site değil satıcıya güveniyorsanız güvenerek alabilirsiniz.satıcı iadeye onay vermezse para satıcıya aktarılıyor.dark p60 marka model çürük telefon türkiyeye giriş olduğunda 119,5 lira türkiyeye giriş kayıt ücreti var ayrıca 385 lira da ekran değişim ücreti toplam 504,5 lira yapıyor.satıcı bu telefonu 534 liraya satıyor ve 50 lirasını gittigidiyora veriyor.yani satıcının aldığı para 480 lira.ayrıca telefonun bataryası ram bellek şarj aleti bunları da düşünürsek bariz açık ortada




  • Kardeş mailleri silme. Ayrıca gittigidiyordan 60 yakın ürün aldım. sorunlu olanlarda oldu. Satıcının geri almam dediği ürünlerde oldu. Fakat hiç birinde iade de sorun olmadı. Satıcı bir sürü kargo ödemek zorunda kaldı. Ki bırakın sorunlu olmasını cayma hakkında bile iadeyi rahat yaparsın. Sadece iade merkezinde konıyu yakın takip etmelisin. Neyse olan oldu. Siz tüketici mahkemelerine taşıyın sorunu. Ülkeeede adalet sistemi bitik önceden de yoktu şimdi de aynı. Kolay gelsin. Satıcı teknobiyotik mi. Bende kılıf ve jelatin aldım biraz sorunlu geldi ürünler. Ama kötü yorum vererek onayladım. Buna rağmen ücretsiz kargo ile ürünlerin yenisini gönderdiler. Şaşırdım doğrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet teknobiyotik.benim telefonu aldım ceketimin cebinde aldıktan bir saat sonra kırıldı.bu telefonların ekranı problemli ve bana gelen en problemlilerden biri.ekran garantiye girmez diye en çürük malzemeden ekranı üretme hakkı doğurmuyor.vatandaş hakkını teknik serviste aradığı için iyi tezgah bulmuşlar garantiye girmez diyorlar yapılan işin bir garantisi olması gerek.bu ülkede çakılın garantisi yok ama çakıldan yapılan yolun iki sene garantisi var.dolayısıyla yapılan bir ürünün garantisi olması gerekdokunsan telefon parçalanıyor.
  • Ekranlarda sorun olduğu kesin. Arada birkaç sağlam yapmışlar biriside bizde. Bu ülkede herşey zor kardeşim. Bedava nefes var. Onu bile alması kirlilikten zor. Derdini anlatman çok zor. Ürün sende mi faturası ile birlikte tüketici haksızlarına :) git. Hakem heyeti belki olumlu karar alırlar. Bildiğim kadarıyla750 tl yr kadar olan sorunlu ürünlerde yaptırım yetkileri var. Karar uymazlarsa da mahkemede bilir kişi raporu yerine geçer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ürün satıcıda.
  • 52radikal 5 kullanıcısına yanıt
    senin iş önce özel harekatçılara sonra tüketici haksızlarına kalmış. Özelciler önce teknobiyotiğe operesyon yapacak ve cihazını alacak. Gittigidiyor bı işi mutlaka çözecektir. En azından cihazını alırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazın ahı gitmiş vahı kalmış teknobiyotik bana gönderdi almadım
  • Abi almazsan nasıl şikayet edeceksin. Hani ürün derler adama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonu yeni aldım gayet güzel yalnız hızlı ayarlar yok ekleyebilen varmı
  • Sa kardeş hayırlı olsun. Narin bir cihaz. Dikkatli kullan. Düüşürme cebinde sıkıştırma. Ekran çatlama riski yüksek. 380 Tl rakam ödeyip yaptırabilir yada yaptırmayıp her iki sonuçta telefona servise sövme ihtimalin yüksek. hızlı ayarlardan kastın nedir. Hızlı önyükleme ise ayarlar da erişebilirlik te en altta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    status barı tek parmakla aşağı çekince gözüken hızlı ayarlar ı kastetmiştim gm de vardı
     DARK EVO P60 6 INCH qHD IPS QUAD CORE 8 MP AKILLI TELEFON
  • dulger1 kullanıcısına yanıt
    Çift parmakla çekince geldiği için çok önemsemedim. Fark ediyor mu çift tek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    Alışkanlık işte buna da alışırız herhalde
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    ben ürünü iade eettim satıcının da parayı iade etmesi gerekir.ürün satıcıda alıcının ürünü bende olduğunu ıspatlaması gerekir ben ürünün satıcıda olduğunu ıspatlarım.elimde aras kargonun teslim alan ve alanın adı soyadı var.
  • 52radikal 5 kullanıcısına yanıt
    Ekranı kırık bir şekilde iade edemezsiniz. Kırık bir şekilde dahi çıksa iade edersiniz. Fakat ekran sizde iken ne sebeble olursa olsun sıkıntı olur. Teknobiyotik ne diyor görüştünüzmü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.