Şimdi Ara

daxom hermatik şohben sizce nasıl (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
6
Favori
49.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben Daxom un ince olan 12 lt modelini yaklaşık kirada bulunduğum evde 5 senedir zorunluluktan kullanıyorum.

    İki defa eşanjör denen su ısıtma kazanını bayağı bir yuklu meblağa değiştirdim. İlk takılan 15 ayda bozuldu. Garantisi 12 aymış. İkinci kez ayni parçaya para odedim.

    Servis bir tane var ulaşması çok zor. Ariyorsun gelmiyorlar. Çünkü yaygın bir marka olmadığı için buna bakan servis bir kaç markaya daha bakıyor. Parçaları pahalı. Sitesinde tamir ücretleri var. Bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız. Çok gürültülü çalışıyor. Bu ince sofbenden çıkan sese inanamazsiniz. Gidin bilinen bir marka alin.

    Artısı yok mu? Var. İnce ve su çıkışı fazla. Evde hamam calistirmiyorsaniz alacağınız markalı diğer bir sofben de yeterli olacaktır.

    Daha ikna olmasın mı? Buyrun kardesim....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12 lt olanını 10 yıldır kullanıyorum harika bir cihaz tavsiye ederim.
  • 2 aydır ara ara e1 hatası verip ötmeye başlıyor sıcak su açıkken.suyu kapatıp açınca düzeliyor.neden olabilir?
  • CrashTrainer C kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimal kart arızasıdır. Tamir edilmesi gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrashTrainer

    2 aydır ara ara e1 hatası verip ötmeye başlıyor sıcak su açıkken.suyu kapatıp açınca düzeliyor.neden olabilir?
    o zaman sorun kendi kendine düzelmişti.şimdi tekrar aynı hatayı vermeye başladı.servis çağıracağım mecburen.
  • 2009'dan bu yana kullandığım bu şofben, yıllar önce LCD ekranının feri sönmeye başlamıştı, şimdi hepten ışıksız kaldı. Yıllar önce İzmir'deki yetkili servislerden birinin web sitesinde 20 ₺'ye bulmuştum ama almamıştım. Şimdi bulamıyorum. Acaba kart modülü komple mi değişiyor?
  • TEM Avrasya Gaziosmanpaşa mevkii' nde ki yeni aldığım evimde Daxom Marka ısıtıcı mevcut, bu ısıtıcının bağlantılarını yapmak için site yönetimi tarafından bana verilen telefon numarasını aradım ve randevu talep ettim. Bana Salı günü gelebileceklerini ve söylenen telefon numarasına mesaj atmam iletildi, bende verilen numaraya adım soyadım ile birlikte daire numaramı gönderdim. Daha sonra benimle saat veya herhangi bir konuda iletişim kurulmadı. Bunun üzerine Salı günü akşam saat 16:30 civarı bu numarayı 2 kere aradım ancak cevap dahi verilmedi.
    Sonrasında saat tam 18:50' de başka bir numara beni aradı ve Daxom bağlantısı için geldiğini iletti. Bunun üzerine evde olmadığımı ilettim. Telefonda ki arkadaş bana buraya saat 14:00 ile 19:00 arası yazılmış dedi. Ve sonra abi siz yine arayıp randevu alırsınız dedi bende tamam dedim. 26 Eylül Cumartesi günü ismini bilmediğim beyefendi site yönetiminin bana verdiği numaradan beni aradı ve bağlantı için geleceğini iletti. Bende evde olamayacağımı bana daha önce bilgi verilmediğini benimde yeni bir randevu talebim olmadığını söyledim. Bunun üzerine bana hiç hoş olmayan bir tavır ile bu ikinci oldu diyebilme cesaretini gösterdi. Şimdi size soruyorum, ilk randevu için bana gün dışında ne bir saat veriliyor ne de telefonuma cevap veriliyor. Üzerine ikinci bir randevu verildiği bilgisi de yok. Böyle bir mantık ve böyle bir iletişim kopukluğu olabilir mi? Bu kadar amatör bir çalışma şekli görmedim. Telefonda ki arkadaş benimle kavga ediyor, diyorum ki gelmeden 1 saat önce 2 saat önce 30 dakika önce veya 20 dakika önce beni arayabilirseniz hiç sorun olmaz hemen gelirim iş yerim yakın çünkü, ama yok arkadaş bunu yapamayacağını gerekirse akşama kadar evde beklenmesi gerektiğini iletiyor. Hala evime gelen giden kimse yok, montajım yapılmadı. Gerekli tüm mercilere sizi şikayet edeceğim.




  • 11 yıl önce (Satın alma tarihi: 13.05.2010 - Bugün 30.05.2021) Daxom marka cihazı (12L) satın almışım.

    Bu süre boyunca: garanti süresi dolduktan sonra 2 kere fan arızası çıkardı ve 1 kere de ana kartı komple değişti. Bir kere de parça değişimsiz onarım gerçekleşti (Yaklaşık cihazın yarısı kadar bir maliyet demek).Cihaz hep otomatik voltaj regulatörü ile kullanıldı. Şu an ara sıra E1 hatası veriyor, açıyorum ve baca sensörünü çıkarıp takıyorum, tüm söketleri söküp kontak spreyi sıkıp yeniden kapatıyorum bir kaç hafta gidiyor. Yakında değiştireceğim, ekonomik ömrünü tamamlamış.

    Avantajları: En küçük boyut. Cihaz çalıştığı zaman, doğru çalışıyor. Yani istediğiniz sıcak suyu stabil olarak alıyorsunuz. İstanbul Kadıköy de ikamet ediyorum, servis hiç sorun olmadı, aradığımda zamanında geldiler.

    Dezavantajları: Aşırı gürültülü çalışma. Elektrik kesintilerinde cihaz kapanıyor, her sabah duş almadan önce gidip cihaz kapanmış mı diye bakmak gerekiyor. Bütün elektrik kesintileri bizler gece yatarken oluyor.

    Cihaz ekonomik ömrünü tamamladı ve değiştireceğim. Şu bilindik yaygın markayı denemek istiyorum.





  • 7 aydır yeni taşındığımız evimizde 11litre olan versiyonunu kullanıyoruz (bina 3-4 yıllık muhtemelen cihaz da o kadar). şimdiye kadar bir sorun yoktu suyu kombilere göre daha sabit vermesi sebebiyle memnunduk taa ki bugüne kadar. bugün e1 hatası vermeye başladı. bina yöneticisi bi numara verdi aradım adam bunlar tamir olmaz diyip direk baymak takalım diyor. 5 bin tlymiş. düşüneyim dedim ama içimden de seektiri çektim. biraz kurcaladım vs derken bacayı çıkarıp takınca düzeldi gibi ama suya acıdığım için 2-3 dkdan fazla denemedim. inşallah bozulmaz tekrar. şimdi tam bebiş öncesi buna para vermek çok koyar.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.