İzledim de hocam izledikçe oyundan daha da soğudum hiç ilgimi çekmedi şu oyun :) |
DEATHLOOP [PS ANA KONU] [ARKANE](14 Eylül 2021) (8. sayfa)
-
-
Aldım ne zaman oynanacak acaba ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Xbox, Bethesda'yı satın almadan önce yapılan bir anlaşma olduğu için hocam.6 aydı galiba timed exclusive olayı, kendimi ilk günden Game Pass'e gelecek olmasıyla avutuyorum vallahi.
-
PC'den alacak arkadaşlar dikkat etsin.Steam incelemelerinde herkes optimizasyonun rezalet olmasından yakınmış.
-
-
Oyunun RT performansı çok kötü, optimizasyon konsol tarafında da pek iç açıcı değil. Baya bir indirim görünce alıp oynanır :) o zamana düzelebilir.
ElAnalistaDeBitsyoutubePS5 (27,99GB) PC (32,08GB) PS5 Ray-Tracing Mode: Dynamic 2160p at 30FPS with Ray-Traced shadows. (2160p~1440p) Media de 1800p PS5 Performance Mode: Dynamic 2160p at 60FPS without Ray-Tracing. (2160p~1368p) Media de 1440p PS5 Quality Mode: Dynamic 2160p at variable 60FPS without Ray-Tracing (2160p~1800p) Media de 1800p La versión de PC reduce su resolución hasta un 20% aproximadamente con AMD FSR con toda la configuración en Ultra en una RTX 3080. Ambas versiones tienen instalado el parche de lanzamiento publicado el 12 de septiembre. PS5 usa temporal reconstruction rendering para escalar la resolución. Desconozco si es AMD FSR, pero no lo descartaría. El ray-tracing se aplica en las sombras generadas por la iluminación natural y parte de la oclusión ambiental. Sin embargo, el personaje principal no proyecta sombra. En algunas zonas, al activar el ray-tracing, la dirección de la iluminación también se modifica para favorecer y sacar más partido a esta opción. Esto da lugar a escenarios con diferencias bastante interesantes. Los reflejos en PC tienen más resolución, sin embargo, su calidad general deja bastante que desear en ambas plataformas. Las texturas generales son de la misma calidad en ambas plataformas y modos. Algunas tienen una calidad realmente digna de la Nextgen. El modo calidad de PS5 presenta un filtrado anisotrópico superior con respecto al modo Performance/Ray-Tracing (similar a la versión de PC). La versión de PC una distancia de dibujado ligeramente superior. El modo Ray-tracing en PS5 presenta problemas de stuttering. El modo calidad oscila entre los 60~40fps. Detinitivamente, el modo más recomendable para disfrutar de Deathloop en PS5 es el Performance. Los 60FPS no son negociables en este juego. PS5 presenta algunas sombras con ruido en el modo Ray-Tracing. Especialmente en pequeños escenarios cerrados. PS5 Ray-Tracing Mode: Dynamic 2160p at 30FPS with Ray-Traced shadows. (2160p ~ 1440p) 1800p Average PS5 Performance Mode: Dynamic 2160p at 60FPS without Ray-Tracing. (2160p ~ 1368p) 1440p Average PS5 Quality Mode: Dynamic 2160p at variable 60FPS without Ray-Tracing (2160p ~ 1800p) Average of 1800p The PC version reduces its resolution by up to about 20% with AMD FSR with all settings in Ultra on an RTX 3080. Both versions have the September 12 release patch installed. PS5 uses temporal reconstruction rendering to scale the resolution. I don't know if it's AMD FSR, but I wouldn't rule it out. Ray-tracing is applied in the shadows generated by natural lighting and part of the ambient occlusion. However, the main character does not cast a shadow. PS5 features some noisy shadows in Ray-Tracing mode. Especially in small closed places. In some areas, when ray-tracing is activated, the lighting direction is also modified to favor and get more out of this option. This results some scenarios with quite interesting differences. Reflections on PC have higher resolution, however their overall quality leaves something to be desired on both platforms. The overall textures are of the same quality on both platforms and modes. Some have a quality really worthy of the Nextgen. The PS5 quality mode features superior anisotropic filtering over Performance / Ray-Tracing mode (similar to the PC version). The PC version has a slightly higher draw distance. Ray-tracing mode on PS5 has stuttering issues. The quality mode ranges from 60 ~ 40fps. Definitely, the most recommended way to enjoy Deathloop on PS5 is Performance. 60FPS is non-negotiable in this game.https://www.youtube.com/watch?v=yNZUmRtkhiw&ab_channel=ElAnalistaDeBits
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wight Lord -- 13 Eylül 2021; 22:38:14 > -
Oyun Performans modunda yağ gibi akıyor, grafikler çok hoş! Hikaye merak ettiriyor, karakterler de baya bi eğlenceli. Oynadığımız Colt karakteri baya bi sevilecek bence :)
Aksiyon mekanikleri güzel, Dualsense'i de etkili kullanmışlar. Özellikle tetik tuşlarında Cold War'dan daha çok keyif aldım.
Platform mekanikleri Dishonered gibi, hatta bir adım öteye taşımışlar. Oyun 60 fps olunca karakteri oradan oraya zıplatmak, yerde kaymak bile keyif veriyor.
Mis gibi oyun olmuş arkadaşlar! Bu yoklukta şifa gibi geldi :)
-
Oyun iyi olabilir ama puanlar abartı gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dost kayaoğlu inceleme çekiyormuş.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
bu oyun için izlerken çöp diyordum kendi kendime yanıldım :) baya iyi puan almış . Ancak hikayesini anlamayacağım bir oyunu oynamaya gerek yok tr altyazı olsa belki sec yada pri hak alıp oynardım oyun dili ingilizce olduğu için oyunda olup bitenleri anlamadan oynayınca keyif vermiyor fiyatlarda ateş pahası zaten oyunu satın alan arkadaşlara iyi oyunlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helll_599 -- 14 Eylül 2021; 1:47:21 > -
Oyun kutulu olarak hepsisony'de satışa çıkmış.
https://www.hepsisony.com/deathloop-ps5-oyun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Xbox Arap atı gibi sonradan açılacak 😃 şaka bir yana xbox alanlar için kötü bir durum. 😐
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Oyun gerçekten güzel olmuş. İki elde silah kullanımı, kafandan plan kurup düşmanı alt etmeye çalışmak.. Can barını doldurmak çok garip. Offline modda sadece Colt olarak oynanılabiliyor. Diğer karakter için Online şart. Hassaslık ayarları bana biraz fazla geldiği için hafid kıstım. Öyle hikaye vanasının açık kaldığı, her tarafından hikaye püskürdüğü oyun da beklemeyin. Oturup izlemediğini hatırlatıyor oyun devamlı sana. Mesela gittiğiniz yerlerde dinlenmek, hafif "oh be!" Çekebilmemiz için safe roomsular eklenmiş oyuna. Ama nafile. Ayağa kalktığınızda acaba düşman içeri girer mi diye gerim gerim geriliyorsunuz (ben henüz 1.5 saat kadar deneyim edebildim. Safe rooumsulara girebilip giremediklerini tam bilmiyorum o yüzden) Evet oyun roguelike anımsatıyor. Henüz çok erkenken tekrardan canlanabilme hakkı elde ettim oyunda. Onu da henüz kullanamadan bölümü bitirdim. Kesinlikle "no aim" olarak oynamamanızı tavsiye ediyorum. DualSense ve benzeri oyun kollarında FPS deneyimi gerçekten zor olabiliyor. Zaten oyun manuel olarak kendisi de "no aim"e almamış. Düşmanlarla karşı karşıya kaldığınızda yapay zeka geride kalmıyor pek. Belki siz kaçmaya başladığınız da takip seyirleri o kadar ultra değil ama yine de düşmanların toplandığı yerlere "ya ben zıplayayım da hallederim bir şekilde" şeklinde olmuyor işte. Hiç affetmiyorlar insafsızlar Ben devam edip bitirmeyi hedef edindim. O da henüz fazla ölmediğimden. Eğer o kadar ilerleyip tekrar bölüm başına gönderir ve düşmanları da tamamen spawn ederse olmaz işte. Maalesef ben de henüz Souls sabırı yok Oyunun başında elde edilen cihaz sayesinde Hack yapıp, sizi algılayabilecek eşyaları kontrol altına vs. alabiliyorsunuz. Her şeyi bir anda düşünmek zorunda kalıyorsunuz. İki elinizde de silah tutacaksınız diye bir zorunluluk koşulmamış oyunda. O hack aletini de stealth kasma anlarında bolca kullanabiliyorsunuz. Ve oyunun stealth kısmı da bana zevk verdi. Gerçekten o Dishonored havasını aldım. Arkadan gizlice düşman öldürmeler, grafiklerin birbirine benzerliği falan Oyundaki loot can sıktıran şekilde değil. Silahlar veya kendinize kazandırmayı hayal ettiğiniz ürünler ya karşınıza çıkıyor ya da düşmanları öldürüp üstlerinden silah toplayabiliyorsunuz. Karakterimiz Colt'un sesi çok sempatik ve sağduyumlu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIE Santa Monica -- 14 Eylül 2021; 3:40:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Teşekkürler hocam
Basın Kiti:
Donanım HaberyoutubeDishonored ve Prey'in yapımcısı Arkane Studios'un yeni oyunu Deathloop'un çıkışına çok az bir süre kala oyunun basın kiti ofisimize ulaştı. Eh, bize de kutu açılışı videosu yapmak düşer! Oyunun video incelemesine aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=At2obG84HiU Türkiye'nin en büyük Teknoloji Portalı Donanimhaber.com'un Youtube kanalına hoşgeldiniz. Güncel teknoloji haberleri için https://www.donanimhaber.com/teknoloji-haberleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Portal: https://www.donanimhaber.com/ Forum: https://forum.donanimhaber.com/ Bizi aşağıdaki hesaplarımızdan takip edebilirsiniz; donanimhaber.com/videolar instagram.com/donanimhabercom/ twitter.com/donanimhaber facebook.com/Donanimhaber.Livehttps://www.youtube.com/watch?v=B1zhqb5rSlc -
Alala niye bu kadar yüksek puan almış çöp diye bakıyodum inanılmaz şaşırdım alsak mı acaba bu dönemde çerezlik iyi gider gibi
Jeton yeni düştü bu oyunu şimdi Microsoftmu yaptı bize
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArdaTuranizmo -- 14 Eylül 2021; 10:26:6 > -
Oyunu 4 saat kadar oynadım, gayet keyifliydi. Mooncrash'daki roguelite mantığını, muazzam bölüm tasarımlarıyla bir araya getirip Hitman'deki gibi her köşeyi detaylar, avantaj sağlayan ipuçlarıyla doldurmuş ve bunları oyuncuya sunarak harika bir harman çıkarmışlar ortaya. Oyun hem bir Immersive Sim havası veriyor hem bir roguelite hissi veriyor hem de Hitman'deki gibi bölüme hakim olup avucunun içine almana olanak sağlıyor. Prey'in DLC'si Mooncrash'da roguelite hissini bence muazzam vermişlerdi, inanılmaz keyifliydi o da. Deathloop'da da Mooncrash'dan edindikleri tecrübeleri kullanıp en iyi yaptıkları iş Immersive Sim'e yedirmişler ve ortaya shooter da sayılabilecek çok kaliteli bir oyun çıkarmışlar. Oyunu güzel kılan şey; birçok şeyi bir araya getirmiş ve bunları tam kararında birleştirmiş olmaları.
Hikaye oyunun başı diye şimdilik bilinmezliğini koruyor ama Colt karakterini sevdim, Julianna ile aralarındaki muhabbetler çok keyifli. Kedi köpek gibi kapışıyorlar tabiri caizse. Etrafta bulunan notlar ve karakterler arasındaki muhabbetler de ekstra detaylar sağlıyor.
Oyun etrafı araştırdığınızda Arkane'in önceki oyunlarında olduğu gibi ödüllendirici bir yapıya sahip, sadece objektif odaklı oyunu oynamazsanız ilerleyişi rahatlatacak birçok şey var. Gizlilik üzerine oynama zamanla Slab'ler elde edip özellikler kazanınca çok daha rahat yapılabilir gibi duruyor ama çatışmaya girmek de gayet keyifli oyunda, shooter olmasının da hakkını veriyor yani.
Kayıt sistemini güzel yapmışlar, Returnal'daki gibi insanı oyuna hapsetmiyor. Her bölge geçişinde oyun kayıt alıyor ve istediğin gibi çıkabiliyorsun. Başlangıçta verilen özellik Reprise ile de 2 ölüm hakkı tanımışlar bu yüzden gayet rahat oynanabilir bir yapısı var.
Silahlardaki, özelliklerdeki, trinketlerdeki çeşitlilik güzel görünüyor, her geçiş noktasında dizilimi tekrar yapma şansı sunmaları farklı farklı şeyler denemeye teşvik ediyor.
Oyun bana çok iyi bir ilk izlenim verdi. Arkane'e güvenim her zaman tam oluyor, ne çıkarsa alınır bu firma gerçekten.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 14 Eylül 2021; 12:43:32 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: CheKDOyunu 4 saat kadar oynadım, gayet keyifliydi. Mooncrash'daki roguelite mantığını, muazzam bölüm tasarımlarıyla bir araya getirip Hitman'deki gibi her köşeyi detaylar, avantaj sağlayan ipuçlarıyla doldurmuş ve bunları oyuncuya sunarak harika bir harman çıkarmışlar ortaya. Oyun hem bir Immersive Sim havası veriyor hem bir roguelite hissi veriyor hem de Hitman'deki gibi bölüme hakim olup avucunun içine almana olanak sağlıyor. Prey'in DLC'si Mooncrash'da roguelite hissini bence muazzam vermişlerdi, inanılmaz keyifliydi o da. Deathloop'da da Mooncrash'dan edindikleri tecrübeleri kullanıp en iyi yaptıkları iş Immersive Sim'e yedirmişler ve ortaya shooter da sayılabilecek çok kaliteli bir oyun çıkarmışlar. Oyunu güzel kılan şey; birçok şeyi bir araya getirmiş ve bunları tam kararında birleştirmiş olmaları.
Hikaye oyunun başı diye şimdilik bilinmezliğini koruyor ama Colt karakterini sevdim, Julianna ile aralarındaki muhabbetler çok keyifli. Kedi köpek gibi kapışıyorlar tabiri caizse. Etrafta bulunan notlar ve karakterler arasındaki muhabbetler de ekstra detaylar sağlıyor.
Oyun etrafı araştırdığınızda Arkane'in önceki oyunlarında olduğu gibi ödüllendirici bir yapıya sahip, sadece objektif odaklı oyunu oynamazsanız ilerleyişi rahatlatacak birçok şey var. Gizlilik üzerine oynama zamanla Slab'ler elde edip özellikler kazanınca çok daha rahat yapılabilir gibi duruyor ama çatışmaya girmek de gayet keyifli oyunda, shooter olmasının da hakkını veriyor yani.
Kayıt sistemini güzel yapmışlar, Returnal'daki gibi insanı oyuna hapsetmiyor. Her bölge geçişinde oyun kayıt alıyor ve istediğin gibi çıkabiliyorsun. Başlangıçta verilen özellik Reprise ile de 2 ölüm hakkı tanımışlar bu yüzden gayet rahat oynanabilir bir yapısı var.
Silahlardaki, özelliklerdeki, trinketlerdeki çeşitlilik güzel görünüyor, her geçiş noktasında dizilimi tekrar yapma şansı sunmaları farklı farklı şeyler denemeye teşvik ediyor.
Oyun bana çok iyi bir ilk izlenim verdi. Arkane'e güvenim her zaman tam oluyor, ne çıkarsa alınır bu firma gerçekten.
oyunda 8 tane boss öldürmek lazım mış .benim merak ettiğim bunlardan 1 tanesini öldürünce ve diğerlerini aynı gün öldüremeyince herşey sıfırlanıyor mu yoksa geriye 7 tane boss mu kalıyor?
-
Oyundaki 8 Visionar'ı bir gün içerisinde öldürmek şart döngüyü kırabilmek için, eğer 7 tanesini öldürüp 1 tanesini kaçırırsan bile döngüyü kıramıyorsun ve günün sonunda tekrar başa dönüyorsun. Her bölgenin günün her farklı periyodunda sunduğu avantajlar ve fırsatlar oluyor, oyuna zamanla hakim olup alıştıkça bu detayları bir araya getirip 8 Visionar'ı bir gün içerisinde öldürmek nihai amaç. Ama bu demek değil ki döngüyü kıramadığın her sefer boşa gidiyor, bir Visionar'ı öldürdüğünde sahip olduğu Slab'i alıyorsun ve yeni bir özellik ediniyorsun, gün sonunda döngüyü kıramasan bile bu özellik sende kalıyor ve bir sonraki sefer de oyunu çok daha rahat oynuyorsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 14 Eylül 2021; 11:41:22 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X