Şimdi Ara

Değişim belgem olmasına rağmen değişim yapmıyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburadadan telefon almıştım 3.gün bozuldu. Servise yolladım, değişim belgesi verdiler. Hepsiburadaya belgeyi yolladım. 2 iş günü içerisinde sonuçlanır dediler. Kaç iş günü oldu sonuçlanmadı. Arıyorum talebinizi iletiyorum gibi geçiştirme yapıyorlar. En son konuşmamızda ellimizde stok yoksa para iadesi yapacağız dediler. Ben de bunu kabul etmedim. Değişim istediğimi söyledim. İade yapmakta direttiler tekrar kabul etmedim. Talebimi tekrar aldıklarını falan söylediler. Değişim yapmamak için beni oyalıyorlar. Değişim belgesinin süresi 30 gün. Onu doldurmakla uğraşıyor olabilirler diye düşünüyorum. Ne yapmamı öneriyorsunuz?



  • Hakem heyetine basvurabilirsin. Ürün stokta varsa göndermek zorunda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • çare THH
  • TKHK'nın 10.maddesi uyarınca
    Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;

    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,

    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,

    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    Maddeye baktığımızda imkan dahilinde değişim hakkının olduğu görülmektedir.Öncelikle bu hususta stoktaki mal sayısı bilinmelidir.
    Öte yandan TKHK 11/3 .fıkraya göre ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Dolayısıyla karşı taraf bu hükme dayanarak işlemi geciktirmekte.
    Siz her ihtimale karşı Tüketici Hakem Heyetine başvurun derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dostum özelden gel istersen eski HB çalışanı olarak yapman gerekenleri aktarim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.