Şimdi Ara

Değişim hakkı Gold hızlıal.com

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çok karmaşık bir durum ile karşı karşıyayım 1.5 yıl evvel ASUS marka bir bilgisayarı hızlıal.com dan Gold mağazasına getirterek satın aldım şirketler ortakmış şimdi 8 defa servise gittikten sonra nihayet insafa geldiler değişim hakkı verdiler açık hesap olarak istediğin ürünü alabilirsin dediler fakat ben hızlıal.com dan ürün beğendim almak istedim böyle birşey yapamazsın Gold tan almalısın diyorlar. Gold o üründen satmıyor diğer tüm bilgisayarları da hızlıal.com dan daha pahalı ne yapmalıyım ?



  • senin durumunu karışık yapan bilgisayarı alırken gold mağazasından teslim alman olmuş goldan almaktan başka bi çözüm yok gibi zorlayıp para iadesi alma ihtimalin varsa dene derim.
  • boksit kullanıcısına yanıt
    Sana asus servisi değişim raporunu belge ile verdi mi ? Yoksa gold mu değişim hakkı verdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus değişim raporunu belge ile gönderdi, sonra gold'a götürdüm ve üzerinde aldığım ürünün fiyatına denk bir açık hesap verdiler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoNaNıMcı

    senin durumunu karışık yapan bilgisayarı alırken gold mağazasından teslim alman olmuş goldan almaktan başka bi çözüm yok gibi zorlayıp para iadesi alma ihtimalin varsa dene derim.


    gold'un para iadesi yapacağını sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boksit -- 6 Temmuz 2014; 19:59:16 >
  • boksit kullanıcısına yanıt
    Değişim raporu büyük ihtimal DOA raporudur. Eğer doa raporu ise para iadesi, aynı ürünle değişim veya bir üst modelle değişim olur. Açık hesap vermeleri tamamen kendi çıkarları için. Kanunen senin talebine göre işlem yapılır, çek yada açık hesap vermeleri doğru değil. Para iadesi isteyin, eğer sorun çıkartırlarsa kanunen iade hakkınızın olduğunu ve para iadesi yapmazlarsa tüketici mahkemesine vericeğinizi söyleyin. Mahkemeye verirseniz sonuç büyük ihtimal sizin lehinize olur. Sana verilen değişim raporunda satıcı ismi gold mu yazıyor hızlıal.com mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • www.enpedi.com/2011/07/basit-anlassr-bir-sekilde-tuketici.html?m=1
    Şurayıda okumanızda fayda var. 9. Maddeye dikkat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asriell -- 6 Temmuz 2014; 21:18:35 >
  • Değişim raporunun üzerinde ürün sağlayıcınıza (distribütörünüze) başvurun yazıyordu, firma adı belirtilmemişti fakat ürünün faturası Gold'dan olduğu için Gold mağazasına gitmek durumunda kaldım, belgeyi teslim ettim ve karşılığında açık hesap verdiler. Raporda 20 iş günü içerisinde yedek parça sağlanamadığı şeklinde bir ibare vardı.
  • boksit kullanıcısına yanıt
    Asusun ürün değişim raporunda satıcı ismi yazmayabilir, ben lenovodan değişim raporu aldığımda yazıyordu o yüzden sordum. Sendeki durumda benim başıma geldi sadece sende firma farklı. Hızlıal.com da burda muhattap değil faturada hangi firma yazıyorsa orası geçerli. Yani sadece gold mağazası sorumlu.

    3 ay önce lenovo laptop almıştım 1 ay içinde bi türlü servise sorunu kabul ettiremedim. 40 gün falan geçti aradan ürün sorunlu olduğuna kabul edildi. Değişim hakkım dolduğu için sadece onarım yapılcaktı ve parça değişimi için yurtdışından 3 parça sipariş edildi. 20 iş günü içerisinde parçalar gelmedi ve cihaz çıkışı yapılmadı. Sonra değişim raporu aldım. Değişim raporunda da 30G işaretliydi. Ürünü aldığım firmadanda farklı bi model aldım fakat para iadeside yapabilcektim. Kendileri önerdi zaten para iadesi için ben kabul etmedim başka ürün aldım. Şu an da asus servisinde laptop değişim için. Eğer yeni alıcağımda sorunlu çıkarsa zaten para iadesi alıcam. Yani nerdeyse aynı senin gibi 20iş günü geçtiği için rapor verildi bana da

    Hızlıal.comla da arada kalman gerekmiyor. Burda muhattap sadece gold mağazası, faturayı hangi firmanın kestiği önemli. Bir an önce gold mağazasına gidip elinde 20 iş günü geçtiği için değişim raporu olmasından dolayı para iadesi isteyin. Kanunen para iadesi almaya tamamen hakkınız var. Yinede vermezlerse elinizdeki değişim belgesi ve diğer belgelerle tüketici mahkemesine başvurun, gold firmasının para iadesi yerine açık hesap verdiklerini belirterek. %100 haklı bulunursunuz ve para iadeniz gerçekleşir.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.