Şimdi Ara

Dell Değişim,İade ve Tenik Destek Süreci --->

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
2.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Ben Dell Inspiron n5010 i7 740QM kullanıcısıydım, bilgisayardan çok memnundum hatta bu bilgisyarı benden önce alanlar ince bi sesden bahsetmişlerdi ama ses abartılcak derecede değildi beni rahatsız etmiyordu, hep savundum. Zaman ilerledikçe sesde bi artış yaşadım açıkcası geceleri rahatsız etmeye başladı, dikkat bozucu bir ses olmaya başladı.

    Bunun üzerine Dell teknik destek ekibini aradım ve sorunu anlattım. Bilgisayarda testler uyguladılar test'in sonucunda hard disk ile power kartını değiştireceklerini söledikler ve değiştirdiler. Bilgisayardan çıkan hard disk WD servisin taktığı Toshiba idi. Servis gerçekden sanki kendi üretmiş gibi sakin ve usta hareketlerle güzel bi şekilde değişimi yaptı.

    Değişim oldukdan sonra ses daha da artmaya başladı, teknik ekibi yeniden aradım ve değişen parçalarla sorunun çözülmediğini anlattım. Bunun üzerine teknik servis yeniden geldi ve bilgisyarın değiştirilmesine karar verdi ve değişim raporu yazıldı. Bu süreçde Dell servisi hiçbir sıkıntı yaşatmadı sağolsunlar. Bu işi müşteri memnuniyeti için yaptıkları kesin.

    Teknik servis rapor yazdıkdan sonra beni aradı ve bu bilgisayar üzerindeki bilgilerinizi siliyorum dedi, bilgisayarınızı aldığınız yerden yada disbirütörden değiştirebilirsiniz dedi. Pcdepo'yu aradım değişim raporu verildiğini ve değiştirmek istediğimi söledim kabul ettiler en kısa sürede onlara göndermemi istediler benim bilgisayarsız kalmamam için hızlı bi şekilde. Bende rapor verildiğinin ertesi günü Pcdepo'ya gönderdim.

    Bugün süreci takip için pcdepo'yu aradım ve ithalatçıda aynı bilgisayarın kalmadığını paramı iade edeceklerini sölediler. Sağolsunlar. Umarım bundan sonraki bilgisayarımda böle sorunla karşılaşmam. Ama Dell değilde başka bir üretici olsaydı sanırım uzun süre uğraştırırlardı. Dell'e teşekkürler.

    Yeni alacağım bilgisayar ya Dell yada Lenovo olcak. Sizlerinde yorumlarınızı bekliyorum.







  • Bende hp almadan önce dell ile bir iade süreci yaşadım ve tamamen sıkıntısız bir halde sonlandırdım.Almış olduğum bilgisayarda ilk 1 ay dolmadan birtakım deformasyonlar oluştuğu için kendilerini aradım.Sorunu anlamaları adına cihazın resimlerini çekip göndermemi rica ettiler ve çekip yolladım.Sonrasında ise teknik servisden bir arkadaş eve kadar geldi, oda incelemesini yaptı ve değişim&iade yapılması üzerine rapor verdi.Bende o raporu bilgisayarı aldığım yere iletip paramı aldım.

    Ne yazıkki birçok marka değişim ve para iadesi durumlarında pek müşteri odaklı bir yapıya sahip olmadıkları gibi özellikle 1-2 marka bu tip durumlarda müşterilerini fazlasıyla mağdur etmeyi ayrı bir uğraş edinmiş.O nedenle bende birkez daha dell'i tebrik ediyorum
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Teknik servis konusunda Hp ve Dell in üzerine tanımıyorum. Hp servisi hızlı 1 hafta geçmeden ürünün tamirini yapıp hemen geri yolluyor (Ankara servisi öyleydi, Diğer iller nasıldır bilemem). Fakat Dell in eve gelip tamiri gözümüzün önünde yapması ve ürünün hatalı olduğunu görüp tereddütsüz değişime gitmesi gerçekten tebrik edilecek bir durum. Ne serviste 30 iş günü bekleme süresi ne parça bekleme olayı var , ürünün 5 farklı parçası 5 serviste veya 3 aynı parça arka arkaya değişme durumu yok. Dell ürünleri Hp ye göre daha pahalı ama hakkını veren bir servisi var.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.