Şimdi Ara

Dell Inspiron 7577 - Ana Konu (240. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.272
Cevap
61
Favori
223.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 238239240241242
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • thelordof kullanıcısına yanıt
     Dell Inspiron 7577 - Ana Konu şu menüde output device headphone yerine headset olmalı hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacktron

    şu menüde output device headphone yerine headset olmalı hocam
    hallettim öyle hocam. Başta öyle bi seçenek yoktu headset diye. Realtek driverını güncelledim, öyle gözüktü ordada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkuqo

    Merhabalar,
    Bende bugün cihazımı servise göndermek için koçsistem'den kayıt açtırdım.
    Akşamüstü cihazı kargoya vereceğim.

    Cihazı aşagıdaki problemler sebebiyle göndermek istiyorum. Bakalım süreç nasıl işleyecek.

    1)Fanlardan aşırı ses geliyor
    2)İşlemci oyun oynarken aşırı ısınıyor
    3)Cihazın bataryada kullanımda şarjı az gidiyor
    4)Oyunlarda anlık fps droplar yaşanıyor
    5)Hoparlör müzik dinlerken yüksek seslerde cızırtı yapıyor.
    6)Bilgisayar boştayken (kullanımda değilken) hard DİSK’ten tık tık ses geliyor.
    Hangi işlemleri yaptılar hocam şu fan sesi kesildi mi? Sadece tarayıcı açıkken bile fan sesi duyuluyor oyunda uçuşa geçiyor iyice soğudum laptoptan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkuqo

    Merhabalar,
    Bende bugün cihazımı servise göndermek için koçsistem'den kayıt açtırdım.
    Akşamüstü cihazı kargoya vereceğim.

    Cihazı aşagıdaki problemler sebebiyle göndermek istiyorum. Bakalım süreç nasıl işleyecek.

    1)Fanlardan aşırı ses geliyor
    2)İşlemci oyun oynarken aşırı ısınıyor
    3)Cihazın bataryada kullanımda şarjı az gidiyor
    4)Oyunlarda anlık fps droplar yaşanıyor
    5)Hoparlör müzik dinlerken yüksek seslerde cızırtı yapıyor.
    6)Bilgisayar boştayken (kullanımda değilken) hard DİSK’ten tık tık ses geliyor.
    Ayın 25 inde gönderdiğim cihaz bugün elime ulaştı.
    Anakart heatsink ve hapörlör değişimi yapılmış.
    Batarya değişmemiş malesef.
    Genel olarak memnun kaldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erenkuqo -- 11 Aralık 2019; 15:17:7 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkuqo

    Ayın 25 inde gönderdiğim cihaz bugün elime ulaştı.
    Anakart heatsink ve hapörlör değişimi yapılmış.
    Batarya değişmemiş malesef.
    Genel olarak memnun kaldım.

    Alıntıları Göster
    Bataryayi neden degismediler acaba ?
    Ben test ettiğimde hata veriyordu bataryadan dolayı.
    Belki sizin bataryanın sağlığı iyi görünüyor diye değiştirmediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Portagas kullanıcısına yanıt
    Valla bende bilmiyorum. Hata tarama yapmidsar hata çıkmamış fakat pilin yıpranma oranı yüzde 20. Pili degisselerdi servisten çok çok memnun kalacaktim fakat neden değiştirmedim lerini anlayamadım. Yarın bir arayıp sorayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkuqo

    Valla bende bilmiyorum. Hata tarama yapmidsar hata çıkmamış fakat pilin yıpranma oranı yüzde 20. Pili degisselerdi servisten çok çok memnun kalacaktim fakat neden değiştirmedim lerini anlayamadım. Yarın bir arayıp sorayım.
    Aynen hocam bir sorun siz.Gerekirse tekrar gönderin.Suan 1000 liraya satılıyor pil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Portagas kullanıcısına yanıt
    Bugün sabah müşteri hizmetlerini aradım. Durumu anlattım batarya ile herhangi bir işlem yapılmadığını bildirdim.
    Gözden kaçmış olabilir siz cihazı tekrar geri gönderin gerekli kontroller yapıldıktan sonra uygun görülürse batarya değişimi yapılır dendi. Napsam bilemedim Bataryanın yıpranma oranı %20 ve garantinin bitmesine 15 gün var.
    Sizce cihazı tekrar göndersem mi?
    Yoksa bataryadaki yıpranma göz ardı edip cihazı kullanmaya devam mı etsem ?
  • erenkuqo kullanıcısına yanıt
    Hocam, bence şansınızı tekrar deneyin garanti bitmeden eğer bilgisayarsız idare edebiliyorsanız işleri.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkuqo

    Bugün sabah müşteri hizmetlerini aradım. Durumu anlattım batarya ile herhangi bir işlem yapılmadığını bildirdim.
    Gözden kaçmış olabilir siz cihazı tekrar geri gönderin gerekli kontroller yapıldıktan sonra uygun görülürse batarya değişimi yapılır dendi. Napsam bilemedim Bataryanın yıpranma oranı %20 ve garantinin bitmesine 15 gün var.
    Sizce cihazı tekrar göndersem mi?
    Yoksa bataryadaki yıpranma göz ardı edip cihazı kullanmaya devam mı etsem ?
    Hocam ben olsaydım yollardim şahsen.Tabi bilgisayar acil lazım değilse.Yinede sizin kararınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilemedim valla. Cihazın garanti bitim tarihi 23 Aralık dediler. Bugün ayın 12 si totalde 11 gün daha garantisi mevcut.Cihazın serviste kaldığı süre garanti süresine eklenir diye bir bilgi kalmış aklımda inşallah öyledir.
    Şimdi cihazı batarya için gönderip değişim alırsam çok mutlu olurum. Fakat değişim almazsak o zamanda boşuna risk almış oluruz. Uğraştığımız da cabası kalır.
    Acaba %20 civarı yıpranmada batarya değişimi alan oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkuqo

    Bilemedim valla. Cihazın garanti bitim tarihi 23 Aralık dediler. Bugün ayın 12 si totalde 11 gün daha garantisi mevcut.Cihazın serviste kaldığı süre garanti süresine eklenir diye bir bilgi kalmış aklımda inşallah öyledir.
    Şimdi cihazı batarya için gönderip değişim alırsam çok mutlu olurum. Fakat değişim almazsak o zamanda boşuna risk almış oluruz. Uğraştığımız da cabası kalır.
    Acaba %20 civarı yıpranmada batarya değişimi alan oldu mu?
    Haklısınız hocam zaman kaybı konusunda.Blrde batarya degistirmeden yolladiklari sadece sizsiniz galiba.Daha önce değişim yapmadılar diyen olmadı.
    Garanti bitiş süresi de,garanti kağıdı üzerinde yazan tarih olmalı.Net üzerinde yazan garanti süresi 2-3 ay kadar erken bitiyor.Gercek bitiş tarihi kağıt üzerinde yazan.Musteri hizmetleri öyle demişti bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkuqo

    Ayın 25 inde gönderdiğim cihaz bugün elime ulaştı.
    Anakart heatsink ve hapörlör değişimi yapılmış.
    Batarya değişmemiş malesef.
    Genel olarak memnun kaldım.

    Alıntıları Göster
    Hocam cızırtı aralıksız olarak mı yapıyordu yoksa 1-2 saniye mi sürüyordu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkuqo

    Valla bende bilmiyorum. Hata tarama yapmidsar hata çıkmamış fakat pilin yıpranma oranı yüzde 20. Pili degisselerdi servisten çok çok memnun kalacaktim fakat neden değiştirmedim lerini anlayamadım. Yarın bir arayıp sorayım.
    Ankarada ki servis pil sağlığı %74 ve altında değiştiriyor. İstanbuldakilerde aynı mıdır bilmiyorum, sormak lazım.
  • erenkuqo kullanıcısına yanıt
    Nasıl gözardı etmişlerse, resmen dalga geçmiş gibiler. Net bir değer söyleseymiş iyiymiş.
  • Bizim laptoplarda iyi bir stereo kulaklıkla iyi performans alınır mı yoksa ses kartları dandik midir bizim laptopların?
  • Arkadaşlar benim bataryada %34'lük bir yıpranma söz konusu, bilinçli kullanmama rağmen. Daha alalı bir sene oldu. Sizce değişim olur mu? Yoksa biraz daha mı bekleyeyim?
    Anakartı değişenleri gördüm, neden anakartı değiştiriyorlar acaba?
    Fanların birinden de sekiz çizer gibi ses geliyor aldığımdan beri. Çok rahatsız etmiyor ama yine de bunu da değiştirirler mi acaba?
    İstanbul'da oturan arkadaşlar; kendimiz götürebiliyor muyuz servise? Kargo şirketlerine güvenmiyorum.

    Ayrıca; arka kapağı, HDD'yi sökmek için açmıştım. "Kapağı açmışsınız, cihazınız garanti dışı" gibi bir muhabbet yaparlar mı?

    Koçsistem şikayetlerinden de korktum biraz açıkçası. Cihaza zarar vermesinler bataryayı değiştirecekler diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk1937 -- 13 Aralık 2019; 3:7:22 >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Aralıklarla haporlerden cızırtı geliyordu sebebi belli olmamakla beraber bu durum beni rahatsız etmişti.
    Pil icin kesin bir bilgi yok fakat riski göze alıp cihazı tekrar kargoya verdim. Umarım bu sefer pil değişimi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erenkuqo kullanıcısına yanıt
    Umarım hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk1937

    Arkadaşlar benim bataryada %34'lük bir yıpranma söz konusu, bilinçli kullanmama rağmen. Daha alalı bir sene oldu. Sizce değişim olur mu? Yoksa biraz daha mı bekleyeyim?
    Anakartı değişenleri gördüm, neden anakartı değiştiriyorlar acaba?
    Fanların birinden de sekiz çizer gibi ses geliyor aldığımdan beri. Çok rahatsız etmiyor ama yine de bunu da değiştirirler mi acaba?
    İstanbul'da oturan arkadaşlar; kendimiz götürebiliyor muyuz servise? Kargo şirketlerine güvenmiyorum.

    Ayrıca; arka kapağı, HDD'yi sökmek için açmıştım. "Kapağı açmışsınız, cihazınız garanti dışı" gibi bir muhabbet yaparlar mı?

    Koçsistem şikayetlerinden de korktum biraz açıkçası. Cihaza zarar vermesinler bataryayı değiştirecekler diye
    Bence biraz daha beklebilirsin garanti için.
    HDD değişti diye garanti dışı kalmaz cihaz.
    Servise cihazı elden goturebilirsin.
    Anakatr değişimi kronik hata kaynaklı diyorlar ama. ben gözle görülür bir hata hissetmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 238239240241242
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.