Şimdi Ara

DELL ve KOÇSİSTEM BİLGİSAYARIMI ÇALDI/ KAYBETTİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
3
Favori
10.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar merhaba ebrar bilgisayardan 2 nisanda inspiron 7537 modelini satın aldım. gelen ürün hdd arızası verdi ve doa raporu için koçsisteme gönderdim 22 nisan tarihinde yurtiçi kargoya verdiğim ürün 24 nisanda koçsistem tarafından teslim alındı. o günden bu güne hemen her gün koçsistemi aradım yapılan sorgulamalarda cihazla ilgili hiçbir bilgiye erişemiyorlar ve şunu soylediler. işleme alınmıştır servis numarası sisteme girilmemiştir. 16. iş günü sonununda benimle dalga geçer gibi bu kargoyu kim teslim almış gidin öğrenin dediler. ben de bunu bile yapıp gittim ve teslim alanı da öğrendim. bugun 24. iş günü her aramamda mail attık mail attık diyolar ama 1 aydır atılan maillerin hiçbirine cevap vermiyorlar kendi içlerinde bile. beni başka bir birime bağlayın yetkiliye bağlayın deyince de o şekilde yapamıyoruz diyolar. ancak mail atarız diyorlar ancak bu şekilde sonuç alamaıyorum. bunlar benim bilgisayarımı ya çaldı ya kaybetti arkadaşlar dell firmasına güvenerek aldım ben cihazı ancak çok mağdur durumdayım ne yapmalıyım yardımınızı bekliyorum







  • Çıkar kokusu 2 hafta sonra ama bekleme bile hukuki süreci başlatın derim. Biliyorsunuz ben ve bir kaç arkadaş daha Koçsistem ile mücadele ettik. Mail telefon vs bu işi halletmen mümkün değil. Ya kafalarına göre bir zamanda yaparlar yollarlar ya da pc yi unut dava aç. Ankara için de değilsin yanlışım yoksa ama eğer öyleyse elimden gelen yardımı yaparım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farks -- 26 Mayıs 2014; 17:45:30 >
  • bu koç sistemi anlamak mümkün değil, basit yazılımsal bir şey soruyorum telefonda cevap veremiyorlar, kargoya verip yollayın diyorlarki en az 1 ay bekleyelim ufak bir soru için.dell'in kesinlikle basit yazılımsal sorunlar için web chat veya case açarak daha sonra cevap verebilecekleri bir sistem kurmaları gerekli, Sony'de falan var bu.
  • Allah belasını versin koç sistemin ufak bir adaptör ucudan dolayı göndermek zorunda kaldım 21 gün felan oldu halen test aşamasında diyorlar bana lanet olsun bir daha garantiye gönderenin anakartı bozulsa dahi artık kendim bu nedir yahu
  • farks kullanıcısına yanıt
    üstadım ankaradayım ben dün ihtarname gönderdim perşembe de yeni yasadan yararlanmak için bekledim tüketici hakem heyetine başvuracağım ok yaydan çıktı artık
  • Lemansky kullanıcısına yanıt
    en azndan bi bilgi veriyolar hocam allah yardımcımız olsun ama ahdım olsun bynu varya her yerde anlatacağım şu adilerin cirosu bir trilyonda bir düşse kar sayacağım kendime.
  • en temizi bu hocam galiba ben de bunu planluyorum ite laf anlatmaya çalışmak boşuna devletle uğraşsın bu hırsızlar bizimle değil
  • çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede halledersiniz. sırf bu sebepten bile apple ürünlerine geçilir, birkaç hafta önce yaşadığımız şeyi alıntılıyorum aşağıya.

    quote:

    Kız arkadaşıma aldığımız 2010 beyaz macbook'un alt kapağında kalkmalar, üst kapakta menteşelerde çatlaklar vardı.
    Evelsi gün, Apple'ın sitesinde rastgele duyurulara denk geldim, 2009 ve 2010 macbooklardaki alt kapak kalkmalarında ücretsiz değişim yapıldığını okudum.
    Hemen bilgisayarı buradaki Apple Store'a götürdük, eve 10 dakika uzakta böyle bir yer olması harika, yazık ülkemde daha Nisan'da İstanbul'a yeni açıldı.
    Görevliler tabiki çok nazik ve ilgili. Adam alt kapağı değiştirmek için ürünü aldı, çatlaklar olan üst kapak için de "bedavaya yaptırmaya çalışacağım, Apple'a bununla ilgili çok geri bildiri yapılıyor, bu sorunun farkındayız." dedi. Bir de üzülerek bilgisayarı ancak iki gün sonra alabileceğimizi ekledi.
    Bu sabah gelin alın diyerek aradılar. Bir de gördük ki 4 yıllık, garantisi biteli 2 sene olan bilgisayarın alt ve üst kapağı ücretsiz değiştirilmiş, tamamen pırıl pırıl temizlenmiş.


    şu hizmeti diğer firmalar ne zaman verecek merak ediyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onder.t -- 28 Mayıs 2014; 4:07:02 >




  • En mantıklısı. Dinsizin hakkından imansız gelir.
  • onder.t O kullanıcısına yanıt
    boşuna insanlarkapaktaki elmayı görünce heyecanlanmıyor işte üstad
  • Bende Dell Vostro 5470 notebook modelini almayı düşünüyordum sizin bu yazdıklarınızdan sonra soğudum resmen ya birde evde arıza tespit-tamir hizmeti felan veriyor diyorlardı Dell için..
  • Renovatio90 kullanıcısına yanıt
    hoam bugünn tam 29. arayışım ve 22 nisandan bugüne yapılan hiçbir şey yok tekrar aradım yine aynı şeyi söylüyorlar mail attık atıyoruz atacağız size gün içerisinde geri döneceğiz diyorlar ancak yine dönmediler. cihazım şu an alenen hırsızlığa kurban gitmiş durumda. bence almayın bunu artık açıkca söylüyorum. bugün çalıştığım için başvuramadım ancak yarın tüketici mahkemesine başvurup yasal süreci başlatıyorum sizden ricam böyle hırsızlara biz yandık sizin prim vermemeniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevgen06 -- 2 Haziran 2014; 17:07:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanrap

    hoam bugünn tam 29. arayışım ve 22 nisandan bugüne yapılan hiçbir şey yok tekrar aradım yine aynı şeyi söylüyorlar mail attık atıyoruz atacağız size gün içerisinde geri döneceğiz diyorlar ancak yine dönmediler. cihazım şu an alenen hırsızlığa kurban gitmiş durumda. bence almayın bunu artık açıkca söylüyorum. bugün çalıştığım için başvuramadım ancak yarın tüketici mahkemesine başvurup yasal süreci başlatıyorum sizden ricam böyle hırsızlara biz yandık sizin prim vermemeniz

    hocam durumunuz ne oldu bizi bilgilendirirseniz sevinirim
  • Laptopun Koç sistem tarafından alındığını nasıl öğrendin? Cebe mesaj mı geldi? Senin gönderdiğin kargo makbuzunu mutlaka sakla. Koç sistemle yaptığın her görüşmeyi saniyesi saniyesine not almalısın. Tüketici hakem heyetine başvurdun mu? Keşke önceden Dell firmasına da durumunu anlatsaydın. Çünkü gönderdiğin laptop garantili bir ürün. Gelişmeleri paylaş ki sana yardımcı olmaya çalışalım.
  • @ettu @7129600

    hocalarım şu anki aşamayı aktarıyorum. cihaz koçsistem tarafından belirtilen adres ve alıcı kodu anlaşması ile gönderildi ve oradaki teslim alan personele kadar öğrendim, tüm görüşmelerimde de bunu onayladılar ve itiraz etmediler. şu an gönderi makbuzu ve kırılırsa meshuliyet kabul etmiyoruz diye yurtiçi kargonun tutanağı elimde mevcut.
    1. 22 nisanda ürünü gönderirken içine eklediğim doa raporu talebini mail yoluyla da koçsisteme gönderdim ki sonradan tamir edip içinden bişey çıkmadı diyemesinler diye.

    2. bu güne cihazı teslim aldıkları ilk günden bu yana her gün aradım hemen hemen sürekli oyadılar size mesaj gelecek cihaz işleme alınmış ancak sisteme girilmemiştir diye

    3. 16. işgününe kadar beni oyaladılar ve her seferinde kurum içinde bir yere mail attıklarını ve bana geri döneceklerini soylediler ancak asla! geri dönmediler

    4. bu tarihe kadar aramalarımda bana maille geri dönmüyolar deyince yine mail atarız dönerler diye soylediler tabiki geri dönmediler.

    5. 16. işgününden sonra bana cihazı kimin teslim aldığını sormaya başladılar denedikleri inkar politikası gerekli evraklar ve teslim alan şahsın ismini iletip orada çalıştığını teyid ettirince boşa çıktı. cihazı bulamadıklarını yetkililerle görüşüp mağduriyetimi gidereceklerini kabul ettiler. bugun 9 haziran yanlış saymadıysam 47. gün tık yok

    6. bu tarihten sonra vırt zırt diye işleminiz yapılıyor delle mail atıldı dediler delle ulaştım boyle bir mail olmadığını öğrendim

    7. geçtiğimiz günlerde iadeli taahütlü bir ihtarname gönderdim ve o güne kadar bi tarafına asla takmayan cihazımı bulamayan firma bana 5 haziran tarihinde sihirli bir şekilde servis merkezimizdeki ... nolu cihazınız 05/06/14 14:05 tarihinde gönderdiğimin 43. gününde işleme aldığını belirten mesaj atti. cihaz bir anda bulundu ve işleme alındı.

    8. amiyane tabirle dalga geçiyorlar benimle. bugün birazdan son görüşmemi yapıp yarın resmi merciilere başvurumu yapacağım


    üstadlarım bana en güzel yardımınız şu aşamada şöyle olur

    28 mayısta yeni bir yasa yürürlüğe girdi. ben bu cihazı bu tarihten önce aldım ve 20 işgünü de bu tarihten önce doldu. bu durumda eski yasa geçerli ise mahkemeye dava açmam gerekli yok yeni yasa geçerli ise tüketici hakem heyetine başvurmam gerekli hangisi olacak bunu bilmiyorum bunu bulabilirsek duacı olacağım sizlere ilginiz için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevgen06 -- 9 Haziran 2014; 15:24:03 >




  • Cihazın onarımı bitmeden yada gerçekleşmeden Koç sistemde 20. iş gününü doldurduğu an (Cumartesi-Pazar sayılmıyor) Koç sistemi değil de Dell firmasını arayıp "Doa" yani ürün değişim raporu" nu yasal olarak istemeye hakkınız doğuyor.
    Benim 5537 laptopun da onarımı 20. iş günü içinde gerçekleşemeyince Koç sistem ile görüşmeyi derhal kesip direk Dell firması ile irtibata geçtim. Onları ikna ederek 29. iş gününde "Doa" raporunu aldım. Laptopunuz bulunduğuna göre hemen Dell firmasıyla irtibata geçip, onarımı hiçbir şekilde kabul etmeyeceğinizi, "Doa" raporunu göndermelerini isteyin. Mahkeme yolunda kazanırsınız ama uzun sürer. Raporu aldığınız an istediğiniz marka bir ürünü seçer, kullanırsınız.
    Amerikan Dell firması Türkiye ofisini, Türkiye'deki satışları istediği gibi gitmeyince kapatmaya karar vermiş. Teknik servis işlerini de Koç sisteme devretmiş. Yedek parça sıkıntısı, Dell ile Koç sistem arasındaki iletişimsizlik, Koç sistemin kendi içindeki yapılanmanın hala bitmemiş olması, Dell ürünlerini kullanan müşterilerine ne yazık ki olumsuz yansıyarak çileden çıkarıyor.




  • ettu E kullanıcısına yanıt
    Hocam dediginiz gibi dell ile gorustum ve dediginz gibi mail istediler on gün icinde doa raporu verecekler inşallah. Yalnız ben bu noktada kocsistemin benim cihazi bulduguna inanmıyorum. Çünkü benim ihtarnameme kadar kayip olan cihaz bi anda bulundu nasil olduysa. Bnce gonderdigim evrak ve atama ve mailde verdigim bilgilerle yalan yanlis isleme aldık mesaji attilar. Evham mi yapiyorum bilmiyorum ama rapor gelse sonra kocsistem den bilgisayari isteyecegim ve gelmeyebilir bence. O Zaman nasil olacak acaba neyse avham yapmayim simdi asama asama gidelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkanrap
    Sonucu merak ettim.
  • 9 haziran pazartesindendir bilgisayarım kocsistem de doa raporu talebinde bulundum ürünü alalı 1 ay olmadıgından ekran kartı bozuk oldugu icin. 10 haziran salı günü doga raporu oluşturuldu dell e yollandı deniyor ama hayla ses yok. Koçsistemi arıyorum dell i arayın diyorlar. Dell i arıyorum bilgimiz yok americada ki dell servisi onaylıyacak dıyorlar. Bunlar ne kadar insanı ugrastırıyor ve bilgi vermıyor lanet gelsin
  • 7129600
    "Doa" raporunu size Dell gönderecektir. Direk Dell'le bağlantı kurun. Mail yoluyla size gönderilmesini sağlayın. Bana mail ile anında gönderilmişti.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.