Şimdi Ara

DELL ve KOÇSİSTEM BİLGİSAYARIMI ÇALDI/ KAYBETTİ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
3
Favori
10.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ettu E kullanıcısına yanıt
    Evet kardesim o tarihte madem hazırlanmış. Neden bana gönderilmemiş. Koçsistem bunu bilerek mi yapıyor anlamadım. Peki bu laptobu aldıgım yere yollayınca bende hiçbir belge kalmayacak mı ? aldığım yer güvenilir ama ne bileyim fotokopi falan cekeyım mi ilerde bir yanlış falan yapılmasın bana
  • Her ne şekilde olursa olsun, nereden alırsanız alın, satın aldığınız bir ürünün faturasının bir nüshasını mutlaka kendinizde bulundurun. İleride sorun olduğunda satın aldığınızın ispatı olur. Laptop faturasının bir kopyasını çektirin, yada tarayıcınız varsa bilgisayarınıza kaydedin.
    Orijinal faturayı (faturası size kaç nüsha gönderildiyse hepsi) ürünü satın aldığınız firma teslim aldığında muhasebe bölümüne verir, orada ödeme işlemleri yapılır. (yeni fatura düzenleme, fark iadesi gibi)
  • ettu E kullanıcısına yanıt
    fatura 2 tane yapısık birbirine. 1i bende kalsın diğerini onlara yollarım. Yada sorarım. Tüm belgelerınde fotokopisini cekerim yanımda bulunsun. Hadi koçsistem daha laptobu kargoya vermemişler
  • Dell ve kocsistem isbirligi hiç sasirmadim doğrusu.Kız arkadasimda yollamisti yakın zamanda laptopunu 20 iş gününü gectikten sonra yolladilar yapildi diye, açılmayan laptop yine acilmiyordu üstüne tuşlara bastigimizda gacir gucur ses geliyordu, dahada kötü bi halde yaptik diye yolladilar kisacasi, hala ugrasiyoruz, kocsistemle işimiz bitti çok şükür. Top şimdi dell de bakalım onlar ne yapacak, kocsisteme ve dolaylı olarak dell teknik servisine işiniz düşmesin benden söylemesi....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mumy2121 kullanıcısına yanıt
    valla abi kocsistemin laptobumu yollamasını beklıyorum daha. 2 gundur yollamadılar dıger haftaya kaldı. Kargoya vermek cok mu zor. Laptop geldigi gibi degisim icin yollayacam bir daha dell asla. Güzelim markanın teknik servisine bak yazık
  • Dellin teknik servisine yeniden deyinmek istiyorum. Ürünü aldım ekran kartı bozuk gelmisti. Hemen kutusuna koyup kocsisteme yollayıp değişim istemistim. Değişim raporu 18 günde geldi. Neyse bosver olabilir dedim. Şimdide kocsistemin bana cihazı yollaması lazım ve ayın 24ü perşembeden bu yana bekliyorum. Hayla kargoya verilmemiş ve bana geri dönüs saglanmamıs durumda. Arıyorum tamam efendim acil durum maili yolluyoruz dıyorlar ama hayla ses yok. Bi bilgisayarı kargoya vermek bu kadar uzun süremez ne kadar yogunluk olursa olsun. Yemin ederim piskolojim bozuldu. Laptoplardan sogudum harbiden. Dell iyidir ama türkiyedeki teknik servisi yüzünden Malesef DELL PİŞMANLIKTIR. Allah sizi kocsistemin eline düsürmesin......
  • erkan hocam ne oldu bi gelişme var mı ? haber bekliyoruz senden
  • 7129600 7 kullanıcısına yanıt
    üstad malum pc yok pek giremiyorum o nedenle yazamadım kusura bakmayın,
    ilginç şeyler oluyor.....


    * En son yazdığımda koçsistemin arızayı kabul ettiğini ancak tamir dediklerini söylemiştim. bunun üzerine koçsistemin bir yetkilisi ile tekrar görüşerek madem arıza var ve tamir diyosunuz bu ürünün ayıplı olduğunu onaylamış oluyosunuz dedim evet ancak dell'den gelen talimat bu şekilde diye bilgi verildi. kısa bi görüşmeden sonra ben bu durumun kanunen aykırı olduğunu ayıplı mal ile karşılaştığımızda onların benim seçimlik kararlarıma kendi kafalarına göre karar veremeyeceklerinden bahsettim. bu yetkili diğer koçsistem çalışanlarına göre mantıklı birisiydi. hatta tek mantıklısı olabilir bilemiyorum. tabi bununla beraber yetkili dell'e kanuni durumumuzu ve haklarımızı hatırlatan bir mail gönderdi sağolsun. bu görüşme esnasında da ben o gün itibbariyle tüketici haklarına başvuracağımı hangi süreç erken sonuçlanırsa o şekilde paramı alacağımı, hakem heyeti kararından önce sonuçlandırırlarsa geri çekeceğimi ilettim.

    * Bu aşamadan sonra Ebrar Bilgisayarla iletişime geçtim, durumu anlattım ve onlar ile belki çok da alakası olmasa da yasa gereği hakem heyeti başvurumu onların adına açacağımı ilettim, yetkili benden fatura, kargo vs gerekli bilgileri iletmemi istedi.

    *hakem heyetine başvurumu aynı gün gerekli evraklar ile yaşadığım süreci özetleyen bir dilekçe ile ilettim, 20 işgününün geçtiğini özellikle belirttim, yaptığım oradaki yetkililerle olan görüşmelerde çok istisnai bir durum olmazsa 20 işgünü durumlarının %99 tüketici lehine olacağı bilgisini edindim

    *obunlardan 2 gün sonra koçsistemde n telefonda daha önce görüştüğümüz yetkili aradı.(geçen perşembe) "PARAMIN İADE EDİLECEĞİ" bilgisini iletti. Tabi sevindik. bununla birlikte bundan sonraki süreç ile ilgili ertesi gün aranacağım söylendi. henüz aranmadım bekliyorum. herhalde bu da bi 3 ay sonra ararlar :)





    Dell'e parantez açmak gerekirse: dell ile mailleştim bu süreçte, koçsistemden bilgi alacaklarını daha sonra raporu vereceklerini söylediler. Koçsistemden aldıkları bilgi doğrultusunda değişim talebimin kabul edilmediğini söylediler, gerekli belgeleri göndermeme 20 işgününün dolduğunu ispatlamama rağmen koçsistem kaynaklı olabilir dell yardımcı olmadı, tahmin ettiğimiz kadar büyük bir marka değilmiş anlaşılan.(Bu görüşmeler hakem heyetine başvurmadan önceki gün yaşandı henüz koçsistemden aranıp paramın aide edileceği bilgisi verilmemişti:)

    arkadaşlarım tekrar kusura bakmayın ara ara yazabiliyorum saygılar




  • Bende bugun kocsistemi tekrardan aradım. Yok pc parçaları toplanacakmıs sonra size yollanacak. Dedim vicdansızlar 1 hafta kargoya verme suresı olurmu. Ağzımı bozacaklar dell den uzak durun benden demeesi. Erkan hocam senın o parayıda en erken 4-5 aya verırler merak etme
  • 7129600 7 kullanıcısına yanıt
    yani hocam allah bin belalarını versin artık b işey demiyorum şu ramazan günü. bu kadar alçalamaz bi firma şuna bak ya. Dell'miş
  • abi nerde dell baslıgı görsem bu gercekleri söyleyecem. Biz çektik baskası cekmez ins
  • Aynen ben de aynı fikirdeyim ustad. insanlar bilsin ve firmalar öğrensin reklamin musteri ile yapildigini senden de detaylari bekliyorum iyi Akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayetlerinizi Dell Fransa ile USA'ya İngilizce olarak detaylar ve fotolarla birlikte bildirin. Eminim ki onların bu tür destek rezaletinden haberleri dahi yoktur. Ayrıcawww.sikayetvar.com adresine de yazın.
  • ettu E kullanıcısına yanıt
    hocam adreslerine ulasamyyoruz ki. Vede ingilizcem hic yok ceviri ile de derdini anlatmak zor. Sen ulasabylyyorsan america ve fransa mail adresline bize veryrsen yollamaya calysyrym. Hocam bide anladygym kadaryyla senynde benym gibi bi degysym olayyn olmus. Kocsistem dora raporu geldykten sonra senin pcyi kac gunde kargoya verdi.
  • İnternette adresleri var. http://www.dell.com/content/topics/global.aspx/sitelets/solutions/perot/contact_us?c=us&l=en&cs=RC966726
    Benim olay biraz farklıydı. Arıza laptopu aldıktan tam 60 gün sonra oluştu. Koç sisteme gönderdim. Onayım olmadan ana kartı değiştirdiler. İtiraz etmeme rağmen laptopu adresime gönderdiler. Onarımdan gelen laptopta daha önce olmayan donanımsal bir sorun daha tespit edince Dell'deki yetkililerle hemen iletişime geçip derhal "ürün değişim raporu" hazırlamalarını talep ettim. "ürün değişim raporu" düzenlemedikleri taktirde şikayetimi Dell USA'ya ve Avrupa'daki diğer destek merkezlerine İngilizce-Almanca ve Fransızca olmak üzere 3 dilde bildireceğimi söyler söylemez gerekeni yapacaklarını söylediler. "Doa" raporu aynı gün mesai bitimine yakın maille bana ulaştı.
    Laptopu ve doa raporunu ürünü satın aldığım firmaya gönderdikten sonra isteseydim laptopun bedelini alabilirdim. Ama farklı bir markaya yönelip Asus tercih ettim.




  • Hocam verdiğiniz linkte 2 tane mail var hangi ülkelere ait. Birde sizin yabancı diliniz var mı acaba. Bize bi yardımcı olsanız. Sanırım verdıgınız link sadece america iletisim maili
  • hocam mail yolluyorum. Gönderilmiyor söyle bana geri mail geliyor

    This is an automatically generated Delivery Status Notification.

    Delivery to the following recipients failed.

    caitlin.carroll@federal.dell.com
  • 7129600
    PM attım.
  • Arkadaslar yazmistim konuya daha önce yine konuyu açan arkadaş gibi saçma sapan bir durumla karsilastik, çok uzun hikaye. Şunu net olarak soyluyorum, dell ve kocsistem teknik servisligi olan urunlerden uzak durun, amatörler, ilgisizler ve piskinler, biz yandık siz yanmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumy2121

    Arkadaslar yazmistim konuya daha önce yine konuyu açan arkadaş gibi saçma sapan bir durumla karsilastik, çok uzun hikaye. Şunu net olarak soyluyorum, dell ve kocsistem teknik servisligi olan urunlerden uzak durun, amatörler, ilgisizler ve piskinler, biz yandık siz yanmayin
    DELL hatası bunların hepsi adam gibi ofis vs açıpta yardımcı olmuyor böyle uyduruk firmalara veriyor sonuç bu en az 1 ay bekle tamir olmasın veya daha kötü durumda gelsin
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.