Şimdi Ara

DELTA Servis (79. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom II

    P.Tesi 20 is gunu doluyor hala ses seda yok.

    Dilekçenizi hazırlayın süre dolduğu an thh ye gidin bence. Benim bugün itibarıyla 106 gün oldu :)
  • Bu firmadan kesinlikle uzak durun Lg g2 nin kronik sorunu olan kasa çatlağı ve şarjının az gitmesi sorunuyla gönderdim sıvı teması diyerek garanti dışı bıraktılar telefonda da kesinlikle sıvı teması falan olmamıştı daha önce de başka cihaz göndermiştim en ufak sorun için bile günlerce bekletiyorlar telefonları da ne zaman arasanız sırada 20-30 kişi var
  • Mi4 cihazımı dokunmatik çalışmaması sebebiyle deltaya gönderdim 300 tl ücret talep ettiler neyse tamam dedim cihaz bi geldi ekranda ışık sızması var ve sim kart okumuyor THH'e başvurup para iadesi alabilirmiyim hocalarım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny

    Mi4 cihazımı dokunmatik çalışmaması sebebiyle deltaya gönderdim 300 tl ücret talep ettiler neyse tamam dedim cihaz bi geldi ekranda ışık sızması var ve sim kart okumuyor THH'e başvurup para iadesi alabilirmiyim hocalarım

    Telefon neden bozudu ki? Kullanıcı hatası var mıydı dokunmatik bozulduğunda?
  • hgwxx/7 kullanıcısına yanıt
    Hocam catlak vardi ekranda fakat sorun yoktu bi gun sarja taktim sabah uyandigimda telefonda dokunmatik calismiyordu catlak oldugundan dolayi kullanici hatasi dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi diyelim sen telefonu düşürdün ya da başka bişey yaptın alakasızda olsa bozulduğunda sen sorumlusun.. Ancak parasını verip yaptırdığın ürün hala bozuk geliyorsa bu durumda sen haklısın. THH ye sormak en iyisi. Tahminimce verdiğin 300 tl' yi geri alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Şimdi diyelim sen telefonu düşürdün ya da başka bişey yaptın alakasızda olsa bozulduğunda sen sorumlusun.. Ancak parasını verip yaptırdığın ürün hala bozuk geliyorsa bu durumda sen haklısın. THH ye sormak en iyisi. Tahminimce verdiğin 300 tl' yi geri alırsın.

    Hocam ekran değişiminin paralı olması sıkıntı değil fakat garantiden gelince kasadan ışık sızması işçilik hatası gibi geliyor bana

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Şimdi diyelim sen telefonu düşürdün ya da başka bişey yaptın alakasızda olsa bozulduğunda sen sorumlusun.. Ancak parasını verip yaptırdığın ürün hala bozuk geliyorsa bu durumda sen haklısın. THH ye sormak en iyisi. Tahminimce verdiğin 300 tl' yi geri alırsın.

    Hocam ekran değişiminin paralı olması sıkıntı değil fakat garantiden gelince kasadan ışık sızması işçilik hatası gibi geliyor bana

    THH' ye danışın bence. Yardımcı olmaya çalışıyorlar.




  • İban numaramı satıcı firma olan Global İnternet'e ilettim. (Sanırım semersle çalışan doğulu arkadaşlar.) Umutluyum ve beklemedeyim ücret iadesi için.
  • Paramı geri aldım arkadaşlar darısı başınıza. (Parayı satıcı veriyor.)
  • Arkadaşlarlar benim 9 aylık Huawei mate 8'im var. Delta garantili hepsiburada dadan aldım satıcı hepsiburada.



    telefon ekranında iki yerde yarım santim çapında beyaz leke oluştu ve gittikçe belirginleşiyor. İlk gördüğüm pek fark edilmiyordu şimdi beyaz yada beyaza yakın tonlarda o lekeler parlıyor. Başkası fark etmesede gözüm hep orda.



    Delta servis hakkında çok olumsuz yorumlar okuyorum ne yapsam bilemedim.



    1. Telefonu delta servisemi yoksa hepsiburada'yamı hangisine yollasam.

    2. Telefonda en ufak kılcal damar kadar dahi çizik darbe leke yok. Sıfır gibi. Servisten gelirken çizik vb varsa ne yapmalıyım. Thh nasıl ispatlarım.

    3. Delta servisten memnun kalan yokmu.



    Bu arada ankarada yaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • firatalir F kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hepsiburada sitesinde kolay iade formunu doldurun, kabul ederlerse gönderirsiniz, belki müşteri memnuniyeti adına paranızı geri verirler.
    Keşke ilk 6 ay içinde olsaydı bu olay, koşulsuz iade hakkına sahip olurdunuz.
  • Az once tuketici hakem heyetine basvurdum insallah uzun surmez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar LG bayisinden LG G4 satin aldim meger bayi delta garantili telefon satiyormus benim dikkatimi çekmemişti neyse ugrasmayalim dedim telefonu kullanmaya devam ettim nitekim G4 lerde olan kronik sorun bizde de çıktı delta servise telefonu yolladım 2 ay olmasina rağmen telefon gonderilmedi bende tüketici hakem heyetine dilekçe verdim delta servis hakkında neyse 2 ayda o şekilde bekledik tüketici haklarini aradim ne oldu diye siz delta servisi değil aldığınız yeri sikayet edecektiniz diyorlar adamlar hem 2 ay hicbir islem yapmamis hem de yanlis yeri sikayet etmissiniz diyorlar benim anlamadığım aldığım yeri neden sikayet ediyorum ki telefon delta servisin elinde esir alınmış durumda konu hakkında düşüncelerinizi bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmcnz

    Arkadaşlar LG bayisinden LG G4 satin aldim meger bayi delta garantili telefon satiyormus benim dikkatimi çekmemişti neyse ugrasmayalim dedim telefonu kullanmaya devam ettim nitekim G4 lerde olan kronik sorun bizde de çıktı delta servise telefonu yolladım 2 ay olmasina rağmen telefon gonderilmedi bende tüketici hakem heyetine dilekçe verdim delta servis hakkında neyse 2 ayda o şekilde bekledik tüketici haklarini aradim ne oldu diye siz delta servisi değil aldığınız yeri sikayet edecektiniz diyorlar adamlar hem 2 ay hicbir islem yapmamis hem de yanlis yeri sikayet etmissiniz diyorlar benim anlamadığım aldığım yeri neden sikayet ediyorum ki telefon delta servisin elinde esir alınmış durumda konu hakkında düşüncelerinizi bekliyorum

    Forumu okusaydınız bu hatayı yapmazdınız hocam geçmiş olsun. Evet satıcıyı şikayet etmelisiniz servisi şikayet edemiyorsunuz. Tekrar verin dilekçeyi, lehinize sonuçlanacaktır.




  • Aynen bende forum sayesinde bhz iletişimi sikayet ettim.. Bekliyorum thh sonucunu..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 31.01.2017 tarihinde verdiğim Lg G4 telefonum 01.02.2017 tarihinde ellerine ulaştı kayıt altına alındı.Siteden durum takibi yapıyorum ve 02.02.2017 tarihinde onarım sürecinde olduğu kayıt altına alındı... 03.02.2017 tarihinde de parça bekleniyor olarak güncellendi. Forumları şikayetvar.com gibi siteleri elimden geldiğince takip ederim. 3 günde yapılan bu işlemler korkularımı gidermeye başladı.Beklentim baya aşağıdaydı bakalım ne olacak.Süreci burada paylaşmak isterim devam eden günlerde. İyi forumlar.
  • Merhaba arkadaşlar, 1.5 ay önce aldığım Delta Garantili Mİ MAX dün itibariyle kapandı.satıcı n11 turuncu mağaza.

    telefon surekli açiliş ekraninda duruyor hiç bir şekilde açilmiyor.Herhangi bir düşürme çizik filanda yok. sarjı %100 olduğunda fişten çektim ve kapandı.

    Direk N11 İle mi iletişime geçeyim yoksa Delta ile mi? DELTA ile ilgili birçok şikayet okudum açikçası gönderip daha kötü almaktan korkuyorum.Ne yapmalıyım ilk olarak??

    Bir arkadaş ilk 6 ay içinde iade hakkı var demiş.Böyle bir şey var mı internette bulamadım.Özel şartları mı var?

    Benzer sorular varsa affola.. forumun birkaç sayfa gerisinden okudum Ama aklımdaki soru işaretini gideremedim.Yardımcı olursanız çok makbule geçer
  • _diskriminant_ _ kullanıcısına yanıt
    Merhaba _diskriminant_,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • _diskriminant_ _ kullanıcısına yanıt
    Hocam sonucuda bilgilendirirseniz sevinirim. Ben de n11 den mi max alma arifesindeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.