Şimdi Ara

DELTA Servis (80. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _diskriminant_

    Merhaba arkadaşlar, 1.5 ay önce aldığım Delta Garantili Mİ MAX dün itibariyle kapandı.satıcı n11 turuncu mağaza.

    telefon surekli açiliş ekraninda duruyor hiç bir şekilde açilmiyor.Herhangi bir düşürme çizik filanda yok. sarjı %100 olduğunda fişten çektim ve kapandı.

    Direk N11 İle mi iletişime geçeyim yoksa Delta ile mi? DELTA ile ilgili birçok şikayet okudum açikçası gönderip daha kötü almaktan korkuyorum.Ne yapmalıyım ilk olarak??

    Bir arkadaş ilk 6 ay içinde iade hakkı var demiş.Böyle bir şey var mı internette bulamadım.Özel şartları mı var?

    Benzer sorular varsa affola.. forumun birkaç sayfa gerisinden okudum Ama aklımdaki soru işaretini gideremedim.Yardımcı olursanız çok makbule geçer

    Forumdaki mi max ana konusuna yazin mutlaka bir cozumu vardir.Xiaomi cihazlarda her sorunun bi cozumu mutlaka oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ekranda isik sizmasi var siye gonderdigim mi4 cihaz suan deltada teslim edilsi gozukuyor ama cihaz ortalikta yok ne yapmaliyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 Ocak 2017 itibariyle deltaya verdiğim LG G3 cihazım hala serviste ve işlem devam ediyor diyolar her aradığımda. Tüketici mahkemesine başvuru yaparken aldığım yeri mi şikayet etmem gerekiyor yoksa servisi mi arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/lg-g4-kliksa-teknosa-ve-fonotel-pismanligi-thh-icra-para-iadesi--120046920

    Hocam burdan detaylı bilgi alabilirsin....Benim de 20 iş günü doluyor yarın. Servisi değil de aldığın yeri şikayet edeceksin ki bende pazartesi THH'ye gidicem şikayet için.
  • lesperanz L kullanıcısına yanıt
    çok sağolun link için hocam. aldığım yer ile görüştüm teknik servise ücret iadesi için başvuruda bulunucakmış benim adıma ve cuma gününe kadar geri dönüş yapmalarını söyliycekmiş. eğer cuma günü haber gelmezse ürünü satın aldığım yer, yine satın aldığım yer adına thh'ye başvurmamı söyledi. şuan beklemedeyim duruma göre cuma günü başvurucam ben de.yeniden teşekkür ederim link için. Daha önce görmüştüm konuyu fakat sonra bulamamıştım çok iyi oldu.
  • 1 ay oldu thh'den haber yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19/01/2017 tarihinde almış olduğum Xiaomi mi5 telefonumun arka kamerasının az ışıklı ortamlarda puslu çekim yaptığını, arkadaşımın da yakın tarihte almış olduğu başka bir mi5 telefon ile karşılaştırmam sonucunda fark etmiş olup, her iki telefonla aynı anda çektiğim fotoğrafların bastırılmış halini ürün yanında göndererek sorunu en detaylı şekilde bildirdim. Ürünün arka kamerasının değişimi yapıldığı ibaresiyle teknik servis raporuyla geri gönderilen üründe hiçbir değişiklik yoktu. Tekrar gönderdiğimde cihazda arıza olmadığı belirtilerek geri gönderdiler. Aynı resimleri mail attım fakat müşteri hizmetleri maili görme yetkileri olmadığını söyleyerek teknik servis arıza yok diyorsa yoktur dedi ve görüşmeyi bitirdi. Teknik servis elemanı bu iki fotoğraf arasındaki bariz görüntü bozukluğunu anlamak istemiyor. Tüketici mahkemeleri dahil her türlü yasal hakkımı arayacağım.




  • Benim Hepsiburada'dan Turuncu Mağaza adı altında satış yapan firmadan aldığım LG V10 Delta servis garantili cihazım 46 gündür (iş günü) titreşim arızası nedeni ile bekliyor.20 iş günü dolunca THH'ne başvurumu yaptım,oradan da henüz bir sonuç çıkmadı.Siz siz olun Delta Servis garantili cihazı 3 kuruş ucuza alacağım diye aynı hataya düşmeyin.20. günde cihazınız test aşamasında diyorlardı,25 gündür de parça bekliyoruz diyorlar.

    Çok işgüzar bir servis.Profesyonellik veya kurumsallık adına hiç bir şey yok.
  • arkadaşlar delta servisten telefon alacak arkadaşlar sakın ama sakın bu delta servis garantili telefon almayın.telefonumu 1 hata özürden dolayı servise verdim ancak telefon geldiğinde o sorunu unutup bunların telefonuma yapmış olduğu sorunlarla uğraştım 2 kez servise gitti telefon düzeltmediler.2 ay telefonsuz kaldım gittim kendime telefon aldım bu süreçte.sorunu cebimden para vererek dışarda yaptırdım.lg g4 3000 mah lık telefonumun bartaryasını kullanılmış pili bitik 2900 mah ile değiştirmişler.merdiven altı bir servis anlayışı var kesinlikle uzak durun
  • delta servisin tek iyi yani telefonu 20 gunde yapmayacaklarini bildiginiz icin max.4 ay bekleyip paranizi geri alabiliyorsunuz(thh'ye basvurarak).Bunun haricinde bulasmayin bunlara.Deltaya telefonun gidip sorunsuz tamir edildigini gormedim daha.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba hepsiburadadan xiaomi mi5 aldım henüz 1 hafta oldu. Fkaat telefonun kamerasında bir sorun var bu yüğzden iade etmek sitiyorum fakat hepsiburada.com iade alamaayacaklarını söylüyorlar oysa 14 günlk cayma hakkım bulunmakta. Telefonu yetkili servise gönderip iade raporu almam gerektiğini ve iade nin o şekilde yapılması gerektğini söylüyorlar. Ben şimdi delta servise yollamakda istemiyrouym bu yorumlardan dolayı. Sizce ne yapmalıyım. Delta servise evim yakın yerlerine gidip baksam işlem daha hızlı olurmu sizce ?
  • 07.02.2017 tarihinde g2 telefonumun 20 iş günü içerisinde yapılmaması üzerine hakem heyetine başvurdum.27.03.2017 tarihinde karar çıktı ve az önce tebligat geldi elime.Karar şöyle;
    quote:

    Tüketici talebinin kısmen KABULÜNE,cihazın iade alınarak ayıpsız misli ile değişiminin yapılmasına,değişimin mümkün olmaması durumunda tüketiciye bedel iadesinin yapılmasına karar verilmiştir.

    delta maceram bitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantom II -- 7 Nisan 2017; 17:14:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom II

    02.07.2017 tarihinde g2 telefonumun 20 iş günü içerisinde yapılmaması üzerine hakem heyetine başvurdum.27.03.2017 tarihinde karar çıktı ve az önce tebligat geldi elime.Karar şöyle;
    quote:

    Tüketici talebinin kısmen KABULÜNE,cihazın iade alınarak ayıpsız misli ile değişiminin yapılmasına,değişimin mümkün olmaması durumunda tüketiciye bedel iadesinin yapılmasına karar verilmiştir.

    delta maceram bitti.

    Geçmiş olsun. 2016'da mı başvuru yaptınız, 2017'de mi? Sanırım baştaki tarih yanlış yazılmış. Temmuz 2016 ise, ortalama bir başvurunun sonuçlanması 7 ay mı sürüyor?

    Sonucun nasıl olduğu konusunda da bilgi verebilir misiniz? Geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FuKaGa

    merhaba hepsiburadadan xiaomi mi5 aldım henüz 1 hafta oldu. Fkaat telefonun kamerasında bir sorun var bu yüğzden iade etmek sitiyorum fakat hepsiburada.com iade alamaayacaklarını söylüyorlar oysa 14 günlk cayma hakkım bulunmakta. Telefonu yetkili servise gönderip iade raporu almam gerektiğini ve iade nin o şekilde yapılması gerektğini söylüyorlar. Ben şimdi delta servise yollamakda istemiyrouym bu yorumlardan dolayı. Sizce ne yapmalıyım. Delta servise evim yakın yerlerine gidip baksam işlem daha hızlı olurmu sizce ?

    Bence çok şansınız yok. Hepsiburada.com dan yaptığım başka bir alışverişte de aynı yorum yapıldı bana. İade için teknik servis raporu istediler, ilk 14 gün içinde iade istememe rağmen geçersiz iade kodu verme gibi yöntemler ile 14 günü doldurdular ve teknik servis de iade alınmasını sağlayacak raporu vermedi.

    Hepsiburada.com ve Delta Teknik Servis oldukça karanlık bir işbirliği, moralinizi bozmak istemem ama bu işten sonuç alamayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom II

    02.07.2017 tarihinde g2 telefonumun 20 iş günü içerisinde yapılmaması üzerine hakem heyetine başvurdum.27.03.2017 tarihinde karar çıktı ve az önce tebligat geldi elime.Karar şöyle;
    quote:

    Tüketici talebinin kısmen KABULÜNE,cihazın iade alınarak ayıpsız misli ile değişiminin yapılmasına,değişimin mümkün olmaması durumunda tüketiciye bedel iadesinin yapılmasına karar verilmiştir.

    delta maceram bitti.

    Geçmiş olsun. 2016'da mı başvuru yaptınız, 2017'de mi? Sanırım baştaki tarih yanlış yazılmış. Temmuz 2016 ise, ortalama bir başvurunun sonuçlanması 7 ay mı sürüyor?

    Sonucun nasıl olduğu konusunda da bilgi verebilir misiniz? Geçmiş olsun.

    Duzelttim.

    2 subat 2017'de basvurdun 27 Mart 2017'de sonuclandi.Para iadesi alicam bakalim firmadan cevap bekliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg


    quote:

    Orijinalden alıntı: FuKaGa

    merhaba hepsiburadadan xiaomi mi5 aldım henüz 1 hafta oldu. Fkaat telefonun kamerasında bir sorun var bu yüğzden iade etmek sitiyorum fakat hepsiburada.com iade alamaayacaklarını söylüyorlar oysa 14 günlk cayma hakkım bulunmakta. Telefonu yetkili servise gönderip iade raporu almam gerektiğini ve iade nin o şekilde yapılması gerektğini söylüyorlar. Ben şimdi delta servise yollamakda istemiyrouym bu yorumlardan dolayı. Sizce ne yapmalıyım. Delta servise evim yakın yerlerine gidip baksam işlem daha hızlı olurmu sizce ?

    Bence çok şansınız yok. Hepsiburada.com dan yaptığım başka bir alışverişte de aynı yorum yapıldı bana. İade için teknik servis raporu istediler, ilk 14 gün içinde iade istememe rağmen geçersiz iade kodu verme gibi yöntemler ile 14 günü doldurdular ve teknik servis de iade alınmasını sağlayacak raporu vermedi.

    Hepsiburada.com ve Delta Teknik Servis oldukça karanlık bir işbirliği, moralinizi bozmak istemem ama bu işten sonuç alamayabilirsiniz.

    valla alıştık hocam artık türiyede adam gibi çalışan 1 tane firma kalmadı. Hepsiburada iyi diyoduk bildiğiniz dolandırıcı çıktılar. 14 gün koşulsuz kolay iade ye ne oldu acaba merak ediyorum. Neyse ben yinede şansımı denemek için denedi olmaı diyebilmek için hepsiburadaya cayma hakkı nedeniyle geri yolladım. Telefonu beğenmediğimi düşündüğüm gibi olmadığını ve hiç kullanmadna geri gönderdiğimi söyledim. Bizi bu duruma kendileri düşürdü yalan söylemek durumund akaldık ama zaten onu takcaklarını snamıyorum. Şansımı dnedim bakalım geri dönecekmi olmassa artık bir müdddet kulalnıp yaza doğru yetkili servise yolalrım çok büyük bir sıkıntı değil benim için zaten. Ama şunada delta ya verip 20gün 30 gn beklemek istemiyorum.




  • delta bu kadar kötüyse neden hala ayakta acaba mi5 alacaktım bende vazgeçiyorum bu yorumlardan sonra
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    Sizden aldigim mi 5 telefonumun orjinal şarj aleti (Adaptörü) bozuldu telefonu şarj a takiyorum şarj aliyor gösterip aslında şarj etmiyor üstüne üstlük telefonun şarji düşüyor şarj etmedigi için aldiğim yer bunun garanti kapsaminda olmayacagini söyledi (büyük ihtimal) bu nasil garanti kapsami dişında olur merak ediyorum prize takilan şarj aleti şarj etme işlevini yitiriyorsa bu benim suçummu bugüne kadar hiçbir adaptörün bu şekilde akimdan dolayi bozuldugunu görmedim. Bu mesaja lütfen cevap atın o adaptörü bana kullanici hatasi deyip geri yollamayin eğer bu şekilde sonuçlanirsa üç beş kuruşluk bir adaptör için dava açıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Phantom II kullanıcısına yanıt
    Bhz ilt denmi almıştınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceramicer43

    Bhz ilt denmi almıştınız

    yok hocam amobile diye bi saticiydi n11'de

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.