Şimdi Ara

Delta Servis için Hakem Heyeti Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
4.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 7 8 aydır kullandığım telefonum hakkında heyete nasıl başvurabilirim.

    Telefonum 4 5 kere servise gitti ilk gitme sebebi xperia z nin kulaklık kapağındaki kauçugun yırtılması değişim istedim telefonu 2 3 kere düşürmüştüm hafif darbeler vardi darbe var diye değişim yapılmadı.Para istediler dedim fazla önemli değil geri yollayın sonra kamerada ki şu siyah noktalardan sıkıntı oldu yolladım kamera değişimi felan yapıldı telefon geldi arka kapağı tam takılmamış bende arayıp durumu iza ettim dedim kapak tam takılmamış dediler yurt dışından malzeme gelecek daha elimizde yok 15 gün içinde gelebilir bende il değiştiriyordum o ara vermedim sonra 2 ay geçtikten sonra musait olabildim telefonu yolladım servise arka kapağıyla ilgili, telefonun arka kapağı için 2 ay once konuşmuştum suan musait oldum göndermek istiyorum dedim tamam yollayın dediler. telefonu yolladım bu iki ay öncesinde telefonu yüzlerce kez suya sokmuşumdur suyla yıkamışımdır su altında video bile çekmişimdir sıkıntısız kasasında o hasarlar varken felan sıkıntısız kullandım en son kapak için yolladığımda ne olur ne olmaz diye suya sokmadım yolladım yapılsın diye bana yapıldı diyilip yollandı ordaki raporda telefonun arka kapağının kısmen onarıldığını kasada ki hasardan dolayı felan kasa değişimi felan önerişdiğini fiyatın kabul edilmediği felan yazmışlar dedim bunda ki amaç ne ne alaka üst kulaklık girişyle felan neyse dedim aldım kullandım ekranla sıkıntım oldu dedim ekranı bi temizliyim pet şişeden su döktüm telefon arkadan bol bol su aldı bi baktım arka kapak yapılmamış bildiğin bi slikon atılmış bana yollanmış afedersiniz şey gibi açıklık vardı kapakta bende direk telefonu kapattım çalısır haldeydi sonra beklettim 1 2 gün telefon aaçılmadı bende servise sorunumu yazıp yolladım. Bana garanti dışı kaldıgını onarımının olmadıgını geri iade edilceği söylendi. Burda yaşadığım sıkıntı arka kapağı adam gibi kendileri kapatamayıp su alınca bana suç bulmaları taa 5 6 ay onceki kasa değişimini önerdiklerini benimde kabul etmediğimi kasada ki zedelerden dolayı kapağın oturmadıgını bende kabul etmediğim için yapılmayıp suya sokup kendimin bozdugunu söylediler. Hangi akıl 2 kez yere düşmüş sadece köşelernde hafif darbe olan üst jakında siyah kaucukta ufak bi çizik kesik var diye koca ekran kasa hepsini değiştirir ki. Bana kaç ay önce ki şeyi söyleyip durdular. Ben telefonu sırf arka kapağı takamamışsınız adam gibi takın diye yollamışken. Su arka kapaktan su alıp bozuluyor suçu bana yıkıyorlar.2 kez özellikle arka kapak için garantiye yollamışken bir de . Ben hakkımı hakem heyetinde aramak istiyorum bana yardımcı olabilecek birini arıyorum.

    Biz o kadar fahiş fiyatlara o telefonları alıyoruz zaten su geçirmez diye söylüyorlar sitede direk su geçirmez kırılmaz deniliyor telefon için bu garanti dışına çıkıyor o nu geçtim adamlar kendi kapağı yapaayıp iki slikon tutturup yolluyorlar suçu bize buluyorlar GÜLÜNECEK DURUM bildiğiniz olayı adam gibi elli kere anlattım sonunda çıldırttılar bana raporlar geliyorlar böyle rapor tutulmuş değiştirseydiniz biz bunu yapamadık sizede böyle bişi sunduk eşşek olmayıp değiştirseydiniz telefonunuzun icine edip size suç atamazdık demeye getiriyorlar.

    BUNU YAPAN DELTA SERVİS. Ben böyle bir şey görmedim yaşamadım daha önce.







  • Tek bir kişi dahi yok mu yardım edebilecekkk.
  • Hiç birşey yapamazsın artık telefon su aldıysa her türlü seni suçlu gösterirler. Uğraştığınla kalırsın yani. Ama her şeyi göze aldım dersen o senin bileceğin iş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakem heyetine nasıl basvuruluyor onu gösterin yeter çünkü telefonun son iki servise gitme nedeni arka kapağın düzgün takılmaması aralıkların olması.
    Raporlarda var bu ve telefon arka kapaktan su alıyor bunu servis kendiside söylüyor. Ben başvuracağım.
  • Yok mu yardım edecek birileri_?
  • Arkadaşım delta servis ile problem yaşayan bir iki kişiye servisin önerisi şu olmuş. Ürünü bize yollamadan ve aldıktan sonra fotoğrafını çekin. Tüketici Hakem Heyetine de gideceksen en büyük kaynağın bu olacaktır. Servis talep formları, servis onarım formları da var ise bunları sunabilirsin. Tüketici hakem heyeti sizin aleyhinize bir karar verir ise hakkını mahkeme kanalıyla arayabilirsin. Kazandığın takdirde ödediğin masraflar tarafına iade edilir. Onda da bu belgeleri ibraz etmen istenecektir. Delta Servis konuşmaları kaydediyor diye bir iki yerde okumuştum. Sizin lehinize ya da aleyhinize bir durum varsa bunları da talep söz konusu olabilir.

    Ancak şahsi fikrim servisten geldikten bayağı bir zaman sonra bozulması, senin o ana kadar farketmemiş olman sebebiyle işin biraz zor.

    Bende ion aldım ve sıkı bir araştırma sonrası delta servis garantili aldım. Servis yetkilisi de bir iki forumda yardımcı olmaya çalışıyor. Dialog ile çözülmeyecek şey değil.




  • yoo servisten geldi 1 hafta fln oldu bozuldu telefon. cünkü 1 hafta sonra suyla temas ettirdim. dediğini ele alıcam siz bana nasıl basvurabilceğimi anlatırsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ynsgnr61

    yoo servisten geldi 1 hafta fln oldu bozuldu telefon. cünkü 1 hafta sonra suyla temas ettirdim. dediğini ele alıcam siz bana nasıl basvurabilceğimi anlatırsanız sevinirim.

    Elinde olan fatura, servis formları, tamirat belgeleri ile varsa telefonun resimlerini çeker adresinin bulunduğu hakem heyetine gidersin. Orada detaylıca sorunu özetler belgeleri iletir sonucu beklersin.
  • tamam anladım . AMA İZMİR BUcada nerede acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ynsgnr61

    tamam anladım . AMA İZMİR BUcada nerede acaba?

    Buca Kaymakamlığıı en üst kat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~YuSuFeLiLi~ -- 24 Şubat 2014; 17:54:09 >
  • tamam teşekkür ediyorum sağolasın.
  • ynsgnr61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle kapak zaten silikon ile montajlanıyor vida ve ya başka bir aksam yok tamamen yalıtım ve yapıştırmadan ibaret.Şu an cihazın problemi-arızası nedir, tam olarak onu da belirtir misiniz.(Yazının içerisinde geçiyor olabilir,tam olarak anlamadım)

    Not : Hakem Heyetinin limitlerini geçiyor Xperia Z fiyatı dolayısı ile.Olası şikayetlerinizi Tüketici Mahkemesi'ne yapmanız gerekiyor.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Sorun şu ki arka kapağa sağlam yapıştırılmamış kapak. Bu nedenli bir boşluk kalmış ve su ile temas edince oradan su girişi oldu ekibiniz testlere soktu cihazı yapamayınca iade deyip yolladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ynsgnr61 -- 21 Mart 2014; 2:43:22 >
  • İzmir bucada Tüketici mahkemesi nerede bulabilirim peki?
  • ynsgnr61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    PM olarak bilgilerinizi gönderebilir misiniz? Konunun detayını birde teknik ekipten öğrenip dönüş yapalım.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Ne tarz bilgiler acaba?
  • İzmirdeki adliye sarayına gidip tuketici mahkemlerine dava açacaksınız. Dava detayları ile birlikte bir dilekçe yazacaksınız buraya yazdığınız gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ynsgnr61

    Ne tarz bilgiler acaba?

    ad-soyad-imei numarası-servis kayıt tarihleridir
  • Onca para bayıl tut bide tozlandı ddiye yıka akıl mantık işi değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam telefon yikanir mi ya:) bence o ozelligi ufak tefek sular ve terler icin yapmislardir. Telefinu yikamak icin degil :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caglayan95 -- 24 Mart 2014; 23:21:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.