Şimdi Ara

DELTA SERVİS SORUNSALI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar buraya sırf bu firma yüzünden üye oldum.
    Aynı sorunu eksisozluk'te delta servis başlığı açarak da yazacağım.

    s4ümün üretim hatası kaynaklı ufak bir çentik problemi vardı. ayrıca fotoğraf çekerken flaşın önceden yanıp sönmesi sebebiyle karanlık resimler çekme sıkıntısı.
    telefon 3. haftada elime ulaştı.

    aynen aktarıyorum; yapılan işlem: 36-kamera değişimi, 118-ekran değişimi yapıldı. kasa değişimi yapıldı.

    kameramda sıkıntı yoktu, büyük ihtimalle flaşta bir sıkıntı vardı. ama değişmiş.
    ekranımda bir sıkıntı yoktu, kasasında problem vardı, ancak ekran da değişmiş.
    şimdi diyeceksiniz ki; sorun nedir.

    telefonun iç rengi siyahken beyazımsı açık gri ile değişmiş. 9 sensörü var bu telefonun. ancak bunlardan temperature ve relative humidity yani ısı ve nem sensörleri şu anda çalışmaz durumda. tam 5 farklı program ile denendi. yetmedi, wipe data factory reset yapıldı, sonuç yine aynı.
    buna ilaveten, değişen ekranın sağ üst kısmında bir açıklık var, yani tam oturmamış.
    telefon aksanlarının, orijinal samsung parçalarıyla değil, yan imalat ucuz üretim parçalarla değiştirilmiş olma olasılığı yüksek!!! değişen kasanın sağ üst kısmında siyah bir düğmecik var, işlevsiz. bu daha öncekinde yoktu. adamlar resmen uydurma parçalarla telefonumu yenilemişler.
    son olarak da flaşın üzeri çizik çizik. sanırım farketmeyeceğimi düşünmüş olmalılar.

    evet arkadaşlar ufak bir problemle gönderdiğim telefonum daha bozuk ve büyük problemlerle geri döndü.
    üstelik tam 2 sayfa mektup şeklinde açıklama yapmama rağmen.
    üstelik hergün kesintisiz arayıp telefonumun son durumunu sormama rağmen. oraya teks okuyan 2-3 callcentercı kızı koymuşlar, makine gibi aynı şeyleri tekrarlıyorlar. sizi asla teknik elemanlarla görüştürmüyorlar. dolayısıyla asla yeterince bilgi alamıyorsunuz.

    müşterileri aptal yerine koyup, nasılsa anlamazlar mantığıyla iş yapıyorlar.

    insanlar daha ucuza telefon alabilmek için bu tarz ithalatçı servislerine başvurmak zorunda kalıyorlar ve bu servisler de insanları sonuna kadar kullanıyor.

    bu servisin sicil numarasına ulaşıp ito'ya dilekçemi fakslamayı düşünüyorum. şu an o kadar mutsuzum ki anlatamam. bayram arifesinde yaptıkları olaya bak. tekrar yollasam, tüm bayramı telefonsuz geçirmem yetmeyecek, kim bilir ne zaman geri alabileceğim telefonumu. kimbilir bu sefer neleri bozulacak!

    yorumları okuyup özellikle delta servis garantili ürün almıştım. ama sonuç bu! bu firmadan ve bu firmayla anlaşmalıhttp://www.gittigidiyor.com 'da idealsecim kullanıcısından uzak durun!!!

    gerekirse 200 tl daha fazla verin, orijinal garantili ürün alın.
    teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulasucar -- 9 Ekim 2013; 23:47:18 >







  • sorun, belirtilen linkte çözümlenmiştir.

    delta servis
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.