Hepsiburada'dan almış olduğun 32 GB Xiaomi Mi 5 telefonumun kendiliğinden kapanması sonucu Delta servisine gönderdim. Arıza olarak hem telefonun kapanmasını hem de ses tuşunun içine göçmesini belirttim. Ürün tam iki hafta ellerinde kaldı ve bu süreçte işlem olarak ne yapıldığına dair tek bilgi alamadım. Bana söyledikleri tek şey cihazınız kalite kontrol aşamasında demeleri oldu. Nasıl kontrol yaptıklarını da şimdi anlatıyorum. Asıl olay ürünü teslim almamdan sonra başlıyor. Telefon açılıyor ama ses tuşu onarılmamış. Arama esnasında çalışan sensörü teknisyen bozmuş ve arama yapmak istediğimde ekran kararıyor. Karşı taraf sonlandırmadan çağrıyı sonlandıramıyorum. Daha komiğini söylemem gerekirse fotoğraflarda görüldüğü üzere teknisyen vidalardan birini takmadan ürünü tarafıma göndermiş. Delta garantili cihaz alacaklar almadan önce bence birkaç kez düşünüp öyle karar versinler.