Şimdi Ara

Delta Teknik Servis Bozuk Şarj Cihazını Değiştirmiyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar asagida paylastigim durum icin ne onerirsiniz?


    GittiGidiyor Cepport isimli mağazadan almış olduğum: "Xiaomi Redmi Note 4" marka ve modele sahip cihazım sıvı teması sonrası bozulmuş ve akabinde servise götürdüğümde garanti dışı kalmıştır.

    İlgili cihaza ait şarj cihazını ilk aldığımda kontrol amaçlı denemiş, evde fazla şarj aleti olduğundan kutusuna koyup kaldırmıştım.

    Şehir dışına misafirliğe gidip evdeki şarj cihazını orada unutunca, cihazın şarj aletini kullanmak istediğimizde, eşimin Samsung marka telefonunu %20'ye kadar doldurmuş ve şarj cihazı bozulup daha da çalışmamıştır.

    Delta servise şarj aletini götürdüğümde, garanti dışı kalan cihaz aksesuarlarının da, garanti dışı kaldığı gibi bir gerekçeyle tarafıma yardımcı olunmamıştır.


    Toplamda 2-3 saat dahi kullanilmamis cihaz bozuldu.


    Cihazın görselleri.(jelatini bile ustunde)


    Delta Teknik Servis Bozuk Şarj Cihazını Değiştirmiyor!

    Delta Teknik Servis Bozuk Şarj Cihazını Değiştirmiyor!

    Delta Teknik Servis Bozuk Şarj Cihazını Değiştirmiyor!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Teknik Servis ve Anakart Sorunu
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.