Şimdi Ara

Denizbank Kampanyaları ANA KONU... (91. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.038
Cevap
98
Favori
158.263
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu bankadan yıllık kart ücretini geri alabilen oldu mu? Black kart ücretsiz diye verdi eleman 1000 küsür civarı ücret çıkmış

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ImKeynes kullanıcısına yanıt
    Black'i bilmiyorum ama normal Bonus'un aidatını her yıl iade alıyorum. En kolay iade eden banka. Kart iptal bölümüne bağlanıp konuyu aktarmak yeterli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilen Biri kullanıcısına yanıt
    3 defa denedim kaydınızı aldık dedi ama olumsuz döndüler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ImKeynes kullanıcısına yanıt

    Ben geri aldım hocam. Uygulamadan yazdım, iade ettiler. Ancak tel ile mh olmaz dedi, iptal edin deyince, sorgusuz kapandı kart, uygulamada görünmez oldu :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ImKeynes kullanıcısına yanıt
    Mesai saatleri içinde arayıp kart iptal birimine bağlanın. Kartınızı kapatmak istediğinizi söyleyin. Sebep sorduklarında kart aidatı dersiniz. Ben yıllardır bu yöntemle alıyorum. Kayıt oluşturulursa hep reddediliyor. O an canlı canlı iade eden kişi, mesai saatleri içinde görev yapıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilen Biri kullanıcısına yanıt
    Direkt kartımı kapattılar herhangi bi kampanya falan sunmadılar kapattılar. Tüketici hakem heyeti göründü bize

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ImKeynes kullanıcısına yanıt

    Hocam, yazmıştım böyle olduğunu ben. Uygulamadan yazın...

  • mahiraygun M kullanıcısına yanıt
    Uygulamada neresi ben müşteri memnuniyeti merkezinde de talep oluşturdum oradan da olumsuz döndü

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ImKeynes kullanıcısına yanıt
    tekrar ara kartını aç 7 günde kartt tamamen kapanmıyor
    pazartesi mesai saatlerinde öğlende veya sabah müsait olunca 1-2 kez deneme yal

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ImKeynes kullanıcısına yanıt
    On yıldır kart ücretini böyle alıyordum. Kartı çok aktif de kullanmıyorum. Demek ki müşteri bazlı teklif sunuluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ImKeynes kullanıcısına yanıt

    Yalnız iptal kapatma birimi değil sanırım bağlandığınız , normal müşteri hizmetleri 2 kartımı yedi öyle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pegasus Denizbank taksit diyor sitesinde fakat bilet alımında görünmüyor.Acaba taksit otomatik mi yapıyor bilen var mı ?

  • ImKeynes kullanıcısına yanıt

    Ben 2 defa aradım,iade vermediler.Sonra şikayetvar sitesine yazdım ve iade yattı.

  • Her sene direk şikayetvara yazınca direk iade alıyorum kart aidatını

  • 2.kez şikayetvara sert Bi dille yazınca iade aldım. Günü geçmişti ekstrenin faizlerini falan da silmişler komple. Herkese teşekkür ederim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kaptanın görevi başlamış yine buayki Kasım görevi lakin haberiniz olsun arkadaşlar şuanlık adımsayar çalışmıyor bende bilginize ama diğer kampanya katılım+düzenli limit artışı çalışıyor sadece adımsayar da sorun var şimdilik bakalım tekrar düzelince yazarım tekrardan tşkler en derin saygılarımla

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Neyseki düzelmiş yine adımsayar çalışmaya başladı buayki kaptanın görevinde 👍👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şidmiye kadar kampanyalar denizkartımda gözüküyordu bu ay gözükmüyor konuyla ilgili bilgisi önerisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cardigans78 kullanıcısına yanıt
    Denizkartım app-sol üstte profil-sağ üstte ayarlar-altta KVKK aydınlatma onaylanmalı. Onay verdin hala gelmiyor ise e-posta ile KVKK onay verdim neden hala kampanyalarım gelmiyor diye iletebilirsin yahut MH ye sorabilirsin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1gel 1 kullanıcısına yanıt

    Bahsettğin yerde onaylama onaylama vazgeç vs herhangi bir buton bulunmuyor mhye çağrı merkezinden ulaşıp kayıt açtım ama hiç umudum yok bahsettiğiniz maili tam olarak hangi mail adresine göndermem gerekli acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.