Şimdi Ara

^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ (379. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.154
Cevap
99
Favori
1.445.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 377378379380381
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazar4002

    Merhaba!...

    Sorunuz harici diğer yazdıklarınız için uzun uzun yazmak isterim ancak şimdilik;
    Hemen konuya geçmek istiyorum, aracınızda cut-off sistemi nin çalışıp çalışmadığını öğrenmek için, rölanti motorunuzun soketini çıkarın, üstteki iki pin rölanti motoru içindir, alttaki iki pin cut-off pin'idir. bir ölçme aleti ile bu iki ucu kontrol ediniz. Bu iki uç, rölanti motorunun, karbüratör gaz kelebeğini iten iticinin ucundaki parlak metal kısım içinde bulunan bir anahtara bağlıdır, bu anahtar digiplex2 soketi 4 nolu pin'i gri-siyah renkli kabloya bağlıdır.
    Cut-off sisteminden bahsettiğinize göre bilgi sahibiyseniz çalışmasını anlatmama gerek yok.
    Aracınızda bu sistem çalışmıyor olabilir! yan sanayi rölanti motoru üreticileri cut-off anahtarını maalesef koymuyorlar.
    konrtol etmek için dediğim gibi, rölanti motorunun ucundaki bu anahtarı hareket ettirmeniz ve ölçme aletiyle çıkışlaı kontrol etmeniz gerek.
    Burada, birçokşeyden bahsetmek gerek!;
    -Çoğu durumda rölanti motoru değişmiş oluyor ve yan sanayilerde cut-off olmuyor.
    -Çoğu durumda bilgisiz oto elektrikçiler tarafından, Uno elektrik tesisatından bihaber oldukları için bu anahtara direkt akım veriliyor, ve anahtar yanıyor.
    -Çoğu durumda bu anahtar zamanla eskiyor ve çalışmaz hale geliyor.
    -Çoğu durumda bu anahtar çalışıyor, fakat elektrik tesisatındaki diğer aksaklıklar nedeniyle yaşadığınız sorunu yaratıyor.

    Anahtarın çalıştığını tespit ederseniz, digiplex görevini yapacaktır ve araç 2500d/dk üzerinde iken gazdan ayağınızı çektiğinizde, enjeksiyon rölelerini kapatacaktır, yakıt akışı duracaktır. bunu işte gaz kelebeğine basan bu cut-off anahtarı gerçekleştirir. Tekrar gaz pedalına bastığınızda veya motor 2500d/dk devrin altına düştüğünde tekrar enjeksiyon rölelerini açacak ve yakıt akışı devam edecektir. Buradaki amaç araç sürüklenirken yakıt tasarrufu sağlamaktır.
    Burada tek şart vardır, motor 2500d/dk üzerinde iken gazdan ayağınızı çektiğinizde debriyaj pedalına asla basmamalısınız!... aksi takdirde yakıt kesildiği için debriyaj pedalına basmanızla aniden düşen motor devri nedeniyle, enjeksiyon röleleri açılıp yakıt gelmeye fırsat kalmadan motor stop edecektir. Kısacası bu birçok sürücünün yakıttan tasarruf etmek için cut-off sistemi olan araçlarda bu alışkanlığı uygulaması sonucu karşılaşılan bir durumdur. Çoğu zaman yakıt tekrar gelir ve motor stop edemeden çalıştığı için rölanti devrinde çalışma devam eder ve stop etmez, ancak bazan da bu şekilde durumlarla karşılaşılabilir.

    Başarılar dilerim!...

    Hoşçakalın!... Unocan'sız kalmayın!...
    Merhaba tesekkur ederiz.cuff off rolanti musuru benzinli karburatorlu aracta ilk çalışma için önemli midir?cuff off rolanti kablosunu
    lpg benzin kesicisine yada lpg sigortasına bağlarsak yukarıda dediğiniz gibi anahtar yanar mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavim12 -- 5 Şubat 2020; 22:56:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mavim12 kullanıcısına yanıt
    Merhaba!...
    Karbüratörlü uno ile enjeksiyonlu uno cut-off parçası farklıdır, burada söyleyeceğim tek şey cut-off; cut-off'tur!... yani her iki araçtada görevi aynıdır, araç sürüklenirken yakıtı kesmek, yakıt tasarrufu sağlamak!... Araç sürüklenirken cümlesini açarsak birönceki cevabımda da ve daha önceki konu ile ilgili cevaplarımda da aynı şeyi anlatsam da yine tekrarlayabilirim; motor devri, 2500d/dk üzerine iken gaz pedalından ayağınızı çektiğinizde yakıt kesilir ve yokuş aşağı araş sürüklenirken yakıt tasarrufu sağlanır, tek şart burada araç kullanım alışkanlığınızdır!... Eğer siz hızla girerken veya yokuş aşağı giderken, eski sürücüerimizden kalan alışkanlığa kapılmış iseniz ve debriyaja basıp vitesi boşa alıyorsanız, cut-off işe yaramaz! Günümüz araçlarında özellikle otomatik vites araçların yaygınlaşmasıyla beraber artık sürüş alışkanlıkları değişmiş ve aslında doğrusu olan yöntemle, bu durumlarda kesinlikle debriyaja basmamak ve vitesi boşa almamak gerektiğidir.
    Cut-off anahtarının ilk çalıştımada herhangi bir etkisi yoktur, bu anahtar tekrartekrar anlattığım gibi sadece motor 2500d/dk devirlerin üzerinde çalışırken işe yarar, fakat karbüratörlü araçlardaki sizin sahip olduğunuz cut-off parçası, aynı zamanda enjeksiyonlulardaki parçadan farklı olarak, mekanik rölanti kontrolü de yaptığı için, bu parçanın mekanik kısmında arıza olması durumunda rölantinizde sorunlu olacaktır, bu da ik çalıştırmayı etkileyecektir!...
    Sanırım sizin aradığınız şey;
    http://www.sercanca.com/fiat-uno-lpg-cut-off-uygulamasi/

    linkteki uygulamadır! karbüratörlü uno baz alınmıştır. işinizi görecektir!

    Başarılar dilerim!...

    Hoşçakalın!... Un ocan'sız kalmayın!...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazar4002 -- 7 Şubat 2020; 1:22:40 >




  • Herkese iyi günler 98 model Orjinal 100 binde bir Fiat uno SX1.4 ie aldım far yıkasini nasıl aktif ederim hortumu filan üstünde aracın. Role yeri nerededir bilen varsa yardimci olabilir mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ekin0638 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba!...

    Unosxie araçlarımızda bulunan, döneminin lüksü sayılan far yıkama sistemi bulunması, aslında Unocan'larımızın sevilme nedenlerinden birisidir!... Ancak, karizmasını yılların eskitemediği Unocan'larımızın elektrik tesisatını, kasap oto elektrikçilerimiz katletmiştir! Her yazımda bahsettiğim gibi, tofaş kuş serisinin elektrik tesisatını katlederek kendilerine benzeten oto elektrikçileri, iş Uno'ya gelince baltayı taşa vurmaktadırlar ve tesisatı kendilerine benzetememektedirler! Uno elektrik tesisatı otomotiv sanayinin standart dönüşümleri hikayesinde mimari yapı olarak, kuş serisi ile CAN-BUS sistemli tesisatın arasında kalan bir sistem olarak, ne orada ne burada algılanmadığı için, tesisatçılar bu işleri becerememektedirler. Unocan'larımızın birçok sistemini kes-kırp-yapıştır yöntemiyle dahi çalıştıramayıp, devre dışı bırakmak zorunda kalıyorlar!... Far yıkama sistemi de Unocan'larımızda elektrik tesisatı olarak çoook karmaşık bir yapıya sahiptir, sis far devresi-uzun far devresi-kısa far devresi-arka cam yıkama devresi-öncam yıkama devresi-ön silecek devresi-arka silecek devresi.. bu far rölesi ile etkileşimli çalışmakta olup kabloları kurcalarsanız, anlattığım sistemler arızalanır ve işin içinden çıkamazsınız, işin içinden çıkamayan oto elektrikçiler de çareyi far yıkama devresini iptal ederek, devreyi dağıtıp bu röleden ayırarak çözmeye çalışmaktadırlar....

    Bu anlattıklarım size birşey ifade etmeyebilir, sorunuzun cevabı olan rölenin resmi aşağıdaki gibidir.

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
    Teknik Resimdeki 48 nolu Far yıkama pompasıdır, 95 nolu Far yıkama rölesidir!...

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

    Son resimdeki 3 nolu kızak, göğüslüğün altında, çakmaklı ile gösterge arasında kalan boşlukta montajlıdır, far rölesi bu kızak üzerindedir.

    Siz de Benim gibi, derdim sadece sorunu çözmek değil, ben Unocan'ımın heryerini didikdidik edip herşeyini bilmek istiyorum diyorsanız yukarıdaki resim ve açıklamaların yanında diğer teknik dökümanları da eklerim!... Yok kalsın, ben far yıkamayı çalıştırayım yeter diyorsanız, Bütün bu anlattıklarım ve resimlerden sonra, nasıl çalıştığını anlatayım ve bu anlattıklarımı ve resimleri anlamaya çalışmanıza gerek kalmasın.

    Far yıkamayı çalıştırmak oldukça basittir, Far yıkama sadece farlar açık iken!, ön cam silecek suyu kumandası ile çalışmaktadır. Deneyin görün!... Eğer denemenizde hiçbir değişiklik olmazsaki, çalışmaması büyük ihtimaldir! Uzun süredir veya hiçbirzaman kullanılmadığı için, far yıkama suyunuzun olmaması veya far yıkama motorununuzun kireçten dolayı ve kullanılmamaktan dolayı kilitlenmiş olmasıdır!...
    Far yıkama suyu belki biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için anlatayım; ön cam önünde, cam ile kaput arasında bulunan büyük siyah plastik ızgaranın altında bulunur, bu büyük su deposu bol miktarda su alır fakat, kullanılmamaktan dolayı ya içinde su kalmamıştır, yada popalarının contaları birkaç yaz sıcağında kavrulup çatlamış ve su kaçırmakta olup, doldursanız dahi kısa sürede bışalmaktadır.
    Şansınız yaver gider ise pompanız daha kilitlenmemişse bu depoya suyu, kaputu kaldırınca, ızgaranın sağ tarafında kaputun altında kalan su doldurma tapasından doldurarak test edebilirsiniz. Eğer pompanız arızalı ise bu ızgarayı kople söküp altından çıkacak bu büyük siyah su deposunu kaldırıp motoru yerinden çıkarıp değiştirebilirsiniz.
    Hala çalışmıyorsa, güvendiğiniz bir oto elektrikçiye (güvenseniz bile sıkısıkı tembihleyip) tesisatı bozmadan, kesip biçmeden, bantlayıp öylece bırakmadan, kabloları orjinal renklerinde (veya yakın renklerde), kablo kalınlıkları orjinaline uygun ve bakır, fiş ve soketleriyle yapmasını isteyiniz (dinlemeyip, kesip biçeceklerini bilsemde).

    Çalışmalarınızda Başarılar dilerim!...

    Hoşçakalın!... Unocan'sız kalmayın!...




  • yazar4002 kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim .Elinize emeğinize sağlık. Bir konuda daha yardımda bulunabilir misiniz? Aracıma önceki sahibi merkezi kilit gibi bir sistem takmış. Araç çalışıp yürümeye başladığında ilk frene basışta kapıları kilitliyor,kontağı kapatınca da kapıların kilidini açıyor.Aracın buji ve tevzi makarası değişimi için ustaya bıraktığımda sinyaller dörtlü flaşör çalışıyordu.Usta kutup başını söküp takmış. Aracı almaya gittiğimde dörtlü araç çalıştığı sürece yanmaya başladı sürekli, durmadan.Aracı satın alırken merkezi kilidi aç kapa kontrol etmek için heralde,üstünde iki adet tuş bulunan anahtar verdi. Eve gelip ona bastığımda dörtlü söndü fakat şimdi de sinyaller sıkıntı açtı. Sağ sinyal verdiğimde sanki ampülün biri patlak gibi yanıyor gostergede gösteriyor fakat yanmıyor, sol sinyali yaktığımda göstergede gözükmüyor ama sinyal çalışıyor şuan işe geldim bu şekilde eve gidip o anahtardan mı kurcalayım yoksa elektrikçiye mi gidiyim nasıl yapayım bilemedim yardımcı olursanız çok sevinirim.Tekrardan çok teşekkürler.




  • ekin0638 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba!

    Bir sanayi ustası vakası ile daha karşıkarşıyayız maalesef, Bir yeri yaparken başka bir yeri bozuyorlar. Uno sxie aracın Buji ve tevzi makarası değişimi ile kutup başının ne alakası var söküyor ki!
    Öncelikle Merkezi kilit modülünüz, sade olarak mı çalışıyor? yoksa alarm modülünüz var mı, alarm'a bağlı olarak mı çalışıyor? Her iki durumdada sizin bilginizin yetersiz olduğu düşüncesiyle, tavsiyem bir oto elektrikçiye gitmenizdir. Sinyal sorununu kumandadan çözemezsiniz!
    Aslında sizin yaşadığınız sorunun merkezi kilit sistemindeki bu elektrik kesintisi ile resetlenme ve çalışmasıyla ilgisi olamaz, sinyallerden birisinin yanması fakat götergede yanmaması sorunu iki şekilde karşıma çıktı;
    Birincisinde dörlü flaşör düğmesi ve soketlerinde sorun vardı; (Unocan'larımızda dörtlü düğmesi kesinlikle orjinal olmalıdır, yansanayi düğmeler bozulmaktadırlar).
    İkincisinde de, ben gösterge panelindeki tüm dipsiz ampul denilen gösterge ampullerinin hepsini yeni çıkan led ampullerle hevesle değiştirmiştim, sonrasında anlattığınız aynı olay meydana geldi; sinyal kolunu sağa çevirdiğimde göstergede yeni taktığım led yanıyordu, fakat dışarıda yanmıyordu, sol sinyalde gösterge göstermiyor fakat dışarıda yanıyordu!...
    Teknik dökümanlardan elektrik şemasını incelediğimde sorunu anladım!... Bizim Uno elektrik tesisatında bir tane sinyal göstergesi var! hem sağı hem solu aynı lamba gösteriyor ve dörtlüde sadece dörtlü göstergesi gösteriyor. Bu sistemde çok karmaşık bir tesisat uygulanmış;

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

    Normal çalışmada Akım sinyal verilirken sağ için bir yönde akarken sol için tersi yönde akıyor, dörlü de ise sadece dörlü göstergesi yanıyor. Ben gösterge ampullerini led ile değiştirince, led tek yönde akım geçiren ampuller olduğu için bu sorunu yaşamıştım.

    Eğer gösterge ampulunu sizde heveslenip led ile değiştirdiyseniz, normale çeviriniz!... herşey düzelecektir!
    Eğerki böyle bir durum yoksa, aracınıza takılmış olan merkezi kilit tesisatı ile beraber, dörtlü düğmenizi ve soketlerini de kontrol ettiriniz.

    Tekrar tekrar iddia ederek söylüyorum ve karşı görüşü kesinlikle kabul etmiyorum, Uno Yan Sanayi Dörtlü Düğmeleri kesinlikle sorunludur!...

    Başarılar dilerim!...
    Hoşçakalın!... Unocan'sız kalmayın!...




  • Bu sorun nereden kaynaklanıyor öğrene bildiniz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RAMPOLDI kullanıcısına yanıt
    Bu sorun nereden kaynaklanıyor öğrene bildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Degetloww D kullanıcısına yanıt
    Evet sorunu çözdüm.Fren diskimin oradaki saç diske sürtüyormuş.Tornavida yardımıyla geri doğru ittirdim ses kesildi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yazar4002 kullanıcısına yanıt
    Tekrardan merhaba

    Bu hafta içinde arabayı eski bir elektrikciye götürdüm elinde baya iş vardı araca baktı 4 lü dugmesinden dolayı yapar dedi, al gel değiştirelim dedi tamam dedim ankarada birkaç yere sordum hep yan sanayi vardı sizin uyarınızı dikkate alarak yan sanayiye hiç bulaşmadım. İnternet üzerinden orjinal düğmeyi buldum sipariş ettim ustaya gittim.4 lu düğmesini söktü yeni düğmeyi taktı sorun halen devam ediyordu. Sorunu ustaya tekrardan anlattım uzun süre yandığını belirttim sigorta tablasından o zaman dedi ilk gittiğimde uzun süre yandığını söylememe rağmen başından saçmak için 4 lü düğmesi dediğini anladım. Neyse sigorta tablasini söktü baktı ki sigorta tablasından yanmış temiz bir işçilikle parça kabloyla düzeltti şuan çalışıyor. 50 TL işçilik aldı sorun çözüldü. İlginiz için çok teşekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkese selamlar, Uno 60s ile aranızdayım, meğer 60s tutulmayan modeliymiş. Bazı parçaları zar zor bulundu.

    Bu arada Uno'nun en full modeli hangisidir?
  • Merhabalar, daha önce de yazmıştım bir arkadaşım için. Halen uygun araba bulamadık. Bütçemize de uygun bir araç bulduk bugün ama motorunda bazı şeyler dikkatimi çekti. Motorun sol kısmından gelen hortum yok. Diğer uno motorlarında hep görmüştüm. Karbüratörlü 70s diye biliyoruz ama enjeksiyonlu model falan mı acaba?

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

    Solda hortum görünmüyor.

    Benim bildiğim olması gereken uno motoru alttaki gibi, solda kalın bir hortum bulunuyor.
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^




  • dj batuhan D kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, sol taraftaki hortum hava filtre kazanına giden hava hortumu. Genellikle önden kazalı arabalarda tamir masrafından kaçınmak için kırılan veya yırtılan hortumu yenisi ile değiştirmiyorlar. LPG'li Uno'larda yakıttan tasarruf sağlamak amacıyla hava girişinin yarısı bantla kapatıldığından dolayı oradaki hortumun eksik olması pek de bir performans sıkıntısına yol açmaz diye düşünüyorum. Ben de araç arayışındayken bu tarz bir Uno'ya denk gelmiştim gidişinde kusur yoktu. Fakat üstteki fotoğrafa baktığımda pek de sağlıklı bir işçilik görmüyorum ben, araç belli ki önden darbeli ve sizi çok uğraştırır gibi gözüküyor. Size tavsiyem biraz daha araştırmanız yönünde olacaktır. Tabi ki son karar sizin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SequentiaL

    Merhaba hocam, sol taraftaki hortum hava filtre kazanına giden hava hortumu. Genellikle önden kazalı arabalarda tamir masrafından kaçınmak için kırılan veya yırtılan hortumu yenisi ile değiştirmiyorlar. LPG'li Uno'larda yakıttan tasarruf sağlamak amacıyla hava girişinin yarısı bantla kapatıldığından dolayı oradaki hortumun eksik olması pek de bir performans sıkıntısına yol açmaz diye düşünüyorum. Ben de araç arayışındayken bu tarz bir Uno'ya denk gelmiştim gidişinde kusur yoktu. Fakat üstteki fotoğrafa baktığımda pek de sağlıklı bir işçilik görmüyorum ben, araç belli ki önden darbeli ve sizi çok uğraştırır gibi gözüküyor. Size tavsiyem biraz daha araştırmanız yönünde olacaktır. Tabi ki son karar sizin.
    Çok teşekkür ederim hocam hızlı yanıtınız için. Benim içime sinmedi araç, arkadaşa da o şekilde söyledim. Yine de bir bilenden duymak içimi daha da rahatlattı. Almışken sorunlusuyla uğraşmasın, biraz daha araştırmaya devam. Teşekkür ediyorum. Hayırlı akşamlar




  • exotic. kullanıcısına yanıt
    Merhaba!

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun!...
    Unocan, UnoCAN'dır!... 60'lık da olsa bizimdir!... 60'lık Unocan'ın Aksesuar olarak ve motor olarak elbetteki farkları çoktur. Ön koltuklar farklıdır, Orta dikiz aynası farklıdır, Direksiyon simidi farklıdır, vites konsolu farklıdır, iç kapı döşeme plastikleri farklıdır, camların tümü manueldir, Dış kısımda çamurluk dodikleri kısa tiptir, far yıkama yoktur, ön tampon sis'sizdir, Motor 1.1 diye tanımladığımız güçsüz bir 1989 teknolojisi motor olup, 60'lıkların en itici özelliği olan yokuş çekişi düşüktür, motor parçaları diğer unolara uymaz ve üretilmediği için piyasada ancak elinde kalan birkaç satıcı ve diğer marka araçlarla ortak üretim parçaları temin edebilirsiniz, buji-yağ filtresi vb. Artısı ise motor silindir hacmi düşük olmasıyla az yakar, ancak bu özelliği yokuşlarda bayılınca hiç hoş olmaz!... (Belki konya ovası gibi sürekli düz yollarda kullanıyorsanız çekiş farketmez!...)

    Unocan'larımızın en full modeli; Hobby modelidir, ancak piyasada çok azdır, bulunmaz da diyebiliriz!
    Bunun yerine "en full UNO" tanımını, iyi bir Uno beklentinize karşılık 2000-2001 model 1.4ie (Klimalı-Hidrolik direksiyon olan modellerde ayrıca harfleri tanımlı değildir) olarak dile getirebiliriz!... Bu model aslında Uno 70SXie modelinin 2000 modelinin adıdır. 70SXie adından da anlaşılacağı üzere 70 Beygir güce sahip olan 1372cc silndir hacmine sahip, Kuş serisi (Doğan-Kartal-Şahin) araçların SLX diye bilinen enjeksiyonlu motoruna sahiptir, DKŞ'lerde 1.4-1.6-2.0 versiyonları bulunur ancak Uno'larda sadece 1.4 versiyonu bulunur!... Engüzel yanı SLX motoruyla DKŞ parçalarının aynısına sahip olmasıdır, neticede ufak birkaç değişiklik hariç motor aynı motordur. Bu güzellikle parça sorunu aynı segmentteki diğer araçların bu yanlarına fark atar, diğer 1.4cc ve altı motora sahip hatchback (polo-golf-106-206-saxo-twingo) araçların motor parçaları, kendi markalarının diğer modellerine uyumluluğu yoktur, ve Uno'ya kıyasla çook pahalıdır. Ayrıca yine aynı segmentteki araçların kaporta parçaları da Uno parçalarıyla kıyasla çook pahalıdır.
    Kısacası Uno CAN'dır.

    Hoşçakalın! UnoCAN'sız kalmayın!...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazar4002 -- 22 Şubat 2020; 22:44:27 >




  • Merhaba!...
    UnoCAN kullanıcıları için, bir Tekniker olarak Ben'im kullandığım ve aslında diğer marka ve modellerin Teknik Resimlerinin de bulunduğu bir siteyi paylaşmayı istedim!... Bu sitenin yasaklı olmaması ve kullanıma açık kaynaklı olması nedeniyle paylaşımında sakınca görmedim! Meraklı arkadaşların ilgisine sunarım!...
    Ayrıca şase numarasından parça arama da yapabiliyorsunuz!...
    www.7zap.com/tr

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazar4002 -- 24 Şubat 2020; 2:8:48 >




  • Herkese selamlar yine ben. Arkadaşıma kaç haftadır araba bakıyoruz. Şimdi içimize sinen bir araba oldu gibi ama son anda bir pürüz çıktı. Sizlere de göstermek ve fikir almak istedim. Araç 1997 karbüratörlü 70s. 191 bin km dendi ancak düşürülmüş olabileceğinden şüphelenmedim değil.

    Motorunda genel olarak bir sorun görmedim ancak soldaki kalın hortumda yama var gibi geldi bana. Bir de kapılardan birinin altında çürüme başlamış.

    Çürüme:
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

    motor:
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

    Yamalı olduğunu düşündüğüm hortum:
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^


    Pazarlıkla 17 civarına düştü satıcı. Ekstra olarak ses sistemi, cam filmi, merkezi kilit gibi donanımlar var. Hedefimiz 16 bine kadar düşürmek tabii ki. Temiz araç bulmak oldukça zor. Bu araç oldukça temiz görünüyor. Motoruna henüz baktırmadık ama ön fikir olarak sizlerden de fikir almak istiyorum. Ayrıca neyine bakmalıyız, nesini kontrol etmeliyiz?

    Teşekkürler.




  • dj batuhan D kullanıcısına yanıt
    selam,
    kapı eteğindeki çürük ve hortumdaki yama hiç sorun değil, araba temizse bunlara bakmayın bile ...
    önemli bir kazası yoksa ve motorunda-mekaniğinde sorun yoksa bu araba alınır ...
    tabii komple fotoğraflarını da ekleseydiniz genel görünümü daha iyi fikir verebilirdi (kaporta, boya) ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    selam,
    kapı eteğindeki çürük ve hortumdaki yama hiç sorun değil, araba temizse bunlara bakmayın bile ...
    önemli bir kazası yoksa ve motorunda-mekaniğinde sorun yoksa bu araba alınır ...
    tabii komple fotoğraflarını da ekleseydiniz genel görünümü daha iyi fikir verebilirdi (kaporta, boya) ...
    Yanıt için teşekkürler hocam. Sorunlara odaklanınca aracın komple fotoğrafını eklemeyi düşünmemişim hiç. Ekliyorum hemen. Yaşlı olmasından da dolayı expertiz hizmeti veren firmalara göstermeyi düşünmedik hiç. Sanayide motorunu gösterip bir de kaportacıya göstermeyi düşünüyoruz. Aracın yaşından dolayı mutlaka değişen boya vardır. Mekanik sağlıklı olsun, sorun çıkarmasın önceliğindeyiz. Sanayide birkaç motor ustasına göstermek yeterli olur mu sizce?

    Aracın fotoğraflarını da ekliyorum:
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

    Fotoğrafları tekrar inceleyince kaput kapağının biraz kalkık olarak eğimli olduğunu fark ettim. Sanıyorum ki kaput değişik olabilir, bu konuda bilgi almadım satıcıdan gerçi ama

    ek olarak içi:
     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dj batuhan -- 25 Şubat 2020; 0:35:49 >




  • dj batuhan D kullanıcısına yanıt
    Merhaba!...
    Bu araca 16-17bin verme cesareti olan alıcılar varsa Ben aracıma 25bin isteyebilirim demekki!....

     ^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^

    Kapı altı çürük neden olsun ki? Araç sahibi dediğin, aracına bakacak! çürüklerini yaptıracak, eski parçalarını yenileyecek, arızalı olarak kullanmayacak! Bunları yapmıyorsa, bu masrafları aracın fiyatından düşecek! öyle fiyat verecek! Hadi kapıyı geçtim, telafisi mümkün ancak resimde kırmızı dairelerdeki yerlerde çürükler telafi edilemez ve bu araca ben en fazla 7000tl veririm, Hatta onu da vermez, Ben sizin yerinizde olsam hemen aracın başından uzaklara kaçardım!...

    sahibinden ilanlarını fiyatları düşükten yükseğe sıralayıp incelerseniz, çoook iyi araçlarla karşılaşabilirsiniz!

    Aslında, araç sahibi olarak fiyatların yükselmesi bizi mutlu eder!

    Ben araç alım satımının nasip işi olduğuna inananlardanım! eğer o araç sizin nasibinizse, pahalı ve çürük'te olsa sizin olacaktır!...

    Hayırlı olsun!
    Hoşçakalın!... UnoCAN'sız kalmayın!...




  • 
Sayfa: önceki 377378379380381
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.