Şimdi Ara

««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»» (1343. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
27.070
Cevap
49
Favori
4.116.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13411342134313441345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle S.a aracım 92 model Doğan SL dün işe gitmek için. Araçla yola çıktım hersey ilk normaldi 5 km gittim birde baktımkı hararet 100 lerde hemen saga çektim kaputu açtım ufak su bidonunda su bitmişti su ekledim beyaz bi duman çıkıyordu arabadan biraz dinlendirdim hararet düştü tekrar devam ettim 8 km sonra hararet normale geldi bu akşamda baktım radyatöre giden. Büyük hortumdan su damlatıyor conta yakma vesaire soz konusumudur Akşamda Şişli'den esenlere gelene kadar hararet 90 ı geçmedi yaradım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyaz dumana bakılırsa conta yakmış gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün yağına baktım su falanda karışmamış 30 km yol yaptım 90 ı geçmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik cikle karbüratörden ayrılmış, ondan ses yapıyormuş @Sirigmus . Düz motora Slx karbüratör taksak, nasıl olur? Ne zamandır aklımda. Memnun değilim karbüratörden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağ koymak için kapağı açtığımda beyaz macun gibi birşey biriktiğini görüyorum sebebi nedir acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozorhan1

    Yağ koymak için kapağı açtığımda beyaz macun gibi birşey biriktiğini görüyorum sebebi nedir acaba

    Yağ suya karışmış conta yakmış araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozorhan1 O kullanıcısına yanıt
    Kesin conta yakmıştır diyemeyiz. Motor sıcaklığı ile terleme yapıyor kapakta. Aracınızın performansında düşüklük, sürekli hararet, su eksiltmesi gibi şeyler gözlemliyorsanız, contanız yanmış olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4-5 ay kadar önce hareret yaptı. Conta yaktı o zaman ama yaptırdım. Yaptırdıktan sonra böyle yapmaya başladı öncesinde yoktu.
  • Sturmgeist kullanıcısına yanıt
    Yağ suya karışmış diyorsunuz ama benim açtığım radyator kapağı değil. Motor kapağı. @Sturmgeist
  • Ayrıca performan düşüklüğü hararet yapma gibi bir problrmim yok. Ama çok az miktarda su eksiltme var. 1-2 ayda bir su bidonuna bir miktar su ekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozorhan1

    Ayrıca performan düşüklüğü hararet yapma gibi bir problrmim yok. Ama çok az miktarda su eksiltme var. 1-2 ayda bir su bidonuna bir miktar su ekliyorum

    conta yakınca zaten yağ koyduğun motor kapağı macun gibi olur. motor kapağından bahsettim bende
  • Conta Yaktım yaptırdım ondan sonra oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozorhan1

    Conta Yaktım yaptırdım ondan sonra oldu.

    benim ilk araba skoda forman idi, conta yaktı diye yaptırdık ama yapan "usta müsveddesi" becerememiş...
    birkaç ay sonra tekrar yaktı ama ne yakış, üst kapak mahvolmuştu...
    inşallah müsvedde bir ustaya denk gelmezsiniz...
  • İnşallah
  • üst kapağı taşlattırıp üst kapak contasını da değiştirtmişmiydin
  • Sturmgeist kullanıcısına yanıt
    EVET
  • Düz motora Slx karbüratör takma konusunda ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Manifold değişecek arabamın. Otomatik jikle yerinden çıkmış, vida kırılmış karbüratörün içinde. Hazır diyorum bunlar sökülmüşken?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozorhan1

    Conta Yaktım yaptırdım ondan sonra oldu.

    Hararetten dolayı üst kapaktaki yağ ve su kanallarının arasındaki bir yerde çatlak oluştuğunu ve bu nedenle yağa su karışmış olduğunu düşünüyorum ben. Tamamen kapakçının hatası, takılmadan önce üst kapağı test etmesi gerekirdi. Çünkü hararet neticesi üst kapakta çatlak oluşması olası bir durumdur. Çatlağa dikiş yapılabilir ama garanti çözüm değil. Üst kapağın yenisini almak durumundasın.

    Macun kıvamında dediğin örnek gösterdiğim resimdeki gibi değil mi? Gördüğün üzere bu gibi durumlarda o macun kıvamında dediğin şey motorun her tarafını sarıyor. Yerinde olsam bundan sonra ilk marşa bastığımda dosdoğru sanayinin yolunu tutarım.



    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin053 -- 13 Şubat 2015; 17:32:39 >




  • tahsin053 kullanıcısına yanıt
    Evet aynen böyle
  • KULAHMET80 K kullanıcısına yanıt
    Dogan slx 95 ikinci yarıda ve 96da hidrolik direksiyon vardır.
    96 ikinci yarıda yüksek göğüs bulunur.
    Benim en sevdiğim model ise 96 ikinci yarısı sözlerdir.
    Nedeni isi 96 ikinci yarıdaki sözler karbüratörlü, hidrolikli ve yukarıdan göğüs tür.
    97den itibaren tek nokta enjeksiyon başlar doğan slx 1,6 i e olur
    Şahinler de ise 98 yada 99 yılında tek nokta enjeksiyon başlar.
    Doğan s diye bir model vardır dışı şahin içi slx gibidir.Doğan sler 1994-1999 arası uretildi hepsi tempra motorlu ve karburatorludur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13411342134313441345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.