Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (289. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.309
Cevap
40
Favori
905.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 287288289290291
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • triger setini alıp sadece işçilik yaptırsanız sanırım 100 tl işçilik olsa 350 civarına sıyrılıyorsunuz bu işten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: istante

    evet fiyat bu ama hem parçanın markası hem de işçiliğe göre fiyat o hale geliyor. sonuçta kullanıcının takması pek mümkün değil.

    benim 2004 s40 aracım için;

    Ankarada bilya merkezi var, net'den girdiğinizde bulursunuz. İstanbuldada şubesi var diye biliyorum.

    İNA marka bilya, gergi rulmanı vs. toplam 5 parça SET halinde 225 Tl.ye almıştım. Hight hocamın verdiğini linkteki parçacıdan almanı kesinlikle önermem. Nedeni ise sorma. Volvo bakım fiyatları başlığında nedenleri uzun uzun yazıyor.

    80 Tl.de işçilik ile ben 305 Tl.ye Volvo kutusunun içerisinden çıkan (volvo kutusunda ise İNA marka çıkıyor, üzerine volvo etiketini basıp fiyatı ise şişiriyorlar) marka ile aynı olanı set halinde dediğim gibi 305 tl.ye değiştirmiştim.

    işçilik ise biraz zahmetli, ustasına yani anlayan birisine götürmenizde yarar var. eğerki sente olayını kaçırırsa sıkıntı çıkar. Onun için anlayana götürün.

    size ipucu olduğunu tahmin ediyorum.

    kolay gelsin.

    edit: 300-400 tl. için aracınızı riske etmeyin. değiştirirkende SET halinde değiştirmenizi özellikle önereceğim. Triger kayışının gerginliğinde problem yoksa gelen o seste rulmanlardan geliyor. Yani gergi rulmanı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 2 Nisan 2013; 8:10:01 >




  • sağolun ilginiz için. baya bir insan ilgilendi problemimle. muhtemelen perşembe günü yaptıracağım. ustam senelerdir tanıdığım biri ve hali hazırda servisteki araçlar içerisinde benimki en ucuzlarından biri. mercedes, bmw, range rover gibi araçlar dolu. herkese kendi aracı kıymetli tabi ama benim araba oyuncak yani onlar için. zaten problemi de o farketmişti. o gergiden de bahsettim. artık bakacaklar. ama normal koşullarda triger 10 sene ya da 100 bin km uzun diyor. genelde gitmez o kadar dedi.
  • evet arkadaşlar triger sorunu çözüldü..triger değişti ayrıca devridaim pompası da değişti. ordan da biraz su kaçırmış. ya ordan akan su ya da derin bir sudan geçmişsen o bozmuş gibi dedi ustam ama neyse. 800 tl ye yapıldı hepsi. ben farketmiyordum ama motor sesinde hissedilir bir azalma oldu. ben dizel motor gürültü normal diyordum ama gerçekten de o kadar değilmiş.
  • herkese selam,
    eski bir volvo s40 classic kullanıcısı olarak tekrar 99 c70 T5 ile aranıza katıldım. 1 seneden fazla araştırdım. daha çok v70 ve s60 baktım ama temiz garaj arabası 39bin km. c70 görünce tek kapı demedik aldık. tabi hemen değil 4 ay düşündüm. aracın trigeri değişmemiş.sebepyetkili bursa yetkili servislerin sadece km odaklı bakım yapması aracın 13 yaşında olduğunu hesap edememişler yani kauçuk malzemelerin zamanla özelliğini yitirdiğini düşünemeyen yetkili (!) servisler. ben ikinci sahibiyim. ilk sahibi servis ne derse masraftan kaçınmayan biri. zaten şirket aracıi masraflar vergiden düşüyor. acaba orjinal kayışmı yoksa hangi markaları tavsiye edersiniz. bana kutuda yazan volvo lazım değil üretici firma lazım. ama en kötüsü bile şu ankinden iyidir. garakirse daha düşük kmlerde değiştiririz orjinalin kmsini beklemeyiz diyorum. ayrıca diğer kayışlarıda değiştirsemmi . sormamın sebebi ekonomil yoksa ben araç alınca yağlar, kayışlar, kesin değiştirirm içime sinmezse aküyü değiştiririm. c70in lastikleri dişli ama 2006 üretim kauçuk özelliği azalmış çatlamalar başlamış. lastileri yarın alacağım. yani masraf çok o yüzden diğer kayışlara gerek varmı diye soruyorum. araç üzerinden 72 amper mutlu akü çıktı ama yetkili seiste mutlu takacaklarını sanmam acaba amper doğru mu? birde acaba bujiler kaçkm de değişiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 5 Nisan 2013; 23:35:51 >




  • dün bursa volvo dan triger kayışı 156-58 TL aldım. set olarak gerek görmedim. araç km düşük bilyaların zamanla yıpranmayacağını düşündüm. eskiden volvoda çalışan ustaya gittim. bilyalarda değişsse iyi olurdu. dedi elinde temiz çıkma bilyaları taktı. ustanın ilgisi ve bilgisini beğendim. tregeride değiştirmesiuzun sürmedi: triger değiştirme aparatı varmış. çıkan kayış ve bilyaları kendim aldım. lastik olarak da prelli tavsiye etti. volvo da şu an prelliyle anlaşdığını volvoda öğrenmiştim. arkadaşı bölge bayi imiş adet 250TL den 4 tane aldım:225-45-17
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    dün bursa volvo dan triger kayışı 156-58 TL aldım. set olarak gerek görmedim. araç km düşük bilyaların zamanla yıpranmayacağını düşündüm. eskiden volvoda çalışan ustaya gittim. bilyalarda değişsse iyi olurdu. dedi elinde temiz çıkma bilyaları taktı. ustanın ilgisi ve bilgisini beğendim. tregeride değiştirmesiuzun sürmedi: triger değiştirme aparatı varmış. çıkan kayış ve bilyaları kendim aldım. lastik olarak da prelli tavsiye etti. volvo da şu an prelliyle anlaşdığını volvoda öğrenmiştim. arkadaşı bölge bayi imiş adet 250TL den 4 tane aldım:225-45-17

    İlhami Bey merhaba

    Michelin fiyatlarında bu sene çok iyi iyileştirmeler yaptı.

    Keşke lastik başına 35-40 TL verip michelin taktırsaydınız.

    Şu anda tüm markalarla çok iyi rekabet edecek fiyatları var markanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    herkese selam,
    eski bir volvo s40 classic kullanıcısı olarak tekrar 99 c70 T5 ile aranıza katıldım. 1 seneden fazla araştırdım. daha çok v70 ve s60 baktım ama temiz garaj arabası 39bin km. c70 görünce tek kapı demedik aldık. tabi hemen değil 4 ay düşündüm. aracın trigeri değişmemiş.sebepyetkili bursa yetkili servislerin sadece km odaklı bakım yapması aracın 13 yaşında olduğunu hesap edememişler yani kauçuk malzemelerin zamanla özelliğini yitirdiğini düşünemeyen yetkili (!) servisler. ben ikinci sahibiyim. ilk sahibi servis ne derse masraftan kaçınmayan biri. zaten şirket aracıi masraflar vergiden düşüyor. acaba orjinal kayışmı yoksa hangi markaları tavsiye edersiniz. bana kutuda yazan volvo lazım değil üretici firma lazım. ama en kötüsü bile şu ankinden iyidir. garakirse daha düşük kmlerde değiştiririz orjinalin kmsini beklemeyiz diyorum. ayrıca diğer kayışlarıda değiştirsemmi . sormamın sebebi ekonomil yoksa ben araç alınca yağlar, kayışlar, kesin değiştirirm içime sinmezse aküyü değiştiririm. c70in lastikleri dişli ama 2006 üretim kauçuk özelliği azalmış çatlamalar başlamış. lastileri yarın alacağım. yani masraf çok o yüzden diğer kayışlara gerek varmı diye soruyorum. araç üzerinden 72 amper mutlu akü çıktı ama yetkili seiste mutlu takacaklarını sanmam acaba amper doğru mu? birde acaba bujiler kaçkm de değişiyor.

    Merhabalar ilhami bey ben de birkac ay once yakinimin 2001 c70 t5i ile ilgilenmistim ancak 230bin civarinda olmasi sebebiyle cesaret edememistim. Arac bahsettiginize gore hakikaten ikinci el jargonunda muzelik diye tabir edilenlerden, gule gule kullanin. Volvo'nun meshur t5i ve klasiklesmis tasarimi sebebiyle ilk C70leri epey begeniyorum. Hizlanmalarda kendi 2.0t s60ima gore cok daha yirtici oldugunu ve daha fazla keyif verdigini soyleyebilirim. Hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler, şimdiye kadar triger ve eski lastik (sağ arka balonlamış mişlen!!) olduğundan yırtıcılığını denemeye cesaret edememiştim. açıkcası araç çoook konforlu yırtıcı bile olsa içeriye hssettirmiyor. ben de biraz ekonmik kullanmaya çalışarak benzin yakıt değerlerinin minimim halini tespit etmeye çelışıyorum. şehir içi 10 litreden aşağı değil ama en az yakıt için kendinizi kasmanız gerekiyor: 2bin devirde hemen vites yükseltiyorum. bu durum sabahları yokuş çıkarken oluyor. motor ısındığında ve düz yolda ise 2bin devirden önce vites yükseltebiliyorum. uzun yolda (şimdiye kadar bilecik inegöl bursa hattında kullandım.) sabah giderken yakıt değeri bilgisayara göre 7 litrenin üstünde ancak dönüşte 6litrenin de altında düşebiliyor. motor ısındıkça yol uzadıkça yakıt tüketimi düşüyor. burdur'a giderken yani 475 km.lik uzun yolda ortalaması ne olacak merak ediyorum. bazılarıiçin bu değerler bu araç için düşük gelebilir ama hakikaten çok dikkatli kullanıyorum yakıt ölçümü yaparken. aracın keyfine varamıyorum. gözüp hep devir saatinde oluyor motor sıcakken 1500 devirde bile vites yükseltiyorum düz yolda veya inişlerde.
    mişlen benim için fiyat-kalite açısından hep soğuk durdum. birde balon yapması meşhur malum. conti ideal lastiğim ama fiyatı uygun olursa toyo-yokohama-nokian alternatiflrim olmuştur hep. prelli aslında en soğuk olduğum lastikti. bir ara 3 yıl önce dişleri çok iyi prellileri ebat değiştirmek için elden çıkarmak istedim. çıkmacı lastkçiler ya fiyat öldürdü yada prelliyse almam dediler lastiklere bakmadılar bile. ancak kar lastikleri 6.yılda bile sertleşmemişti. şu an volvonun resmi lastiği, ustam da prelli dedi. aldıktan sonra nette baktım testlerde çok iyi çıkmış (bendeki P7 serisi) teknik olarak da aradığım özellikler iyi: treadwear:260, çekişAA ısıdayanımA bu değerler hangi lastikte olsa alırım. yoksa lastikte tanede 35 lirayı gözüm görmez. lastik bence araçtan daha önemlidir.




  • Sevgili,Volvocular selam herkese

    Bende artık bir,Volvo sahibiyim 2000 model s80 t5 186bg aracın sahibi oldum. Bu benim ilk aracım şahsi,olarak Baba arabası kullandık hep ama kendi araban olunca onunla duygusal bir bağ,kuruyorsun. Sevgini bağışlıyorsun ona İzlenimlerim,olarak araç çok güven,veriyor yol tutuşu,olsun araca hakimiyetin olsun kontrol sende yani, donanım olarak zaten Full tartışılmaz şukur su an Bi arıza yok 3 ay oldu alalı,,bende fikirlerimi, duygularımı paylaşayım dedim bu,konuda araçla, ilgili,fikri ve tavsiyelerinizi bilmek,isterim

    . Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun küçüker...

    İnşallah memnuniyetin uzun yıllar devam eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Hayırlı olsun küçüker...

    İnşallah memnuniyetin uzun yıllar devam eder.

    Teşekkür ederim dileğimde senin düşüncelerin yönünde. Bu volvoyu kim yapmış keşfetmişse Allah razı olsun sanki,araba değilse gemiye biniyormuşum hissi,veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kucuker34


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Hayırlı olsun küçüker...

    İnşallah memnuniyetin uzun yıllar devam eder.

    Teşekkür ederim dileğimde senin düşüncelerin yönünde. Bu volvoyu kim yapmış keşfetmişse Allah razı olsun sanki,araba değilse gemiye biniyormuşum hissi,veriyor

    Bir nevi gemi zaten. Şaka bir yana baya büyük bir araba s80...Bir de zamanında 50-60 bin euro'dan aşağı değilmiştir. Yani kaba hesap sıfırı 120-130 bin tl olan bir araca biniyorsun şimdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: kucuker34


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Hayırlı olsun küçüker...

    İnşallah memnuniyetin uzun yıllar devam eder.

    Teşekkür ederim dileğimde senin düşüncelerin yönünde. Bu volvoyu kim yapmış keşfetmişse Allah razı olsun sanki,araba değilse gemiye biniyormuşum hissi,veriyor

    Bir nevi gemi zaten. Şaka bir yana baya büyük bir araba s80...Bir de zamanında 50-60 bin euro'dan aşağı değilmiştir. Yani kaba hesap sıfırı 120-130 bin tl olan bir araca biniyorsun şimdi.

    Evet benim mantığımda daha doğrusu bütçem doğrultusunda aldım arabayı. Zamanında kim bilir,kaç liraydı. Ben gidip 20.000 tl ye utanmasalar abs,Yi ekstra opsiyonel sunan Bi araç alacağıma eski model temiz bir üst sınıf araba alırım . Arabaya biniyorum derim. Gözüm arkada kalmaz. Düşüncelerim bu en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dün benden yaklaşık 3 hafta önce A3 alan bir arkadaş arabamı kullandı dediği yorumu aynen: "bu başka bişey!!"
    c70lerin sıfırı 165binden başlıyor. herhalde s80lerin de sıfır bu fiyata yakındır diyorum. yani 120 çok az gibi geldi. neyse hayırlı olsun diyelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    dün benden yaklaşık 3 hafta önce A3 alan bir arkadaş arabamı kullandı dediği yorumu aynen: "bu başka bişey!!"
    c70lerin sıfırı 165binden başlıyor. herhalde s80lerin de sıfır bu fiyata yakındır diyorum. yani 120 çok az gibi geldi. neyse hayırlı olsun diyelim

    Doğrudur hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kucuker34

    Sevgili,Volvocular selam herkese

    Bende artık bir,Volvo sahibiyim 2000 model s80 t5 186bg aracın sahibi oldum. Bu benim ilk aracım şahsi,olarak Baba arabası kullandık hep ama kendi araban olunca onunla duygusal bir bağ,kuruyorsun. Sevgini bağışlıyorsun ona İzlenimlerim,olarak araç çok güven,veriyor yol tutuşu,olsun araca hakimiyetin olsun kontrol sende yani, donanım olarak zaten Full tartışılmaz şukur su an Bi arıza yok 3 ay oldu alalı,,bende fikirlerimi, duygularımı paylaşayım dedim bu,konuda araçla, ilgili,fikri ve tavsiyelerinizi bilmek,isterim

    . Saygılarımla

    Hayırlı olsun.Güle güle kullanın.Allah kaza bela vermesin. Ancak bundan sonra gözünüz Volvodan başka bir araç görmeyecek bilginiz olsun.Saygılar.




  • Herkeze selamlar bu gruba dahil olmayı bekleyenlerdendim. Otomatik 2000model honda civicten indim ve Volvo s40 2001 model 1.8 motor bir araca bindim gerçekten volvo hakkını veriyor gerek çukurlara düşüşündeki hassasiyet ( Ankara şartları :[ ) gerekse iç donanımı insana özel duygular hissettiriyor ancak araçta göğüsünde bilmediğim bir tuş var eminim bilen arkadaşlar vardır. Bardak koyma yeri var orjinal bir parçaya çok benziyor yanındada info centre yazan bir düğme var akşam eve giderken araçta fotoğrafta çekicem yardımcı olursanız çok sevinirim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    quote:

    Orijinalden alıntı: kucuker34

    Sevgili,Volvocular selam herkese

    Bende artık bir,Volvo sahibiyim 2000 model s80 t5 186bg aracın sahibi oldum. Bu benim ilk aracım şahsi,olarak Baba arabası kullandık hep ama kendi araban olunca onunla duygusal bir bağ,kuruyorsun. Sevgini bağışlıyorsun ona İzlenimlerim,olarak araç çok güven,veriyor yol tutuşu,olsun araca hakimiyetin olsun kontrol sende yani, donanım olarak zaten Full tartışılmaz şukur su an Bi arıza yok 3 ay oldu alalı,,bende fikirlerimi, duygularımı paylaşayım dedim bu,konuda araçla, ilgili,fikri ve tavsiyelerinizi bilmek,isterim

    . Saygılarımla

    Hayırlı olsun.Güle güle kullanın.Allah kaza bela vermesin. Ancak bundan sonra gözünüz Volvodan başka bir araç görmeyecek bilginiz olsun.Saygılar.

    Görmesin zaten hocam,ben Volvomla mutluyum ne zaman uçan araba çıkarsa o zaman arabamı değiştiririm. Adamlar 2000 li yıllarda günümüzün Full donanım araçlarına eş değer konfor sunmuş... Ne diyelim yabancı yapıyor vizede bu nimetlerden faydalanmak düşüyor




  • arkadaşlar araca lpg düşünmüyordum ancak shell ve opetin resmi sitelerinde 98 oktan benzin fiyatı yok. bilecik bursa arasındaki bayiilerdede görememiştim. muhtemelen son zamlarla 98 satışı hayal oldu. şimdilik 97 kullanıyorum ki bu da aslında katkılı 95 oktan. lpg nin oktan değeri 103-105 olarak belirtilmiş. yani turbolarda lpg daha uyumlu görünüyor. tavsıye edilen oktan değeri açısından lpg düşünüyorum. tabii 103-98= 5veya 7 oktan gibi bir fazlalık olacak. oktan açısından tavsiyeleriniz nedir. lpg takayımmı takılacaksa prins dışında sorunsuz, uyumlu alternatif markalar nedir. şimdilik ucuz ve kaliteli olarak gasitaly olmazsa içim rahat etsin diye prins düşünüyorum. landirenzoyu listeden çıkardım: bosch enjektörü kullanmıyormuş. fiyatta prins e yakın
  • 
Sayfa: önceki 287288289290291
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.