Şimdi Ara

DH ye Bedava TÜKETİCİ Danışmanlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Arkadaşlar
    Günümüz teknoloji ve bilgi çağı, Artık bütün işlerimizi Robotlar, elektrik elektronik denilen vs aletler yardımıyla yapılmaktadır. Bunlara paralar veriyoruz ve verdiğimiz bu paraların karşılığını isteriz. Mesela telefon almışsak karşılığını bekleriz. Ya sizi birileri arar ya da siz birilerini ararsınız. Haberleşme yaparsınız. Örnekler uzar gider... Zaten Donanımhaberde yer alan ürünlerin çoğu bu türden. Tabii Mal alışverişinin dışında hizmet alışverişi de mümkündür.
    Neyse Mevzuyu fazla uzatmayayım. Tüketici sorunlarını, Tüketici ile satıcılar arasında yaşanan gerginlik, haksızlık vs durumlar için size yardımcı olabilirim.



  • Yeni yönetmelik ile 20 iş günü hükmü getirilmiştir.
    Yani telefonunuzu servise verdiğiniz tarihten itibaren 20 işgünü (pazarlar ve bayramlar dahil değil) dikkate alınmaktadır.

    Malın aldığınız tarhten itibaren 30 gün içinde arızası oluşmuş ise mutlaka ve mutlaka satıcıya durumu bildiriniz. Malın ayıplı olduğunu yetkili servisinden belge alınız. Bu işlemler için 30 gün içindeki süre önemlidir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.