Şimdi Ara

Digiturk HD için PVR destegi geldi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
0
Favori
8.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    sorma kardeşim..ben evde yokken gelmişler..olmadı dedi babam ama tabi görmediğim için bilemiyorum..bi de üstüne şikayet etmişler beni..yok efendim niye ısrar ediyor muşum bu kadar?arkadaş senin görevin bana yardımcı olmak..yeni receiver kurulsaydı parasını alacaktın ama..bide güya müşteri hizmetlerine şikayet etmişim ben onları..ilk seferinde sen evime gelip denedin mi??hayır..yani ben haklıyım hertürlü..bu ülkede hakkını ararsan niye arıyorsun diye soruyorlar..ben platforma para veriyorum..senden de çok şey istemiyorum..senin beni şikayet etmeye hakkın yok..ben mi yanlış düşünüyorum kardeşim??

    ban yeme durumu olmasa birşey yazardımda neyse. bir kere senin zaten hakkın olan birşeyi olmaz,uyumsuz, cihaz yok cart curt gibi saçma sapan bahanelerle geçiştirmeye çalışmaları birinci sorun. daha öncede dediğim gibi bunlar sürekli humax talep edildiği için herkese vermiyorlar ve eminim kime ne cihaz vereceklerinede kendi kafalarına göre karar veriyorlar. sendeki çalışan 9102 alıp 9503 vermek işlerine gelmiyor üşeniyorda olabilirler yeni üye olan biri ister diye cihazları bekletiyorda olabilirler. sorun ne olursa olsun plus cihazlar haricinde istediğin marka model cihazı alma hakkına sahipsin ve teknik servis bu isteğini sorgusuz sualsiz yerine getirmek zorunda. yapacakları hepi topu yeni bir form doldurmak mh ne haber vermek o kadar.

    yıldırdılar iyice..vazgeçtim artık..hayır anlamadğım bu cihaz olmadı diyelim..eee plus cihaz nasıl pekala oluyor??tabi onla extra para gelecek ya..uyumsuz olur mu hiç?alsınlar cihazlarının turşusunu kursunlar..en ufak bişeyde böyle yapıyorlarsa vay halimize kardeşim:)

    madem cihazı değiştirmekten vaz geçtin kullanmadığın her dakika standby konumunda bırak şansına artık.

    her dakika stand by da zaten ama gel görki gelen bişi yok an itibariyle:)




  • bende de hala bir degisiklik yok ne standby ne de guncelleme yap demek bir ise yaramadi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    arkadaşım tekrar merhaba..sana danışmam gerek..umarım yardımcı olursun??bugun bağlı olduğum teknik servis harici başka bir teknik servise daha gittim..oradaki bayan da cihazlarda herhangi bir sorunun olmadığını ve rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi..tabi benim servisim olmadığı için değişimi yapamıyorum oradan..elden değiştirilebilir mi diye sordum,biz elden veremiyoruz ama bağlı olduğunuz servise bir danışın dedi..içim rahat etmedi müşteri hizmetlerni tekrar aradım.. onlarda ısrarla herhangi bir sorunun olamıycağını hatta elden değiştirebileceğimi hatta olmazsa eski receiverimi tekrar alabileceğimi belirtti..şimdi aklıma takılan bağlı bulunduğum servis ya bilgisiz ya da bilerek mi yapıyor bana karşı anlmadım..senin gibi elden değiştirmek istiyorum..yapayım mı??olmazsa iade ederim artık:) tavsiyen kardeş??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    arkadaşım tekrar merhaba..sana danışmam gerek..umarım yardımcı olursun??bugun bağlı olduğum teknik servis harici başka bir teknik servise daha gittim..oradaki bayan da cihazlarda herhangi bir sorunun olmadığını ve rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi..tabi benim servisim olmadığı için değişimi yapamıyorum oradan..elden değiştirilebilir mi diye sordum,biz elden veremiyoruz ama bağlı olduğunuz servise bir danışın dedi..içim rahat etmedi müşteri hizmetlerni tekrar aradım.. onlarda ısrarla herhangi bir sorunun olamıycağını hatta elden değiştirebileceğimi hatta olmazsa eski receiverimi tekrar alabileceğimi belirtti..şimdi aklıma takılan bağlı bulunduğum servis ya bilgisiz ya da bilerek mi yapıyor bana karşı anlmadım..senin gibi elden değiştirmek istiyorum..yapayım mı??olmazsa iade ederim artık:) tavsiyen kardeş??

    kardeş sana daha öncede dediğim gibi servis sana hiç bir şekilde yok olmaz uyumsuz cart curt diyemez. Plus haricindeki istediğin cihazı niye diye sormadan alıp değiştirmek zorundalar. Alın kardeşim cihaz güncelleme yapmıyor deyip vereceksin bu kadar basit sen çok yumuşak davranıyorsun al eline kutuyu götür iki dakikada değişim formu hazırlasınlar mantığı neymiş neye göre olmaz diyorlar anlatsınlar bakalım. aktif hale getirememişlermişmiş servisin arayım bakın kardeşim ben şu üyenin cihazını kendi isteği üzerine değiştirdim kartını aktive edin demezse tabi uyumsuz olur bu işi sende yapabilirsin gerçi al cihazı getir eve kur mh yi ara cihazımı değiştirdim kartımı aktive edin de iki dakikada hallediyorlar. Eğer çirkeflik yaparlarsa şikayet ederim de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vestel cihazı aldığım gibi servise götürdüm. Ben bunu değiştirmek istiyorum Humax la diye belirttim. Arızalı mı diye sordular, hayır memnun değilim, ses sistemime de uyumlu değil dedim. Form doldurup , Humax 9503 kutu ve yeni kart getirdi, orada kartın aktivasyonunu da kendileri yaptı.Aldım geldim. Kaldı ki Medimarket kampanyasında Humax olmuyor denmişti..
    Kayıt özelliğinin yanında, modem ile internet bağlantısı yapılarak Youtube,Twitter vb. uygulamalar ve Lig Tv ve diğer bazı kanallardaki yayınlar ve dizilerin tekrarlarına ulaşabiliyorsunuz.Güzel bir özellik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi connectpeople -- 22 Şubat 2012; 11:44:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    arkadaşım tekrar merhaba..sana danışmam gerek..umarım yardımcı olursun??bugun bağlı olduğum teknik servis harici başka bir teknik servise daha gittim..oradaki bayan da cihazlarda herhangi bir sorunun olmadığını ve rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi..tabi benim servisim olmadığı için değişimi yapamıyorum oradan..elden değiştirilebilir mi diye sordum,biz elden veremiyoruz ama bağlı olduğunuz servise bir danışın dedi..içim rahat etmedi müşteri hizmetlerni tekrar aradım.. onlarda ısrarla herhangi bir sorunun olamıycağını hatta elden değiştirebileceğimi hatta olmazsa eski receiverimi tekrar alabileceğimi belirtti..şimdi aklıma takılan bağlı bulunduğum servis ya bilgisiz ya da bilerek mi yapıyor bana karşı anlmadım..senin gibi elden değiştirmek istiyorum..yapayım mı??olmazsa iade ederim artık:) tavsiyen kardeş??

    kardeş sana daha öncede dediğim gibi servis sana hiç bir şekilde yok olmaz uyumsuz cart curt diyemez. Plus haricindeki istediğin cihazı niye diye sormadan alıp değiştirmek zorundalar. Alın kardeşim cihaz güncelleme yapmıyor deyip vereceksin bu kadar basit sen çok yumuşak davranıyorsun al eline kutuyu götür iki dakikada değişim formu hazırlasınlar mantığı neymiş neye göre olmaz diyorlar anlatsınlar bakalım. aktif hale getirememişlermişmiş servisin arayım bakın kardeşim ben şu üyenin cihazını kendi isteği üzerine değiştirdim kartını aktive edin demezse tabi uyumsuz olur bu işi sende yapabilirsin gerçi al cihazı getir eve kur mh yi ara cihazımı değiştirdim kartımı aktive edin de iki dakikada hallediyorlar. Eğer çirkeflik yaparlarsa şikayet ederim de.

    merhaba kardeşim tekrar..bak connectpeople arkadaşımız bile rest çekerek yeni receiverini kurmuş:) diyorum ki bitek sorun bende var bu konuda herhalde..ne elden cihazı alabilirim ne cihaz uyumlu olur..arkadaş insan bu kadar mı şanssız olur..müşteri hizmetlerini tekrar aradım humax cihaz istiyorum diye(zira teknik servis elden veremiyeceğini söyledi)..bakalım yarın ben evde de olacağım..bu sefer nasıl bir bahane bulacaklar merak ediyorum..bir de obertan ve connectpeople arkadaşlar eğer istanbuldaysanız sizin servisiniz hangisidir??tabi söylemek zorunda değilsiniz..şimdiden teşekkürler arkadaşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    arkadaşım tekrar merhaba..sana danışmam gerek..umarım yardımcı olursun??bugun bağlı olduğum teknik servis harici başka bir teknik servise daha gittim..oradaki bayan da cihazlarda herhangi bir sorunun olmadığını ve rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi..tabi benim servisim olmadığı için değişimi yapamıyorum oradan..elden değiştirilebilir mi diye sordum,biz elden veremiyoruz ama bağlı olduğunuz servise bir danışın dedi..içim rahat etmedi müşteri hizmetlerni tekrar aradım.. onlarda ısrarla herhangi bir sorunun olamıycağını hatta elden değiştirebileceğimi hatta olmazsa eski receiverimi tekrar alabileceğimi belirtti..şimdi aklıma takılan bağlı bulunduğum servis ya bilgisiz ya da bilerek mi yapıyor bana karşı anlmadım..senin gibi elden değiştirmek istiyorum..yapayım mı??olmazsa iade ederim artık:) tavsiyen kardeş??

    kardeş sana daha öncede dediğim gibi servis sana hiç bir şekilde yok olmaz uyumsuz cart curt diyemez. Plus haricindeki istediğin cihazı niye diye sormadan alıp değiştirmek zorundalar. Alın kardeşim cihaz güncelleme yapmıyor deyip vereceksin bu kadar basit sen çok yumuşak davranıyorsun al eline kutuyu götür iki dakikada değişim formu hazırlasınlar mantığı neymiş neye göre olmaz diyorlar anlatsınlar bakalım. aktif hale getirememişlermişmiş servisin arayım bakın kardeşim ben şu üyenin cihazını kendi isteği üzerine değiştirdim kartını aktive edin demezse tabi uyumsuz olur bu işi sende yapabilirsin gerçi al cihazı getir eve kur mh yi ara cihazımı değiştirdim kartımı aktive edin de iki dakikada hallediyorlar. Eğer çirkeflik yaparlarsa şikayet ederim de.

    merhaba kardeşim tekrar..bak connectpeople arkadaşımız bile rest çekerek yeni receiverini kurmuş:) diyorum ki bitek sorun bende var bu konuda herhalde..ne elden cihazı alabilirim ne cihaz uyumlu olur..arkadaş insan bu kadar mı şanssız olur..müşteri hizmetlerini tekrar aradım humax cihaz istiyorum diye(zira teknik servis elden veremiyeceğini söyledi)..bakalım yarın ben evde de olacağım..bu sefer nasıl bir bahane bulacaklar merak ediyorum..bir de obertan ve connectpeople arkadaşlar eğer istanbuldaysanız sizin servisiniz hangisidir??tabi söylemek zorunda değilsiniz..şimdiden teşekkürler arkadaşlar

    ben adanadayım kardeş seyhan digital benim servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben abone olurken sorun olmuştu humax ile ilgili.kuruluma geldiler philips cihaz getirdiler.HD yayın istemiştim dedim ama,onlar philips kurulumu görünüyo aboneliğinizde dediler.kiminle görüşmeniz gerekiyosa görüşün eğer bana humax cihaz vermeyecekseniz abonelik istemiyorum ben iptal edilsin diye söyledim ve ankara da bizimle iligli bölge ile görüştüler humax cihaz var ise kurulmasını söylediler ama cihaz abonelik sonunda iade edilecekmiş çünkü humax cihaz müşteriye bırakılmıyo dediler.platin üye falanda değilim.giriş paketi süper lig paketi belgesel ve spor keyif paketleri var sonradanda sinemayı aldım.humax cihaz geçen gün kendi kendine güncellemeyi yaptı 20 dakikada sanırım..kart onayı falan uzun sürdü anladığım kadarıyla.yada bizim hanım biraz fazla evhamlı boş yere fişten çıakrdı taktı ondan öyle oldu :) tek sıkıntı kanal geçişi yavaş onun dışında cihaz çok güzel ama daha kayıt özelliğini kullanmadım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    arkadaşım tekrar merhaba..sana danışmam gerek..umarım yardımcı olursun??bugun bağlı olduğum teknik servis harici başka bir teknik servise daha gittim..oradaki bayan da cihazlarda herhangi bir sorunun olmadığını ve rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi..tabi benim servisim olmadığı için değişimi yapamıyorum oradan..elden değiştirilebilir mi diye sordum,biz elden veremiyoruz ama bağlı olduğunuz servise bir danışın dedi..içim rahat etmedi müşteri hizmetlerni tekrar aradım.. onlarda ısrarla herhangi bir sorunun olamıycağını hatta elden değiştirebileceğimi hatta olmazsa eski receiverimi tekrar alabileceğimi belirtti..şimdi aklıma takılan bağlı bulunduğum servis ya bilgisiz ya da bilerek mi yapıyor bana karşı anlmadım..senin gibi elden değiştirmek istiyorum..yapayım mı??olmazsa iade ederim artık:) tavsiyen kardeş??

    kardeş sana daha öncede dediğim gibi servis sana hiç bir şekilde yok olmaz uyumsuz cart curt diyemez. Plus haricindeki istediğin cihazı niye diye sormadan alıp değiştirmek zorundalar. Alın kardeşim cihaz güncelleme yapmıyor deyip vereceksin bu kadar basit sen çok yumuşak davranıyorsun al eline kutuyu götür iki dakikada değişim formu hazırlasınlar mantığı neymiş neye göre olmaz diyorlar anlatsınlar bakalım. aktif hale getirememişlermişmiş servisin arayım bakın kardeşim ben şu üyenin cihazını kendi isteği üzerine değiştirdim kartını aktive edin demezse tabi uyumsuz olur bu işi sende yapabilirsin gerçi al cihazı getir eve kur mh yi ara cihazımı değiştirdim kartımı aktive edin de iki dakikada hallediyorlar. Eğer çirkeflik yaparlarsa şikayet ederim de.

    merhaba kardeşim tekrar..bak connectpeople arkadaşımız bile rest çekerek yeni receiverini kurmuş:) diyorum ki bitek sorun bende var bu konuda herhalde..ne elden cihazı alabilirim ne cihaz uyumlu olur..arkadaş insan bu kadar mı şanssız olur..müşteri hizmetlerini tekrar aradım humax cihaz istiyorum diye(zira teknik servis elden veremiyeceğini söyledi)..bakalım yarın ben evde de olacağım..bu sefer nasıl bir bahane bulacaklar merak ediyorum..bir de obertan ve connectpeople arkadaşlar eğer istanbuldaysanız sizin servisiniz hangisidir??tabi söylemek zorunda değilsiniz..şimdiden teşekkürler arkadaşlar

    ben adanadayım kardeş seyhan digital benim servis

    kardeşim tüm yardımların için teşekkürler..ama ne yazıkki yeni abone olmamdan dolayı humax cihazını alamıyormuşum kesinlikle(işin garibi plus cihazı alabiliyormuşum..tabi ayda 9 tl eklenerek)..çünkü sonradan humax cihazları yeni abonele açılamıyormuş..neyse vazgeçtim artık..9102 için yazılım olayı ise kademe kademe verilecekmiş abonelere..yani ne kadar bekleyeceğimiz belli değil..1 yıl sonrada gelebilir 1 saat sonrada:) iyi akşamlar arkadaşlar herkese..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    arkadaşım tekrar merhaba..sana danışmam gerek..umarım yardımcı olursun??bugun bağlı olduğum teknik servis harici başka bir teknik servise daha gittim..oradaki bayan da cihazlarda herhangi bir sorunun olmadığını ve rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi..tabi benim servisim olmadığı için değişimi yapamıyorum oradan..elden değiştirilebilir mi diye sordum,biz elden veremiyoruz ama bağlı olduğunuz servise bir danışın dedi..içim rahat etmedi müşteri hizmetlerni tekrar aradım.. onlarda ısrarla herhangi bir sorunun olamıycağını hatta elden değiştirebileceğimi hatta olmazsa eski receiverimi tekrar alabileceğimi belirtti..şimdi aklıma takılan bağlı bulunduğum servis ya bilgisiz ya da bilerek mi yapıyor bana karşı anlmadım..senin gibi elden değiştirmek istiyorum..yapayım mı??olmazsa iade ederim artık:) tavsiyen kardeş??

    kardeş sana daha öncede dediğim gibi servis sana hiç bir şekilde yok olmaz uyumsuz cart curt diyemez. Plus haricindeki istediğin cihazı niye diye sormadan alıp değiştirmek zorundalar. Alın kardeşim cihaz güncelleme yapmıyor deyip vereceksin bu kadar basit sen çok yumuşak davranıyorsun al eline kutuyu götür iki dakikada değişim formu hazırlasınlar mantığı neymiş neye göre olmaz diyorlar anlatsınlar bakalım. aktif hale getirememişlermişmiş servisin arayım bakın kardeşim ben şu üyenin cihazını kendi isteği üzerine değiştirdim kartını aktive edin demezse tabi uyumsuz olur bu işi sende yapabilirsin gerçi al cihazı getir eve kur mh yi ara cihazımı değiştirdim kartımı aktive edin de iki dakikada hallediyorlar. Eğer çirkeflik yaparlarsa şikayet ederim de.

    merhaba kardeşim tekrar..bak connectpeople arkadaşımız bile rest çekerek yeni receiverini kurmuş:) diyorum ki bitek sorun bende var bu konuda herhalde..ne elden cihazı alabilirim ne cihaz uyumlu olur..arkadaş insan bu kadar mı şanssız olur..müşteri hizmetlerini tekrar aradım humax cihaz istiyorum diye(zira teknik servis elden veremiyeceğini söyledi)..bakalım yarın ben evde de olacağım..bu sefer nasıl bir bahane bulacaklar merak ediyorum..bir de obertan ve connectpeople arkadaşlar eğer istanbuldaysanız sizin servisiniz hangisidir??tabi söylemek zorunda değilsiniz..şimdiden teşekkürler arkadaşlar

    ben adanadayım kardeş seyhan digital benim servis

    kardeşim tüm yardımların için teşekkürler..ama ne yazıkki yeni abone olmamdan dolayı humax cihazını alamıyormuşum kesinlikle(işin garibi plus cihazı alabiliyormuşum..tabi ayda 9 tl eklenerek)..çünkü sonradan humax cihazları yeni abonele açılamıyormuş..neyse vazgeçtim artık..9102 için yazılım olayı ise kademe kademe verilecekmiş abonelere..yani ne kadar bekleyeceğimiz belli değil..1 yıl sonrada gelebilir 1 saat sonrada:) iyi akşamlar arkadaşlar herkese..

    sanada dostum.




  • arkadaş merhabalar. Ben de dt9102 var. Yazılım 7.0 usb harddisk bağladım pvr özelliğini kullanmak istedim ilk önce format attı ama kayıt yapmak istedim bu özelliği kullanmaya yetkiniz yoktur diyor acaba versiyondan mi yoksa sadece flash bellege mi kaydediyor ondan mi yoksa birşeyleri yanlış mi yapıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zanaks

    arkadaş merhabalar. Ben de dt9102 var. Yazılım 7.0 usb harddisk bağladım pvr özelliğini kullanmak istedim ilk önce format attı ama kayıt yapmak istedim bu özelliği kullanmaya yetkiniz yoktur diyor acaba versiyondan mi yoksa sadece flash bellege mi kaydediyor ondan mi yoksa birşeyleri yanlış mi yapıyorum

    flash belleğe değil sadece harici hard diske kayıt yapıyor.
  • alla alla o zaman yetkiniz yoktur ne demek ya ne yapmamı önerirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zanaks

    alla alla o zaman yetkiniz yoktur ne demek ya ne yapmamı önerirsiniz

    harici harddiskin içi doluysa o hatayı verir. birde sanırım ntfs desteklemiyor harddiski pc de fat32 olarak biçimlendir öyle tak
  • abi cihaz zaten kendisi harddiske format attı yani harddisk tamamen boş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zanaks

    abi cihaz zaten kendisi harddiske format attı yani harddisk tamamen boş

    cihazı fabrika ayarlarına geri yükle hardiski pc de biçimlendir.
  • tamam ağabey dediklerini deneyeceğim
  • arkadaşlar dediklerimizi yaptım kayıt yapıyor ekranda rec yazıyor ama kayıt ettikten sonra harddiskin içerisinde video çıkmıyor birşeyi yanlış mi yapıyorum ekranın üstünde multimedya jpeg mp3 yazıyor videolar çıkmıyor
  • tamam arkadaşlar buldum kayıtlardan bakılıyormus
  • ya bu güncelleme ilk çıktığında kayıt yapmaya çalışmıştım yapamayınca digitürku aradım bana kayıt yaramayacağını plus üyesi olmam gerektiğini söylediler Ben ne diyeyim şimdi bunlara hangi küfürleri edeyim bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.