Şimdi Ara

Digiturk HD için PVR destegi geldi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
0
Favori
8.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: mavizaman

    9102 kullanıyorum kayıt seçeneği aktif olduğunu gördüm 3-4gün önce tema değişmişti kayıt seçeneğini yeni fark ettim.
    2gb fat32 taktım ama 5gb usb istiyor ben 1tb ntfs taktım görmedi.
    Kıstası var mı?

    ntfs ve 16 aşağısı hiç bir belleği desteklemiyor. 16 gb yukarısı fat32 her bellekle çalışıyor

    kardeşim iyi akşamlar öncelikle..bugün ben evdeyken geldi teknik servis..baktım yanında bir cihaz var dedim heralde takacaklar humaxı..1-2 yeri aradı adam artık ne dedi bilmiyorum dedi yeni cihaz sizinkine uymaz..üyelik başlangıcında isteseymişiz olurmuş..ama artık 9102 vermişller bize humax uymaz dedi..2 haftadır da bir sorun varmış 9102 yazılımında o yüzden vermiyolarmış güncellemeyi..humax cihazı da 2hafta önce isteseymişiz vereceklermiş..ben de fazla ısrar etmedim artık..yanında getirdiği receiver 9502 zaten ama onu bile denemedi uyumsuz olur diye ki forumdan bazı arkadaşlar sorun olduğunu belirtmişlerdi zaten..yani kardeşim bilmiyorum..dedikleri doğru mudur değil midir ama vermediler cihazı sonuçta..yorumun nedir kardeşim??

    servis bütün isteklerini sorgusuz sualsiz yerine getirmek zorunda. yok bu olmaz demek gibi bir lüksü yok servisin. sözleşmede 9102 yazıyor falan geçsinler bu ayakları. verdim dt 9102 yi ve sözleşmeyi iki dakikada değişim sözleşmesi hazırlayıp teslim ettiler cihazı. bu cihaz uyumsuz nasıl bir saçmalıktır öyle keşke üzerlerine gitseydin biraz. iki cihazda eutelsat uydusundaki kanalları buluyor kanal taraması yaptırdığın zaman. 9503 ü aldım eve getirip kanal taraması yaptırdım bitti gitti uyumsuz lafı yalandan ibaret. kurdum cihazı mh den kartı aktive ettirdim hepsi bu. öyle ayar falan yapmalarına da gerek yok. ayrıca yok platin paket yok altın koltuk gümüş cart curt üyesi falan da değilim gs maçlarını seyrediyorum o kadar. muhtemelen ellerinde cihaz yok geçiştirmişler uyumsuz falan diyerek.

    forumdan 1-2 arkadaş ta uyumsuz oldu falan demişlerdi de o yüzden ısrar etmedim ben..yani şimdi gidip teknik servisten cihazı elden alabilir miyim? (stoklarda var demişlerdi)..alması da sorun değil yanılmıyorsam yeni bir kartta verecekler ve onu m.h den tekrar aktive ettirmem gerekecek..uymama gibi sorun olursa tekrar herşeyi bidaha yapmam gerekecek:( tavsiyen nedir kardeşim?yani 9503 ile 9102 arasında görüntü açısından herhangi bir fark yoksa (ki kayıt özelliğini belki de hiç kullanmam) sence yapmalı mıyım?selamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: mavizaman

    9102 kullanıyorum kayıt seçeneği aktif olduğunu gördüm 3-4gün önce tema değişmişti kayıt seçeneğini yeni fark ettim.
    2gb fat32 taktım ama 5gb usb istiyor ben 1tb ntfs taktım görmedi.
    Kıstası var mı?

    ntfs ve 16 aşağısı hiç bir belleği desteklemiyor. 16 gb yukarısı fat32 her bellekle çalışıyor

    kardeşim iyi akşamlar öncelikle..bugün ben evdeyken geldi teknik servis..baktım yanında bir cihaz var dedim heralde takacaklar humaxı..1-2 yeri aradı adam artık ne dedi bilmiyorum dedi yeni cihaz sizinkine uymaz..üyelik başlangıcında isteseymişiz olurmuş..ama artık 9102 vermişller bize humax uymaz dedi..2 haftadır da bir sorun varmış 9102 yazılımında o yüzden vermiyolarmış güncellemeyi..humax cihazı da 2hafta önce isteseymişiz vereceklermiş..ben de fazla ısrar etmedim artık..yanında getirdiği receiver 9502 zaten ama onu bile denemedi uyumsuz olur diye ki forumdan bazı arkadaşlar sorun olduğunu belirtmişlerdi zaten..yani kardeşim bilmiyorum..dedikleri doğru mudur değil midir ama vermediler cihazı sonuçta..yorumun nedir kardeşim??

    servis bütün isteklerini sorgusuz sualsiz yerine getirmek zorunda. yok bu olmaz demek gibi bir lüksü yok servisin. sözleşmede 9102 yazıyor falan geçsinler bu ayakları. verdim dt 9102 yi ve sözleşmeyi iki dakikada değişim sözleşmesi hazırlayıp teslim ettiler cihazı. bu cihaz uyumsuz nasıl bir saçmalıktır öyle keşke üzerlerine gitseydin biraz. iki cihazda eutelsat uydusundaki kanalları buluyor kanal taraması yaptırdığın zaman. 9503 ü aldım eve getirip kanal taraması yaptırdım bitti gitti uyumsuz lafı yalandan ibaret. kurdum cihazı mh den kartı aktive ettirdim hepsi bu. öyle ayar falan yapmalarına da gerek yok. ayrıca yok platin paket yok altın koltuk gümüş cart curt üyesi falan da değilim gs maçlarını seyrediyorum o kadar. muhtemelen ellerinde cihaz yok geçiştirmişler uyumsuz falan diyerek.

    forumdan 1-2 arkadaş ta uyumsuz oldu falan demişlerdi de o yüzden ısrar etmedim ben..yani şimdi gidip teknik servisten cihazı elden alabilir miyim? (stoklarda var demişlerdi)..alması da sorun değil yanılmıyorsam yeni bir kartta verecekler ve onu m.h den tekrar aktive ettirmem gerekecek..uymama gibi sorun olursa tekrar herşeyi bidaha yapmam gerekecek:( tavsiyen nedir kardeşim?yani 9503 ile 9102 arasında görüntü açısından herhangi bir fark yoksa (ki kayıt özelliğini belki de hiç kullanmam) sence yapmalı mıyım?selamlar..

    kayıt özelliğini kullanmayacaksan bence değiştirmene gerek yok. servise gidip elden cihazı teslim alabilirsin madem stoklarda var vermek zorundalar. dediğim gibi uyumsuz gibi saçma sapan bahaneleri geçsinler ne alaka ikiside irdeto kart ikiside eutelsat neyi uyumsuzmuş acaba ? cihazı söktüm götürdüm verdim 9102 yi aldım 9503 ü hiç kimse ya olmaz uyumsuz ücret vermeniz lazım falan cart curt demedi. eve geldim kurdum mh den kartı aktive ettirdim hepsi bu uyumsuz meselesi tamamen hikaye. 9503 ün sd kanal kalitesi daha iyi 9102 den fakat hd ler aynı. menüsü falan daha şık görsel açıdan çok daha zengin kutunun kasası şık kart görünmüyor. 9102 ye göre üstünlükleri bu kadar. 9102 ile arasında dağlar kadar fark yok. karar senin kardeşim




  • henuz güncelleme yok.mekan izmir-çeşme..
  • bir haftadır kullandığım hm 9503 te 1.2.40 yazılım yüklüydü. dün gece 1.3.12 ye güncellemiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN

    bir haftadır kullandığım hm 9503 te 1.2.40 yazılım yüklüydü. dün gece 1.3.12 ye güncellemiş

    obertan arkadaşım tekrar kusura bakma..dediğim gibi forumdan bir arkadaşa da 9503 için kuruluma gelmişler fakat olmamış..sonra oldu mu bilemiyorum.yani bana da mantıklı gelmiyor..sonuçta kutu uyumsuz olsa tüm üyelerde de uyumsuz olur..bu eski yada yeni üye farketmez..sende olduysa bende de olması gerek bence..tahminim o gün gelen teknik servis denemeye üşendi bende alttan alınca takmadan gitti..yani demem o humax cihaz aldım diyelim olmazsa bile yine eski receiver imi alırım değl mi?çok taktım kafaya işte..ama insan kıllanınca da rahat edemiyor:)
  • benim iyice kafam karisti digiturku aradim sizin paketinizde sadece 5102 9101 ve 9102 modeller verielbiliyor servisi baska cihaz veremez veya plus kutu alirsiniz dediler .
    Paketim hd giris paketi ve iki keyif paketi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN

    bir haftadır kullandığım hm 9503 te 1.2.40 yazılım yüklüydü. dün gece 1.3.12 ye güncellemiş

    obertan arkadaşım tekrar kusura bakma..dediğim gibi forumdan bir arkadaşa da 9503 için kuruluma gelmişler fakat olmamış..sonra oldu mu bilemiyorum.yani bana da mantıklı gelmiyor..sonuçta kutu uyumsuz olsa tüm üyelerde de uyumsuz olur..bu eski yada yeni üye farketmez..sende olduysa bende de olması gerek bence..tahminim o gün gelen teknik servis denemeye üşendi bende alttan alınca takmadan gitti..yani demem o humax cihaz aldım diyelim olmazsa bile yine eski receiver imi alırım değl mi?çok taktım kafaya işte..ama insan kıllanınca da rahat edemiyor:)

    Siz kendiniz alsanız bile cihazı servisten eğer üyeliğinize tanımlanmış bir cihaz değilse, MH aradığınız zamanda olmayacaktır. Çünkü humax 9503 cihaz geldi bana fiziken kuruldu, fakat aktif hale gelmedi daha öncede dediğim gibi. Belki bir kaç itiraz falan olursa bu durumu değiştirebilirler. Ne mantıkla olduğunu sorduğum hiç kimse yanıtlayamadı çünkü.




  • arkadaşlar selamlar,
    bu güncelleme vestel hdbox 35900 için de mümkün mü acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salvadorjudges

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN

    bir haftadır kullandığım hm 9503 te 1.2.40 yazılım yüklüydü. dün gece 1.3.12 ye güncellemiş

    obertan arkadaşım tekrar kusura bakma..dediğim gibi forumdan bir arkadaşa da 9503 için kuruluma gelmişler fakat olmamış..sonra oldu mu bilemiyorum.yani bana da mantıklı gelmiyor..sonuçta kutu uyumsuz olsa tüm üyelerde de uyumsuz olur..bu eski yada yeni üye farketmez..sende olduysa bende de olması gerek bence..tahminim o gün gelen teknik servis denemeye üşendi bende alttan alınca takmadan gitti..yani demem o humax cihaz aldım diyelim olmazsa bile yine eski receiver imi alırım değl mi?çok taktım kafaya işte..ama insan kıllanınca da rahat edemiyor:)

    Siz kendiniz alsanız bile cihazı servisten eğer üyeliğinize tanımlanmış bir cihaz değilse, MH aradığınız zamanda olmayacaktır. Çünkü humax 9503 cihaz geldi bana fiziken kuruldu, fakat aktif hale gelmedi daha öncede dediğim gibi. Belki bir kaç itiraz falan olursa bu durumu değiştirebilirler. Ne mantıkla olduğunu sorduğum hiç kimse yanıtlayamadı çünkü.

    merhaba salvadorjudges arkadaşım..dediğin tanımlanma özelliğini bilmiyorum ama bugün müşteri hizmetlerini aradğımda humax cihazı talep ettim ve de hiçbir sorunun olmayacağını belirttiler..ama gel gör ki teknik servis tam tersini söylüyor..ya tamam sen cihazı bi denersin kurarsın olmazsa olmaz zaten..adamlar onu bile denemediler..ben kendi teknik servisim için söylüyorum felaket cahiller..yok bide neymiş biz bu işi bilmem kaç senedir yapıyoruz yanılmamız imkansız böyle küstahça konuşmalar falan..dedim müşteri hizmetleri tam tersini söylüyor diyorum hala merkezi arayın falan diyo..allahım sabır ver:)) fatura ödiycem deyince birden ilgileri artıyor servisin..hayır ordaki para senin cebine mi girecek yani??yani tam bi karmaşa var orda..ısrarla cihazı vermemek için diretiyor..tam bi muamma..bilmiyorum nedir yorumlarınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: salvadorjudges

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN

    bir haftadır kullandığım hm 9503 te 1.2.40 yazılım yüklüydü. dün gece 1.3.12 ye güncellemiş

    obertan arkadaşım tekrar kusura bakma..dediğim gibi forumdan bir arkadaşa da 9503 için kuruluma gelmişler fakat olmamış..sonra oldu mu bilemiyorum.yani bana da mantıklı gelmiyor..sonuçta kutu uyumsuz olsa tüm üyelerde de uyumsuz olur..bu eski yada yeni üye farketmez..sende olduysa bende de olması gerek bence..tahminim o gün gelen teknik servis denemeye üşendi bende alttan alınca takmadan gitti..yani demem o humax cihaz aldım diyelim olmazsa bile yine eski receiver imi alırım değl mi?çok taktım kafaya işte..ama insan kıllanınca da rahat edemiyor:)

    Siz kendiniz alsanız bile cihazı servisten eğer üyeliğinize tanımlanmış bir cihaz değilse, MH aradığınız zamanda olmayacaktır. Çünkü humax 9503 cihaz geldi bana fiziken kuruldu, fakat aktif hale gelmedi daha öncede dediğim gibi. Belki bir kaç itiraz falan olursa bu durumu değiştirebilirler. Ne mantıkla olduğunu sorduğum hiç kimse yanıtlayamadı çünkü.

    merhaba salvadorjudges arkadaşım..dediğin tanımlanma özelliğini bilmiyorum ama bugün müşteri hizmetlerini aradğımda humax cihazı talep ettim ve de hiçbir sorunun olmayacağını belirttiler..ama gel gör ki teknik servis tam tersini söylüyor..ya tamam sen cihazı bi denersin kurarsın olmazsa olmaz zaten..adamlar onu bile denemediler..ben kendi teknik servisim için söylüyorum felaket cahiller..yok bide neymiş biz bu işi bilmem kaç senedir yapıyoruz yanılmamız imkansız böyle küstahça konuşmalar falan..dedim müşteri hizmetleri tam tersini söylüyor diyorum hala merkezi arayın falan diyo..allahım sabır ver:)) fatura ödiycem deyince birden ilgileri artıyor servisin..hayır ordaki para senin cebine mi girecek yani??yani tam bi karmaşa var orda..ısrarla cihazı vermemek için diretiyor..tam bi muamma..bilmiyorum nedir yorumlarınız?

    ellerindeki humaxları bitirmişlerdir senide uyutmaya çalışıyorlardır uyumsuz falan diyerek. yapmaları gereken tek şey eski kutuyu söküp yeni kutuyu takıp kanal taraması yapmak birde cihaz değişim formu doldurmak hepsi bu. yarım saat bir saat sonrada arıyorsun mh ni cihazımı değiştirdim kartımı aktive edin diyorsun bitiyor iş. üşeniyorlar büyük ihtimalle, ya da sürekli yeni üye olanlar humax istediği için senin cihazına zaten çalışıyor değiştirilmesine gerek yok gözüyle bakıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: salvadorjudges

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN

    bir haftadır kullandığım hm 9503 te 1.2.40 yazılım yüklüydü. dün gece 1.3.12 ye güncellemiş

    obertan arkadaşım tekrar kusura bakma..dediğim gibi forumdan bir arkadaşa da 9503 için kuruluma gelmişler fakat olmamış..sonra oldu mu bilemiyorum.yani bana da mantıklı gelmiyor..sonuçta kutu uyumsuz olsa tüm üyelerde de uyumsuz olur..bu eski yada yeni üye farketmez..sende olduysa bende de olması gerek bence..tahminim o gün gelen teknik servis denemeye üşendi bende alttan alınca takmadan gitti..yani demem o humax cihaz aldım diyelim olmazsa bile yine eski receiver imi alırım değl mi?çok taktım kafaya işte..ama insan kıllanınca da rahat edemiyor:)

    Siz kendiniz alsanız bile cihazı servisten eğer üyeliğinize tanımlanmış bir cihaz değilse, MH aradığınız zamanda olmayacaktır. Çünkü humax 9503 cihaz geldi bana fiziken kuruldu, fakat aktif hale gelmedi daha öncede dediğim gibi. Belki bir kaç itiraz falan olursa bu durumu değiştirebilirler. Ne mantıkla olduğunu sorduğum hiç kimse yanıtlayamadı çünkü.

    merhaba salvadorjudges arkadaşım..dediğin tanımlanma özelliğini bilmiyorum ama bugün müşteri hizmetlerini aradğımda humax cihazı talep ettim ve de hiçbir sorunun olmayacağını belirttiler..ama gel gör ki teknik servis tam tersini söylüyor..ya tamam sen cihazı bi denersin kurarsın olmazsa olmaz zaten..adamlar onu bile denemediler..ben kendi teknik servisim için söylüyorum felaket cahiller..yok bide neymiş biz bu işi bilmem kaç senedir yapıyoruz yanılmamız imkansız böyle küstahça konuşmalar falan..dedim müşteri hizmetleri tam tersini söylüyor diyorum hala merkezi arayın falan diyo..allahım sabır ver:)) fatura ödiycem deyince birden ilgileri artıyor servisin..hayır ordaki para senin cebine mi girecek yani??yani tam bi karmaşa var orda..ısrarla cihazı vermemek için diretiyor..tam bi muamma..bilmiyorum nedir yorumlarınız?

    Bence müşteri hizmetlerindeki kişiler bilgisiz tamamen.

    Ben önce servisi aradım. Servisten sizin üyeliğiniz humax cihazı onaylamıyor dediler. Niye olmaz dedim, sistem bu şekilde yapılmış dediler. Ben müşteri hizmetlerini bir arayayım dedim, belki ordan yaptırabilirim. Servis siz arayın eğer olur derlerse, cihaz bizim elimizde var gelir bağlarız sorun yok dediler.

    Neyse ben M.H.yi aradım. Çıkan şahısa 9503 cihaz istiyorum, mümkün mü dedim. Olup olamayacağını bilemiyorum dedi, servis ile bir görüşelim onlar gelip gerekirse değişimi yaparlar dedi :))

    M.H. servis ile , herhalde olup olmayacağını teyitleşmeden, servise cihaz değişimi için direk talimat geçmişler.

    Nitekim aynı günün akşamı servis geldi cihazı kurdu, ama aktif etme durumunda problem çıktı.

    Servise gelen çocuklar kusura bakmayın olmuyor dediler, isterseniz vestel 9101 cihazınızı 9102 ile değiştirebiliriz dediler. Servis ücreti almadan evden ayrıldılar.

    Ben durum ile ilgili M.H. yi aradım, durumu anlattım. 1-2 gün sonra dönüş yapıp humax veremeyeceklerini, isterlerse bir üst model 9102 yi bağlatacaklarını söylediler.

    Obertan arkadaşın dediği gib olmuyor maalesef, olsa servis aktif hale getirirdi eve kadar getirdikleri ve kurdukları cihazı. Boşu boşuna 1 saat uğraştılar ve servis ücreti de alamadan döndüler.

    Şimdi tekrar m.h. ye yazacağım, bu saçma uygulamayı değiştirin diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pigas1907 -- 17 Şubat 2012; 11:06:26 >




  • Hala güncellenmedi sizde durum ne
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    sorma kardeşim..ben evde yokken gelmişler..olmadı dedi babam ama tabi görmediğim için bilemiyorum..bi de üstüne şikayet etmişler beni..yok efendim niye ısrar ediyor muşum bu kadar?arkadaş senin görevin bana yardımcı olmak..yeni receiver kurulsaydı parasını alacaktın ama..bide güya müşteri hizmetlerine şikayet etmişim ben onları..ilk seferinde sen evime gelip denedin mi??hayır..yani ben haklıyım hertürlü..bu ülkede hakkını ararsan niye arıyorsun diye soruyorlar..ben platforma para veriyorum..senden de çok şey istemiyorum..senin beni şikayet etmeye hakkın yok..ben mi yanlış düşünüyorum kardeşim??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    sorma kardeşim..ben evde yokken gelmişler..olmadı dedi babam ama tabi görmediğim için bilemiyorum..bi de üstüne şikayet etmişler beni..yok efendim niye ısrar ediyor muşum bu kadar?arkadaş senin görevin bana yardımcı olmak..yeni receiver kurulsaydı parasını alacaktın ama..bide güya müşteri hizmetlerine şikayet etmişim ben onları..ilk seferinde sen evime gelip denedin mi??hayır..yani ben haklıyım hertürlü..bu ülkede hakkını ararsan niye arıyorsun diye soruyorlar..ben platforma para veriyorum..senden de çok şey istemiyorum..senin beni şikayet etmeye hakkın yok..ben mi yanlış düşünüyorum kardeşim??

    ban yeme durumu olmasa birşey yazardımda neyse. bir kere senin zaten hakkın olan birşeyi olmaz,uyumsuz, cihaz yok cart curt gibi saçma sapan bahanelerle geçiştirmeye çalışmaları birinci sorun. daha öncede dediğim gibi bunlar sürekli humax talep edildiği için herkese vermiyorlar ve eminim kime ne cihaz vereceklerinede kendi kafalarına göre karar veriyorlar. sendeki çalışan 9102 alıp 9503 vermek işlerine gelmiyor üşeniyorda olabilirler yeni üye olan biri ister diye cihazları bekletiyorda olabilirler. sorun ne olursa olsun plus cihazlar haricinde istediğin marka model cihazı alma hakkına sahipsin ve teknik servis bu isteğini sorgusuz sualsiz yerine getirmek zorunda. yapacakları hepi topu yeni bir form doldurmak mh ne haber vermek o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    sorma kardeşim..ben evde yokken gelmişler..olmadı dedi babam ama tabi görmediğim için bilemiyorum..bi de üstüne şikayet etmişler beni..yok efendim niye ısrar ediyor muşum bu kadar?arkadaş senin görevin bana yardımcı olmak..yeni receiver kurulsaydı parasını alacaktın ama..bide güya müşteri hizmetlerine şikayet etmişim ben onları..ilk seferinde sen evime gelip denedin mi??hayır..yani ben haklıyım hertürlü..bu ülkede hakkını ararsan niye arıyorsun diye soruyorlar..ben platforma para veriyorum..senden de çok şey istemiyorum..senin beni şikayet etmeye hakkın yok..ben mi yanlış düşünüyorum kardeşim??

    ban yeme durumu olmasa birşey yazardımda neyse. bir kere senin zaten hakkın olan birşeyi olmaz,uyumsuz, cihaz yok cart curt gibi saçma sapan bahanelerle geçiştirmeye çalışmaları birinci sorun. daha öncede dediğim gibi bunlar sürekli humax talep edildiği için herkese vermiyorlar ve eminim kime ne cihaz vereceklerinede kendi kafalarına göre karar veriyorlar. sendeki çalışan 9102 alıp 9503 vermek işlerine gelmiyor üşeniyorda olabilirler yeni üye olan biri ister diye cihazları bekletiyorda olabilirler. sorun ne olursa olsun plus cihazlar haricinde istediğin marka model cihazı alma hakkına sahipsin ve teknik servis bu isteğini sorgusuz sualsiz yerine getirmek zorunda. yapacakları hepi topu yeni bir form doldurmak mh ne haber vermek o kadar.

    yıldırdılar iyice..vazgeçtim artık..hayır anlamadğım bu cihaz olmadı diyelim..eee plus cihaz nasıl pekala oluyor??tabi onla extra para gelecek ya..uyumsuz olur mu hiç?alsınlar cihazlarının turşusunu kursunlar..en ufak bişeyde böyle yapıyorlarsa vay halimize kardeşim:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetal2

    quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Hala güncellenmedi sizde durum ne

    arkadaşlar güncellemenin ne zaman geleceği meçhul..yazılım sorunlu dediler bana..digiturkun kefine kaldık:(

    7.2 yi yukleyenler bile var

    vay arkadaş biz güncellemeyi alamadık hala ama 2 sürüm üstüne yükleyenler var..cihaz değişimi de yapılamıyomuş..yani neye göre yapılıyo ben anlayamadım henüz??biz mi bişileri yanlış yapıyoruz acaba:)

    ne oldu senin iş

    sorma kardeşim..ben evde yokken gelmişler..olmadı dedi babam ama tabi görmediğim için bilemiyorum..bi de üstüne şikayet etmişler beni..yok efendim niye ısrar ediyor muşum bu kadar?arkadaş senin görevin bana yardımcı olmak..yeni receiver kurulsaydı parasını alacaktın ama..bide güya müşteri hizmetlerine şikayet etmişim ben onları..ilk seferinde sen evime gelip denedin mi??hayır..yani ben haklıyım hertürlü..bu ülkede hakkını ararsan niye arıyorsun diye soruyorlar..ben platforma para veriyorum..senden de çok şey istemiyorum..senin beni şikayet etmeye hakkın yok..ben mi yanlış düşünüyorum kardeşim??

    ban yeme durumu olmasa birşey yazardımda neyse. bir kere senin zaten hakkın olan birşeyi olmaz,uyumsuz, cihaz yok cart curt gibi saçma sapan bahanelerle geçiştirmeye çalışmaları birinci sorun. daha öncede dediğim gibi bunlar sürekli humax talep edildiği için herkese vermiyorlar ve eminim kime ne cihaz vereceklerinede kendi kafalarına göre karar veriyorlar. sendeki çalışan 9102 alıp 9503 vermek işlerine gelmiyor üşeniyorda olabilirler yeni üye olan biri ister diye cihazları bekletiyorda olabilirler. sorun ne olursa olsun plus cihazlar haricinde istediğin marka model cihazı alma hakkına sahipsin ve teknik servis bu isteğini sorgusuz sualsiz yerine getirmek zorunda. yapacakları hepi topu yeni bir form doldurmak mh ne haber vermek o kadar.

    yıldırdılar iyice..vazgeçtim artık..hayır anlamadğım bu cihaz olmadı diyelim..eee plus cihaz nasıl pekala oluyor??tabi onla extra para gelecek ya..uyumsuz olur mu hiç?alsınlar cihazlarının turşusunu kursunlar..en ufak bişeyde böyle yapıyorlarsa vay halimize kardeşim:)

    madem cihazı değiştirmekten vaz geçtin kullanmadığın her dakika standby konumunda bırak şansına artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.