Şimdi Ara

DİGİTURK HUMAX 9506 (Genel Konu) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
403
Cevap
6
Favori
61.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Modül satışı tekrar başladı müşteri hizmetlerini arayıp Modül üyeliğine geçilebilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9505 e geçtim usb hatası alıyorum hep usb takılı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbr10 F kullanıcısına yanıt

    Hocam cihazınız hatalı tamir edilmeden takmışlar size durumu bildirin servise yenisini talep edin getirip takacaklardır yeni kutuyu..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde şunu soracağım bu kutudan plus iq sagem e geçmek mantıklı mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanal 77 çamur gibi. Kaç bit ile yayın veriyor bunlar 🙄 müşteri hizmetlerine bildiriyorum kanal araması yapın diyor 😀

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fbbr10 F kullanıcısına yanıt

    4k stokta yoksa mantikli degil normal plus iqya geçmek.. ama tercih meselesi tabi..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kronik bir arızası yok değil mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbr10 F kullanıcısına yanıt

    Hepsinde bir ariza cikabilir şans iş bu normal hd plus kutular icin ekstra ucret talep ediyorlar..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbr10 F kullanıcısına yanıt

    Hocam ne yaptınız degiştirdinis mi cihazı bir şanssızlık olmuştu cihazinızla alakalı...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok hocam bayi sürekli randevu erteliyo bayi ile sıkıntı yasiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbr10 F kullanıcısına yanıt

    Hocam direkt bayiyi arayarak kayit oluşturmayin hem musteri hizmetlerini arayarak hem de online işlemlerden sikayet kaydı oluşturun yazılı olarak aldiginiz hatayi ve cihazin bozuk oldugu isiniz oldugunu randevularin ertelendigini belirtin.. muhakkak geleceklerdir..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geldiler 5103 taktılar çalışmadı kullanılmış 9505 taktı ellerinde bas ka kutu yokmuş

    Şuan bir problem gözükmüyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fbbr10 -- 28 Ocak 2022; 14:15:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbr10 F kullanıcısına yanıt

    Ellerindeki butun kutular kullanılmiş zaten 5103 vereceklermis bir de bayilerin hepsi aynı ilk bir yarim saat bir saatte falan hata sıkıntı olmazsa bir sey olmuyor zaten geçmiş olsun kardeşim.. cihazlari tamire yollamadan başkasına takıyorlar malesef ondan oluyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antrakinon -- 28 Ocak 2022; 16:46:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ertugrulkose E kullanıcısına yanıt

    Modül satışı tekrar başladı demişsiniz...

    Bu artık istediğiniz CI modüllü uydu receiver'ı kullanabilirsiniz anlamına mı geliyor?


    Elimde Digiturk'ün yıllar önce bana sattığı, kendi receiver'larına geçme zorunluluğu çıkınca yıllardır kullanmadığım CI modül vardı...


    Bir deneme yapmak için LG smart TV'ye Digiturk kanallarını tarattım.

    Modül takmadan ekranda "No CI module" yazıyordu...

    Modül ve kartı takıp izlemek isteyince "Scrambling" yazmaya başladı. Ancak çözüp görüntüyü getiremedi.


    Bahsettiğiniz modül acaba farklı bir modül mü?


    Benim elimdeki denediğim modül:


    DİGİTURK HUMAX 9506 (Genel Konu)
    DİGİTURK HUMAX 9506 (Genel Konu)




  • antrakinon A kullanıcısına yanıt

    Şuan ki 9505 kullanılmış bir sorun olmaz değil mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbbr10 F kullanıcısına yanıt

    Digiturkte kullanılmamış kutu yok ki zaten.. sıfır derlerse inanmayın zaten.. sıkıntı tamire yollamadan kutuları takıyorlae sıkıntı çıkarıyor o da.. bir sıkıntı gormediyseniz il yarım saatte hata falan vermediyse bir sey olmaz zaten..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kursun_ kullanıcısına yanıt

    Abonelğinizin bu modele tanımlı olması lazım. Yoksa açılmaz. Bunun için müşteri hizmetlerini aramanız lazım. Bu modül çok eski galiba üzerindeki digitürk logosundan belli. Yeni modüllerin üzerinde HD ve 4k ibareleri var. Aboneliğinizi bu modüle tanımlasanız bile yayınları açar mı açmaz mı net olarak bilemiyorum. Denemek lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kursun_ kullanıcısına yanıt
    Modül çok eski, sanırım CI denilen "+" desteksiz versiyon, tüm kanallar için Irdeto (CryptoWorks olmaz) şifreleme sistemi sorunu yaşayabileceğiniz gibi Box Office kanallarını veya satın aldığınız maçları izleyemezsiniz (VOD sistemi, kirala - izle)...

    Bizde Vestel televizyonlarla birlikte verilen "CI+" var mor renkli, onlar olsaydı sıkıntı yaşamazdınız...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tubytube kullanıcısına yanıt

    Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.

     

    Smart TV ile Digiturk’ü kendi uydu receiver’ı olmadan bir alma yolu da Digiturk aplikasyonunu indirmek, çalıştırınca verdiği şifreyi verdiği link’ten bilgisayardan girmek...

    Ancak uydu receiver’da 4 tane favoriler sayfası var.

    Bu sanıyorum aplikasyonunda yok. Uydu receiver’ı kullanmak daha pratik gibi...

    Smart TV'nin kendi tuneri ise bildiğim kadarı ile favoriler oluşturmaya müsaade ediyor...

     

    Eski CryptoWorks CI kartı Digiturk bana parayla satmış, bir süre sonra sadece kendi uydu receiver’ları ile girmem mümkün olacağını söyleyip elimdeki CI kartı ıskartaya çıkartmıştı.

    Bu nedenle insan Digiturk’ten yeni bir CI kart almaya da çekiniyor.

     

    Humax 9506 ile sorunlarım devam ediyor.

    -         Portal’a girmekte sorun çıkarıyor. Çok sayıda deneme ile bazen girdiği oluyor.

    -         BBC First’ü orijinal dili ve Türkçe altyazı ile izliyoruz. Alt yazı sık sık gidiyor. Altyazı düğmesinin bir faydası olmuyor. Soft reset yapınca geri geliyor.

    -         Geçenlerde tüm kanal hafızası ve favoriler kayboldu. Tekrar taratarak ve favorileri düzenleyerek düzeltmek zorunda kaldım.

    Bu sorunlardan 1.si ve 3.sü 9504 ile yaşadığımız sorunlar ile aynı.

    Receiver’ı sıfır 9506 ile değiştirince bir de altyazı sorunu çıktı.





  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.