Şimdi Ara

Digitürk scart bağlantısı üzerinden yayın izleme mesajı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
3.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    Dijitürk aldığımda Vestel DT 9102 HD cihazla birlikte getirdiler. O cihazla kullanıyordum fakat bugün "digitürk scart bağlantısı üzerinden yayın izlemeye devam edebilirsiniz" uyarısını verdi ve tüm kanallar gitti. Cihazın fişini çıkardım bekletip tekrar taktım. Giriş kablolarını kontrol ettim tekrar sıklaştırdım ama sonuç değişmedi?
    Ne yapabilirim? Kurulum ile de bir sonuç olmuyor.
    Bu durum Vestel 9102 cihazdan oluyorsa Dijitürk'e bunu değiştirmek için ne yapabilirim? Para istiyorlarmı? Bu 9102 cihazdan sanırım çok şikayet var değiştirmek için ne yapabilirim
    Teşekkürler



  • Derhal bu cihazı Humax 9505 HD ile değiştirin. Bu cihaz çok sorunlu ve çok yavaş maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baytilki B kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum. Online işlemler üzerinden şikayet kaydı oluşturun durumu anlatın ücretsiz değişim talep edin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle yardımarınız için çok teşekkür ediyorum.
    Online sistemden aşağıdaki mesajı yazarak şikayet kaydı oluşturdum bakalım ne olacak. Değişim ücreti illaki alırlarsa ne kadar oluyor? (35 TL diye bir yerde okumuştum sanki) Birde ellerinde humax yoksa başka hangisi istenilebilir?

    Şikayet kaydı :
    "Merhaba
    Dijitürk aldığımda servisiniz Vestel DT9102 HD cihazı getirip kurdu. Film ve Spor Paketini 1 yıllık alıp Babama hediye ettim. Fakat kanalları göstermeyip "Digitürk scart bağlantısı üzerinden yayın izlemeye devam edebilirsiniz uyarısı ile karşılaşıyoruz. Cihazın fişini çıkardım bekleyip taktım. Giriş kablolarını kontrol ettim ama sonuç değişmedi. Kurulumda sonuç olmuyor.
    Bakın bu cihazı, 1 yıllık paketi alarak hediye ettiğim 78 yaşındaki Babam ve Annem kullanıyor. Lütfen bu yaşta insanları cihaz sorunları ile baş başa bırakmayın. Bu Vestel 9102 cihazın çok sorunlu olduğunu cümle alem söylüyor. Neden halen vermeye devam ediyorsunuz anlamadım.
    Lütfen Vestel 9102 cihaz yerine HUMAX 9505 HD cihazın verilmesini istiyorum. Dediğim gibi 2 yaşlı insan kullanıyor. Birde cihazla sorun yaşamasınlar.
    İyi çalışmalar"




  • Anlattıklarınızıdan ve mesajdan anladığım kadarı ile TV'ye uydu alıcısından yayın çıkışı HDMI üzerinden değil Scart oalrak seçilmiş.


    Bulabilirseniz bir scart kablosu ile yayının olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.


    Bu söylediklerim arıza kaydınız sonuçlanana kadar kullanmanız için. Yine istiyorsanız cihazınızı değiştirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 000hasan -- 27 Kasım 2018; 10:3:12 >
  • 000hasan kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GÖKHANK kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Değişim ücreti 35 TL. Siz yine de ücretsiz talep edin.
    Humax 9505 yoksa da mutlaka humax marka başka bir cihaz isteyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin Bilgin

    Hocam Merhabalar

    Değişim ücreti 35 TL. Siz yine de ücretsiz talep edin.
    Humax 9505 yoksa da mutlaka humax marka başka bir cihaz isteyin.
    Merkezin yönlendirmesi ile bayi aradı. Humax 9505'in merkezden çok az geldiğini ve eğer gelmezse Humax 9504 verebileceklerini söyledi. Nedersiniz kabul edeyımmı?

    Kurulumda verdikleri Vestel 9102 'den çok daha iyidir herhalde değilmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GÖKHANK kullanıcısına yanıt
    Evet iyidir fakat siz yinede iyice zorlayın şansınızı getirmeye çalışsınlar olmazsa bunu isteyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.