Şimdi Ara

Digitürk tarafından nasıl dolandırıldım?Digitürk almadan önce okuyun ve dikkatli olun!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Ben halihazırda Superonline müşterisiyken, Digitürk'ten telefon aracılığıyla bana ulaşıldı ve 65 tl olan internet faturam üzerine 23 tl eklenerek 88 liraya şampiyonlar paketi olan digitürk aboneliği almam konusunda anlaştık.Digitürk'le böylece tanıştım.Kısa bir sürenin geçmesinin ardından Digitürk ve Superonline faturamın gelmesiyle şoka uğradım.Superonline fiber internet faturam hala 65 tl idi ve Digitürk'ten de 49 tl fatura gelmişti.Yani internet ve digitürk toplam 80 tl yerine 114 lira tutuyordu.Müşteri hizmetlerini defalarca aradım ve sorunumu anlattım ve sürekli başka müşteri temsilcileriyle görüşmek üzere aktarıldım, derdimi defalarca farklı kişilere anlattım ancak hiçbiri çözüm olmadı gerçek anlamıyla saatlerimi Digitürk'le heba ettim.Sonunda bir Digitürk bayiisine gidip durumu danışmaya yüzyüze görüşecebileceğim birisini bulmaya çalıştım.Konuştuğum bayii bana Digitürk bayiilerinin kendi çağrı merkezi kurma imkanlarının olduğunu ve telefon aracılığıyla abonelik sattıklarını açıkladı.Büyük ihtimalle böyle bir çağrı merkezi beni aramış ve digitürk'ü satmıştı.İşler bundan sonra daha da garipleşti çünkü abonelik bana satılırken hiç bahsi geçmediği halde 24 ay taahhütlü görünüyordum.Digitürk çağrı merkeziyle tekrar defalarca görüştüm yine bir sonuç alamadım.
    Açıkçası yaşadığım bir dolandırıcılık örneği ancak bunun sorumlusu doğrudan Digitürk değil, bana üyeliği satan bayii bana büyük ihtimalle bilerek yalan söyleyerek beni aldattı.Digitürk de bayiilerine böyle bir "hizmet" yapma hakkı verdiği için böyle dolandırıcılıkların önünü açıyor.Sorun yaşadığınızda muhattap bulamıyorsunuz, sürekli sorumluluk başkalarına atılıyor.Muhattap bulmanız neredeyse imkansız.
    Bir hukukçu olmama rağmen Digitürk'ten yaka silkmiş bulunmaktayım.İlçe Tüketici Hakem Heyetine ve Ticaret ve Gümrük Bakanlığına gerekli şikayetleri yapacağım, gerekirse dava da açacağım.Daha önce Digitürk'e dava açmış veya benzer sorunlarla uğraşmış arkadaşlar varsa nasıl çözüm yolu bulduklarını veya ne yaptıklarını yazarsa mutlu olurum.
    Son olarak Digitürk'ü aldığım ilk gün pişman oldum Digitürk teknik servisiyle müşteri hizmetleriyle tam anlamıyla rezilliktir arkadaşlar almadan bir daha düşünün, DİGİTÜRK PİŞMANLIKTIR!
    ugrdemiral@gmail.com adresi üzerinden bana ulaşabilirsiniz, herkese iyi forumlar!







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.